Ook leuk dat het de andere ochtend allemal is te zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:20 schreef borisz het volgende:
Vanavond Nederland - Noord Korea op het WKu17 op EUrosport. Vanaf 22u.
Hey SIen inmiddels al voor de tweede keer vader?quote:
Bijnaquote:[img]http://i.fokzine.net/p/
9i0s.gif[/img] Op dinsdag 21 juni 2011 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey SIen inmiddels al voor de tweede keer vader?![]()
Oei spannend. Maar alles is al klaar. Naam (niet zeggen) en geboortekaartjes enzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bijnadonderdag zou de kleine moeten komen...als ze op schema ligt
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bijnadonderdag zou de kleine moeten komen...als ze op schema ligt
Yup alles is klaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei spannend. Maar alles is al klaar. Naam (niet zeggen) en geboortekaartjes enzo?
RIPquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:19 schreef borisz het volgende:
Mogge
Er is een nieuwe CVketel geļnstalleerd. De oude was op na 15 jaar.
Leukquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:13 schreef borisz het volgende:
Wel grappig dat FC New Amsterdam. Amateurclub opgericht door oa Kiki Musampa en Noordin Wooter. Gepromoveerd naar de vijfde klasse met 221 goals voor in 22 duels.
Dit seizoen volgen wedstrijden tegen Kwadijk, Graftdijk en Real Sranang..
Dat is niet leuk nee..quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef rubbereend het volgende:
oi
gisteren finaleavond gehad van de clubkampioenschappen, in de kwartfinale verloren van de uiteindelijke kampioen..... had verdomme 2 matchpoints
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef borisz het volgende:
Balen eend.
Vandaag is het precies 25 jaar geleden dat god Maradona een handje hielp tegen Engeland.
En Venusquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:29 schreef borisz het volgende:
Terek Groznyi wint voor de tweede keer nu Gullit weg is.
Wat ik altijd zo bijzonder vind, is de arrogantie van Gullit: "Nee het ligt niet aan mij, maar bla bla bla" terwijl hij als trainer nog niks bereikt heeft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:29 schreef borisz het volgende:
Terek Groznyi wint voor de tweede keer nu Gullit weg is.
Ja hij, Gullit, heeft een keer de FA cup gewonnen, maar dat is dan ook alles...quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat ik altijd zo bijzonder vind, is de arrogantie van Gullit: "Nee het ligt niet aan mij, maar bla bla bla" terwijl hij als trainer nog niks bereikt heeft.
Hetzelfde als Koeman, en Van Basten, het waren helden op voetbal gebied, maar falen als (hoofd)trainers.
quote:MELBOURNE - Een Australische amateurvoetballer is uit het veld gestuurd wegens het dragen van een piercing aan zijn edele delen.
Volgens de reglementen van de wereldvoetbalbond FIFA mogen spelers tijdens de wedstrijd geen enkel sieraad dragen dat gevaar kan opleveren voor hemzelf of een andere voetballer op het veld.
Vlammend schot
Het intieme juweeltje kwam min of meer aan het licht toen Aaron Eccleston, speler van Old Hill Wanderers, een vlammend schot in de onderbuik te verwerken kreeg in het duel met Swinburne University.
Kermend van de pijn zakte hij naar de grond. De arbiter kreeg al snel door dat de getroffen voetballer extra zwaar te lijden had, omdat hij onderin een piercing droeg.
Twee keer geel
Na intensieve behandeling in de catacomben keerde Eccleston opgelucht terug op het veld, maar de scheidsrechter stuurde hem meteen weer terug met twee gele kaarten: een voor het betreden van het speelterrein zonder toestemming van de arbiter en een voor het feit dat hij uit privacy-overwegingen niet kon bewijzen dat hij zijn piercing al dan niet had verwijderd.
Het tamelijk unieke voorval werd vastgelegd op amateurvideobeelden en later verspreid op internet, waardoor het incident zowel in Australiė als daarbuiten nogal werd opgeblazen.
'Down under'
''Ik denk niet dat mijn moeder dit leuk gaat vinden'', mompelde Eccleston, die zichzelf ''down under'' omschrijft als een gedesillusioneerde fan van Mansfield Town.
'Een goed paard is nog geen goede ruiter'quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:56 schreef borisz het volgende:
Een goede voetballer maakt nog geen goede trainer(c Co Adriaanse).
Whaha goeien garp manquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Een goed paard is nog geen goede ruiter'
Goeiemorgen
quote:
Dan is het wel triest gesteld met het Franse dameswielrennen zeg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:26 schreef borisz het volgende:
Longo pakt haar 58ste nationale titel bij het wielrennen.Ze won het tijdrijden
Familie van Ed?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:51 schreef rubbereend het volgende:
Aha als ik het goed begrijp is dit optrekje wat te koop staat van Ad Nijpels....
http://www.funda.nl/koop/dijken/huis-47160581-nummer-2/
neequote:
Ja, ik heb het dus ook uit een bakje gehaald, bij de versafdeling. Niet uit een potje..quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:17 schreef Againzender het volgende:
en daarom probeer ik altijd verse koriander in mijnn 'tuin' te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |