Ik had mezelf jonger geschat dan VSquote:
Sorry.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ik daarentegen 30 werd geschat op de meet vond ik toch een ander uiterste.
Stoppelbaard en sigaren ftw.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef eriksd het volgende:
Dan heeft VS wel een oude grafkop inderdaad.
Ja, maar dat geeft niet want jij valt op milfsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ik daarentegen 30 werd geschat op de meet vond ik toch een ander uiterste.
Hoho, wat dat eerste betreft won ik.quote:
En je open shirt.quote:
Jahaaa de herkansing was vandaag.quote:
quote:
Dat was vrij laat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jahaaa de herkansing was vandaag.
Wtf, is hij niet geslaagd?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jahaaa de herkansing was vandaag.
Ik ook van jou Erik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:49 schreef eriksd het volgende:
Friek zag er inderdaad uit alsof hij 35 was.
Hahaha, je zette serieus e om in 2,71828...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:53 schreef eriksd het volgende:
Ik weet nog goed dat ik soms geen pepernoot van e machten snapte, alles in decimalen deed en dan weer terugrekende (plusminus) naar emachten.
Voorts stond ik bij mijn docent ook bekend om het feit dat ik compleet willekeurige vragen beantwoordde met "geen tijd" of gewoon zei wat je moest doen, i.p.v. het zelf te doen.
Ik had wel een goeie band met die vent, topgozer was het. Wel vaak apart gezet wegens praten en klieren.
Nope.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wtf, is hij niet geslaagd?Ik dacht dat dat een grapje was.
LN = elogquote:
Bladiebla, ik was gewoon niet slim genoeg.quote:LN = elog
Maar met decimalen blijf je kutten
Hoho, laten we het anders formuleren:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bladiebla, ik was gewoon niet slim genoeg.
Deze opmerking strookt niet met eerdere uitspraken over je cijfers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bladiebla, ik was gewoon niet slim genoeg.
Praat 'm nou niet de grond in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe kun je in hemelsnaam niet slagen voor je vmbo-tl.
Maar kun je er brood mee bakken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
LN = elog
Maar met decimalen blijf je kutten
Ik heb een iets andere definitie van slim.quote:Deze opmerking strookt niet met eerdere uitspraken over je cijfers.
Door te zakken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe kun je in hemelsnaam niet slagen voor je vmbo-tl.
Exponentiele groei van het gist berekenen.quote:
quote:
Nee, toch hebben logaritmen gewoon hun functie.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Exponentiele groei van het gist berekenen.
Ze staan ook gewoon stil na de cito-toets hè?quote:
Ben al klaar. 0 fout.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/GT-0153-a-11-2-o.pdf
Het beruchte examen.
Je kunt de werkzaamheden van een broodbakkerij ermee optimaliseren (hoop ik). Brood bakken dus.quote:
Dat is niet het bakproces an sich. Sloaperd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je kunt de werkzaamheden van een broodbakkerij ermee optimaliseren (hoop ik). Brood bakken dus.
Die eerste vraag over die biljetten al, omg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, 't is net een kruiswoordpuzzel die je zo kunt invullen..
Onderschat je nu kruiswoordpuzzels?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, 't is net een kruiswoordpuzzel die je zo kunt invullen..
Het zou toch ook wat zijn als ze VMBO afgestudeerd wiskundigen brood lieten bakkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is niet het bakproces an sich. Sloaperd.
Vriend van me die destijds bijna een HBO opleiding had afgerond kwam niet uit een dergelijke opgave:quote:
Heeft Zeeland een opleiding gevolgd dan? Toe, maak me gek.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zou toch ook wat zijn als ze VMBO afgestudeerd wiskundigen brood lieten bakken
Maakt er wel degelijk onderdeel van uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is niet het bakproces an sich. Sloaperd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vriend van me die destijds bijna een HBO opleiding had afgerond kwam niet uit een dergelijke opgave:
2*a + 5 = b
b = 15
Bereken a.
a = kikkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vriend van me die destijds bijna een HBO opleiding had afgerond kwam niet uit een dergelijke opgave:
2*a + 5 = b
b = 15
Bereken a.
Geheel verwonderlijk heeft ie ook nog geen baan gevonden.quote:
Waarom staat er een spatie tussen de duizendtallen ipv. een punt. Is dat nieuw ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/GT-0153-a-11-2-o.pdf
Het beruchte examen.
Ziet ie steeds op de grond te zoeken dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geheel verwonderlijk heeft ie ook nog geen baan gevonden.
Misleidende vraag ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
2*a + 5 = b
b = 15
Bereken a.
Ik denk dat de PvdA nog wel een beleidsmatige functie voor 'm heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geheel verwonderlijk heeft ie ook nog geen baan gevonden.
C&Mquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef Friek_ het volgende:
Mijn wiskunde is trouwens niet zo heel sterk als C&M'ertje, al heb ik wel vakken over logica gehad.
Ja, Marokkanen lezen een punt namelijk als komma.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom staat er een spatie tussen de duizendtallen ipv. een punt. Is dat nieuw ofzo?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misleidende vraag ook.
a kan namelijk zowel √25 zijn als 5
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, Marokkanen lezen een punt namelijk als komma.
a kan ook stiekem 2b zijn waar b 2.5 is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misleidende vraag ook.
a kan namelijk zowel √25 zijn als 5
quote:
Werd?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er werd inderdaad wel lekker op me neergekeken.
Regel 2.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
a kan ook stiekem 2b zijn waar b 2.5 is.
Zo kunnen we wel ff doorgaan.
Typo. Bedoelde z, van "grasveld".quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Regel 2.
b = 15.
Dus het kan niet.
Er staat echter niet of A een natuurlijk getal dient te zijn.
Hah, dan kunnen ze nog altijd de graadhoek van hun penis meten tijdens het examen.quote:
Tsja, de docenten droegen daar ook aan bij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er werd inderdaad wel lekker op me neergekeken.
Ach, doe mij enkel Google en ik veeg iedereen van tafel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, de docenten droegen daar ook aan bij.
Ik had geen geschiedenis 2, maar ging daar een lesuurtje bij zitten en had meer kennis dan C&M+E&M gecombineerd.
Is ie nog heel?quote:
Achteraf heb ik ook wel spijt dat ik geen N&T heb gedaan. Was veel nuttiger geweest.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, de docenten droegen daar ook aan bij.
Ik had geen geschiedenis 2, maar ging daar een lesuurtje bij zitten en had meer kennis dan C&M+E&M gecombineerd.
Mijn vakken waren te gek. WTF en LOL heb ik 4 jaar lang plezier aan beleeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Achteraf heb ik ook wel spijt dat ik geen N&T heb gedaan. Was veel nuttiger geweest.
Kantoorbaan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:16 schreef betyar het volgende:
Als ik naar mijn vader had geluisterd had ik nou iets gedaan wat ik niet leuk vond.
Niet te leuk.quote:Is ie nog heel?
Ninja edit!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef GSbrder het volgende:
Deze vraag is ook een parel:
18 (3p)
Halve bol:
inhoud halve bol = getal × straal3
Bereken in twee decimalen de waarde van getal in de formule.
Schrijf je berekening op.
inhoud bol = 4/3 x straal3
inhoud halve bol = 2/3 x straal3
2/3 = 0,67
Dit een berekening noemen.
Waar? 0,67 is correctquote:
Je had het wel kunnen doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Achteraf heb ik ook wel spijt dat ik geen N&T heb gedaan. Was veel nuttiger geweest.
Op een examen lukt je een ninja-edit niet.quote:
Ja maar ik snap de vraag niet, dat is toch te makkelijk als 't antwoord er al staat?quote:
Op een examen hoef ik niet te ninja-editenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Op een examen lukt je een ninja-edit niet.
I wonder, is dan niet gewoon leesvoer i.p.v. een examen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik snap de vraag niet, dat is toch te makkelijk als 't antwoord er al staat?
Ja maar ik ga dan nadenken en gewoon een fout antwoord opschrijven omdat het onmogelijk zo simpel kan zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
I wonder, is dan niet gewoon leesvoer i.p.v. een examen?
Ik weet dat je hoog uit je broek lult. Maar hier bestrijd ik dat niet om je ego niet te beschadigenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op een examen hoef ik niet te ninja-editen
Het erge is dat het nog een laboranten opleiding betrof ook. Ik meen dat het gelukkig meer in het onderzoek dan klinisch was.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat de PvdA nog wel een beleidsmatige functie voor 'm heeft.
Ik zou gewoon mijn C1000 boodschappenlijstje eronder zetten. Altijd nuttig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dan nadenken en gewoon een fout antwoord opschrijven omdat het onmogelijk zo simpel kan zijn.
Hm, dat wordt een interessante aflevering van "medical mishaps" over een aantal jaar dan, of het verklaart in ieder geval het lange zoeken naar de EHEC bacterie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het erge is dat het nog een laboranten opleiding betrof ook. Ik meen dat het gelukkig meer in het onderzoek dan klinisch was.
Sorry, alwetende 3-voud, ik beken dat ik een vmbo-wiskunde examen waarschijnlijk niet zal halenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik weet dat je hoog uit je broek lult. Maar hier bestrijd ik dat niet om je ego niet te beschadigen![]()
Nou nou, zon trap had ik ook weer niet in gedachten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sorry, alwetende 3-voud, ik beken dat ik een vmbo-wiskunde examen waarschijnlijk niet zal halen
Zolang ze maar niet vergeten hun AH Bonuskaart mee te nemen dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mijn C1000 boodschappenlijstje eronder zetten. Altijd nuttig.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou nou, zon trap had ik ook weer niet in gedachten.
Tuurlijk. Voor de Tweede Fase krijg je simpelweg de keuze voor het profiel. Ik koos toen voor C&M omdat het me meer interesseerde destijds. Baal ik van, want die geschiedenislessen had ik zelf net zo goed via Wikipedia kunnen volgen.quote:
Zullen ze doorhebben dat die niet werkt in de C1000?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet vergeten hun AH Bonuskaart mee te nemen dan.
Gruwelijk slecht.quote:
Als ze dat opschrijven krijgen ze automatisch een voldoende, het is namelijk een inzichtsvraag.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zullen ze doorhebben dat die niet werkt in de C1000?
En dat zijn de gasten die met hun bakkies in de camera vertellen dat Griekenland redden een goed idee is? Holy smoke...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ze dat opschrijven krijgen ze automatisch een voldoende, het is namelijk een inzichtsvraag.
Mwah, niet altijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gruwelijk slecht.
Metal & glas is the shit.
Integendeel, dat zijn de SP en PVV stemmers die zeggen dat Griekenland er uit getrapt dient te worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En dat zijn de gasten die met hun bakkies in de camera vertellen dat Griekenland redden een goed idee is? Holy smoke...
Juist, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, niet altijd.
Ik googlede ook maar op trap
[ afbeelding ]
Geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Integendeel, dat zijn de SP en PVV stemmers die zeggen dat Griekenland er uit getrapt dient te worden.
Sorry opa.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.
Ophouden met liegen jij.
't Is toch wel de waarheid, helaas.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.
Ophouden met liegen jij.
Ik heb nog wel wat sterks staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
Kijk en daar zijn wij conservatieven dan voor, we gaan 's avonds gewoon met de gifspuit er langs.
Planten zijn nuttiger dan kogels.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
Tsja, er is geen geld voor munitie of reserveonderdelen, maar gelukkig wel om plantjes te verplaatsen.![]()
http://www.nu.nl/politiek(...)nsie-22000-euro.html
Ja de blaasvarens schrikken vast andere naties af, laat dat ook net de reden zijn dat we Rusland niet zijn binnengevallen in de Koude Oorlog, die varens rondom het Kremlin, poeh!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Planten zijn nuttiger dan kogels.
Het is dat de natuur geen groep mensen is, maar als je ziet wat daar aan geld naartoe gaat kan je de natuur beter elimineren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
Kijk en daar zijn wij conservatieven dan voor, we gaan 's avonds gewoon met de gifspuit er langs.
Floracaust.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is dat de natuur geen groep mensen is, maar als je ziet wat daar aan geld naartoe gaat kan je de natuur beter elimineren.
Ligt aan de situatie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Planten zijn nuttiger dan kogels.
Met het voordeel dat je planten niet eerst op de trein en door half Europa hoeft te karren alvorens actie te ondernemen.quote:
Exact, en heulers met de vijand zijn allemaal makkelijk te spotten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met het voordeel dat je planten niet eerst op de trein en door half Europa hoeft te karren alvorens actie te ondernemen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact, en heulers met de vijand zijn allemaal makkelijk te spotten.
[ afbeelding ]
Altijd weer die Limburgers!
Een ding weten we zeker, ze leggen geen eieren.quote:
Haha, dabbeljoetiehefquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een ding weten we zeker, ze leggen geen eieren.
[ afbeelding ]
niks mis met die grote kas daar. Die zorgde voor wat werkgelegenheid bij ons bedrijf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exact, en heulers met de vijand zijn allemaal makkelijk te spotten.
[ afbeelding ]
Altijd weer die Limburgers!
Bonussen zijn normaal, het is logisch dat de arbeider niks van de winsten terug ziet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef EchtGaaf het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)koers___.html?p=20,1
Een bonus puur om te blijven.
Ze maken daar wel meer foutjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Zeeland het volgende:
PvdA stemt voor motie van SGP over netneutraliteit. Oops, foutje.
Bekommer je eens wat meer om jezelfquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Bonussen bestuursvoorzitters gestegen
Een bonus puur om te blijven.
Het ging mij om het rententie-element.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bonussen zijn normaal, het is logisch dat de arbeider niks van de winsten terug ziet.
De werkgever heeft geïnvesteerd in zijn onderneming, betaald de eerste periodes de salarissen uit eigen zak en heeft het risico genomen. Werknemers nemen dat risico niet.
Lul niet, bij de ABN Amro kreeg zelfs de secretaresse een bonus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ging mij om het rententie-element.
Een extra beloning als ze blijven. Te bespottelijk voor woorden. De gewone Jan Lul zal het nooit krijgenOrdinaire zelfverrijking.
Stemmen voor een motie waar je tegen bent is wel heel dom. Nouja, menselijke foutjes.quote:
De maîtresse van de directeur zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lul niet, bij de ABN Amro kreeg zelfs de secretaresse een bonus.
Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
De maîtresse van de directeur zeker?
Veel bestuursleden nemen dat risico ook niet, maar toch ontvangen ze bonussen. Logisch, ze zitten dichter bij de mensen die daarover beslissen. Het heeft echt niet alles te maken met productieviteit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bonussen zijn normaal, het is logisch dat de arbeider niks van de winsten terug ziet.
De werkgever heeft geïnvesteerd in zijn onderneming, betaald de eerste periodes de salarissen uit eigen zak en heeft het risico genomen. Werknemers nemen dat risico niet.
Ik zou het ook denken....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
De maîtresse van de directeur zeker?
Ik las het net, oeps jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Zeeland het volgende:
PvdA stemt voor motie van SGP over netneutraliteit. Oops, foutje.
Waarvoor is dit nu nodig?quote:
Nee, helaas. Het zijn neppe uit Den Haag. Ze heten Hopjes.quote:
Exact.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarvoor is dit nu nodig?
EchtGaaf valt dat egoïsme juist aan. Daarnaast is in de rechtse samenleving het aantal top-posities beperkt. Als iedereen in de rechtse maatschappij ook daadwerkelijk wat van zijn leven zou kunnen maken dan is de inkomensongelijkheid verdwenen als sneeuw voor de zon. Dat willen ze niet.
Zeggen "ga aan jezelf werken" is het voorhouden van een wortel die velen nooit zullen bereiken, alleen al vanwege de wijze waarop de maatschappij is ingedeeld (zero-sum, beperkt aantal posities).
Die ken ik niet... Maar de echte Zeeuwse roombabbelaar, daar krijg ik geen genoeg van.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, helaas. Het zijn neppe uit Den Haag. Ze heten Hopjes.
Het verschil is dat de PvdA dit nooit heeft goedgepraat of verdedigd itt VVD wanneer het ging om het regime van Videla, Pinochet op de apartheid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:26 schreef von_Preussen het volgende:
De zegeningen van links
[ afbeelding ]
De PvdA is dan ook niet links.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het verschil is dat de PvdA dit nooit heeft goedgepraat of verdedigd itt VVD wanneer het ging om het regime van Videla, Pinochet op de apartheid.
Ironisch he? Dat het geloof van 'do it yourself' sterker dan ooit is terwijl de afbraak van voorzieningen waardoor dit geloof nog ergens op gebaseerd kan zijn maar door gaat...quote:
Noob.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De PvdA is dan ook niet links.
Van wie ben jij trouwens de kloon?
Tot en met 1986 was de PvdA links. Zonder meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De PvdA is dan ook niet links.
Van wie ben jij trouwens de kloon?
Lul niet, den Uyl heulde al met de Amerikanen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Tot en met 1986 was de PvdA links. Zonder meer.
En zo is rechts weer verantwoordelijk voor tientallen miljoenen zwarten die de afgelopen tweehonderd jaar zijn omgelegd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:26 schreef von_Preussen het volgende:
De zegeningen van links
[ afbeelding ]
Achja... het Coca Cola dat in India mensen van hun land verdrijft en de watervoorraad op slurpt voor een paar flessen ranzige cola.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:29 schreef robin007bond het volgende:
De zegeningen van rechts:
[ afbeelding ]
Coca Cola is lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Achja... het Coca Cola dat in India mensen van hun land verdrijft en de watervoorraad op slurpt voor een paar flessen ranzige cola.
Ik hoop slechts dat iedereen gelukkig wordt. EG lijkt er niet van op te knappen berichtgeving te lezen over bankiersbonussen en zelf uit een vreemdsoortig zelfkastijdingsmechanisme het salaris-topic in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarvoor is dit nu nodig?
EchtGaaf valt dat egoïsme juist aan. Daarnaast is in de rechtse samenleving het aantal top-posities beperkt. Als iedereen in de rechtse maatschappij ook daadwerkelijk wat van zijn leven zou kunnen maken dan is de inkomensongelijkheid verdwenen als sneeuw voor de zon. Dat willen ze niet.
Zeggen "ga aan jezelf werken" is het voorhouden van een wortel die velen nooit zullen bereiken, alleen al vanwege de wijze waarop de maatschappij is ingedeeld (zero-sum, beperkt aantal posities).
Tientallen miljoenen zwarten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En zo is rechts weer verantwoordelijk voor tientallen miljoenen zwarten die de afgelopen tweehonderd jaar zijn omgelegd.
Kissinger zag Nederland als een sceptisch bondgenoot. Beetje gek om de PvdA dan niet links te noemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lul niet, den Uyl heulde al met de Amerikanen.
Ze heulden met het grootkapitaal en den Uyl vermoorde onschuldige Molukse vrijheidsstrijders.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kissinger zag Nederland als een sceptisch bondgenoot. Beetje gek om de PvdA dan niet links te noemen.
Veel kijkplezier.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tientallen miljoenen zwarten?
Kan je dat, uit interesse, even voor mij opsplitsen?
Ik bespeur ook een bepaald ressentiment bij hem inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hoop slechts dat iedereen gelukkig wordt. EG lijkt er niet van op te knappen berichtgeving te lezen over bankiersbonussen en zelf uit een vreemdsoortig zelfkastijdingsmechanisme het salaris-topic in de gaten te houden.
Zo proberen ze de bezuinigingen te verkopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ironisch he? Dat het geloof van 'do it yourself' sterker dan ooit is terwijl de afbraak van voorzieningen waardoor dit geloof nog ergens op gebaseerd kan zijn maar door gaat...
Ik vind het vooral ironisch dat het geloof in 'let the government do it for you!' groter is dan ooit, terwijl de politiek en de overheid in toenemende mate steeds minder in staat blijken te zijn de groeiend complexe systemen waar wij mee te maken hebben te vatten en te reguleren. Dit geloof in vadertje staat is dubieuzer dan het geloof in de pedanterie van het individu.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ironisch he? Dat het geloof van 'do it yourself' sterker dan ooit is terwijl de afbraak van voorzieningen waardoor dit geloof nog ergens op gebaseerd kan zijn maar door gaat...
Ik drink elke dag een fles en heb nergens last vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Helaas wel destructief voor uw gebit en maakt u oneindig vet. Zie de VS.
Wil jij soms diabetes?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik drink elke dag een fles en heb nergens last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.Spoiler is QFT, die light-varianten zijn zo smerig. Geen wonder dat mensen er aan dood gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook daarbij zijn de gezondheidsrisicos overdrevenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Spoiler is QFT, die light-varianten zijn zo smerig. Geen wonder dat mensen er aan dood gaan
Het gaat, net zoals bij praktisch alle gezondheidsrisico's om hoeveelheden. Een liter of meer cola per dag is echt niet gezond, maar 30 kiwi's op een dag eten ook niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook daarbij zijn de gezondheidsrisicos overdreven
Ik maak er het liefst een puinhoop van, dat houdt het boeiend.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:41 schreef Cerbie het volgende:
Het leven is wat je erzelf van maakt. Eén gratis tegelwijsheid voor u, meneer.
Toch lijkt mij teveel Cola echt niet gezond.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die gezondheidsrisico's zijn echt overdreven. Ook drink ik gewoon water als er geen cola is
Over de rug van de armen he!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik maak er het liefst een puinhoop van, dat houdt het boeiend.
30 liter water drinken is ook killingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het gaat, net zoals bij praktisch alle gezondheidsrisico's om hoeveelheden. Een liter of meer cola per dag is echt niet gezond, maar 30 kiwi's op een dag eten ook niet.
Zo zijn ze dan ook wel weer voor die factuur van 600 euroquote:
Slechts een momentopname.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:44 schreef Nautilus. het volgende:
Ik drink op het moment ook veel te veel cola.
Tieten tegen me hoofd aan drukken gedurende de operatie. Prima service.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo zijn ze dan ook wel weer voor die factuur van 600 euro
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:44 schreef Nautilus. het volgende:
Net een kilo zout gegeten. 'Ben er goed kapot van.
Nee, dat doen kapsters.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Tieten tegen me hoofd aan drukken gedurende de operatie. Prima service.
Goed ook om de speekselproductie op gang te houden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:46 schreef Picchia het volgende:
[..]
Tieten tegen me hoofd aan drukken gedurende de operatie. Prima service.
En de steeds plutocratischer wordende elite waarvan we blij mogen zijn dat ze ons werk geven kunnen dit wel vormgeven?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het vooral ironisch dat het geloof in 'let the government do it for you!' groter is dan ooit, terwijl de politiek en de overheid in toenemende mate steeds minder in staat blijken te zijn de groeiend complexe systemen waar wij mee te maken hebben te vatten en te reguleren. Dit geloof in vadertje staat is dubieuzer dan het geloof in de pedanterie van het individu.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:51 schreef Zeeland het volgende:
30 kiwi's valt best te doen. Heeft weinig gevolgen denk ik.
De plutocratie is altijd nog heterogener dan de pseudo-democratische mediocratiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:52 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En de steeds plutocratischer wordende elite waarvan we blij mogen zijn dat ze ons werk geven kunnen dit wel vormgeven?
Ik betaal altijd in naturaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:53 schreef Nautilus. het volgende:
De meeste kapsters vertellen me dan dat ik mooi, dik haar heb. Maar ze vegen het vervolgens wel weg in een luikje in de grond. Steeds denk ik dan: "Dit is godverdomme mijn haar!", maar bij het afrekenen ben ik dan alweer vergeten om het op te eisen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De plutocratie is altijd nog heterogener dan de pseudo-democratische mediocratie
Vertel, waarom is het beter als populisme en domheid kan regeren, in plaats van succes en winst?quote:
Nee, ik doneer mijn haarquote:
Snel, roep VS!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je homo was. Wat leuk voor je!
Populisme is een symptoom van de toenemende ongelijkheden. En met iemand die de democratie helemaal wil afschaffen kom ik toch niet tot een vergelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel, waarom is het beter als populisme en domheid kan regeren, in plaats van succes en winst?
Populisme is een symptoom van democratie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Populisme is een symptoom van de toenemende ongelijkheden. En met iemand die de democratie helemaal wil afschaffen kom ik toch niet tot een vergelijk.
Haha. Daar worden ook kapsters opgeleid.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je homo was. Wat leuk voor je!
Wat een flauwekul. Waarom hebben we het dan lange tijd niet gekend? Nou? In een tijd toen de (machts)ongelijkheden niet zo groot waren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Populisme is een symptoom van democratie.
Ik hoef de democratie niet af te schaffen, althans, niet ten bate van macht van dictator of plutocratisch machtsblok.
Mensen gaan niet zomaar op iemand stemmen. Hij lijkt mij nogal naief om te denken dat de meerderheid van de kiezers voor rationele argumenten gaat.quote:
Goed argumentquote:
Populisme is er altijd geweest.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Waarom hebben we het dan lange tijd niet gekend? Nou? In een tijd toen de (machts)ongelijkheden niet zo groot waren.
Boer Koekoek was een randverschijnsel.quote:
Dat is echt je reinste onzin. Het politieke klimaat wordt helemaal niet populistisch omdat mensen meer ongelijk worden, maar omdat het volk regeert en er demagogen zijn die zeggen namens een 'volkswil' te handelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Populisme is een symptoom van de toenemende ongelijkheden. En met iemand die de democratie helemaal wil afschaffen kom ik toch niet tot een vergelijk.
Welke meer kans krijgen als de ongelijkheid toeneemt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is echt je reinste onzin. Het politieke klimaat wordt helemaal niet populistisch omdat mensen meer ongelijk worden, maar omdat het volk regeert en er demagogen zijn die zeggen namens een 'volkswil' te handelen.
Geintje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:05 schreef Nautilus. het volgende:
Ik las trouwens vandaag een post van een user (volgens mij was het Arolsen) die bepleitte dat moord niet langer strafbaar zou moeten worden gesteld, omdat moordenaars geen geweten hebben, en zich dus niet laten weerhouden door strafrechtelijke bepalingen.
En allicht een beter product dan de populistische rommel die hier het echte alternatief voor vormt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:04 schreef GSbrder het volgende:
''We hebben het lange tijd niet gekend.''
Yeah right, definieer een lange periode in de korte geschiedenis van de democratie. In veel Europese landen hebben de burgers vandaag de keuze tussen centrumrechts en centrumlinks, wat zoiets is als de keuze tussen Coca-Cola en Pepsi Cola: het product is hetzelfde, alleen de naam verschilt
Als iedereen gelijk is, zullen burgers nog steeds aangetrokken zijn tot populistische trekjes, omdat kapotnivellatie en een opgelegde gelijkheid hun gevoel niet langer aanspreekt. Maar weinig individuen voelen zich tot zulke ideologische kernwaarden aangesproken, ook vrijheid is voor een groot deel van rechts bijvoorbeeld inwisselbaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Welke meer kans krijgen als de ongelijkheid toeneemt.
Ze krijgen daardoor meer ruimte, maar is niet de onderliggende oorzaak van populisme zelf. Door die sociale ongelijkheid hebben we ook een populistische partij als de SP die op dat sentiment inspeelt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:07 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Welke meer kans krijgen als de ongelijkheid toeneemt.
Dat Red Bull slechter is voor je dan Coca Cola, doet niets af aan de populariteit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
En allicht een beter product dan de populistische rommel die hier het echte alternatief voor vormt.
Als jij met me meegaat. Ik durf daar niet alleen naar binnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uhm. Misschien is dat autistentopic wat voor je.
Het is heel gezellig bij ons.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:10 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Als jij met me meegaat. Ik durf daar niet alleen naar binnen.
Al roept heel POL dat ik slechts een chroomlaagje heb, suit yourselfquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:11 schreef du_ke het volgende:
Zie je wel ik ben niet de enige die ziet dat het gedrag van GS niet meer is dan een dun laagje chroom.
Ze hebben het over Therepy en Type-o-negative. Laat maar, daar zou ik ook psychische bijverschijnselen van krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:10 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Als jij met me meegaat. Ik durf daar niet alleen naar binnen.
Papierversnipperaar was volgens mij die gast die mij wijs wilde maken dat hij vanuit Nederland de opstand in Libië stuurde en coordineerde.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:13 schreef Nautilus. het volgende:
Het was een geintje dat ik een geintje maakte. Papierversnipperaar heeft het geschreven, maar ik kan het nu niet vinden.
Een heel gelijk gezicht is wel handig om te hebben ja.quote:
Maar mensen stemmen vrijwel nooit op de partij die het beste hun eigen belang representeert. Dat is echt niet alleen aan het "plebs" voorbehouden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:08 schreef GSbrder het volgende:
Sterker nog, het plebs stemt zelfs op partijen die niet ten doel hebben de ongelijkheid te verkleinen, dat maakt ze blijkbaar minder uit dan reageren op sentimenten en het inspelen op volksgevoelens. Het grootste probleem met zulke partijen is dat ze geen werkbare oplossingen hebben. Maar de manier waarop zulke partijen hun ideeën presenteren, spreekt veel mensen aan. Dat heeft ook te maken met de plaats van passie in de politiek. Mensen willen aangesproken worden op hun gevoelens, hun verlangens - mensen willen hoop krijgen. Obama is zelf een populist, of op zijn minst een mediocratist.
Absoluut. Rijke mensen stemmen links, arme sloebers rechts.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Maar mensen stemmen vrijwel nooit op de partij die het beste hun eigen belang representeert. Dat is echt niet alleen aan het "plebs" voorbehouden.
Nee, daarvoor heeft ZW een apotheker-robot ontwikkeld, dus het is niet meer nodig dat zelf te openen en runnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan jij ook je eigen apotheek beginnen?
Ik denk dat politici die empathie uitstralen, of dat nou gefaked is of niet, een grote aantrekkingskracht op de proleten (haha) uitoefenen. Zo van: "Luister Kobus, d'r wordt eindelijk 'es naar ons geluisterd!"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:15 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Maar mensen stemmen vrijwel nooit op de partij die het beste hun eigen belang representeert. Dat is echt niet alleen aan het "plebs" voorbehouden.
Koos is van hetzelfde laken een pak trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:17 schreef dotCommunism het volgende:
Elke keer weer moet ik lachen om de robots van Zienswijze.
Zeker waar. Daarom vind ik het ook zo schandelijk dat de D66 in de Tweede Kamer steeds maar opnieuw probeert de PVV en Geert Wilders in een hoekje te zetten als dom, populistisch, extreemrechts (Pechtold) of andere labels en zichzelf profileert als 'kosmopolitisch'. Dat is geen discussie aangaan, maar iemand gewoon met de ezelsoren op in de hoek zetten. Maar ondertussen wel claimen democraten te zijn. Tsja, ik krijg het niet rechtgepraat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:15 schreef GSbrder het volgende:
Het is ontzettend naief om te zeggen voor democratie, maar tegen populisme te zijn.
De SP wordt door de wetenschap niet tot de populisten gerekend. Misschien moet de greep van de kapitalisten op universiteiten nog wat sterker worden, dan worden de rechtsen op hun wenken bediend.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze krijgen daardoor meer ruimte, maar is niet de onderliggende oorzaak van populisme zelf. Door die sociale ongelijkheid hebben we ook een populistische partij als de SP die op dat sentiment inspeelt.
Jij bent dan ook de meest verstandige D66ers die ik kenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker waar. Daarom vind ik het ook zo schandelijk dat de D66 in de Tweede Kamer steeds maar opnieuw probeert de PVV en Geert Wilders in een hoekje te zetten als dom, extreemrechts (Pechtold) of andere labels en zichzelf profileert als 'kosmopolitisch'. Dat is geen discussie aangaan, maar iemand gewoon met de ezelsoren op in de hoek zetten. Maar ondertussen wel claimen democraten te zijn. Tsja, ik krijg het niet rechtgepraat.
Dat is de running gag, inderdaad. Maar belangrijker: hij wil ook Vietnamese schoolleraren laten overvliegen naar Europa.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb de robots van Zienswijze niet echt gevolgd. Hij wil al het werk door robots vervangen ofzo?
Oh?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De SP wordt door de wetenschap niet tot de populisten gerekend.
Bronquote:Dit verklaart volgens de auteurs het enthousiasme van veel laagopgeleide stemmers voor populistische partijen als de PVV en de SP, ten koste van traditionele volkspartijen als het CDA en de PvdA.
Jij toch ook, met medicinaal werkende sterke drank?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan jij ook je eigen apotheek beginnen?
Deze krijgen een kans doordat het egalitarisme afbrokkelt. Allereerst is populisme op zichzelf tegenstrijdig met de egalitaristische gedachte. Ten tweede zie je dat populisten worden gefinancierd door rijke geldschieters. Ten derde zie je overal sinds de jaren '80 het populisme in West-Europa toenemen of ontstaan (het bestond al eerder in Zuid-Amerika, Noord-Amerika en Rusland). Exact op het moment dat de ongelijkheden op velerlei dimensies toenemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is echt je reinste onzin. Het politieke klimaat wordt helemaal niet populistisch omdat mensen meer ongelijk worden, maar omdat het volk regeert en er demagogen zijn die zeggen namens een 'volkswil' te handelen.
Oh zeker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij toch ook, met medicinaal werkende sterke drank?
Ja, maar The Venus Project introduceert robots niet als goedkope arbeidskrachten. Overigens heb ik je al gezegd dat TVP utopia is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos is van hetzelfde laken een pak trouwens
Het Venus Project
visionair.nl
[ afbeelding ]
onheilspelllend onderschrift
Vrijwel alle werk in het Venus Project wordt gedaan door robots. Net als nu overigens..
Wat? Waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat is de running gag, inderdaad. Maar belangrijker: hij wil ook Vietnamese schoolleraren laten overvliegen naar Europa.
Hebben zij onderzocht wat populisme behelst en wie daartoe valt te rekenen?quote:
Het introduceert robots als.. publieke noodzaak?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar The Venus Project introduceert robots niet als goedkope arbeidskrachten. Overigens heb ik je al gezegd dat TVP utopia is.
Die vragen minder euro's per uur.quote:
quote:
Robots moeten al het achterlijke werk overnemen opdat wij ons kunnen bezighouden met het tillen van de mensheid naar een hoger niveau.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het introduceert robots als.. publieke noodzaak?
Dat is beter?
De facto is vmbo-ers lesgeven ook achterlijk werk. Die docenten kunnen zich ook beter bezighouden met het tillen van de mensheid naar een hoger niveau.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Robots moeten al het achterlijke werk overnemen opdat wij ons kunnen bezighouden met het tillen van de mensheid naar een hoger niveau.
Tot je zelf je auto moet gaan repareren of je weg aan moet gaan leggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De facto is vmbo-ers lesgeven ook achterlijk werk. Die docenten kunnen zich ook beter bezighouden met het tillen van de mensheid naar een hoger niveau.
Overigens is educatie iets dat door mensen wordt gedaan in TVP.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De facto is vmbo-ers lesgeven ook achterlijk werk. Die docenten kunnen zich ook beter bezighouden met het tillen van de mensheid naar een hoger niveau.
Ik voorspel sociale onlustenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens is educatie iets dat door mensen wordt gedaan in TVP.
Nee, in een wereld zonder geld neem je een nieuwe autoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tot je zelf je auto moet gaan repareren of je weg aan moet gaan leggen.
Gepercipieerde ongelijkheid dan. Want ongelijk zijn we niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar gaat het boek niet over zoals je kan lezen, maar het weerlegt wel jouw uitspraak dat de SP door de wetenschap niet tot het populisme wordt gerekend. Die uitspraak is doordat je wetenschap in zijn algemeenheid ('de wetenschap') pakt veel te sterk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hebben zij onderzocht wat populisme behelst en wie daartoe valt te rekenen?
Wat het draagvlak voor populisme groter maakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In een wereld zonder geld hoeft niet iedereen een auto te bezitten, maar kun je gewoon auto's op straat flikkeren die iedereen kan gebruiken. Of beter; je optimimaliseert het openbaar vervoer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, in een wereld zonder geld neem je een nieuwe auto
Internet heeft het draagvlak voor populisme ook vergroot.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat het draagvlak voor populisme groter maakt.
Ja oké, ik bedoelde de wetenschappers die daar daadwerkelijk onderzoek naar doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar gaat het boek niet over zoals je kan lezen, maar het weerlegt wel jouw uitspraak dat de SP door de wetenschap niet tot het populisme wordt gerekend. Die uitspraak is doordat je wetenschap in zijn algemeenheid ('de wetenschap') pakt veel te sterk.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In een wereld zonder geld hoeft niet iedereen een auto te bezitten, maar kun je gewoon auto's op straat flikkeren die iedereen kan gebruiken. Of beter; je optimimaliseert het openbaar vervoer.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:34 schreef GSbrder het volgende:
Schaalgrootte is een bitch voor een commune.
Ook die moet rijklaar gemaakt worden door een VMBO'er.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, in een wereld zonder geld neem je een nieuwe auto
In een maatschappij van overvloed zullen er onaangename werkjes overblijven die niet direct kunnen worden geautomatiseerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook die moet rijklaar gemaakt worden door een VMBO'er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |