Wow! Maak jij je hier even belachelijkquote:Op zondag 3 juli 2011 18:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Boeken zijn niet meer van deze tijd. Je gaat me toch niet vertellen dat je een serie in full-HD kan vergelijken met een paar vage teksten op papier.
Niet mee eens. Boeken zijn veel beter. Eigenlijk komt zo'n serie het beste tot z'n recht als ze het boek één-op-één verfilmen. Het beste kan je dan ook met een verteller werken die het verhaal ook helemaal voorleest.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:36 schreef pberends het volgende:
Boeken zijn niet meer van deze tijd. Je gaat me toch niet vertellen dat je een serie in full-HD kan vergelijken met een paar vage teksten op papier.
Ik vind het onzinnig deze twee zeer verschillende media met elkaar te vergelijken.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:11 schreef Demure het volgende:
[..]
Wow! Maak jij je hier even belachelijk![]()
Boeken hebben zoveel meer diepgang en spanning, iets wat niet te verfilmen is. Lees eens een boek zou ik zeggen en er zal een wereld voor je open gaan.
Boeken zijn saai.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:11 schreef Demure het volgende:
[..]
Wow! Maak jij je hier even belachelijk![]()
Boeken hebben zoveel meer diepgang en spanning, iets wat niet te verfilmen is. Lees eens een boek zou ik zeggen en er zal een wereld voor je open gaan.
Heb het eerste boek in het Nederlands gelezen. Is prima te doen behalve sommige namen die verschillen met de Engelse serie. Greyjoy wordt Grauwvreugd bijvoorbeeld. Dit kan enigszins verwarrend zijn als je de gezichten in je hoofd hebt van de serie.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:38 schreef Wihakayda het volgende:
even wat vraagjes aan de boekenlezers:
- Lezen jullie in het NL of de Engelse versies? (en waarom die keus?)
ik heb je een pm gestuurd of je hier idd meer over wilt weten zodat andere lezers in dit forum hier niet 'gespoild' worden.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:38 schreef Wihakayda het volgende:
- Ik ben erg benieuwd naar wie de moeder is van Jon Snow, kunnen jullie dit al vertellen of is dat een major spoilers?
Mensen die niet lezen zijn saaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enniewee, mooi toch dat zo'n geweldige boekenserie verfilmd wordt. Kunnen de niet-lezers tenminste ook een beetje meekrijgen waar die verstokte lezers nou in vredesnaam al jaren zo enthousiast over zijn.![]()
Nee, maar op m'n iPad is het dan ineens wel weer hipquote:Op zondag 3 juli 2011 18:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik pis nog harder op veel te dure Apple-producten dan boeken.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:45 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Nee, maar op m'n iPad is het dan ineens wel weer hip
Voor mensen zoals jij zijn audioboeken uitgevondenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:18 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik wil de boeken ook gaan lezen maar ben totaal geen lezer en ben er dan ook nog steeds niet aan begonnen. Maar het is denk al heel wat dat de serie mij het idee heeft gegeven dat ik de boeken wil gaan lezen
Ik heb ook een stronthekel aan radio trouwens; dus ik denk niet dat luisterboeken zo boeiend zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:24 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij zijn audioboeken uitgevonden
(geldt trouwens ook voor pberends)
Haha nee vind ik verschrikkelijk en dan mis ik ook de helft want, ben veel te snel afgeleid.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:24 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij zijn audioboeken uitgevonden
wie heeft het hier over radio? Al lijken audio boeken mij zeer saai... Het leuke aan de boeken te lezen is dat je helemaal zelf in je hooft de personages en omgevingen vormt. Ik heb teminste als ik een boek lees dat ik het helemaal voor me zie. (wat ik overigens denk ik niet zou hebben als ik de audio boeken zou luisteren)quote:Op maandag 4 juli 2011 14:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb ook een stronthekel aan radio trouwens; dus ik denk niet dat luisterboeken zo boeiend zijn.
Zelf ook weer begonnen, boekje 1 bijna alweer uit. Doe rustig aan, want het duurt waarschijnlijk toch nog wel even voor het nieuwe boek in het Nederlandsch uitkomt.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanmiddag in de trein weer begonnen in het eerste boek.
. Het was weer even terug.
Het ligt er aan wie de boeken voorleest. De voorlezer van Game of Thrones is een engelse toneelacteur, die goed de verschillende karakters kan overbrengen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:04 schreef eLiNSANIUM het volgende:
[..]
wie heeft het hier over radio? Al lijken audio boeken mij zeer saai... Het leuke aan de boeken te lezen is dat je helemaal zelf in je hooft de personages en omgevingen vormt. Ik heb teminste als ik een boek lees dat ik het helemaal voor me zie. (wat ik overigens denk ik niet zou hebben als ik de audio boeken zou luisteren)
Naast dat een audioboek verrek lang duurt, Clash of Kings duurt volgens mij 37 uur(!!) in audio...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:03 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Het ligt er aan wie de boeken voorleest. De voorlezer van Game of Thrones is een engelse toneelacteur, die goed de verschillende karakters kan overbrengen.
Dat gezegd hebbende, ik vind zelf lezen ook leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |