abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:21:05 #1
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_98467581
Originele OP:

quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:41 schreef sweetladyx het volgende:
Zit er op dit moment echt ff doorheen. Zal proberen de situatie zo goed mogelijk uit te leggen.

Vorig jaar december (ja, onze relatie is pril) heb ik via internet een leuke man leren kennen. Ik was niet opzoek naar een relatie en hij ook niet, puur sexueel contact.
Bij de 1e date echter kwamen we erachter dat er een enorme klik tussen ons was en een gevoel dat we elkaar al jaren kennen.

Binnen drie weken hadden we een relatie en hij moest me wat vertellen zei hij. Hij was nog getrouwd, maar woonde al enkele tijd bij zijn ouders omdat het niet goed ging tussen hem en zijn vrouw.

Intussen ben ik al voorgesteld aan en opgenomen in zijn familie dus ik denk niet dat hij me aan het lijntje houdt.
Toch wijzen vriendinnen me erop dat hij best vaart mag zetten achter het regelen van de scheiding tussen hem en zijn vrouw. Dit zou namelijk 2 jaar duren omdat het financieël aantrekkelijker voor hen allebei is.

Dus dan moet ik 2 JAAR WACHTEN tot mijn vent gescheiden is van die ander (die ik ook ontmoet heb, we hebben normaal contact).
Daarnaast gaat hij eens per week met haar en de honden wandelen (ze hebben samen 2 honden). Ook brengt hij af en toe tijd met haar door om samen een film te kijken. Ik vind dit niet kunnen.

Ik wil bijvoorbeeld dolgraag samenwonen en hij in het begin ook, echter nu houdt hij steeds de boot af omdat ik in de schuldsanering ga voor 3 jaar. Hij zegt dat het voor hem nadelig is om met mij samen te wonen zolang ik niet schuldenvrij ben.

Al met al heb ik het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt. Hij zegt dat hij momenteel niet de financieen heeft om doordeweeks naar mij toe te rijden (we wonen ver uit elkaar) dus zien we elkaar alleen in het weekeinde. Maar hij kan wel zo nu en dan naar zn beste vriendin rijden 22km verderop (daarna komt ie dan wel bij mij aan maar toch)

Hebben mijn vrienden gelijk en pik ik teveel? Of stel ik me aan? Plz help
Alvast bedankt
En de mail van hubbie:

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:04 schreef sweetladyx het volgende:
dit moest ik ctrl C'en:

Mijn naam is Wilfred. Via FaceBook ontving ik deze ochtend een bericht van iemand die ik niet ken, die me ineens een vriendschapsverzoek toegezonden had. Verbaasd heb ik de mail gelezen, er stond een link naar dit verhaal in, geschreven door Mariël. Hierbij wil ik, nu mijn identiteit gewoon in feite op straat ligt, mijn kant van het verhaal vertellen.

Ten eerste heb ik geen foto's en privé-informatie van mezelf op internet. Ik houd hier niet van, het is meer Mariëls ding. Zij heeft op haar Hyvespagina, evenals op haar Facebook en Twitter, enkele foto's van ons samen bewerkt en geplaatst. Niets mis mee, dacht ik. Ik dacht dat het geen kwaad zou kunnen, maar nu blijkt mijn halve hebben en houwen op de digitale straat te liggen. Hier heb ik nooit om gevraagd, maar nu het toch zover gekomen is hier mijn kant:

Mijn vrouw en ik leven al ruim 2,5 jaar apart van elkaar. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan,integendeel, tussen ons is een hechte vriendschap ontstaan die, zoals Mariël al ergens omschreef, veel weg heeft van de verstandhouding tussen een broer en een zus.

Ik ben in deze tijd nooit op zoek gegaan naar een nieuwe liefde. Wel naar seksuele contacten, net als mijn vrouw trouwens. Wij hadden en hebben hierover een goede afspraak samen, wij hebben zelf ook louter platonisch contact.

Via een datingsite voor seksuele contacten kwam ik in contact met Mariël. Ik zag haar foto en vond haar gelijk een mooie, spontane jonge vrouw.
Ik heb haar gemaild, we hebben gewebcamd, elkaar telefonisch gesproken. Diezelfde nacht ben ik naar haar toegereden met de intentie seks. Beiden wilden we absoluut geen relatie.

Bij haar aangekomen bleek het enorm tussen ons te klikken. We hebben eerst ruim drie uur gepraat, voor het op seks aankwam. En alles klopte gewoon. Stiekem kriebelde er al iets tussen ons. Drie weken later, waarin we veel tijd samen doorgebracht hebben, was onze relatie een feit.

Ik heb direct verteld dat ik nog getrouwd ben, en ook mijn vrouw heb ik direct ingelicht over het feit dat ik verliefd was geworden.
Het duurde niet lang voor Mariël werd opgenomen in mijn familie en door mijn vrouw. Ook mijn vrienden accepteerden haar volledig. Niemand had een probleem met de situatie.

Totdat...

Mariël mij vertelde dat haar schulden toch een stuk hoger waren dan de 1500 euro waarvan ze mij aanvankelijk op de hoogte stelde. Bijna 20x zo hoog als ze dacht.
Ze gaat in de schuldsanering, onder bewindvoering en is in therapie voor manische depressiviteit en borderline. Dat was voor mij enorm wennen. Alles wat we besproken hadden, van samenwonen en samen een huisje kopen tot trouwen als mijn scheiding rond was, viel gewoon kapot.

Nu vind Mariël het kennelijk vreemd dat ik niet meer halsoverkop met haar samen wil wonen.
Voor mij kwamen haar onthullingen echter uit het niets.
Misschien dat jullie nu een beetje begrijpen wat mij beweegt, en mijn kant hebben begrepen. Mochten er nog vragen zijn, hoor ik dat weer via Mariël.

Groeten,
Wilfred
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:23 schreef sweetladyx het volgende:
Trollen komen, trollen gaan
Voor deze troll is het nu tijd om te gaan
Maar spoedig, zeer
Komt er ineens, weer
Uit het niets
Een troll aangefietst
Die even zal stoppen bij FOK!
Met een prachtige tori, gejokt
Die de gemoederen weer even
Zal bezighouden en FOK! op haar
grondvesten zal laten beven
De tijd van gaan is nu gekomen
Mariël bestaat, maar is niet genomen
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef wilfredvdb het volgende:
Wat ongelofelijk moeilijk om dit onderwerp te vinden, en wat ontzettend laf om dit onderwerp te openen.

Laat mij duidelijk stellen dat noch Mariël, noch ik (Wilfred), noch welke vriendin van ons dan ook eerder in dit onderwerp een bericht geplaatst hebben.

Dat onze privésituatie zo letterlijk open en bloot op straat ligt, vind ik absoluut ongehoord.
Vooral Mariël lijdt hieronder, zij belde me tijdens werktijd overstuur op omdat ze een mail had gekregen via hyves, van iemand die naar dit onderwerp verwees, waar ze om haar uiterlijk bekritiseerd is (in mijn optiek geheel onterecht maar dit terzijde) en uit haar naam (zogenaamd) allerlei anekdote's uit onze privésituatie werden beschreven, tot in de details aan toe.

Ik wil via deze weg duidelijk dat noch Mariël, noch ik hier een aandeel in hebben gehad. Wij hebben ook niemand toestemming gegeven om dit te doen. Ik wil er verder niet teveel woorden aan vuilmaken, en neem ook geen "maatregelen" zoals iemand (vanuit mijn naam!) aankondigde. Ik wil wel laten weten dat ik het een laffe grap vind, die getuigt van zeer prematuur gedrag.

Met vriendelijke groet,

Wilfred & Mariël
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:21:29 #2
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_98467597
Zal ik het mooie gedichtje ook maar even in de OP plaatsen?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_98467617
Samenvatting in OP?

Dan kunnen nieuwkomers ook genieten zonder alles eerst na te hoeven lezen.
pi_98467639
Kan die mail van de laatste troll poging ook geplaatst worden. Het begint nu echt een soap te lijken.

Hulde voor degene die dit allemaal bedacht heeft. vermakelijk was het wel.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:22:39 #5
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_98467659
Deel 5 is wel wat overdreven, de grap is er nu wel vanaf.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:23:25 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98467694
De post van Wilfred (die lekker vroeg thuis is van z'n werk) wel graag in de OP.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:23:42 #7
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_98467710
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Samenvatting in OP?

Dan kunnen nieuwkomers ook genieten zonder alles eerst na te hoeven lezen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:22 schreef Boris_Karloff het volgende:
Kan die mail van de laatste troll poging ook geplaatst worden. Het begint nu echt een soap te lijken.

Hulde voor degene die dit allemaal bedacht heeft. vermakelijk was het wel.
Is de OP zo goed, of mis ik nog iets belangrijks (zoja, quote de post hier svp)
pi_98467741
Inderdaad, de grap is er nu wel vanaf. Leedvermaak kan leuk zijn, maar niet op deze manier. Iedereen kent nu Mariël haar identiteit. En de mijne, al kan dat me weinig schelen, ik ben niet of nauwelijks op sociale netwerken te vinden.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:25:21 #9
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_98467793
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:24 schreef wilfredvdb het volgende:
Inderdaad, de grap is er nu wel vanaf. Leedvermaak kan leuk zijn, maar niet op deze manier. Iedereen kent nu Mariël haar identiteit. En de mijne, al kan dat me weinig schelen, ik ben niet of nauwelijks op sociale netwerken te vinden.
maar de vraag is nu: hoe komt de troll aan de identiteit van Mariël?
pi_98467804
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:23 schreef Leandra het volgende:
De post van Wilfred (die lekker vroeg thuis is van z'n werk) wel graag in de OP.
Misschien kwam hij wel met bivakmuts voor zijn afternoon snack
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:25:54 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_98467819
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:23 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

[..]

Is de OP zo goed, of mis ik nog iets belangrijks (zoja, quote de post hier svp)
Volgens mij is t zo wel aardig compleet, verder is het voor de slachtoffers een kwestie van stilzitten als je geschoren wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_98467914
:? ik raak in de war. Niks meer over van mijn vertrouwen in mijn medemens.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:29:18 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98467987
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:22 schreef Hephaistos. het volgende:
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_98468011
Ik vermoed dat het iemand is uit de kennissenkring van Mariëlletje. Zij kent veel mensen, en vertrouwt ook nogal vlug "vrienden" iets toe. Sta ik niet achter, maar de details zijn te precies om een gok te kunnen zijn.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:29:49 #15
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_98468017
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef seasushi het volgende:
:? ik raak in de war. Niks meer over van mijn vertrouwen in mijn medemens.
een troll, die aangeeft dat hij met toestemming van personen trollt, vervolgens een troll die meldt dat het niet zo is en nu is er weer wilfred, die ook aangeeft dat dit niet zo is... Troll er no troll?
pi_98468032
Dit word een TTT, ik zeg het je :Y
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:30:13 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98468036
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
maar de vraag is nu: hoe komt de troll aan de identiteit van Mariël?
Gezocht naar mensen in de Borderline Hyves denk ik. Ik vond het overtuigend gedaan.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:31:32 #18
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98468101
quote:
dit dus.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:31:51 #19
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_98468114
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:30 schreef eleusis het volgende:

[..]

Gezocht naar mensen in de Borderline Hyves denk ik. Ik vond het overtuigend gedaan.
Als je iets op internet zet, dan bestaat het risico dat dit soort dingen gebeuren... Dan moet je het maar niet op internet zetten, toch?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:32:32 #20
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_98468141
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Als je iets op internet zet, dan bestaat het risico dat dit soort dingen gebeuren... Dan moet je het maar niet op internet zetten, toch?
Tuurlijk moet dat wel op internet gezet worden, anders lopen wij dit soort kwaliteits topics mis.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 16:32:53 #21
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_98468157
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Tuurlijk moet dat wel op internet gezet worden, anders lopen wij dit soort kwaliteits topics mis.
Goed punt!
pi_98468167
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef wilfredvdb het volgende:
Ik vermoed dat het iemand is uit de kennissenkring van Mariëlletje. Zij kent veel mensen, en vertrouwt ook nogal vlug "vrienden" iets toe. Sta ik niet achter, maar de details zijn te precies om een gok te kunnen zijn.
Mocht je geen troll zijn ( :') ), dan was het verstandiger niet aan te geven dat details kloppen. Verrassingsverkrachtingsseks klinkt als een mooi verzonnen troll-onderwerp. Jij loopt het desalniettemin te bevestigen. :D.
pi_98468168
quote:

[..]

Maar als de verhalen verzonnen zijn...dan is het toch gewoon smaad/laster (een van de twee)?

Of is het niet verzonnen?
pi_98468169
quote:

[..]

Het vervelende is, Mariëlletje heeft deze dingen nooit op internet gezet. Ze heeft het wel verteld aan mensen in haar "vrienden" kring, net zoals ik een paar mensen heb waarmee ik alles bespreek. In welke richting we het moeten zoeken weten we nog niet precies, maar we zijn er al wel uit dat het iemand is uit onze eigen kring die ons probeert te nakken.
pi_98468187
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')