Ik had mezelf jonger geschat dan VSquote:
Sorry.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ik daarentegen 30 werd geschat op de meet vond ik toch een ander uiterste.
Stoppelbaard en sigaren ftw.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef eriksd het volgende:
Dan heeft VS wel een oude grafkop inderdaad.
Ja, maar dat geeft niet want jij valt op milfsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ik daarentegen 30 werd geschat op de meet vond ik toch een ander uiterste.
Hoho, wat dat eerste betreft won ik.quote:
En je open shirt.quote:
Jahaaa de herkansing was vandaag.quote:
quote:
Dat was vrij laat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jahaaa de herkansing was vandaag.
Wtf, is hij niet geslaagd?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jahaaa de herkansing was vandaag.
Ik ook van jou Erik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:49 schreef eriksd het volgende:
Friek zag er inderdaad uit alsof hij 35 was.
Hahaha, je zette serieus e om in 2,71828...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:53 schreef eriksd het volgende:
Ik weet nog goed dat ik soms geen pepernoot van e machten snapte, alles in decimalen deed en dan weer terugrekende (plusminus) naar emachten.
Voorts stond ik bij mijn docent ook bekend om het feit dat ik compleet willekeurige vragen beantwoordde met "geen tijd" of gewoon zei wat je moest doen, i.p.v. het zelf te doen.
Ik had wel een goeie band met die vent, topgozer was het. Wel vaak apart gezet wegens praten en klieren.
Nope.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wtf, is hij niet geslaagd?Ik dacht dat dat een grapje was.
LN = elogquote:
Bladiebla, ik was gewoon niet slim genoeg.quote:LN = elog
Maar met decimalen blijf je kutten
Hoho, laten we het anders formuleren:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bladiebla, ik was gewoon niet slim genoeg.
Deze opmerking strookt niet met eerdere uitspraken over je cijfers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bladiebla, ik was gewoon niet slim genoeg.
Praat 'm nou niet de grond in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe kun je in hemelsnaam niet slagen voor je vmbo-tl.
Maar kun je er brood mee bakken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
LN = elog
Maar met decimalen blijf je kutten
Ik heb een iets andere definitie van slim.quote:Deze opmerking strookt niet met eerdere uitspraken over je cijfers.
Door te zakken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe kun je in hemelsnaam niet slagen voor je vmbo-tl.
Exponentiele groei van het gist berekenen.quote:
quote:
Nee, toch hebben logaritmen gewoon hun functie.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Exponentiele groei van het gist berekenen.
Ze staan ook gewoon stil na de cito-toets hè?quote:
Ben al klaar. 0 fout.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/GT-0153-a-11-2-o.pdf
Het beruchte examen.
Je kunt de werkzaamheden van een broodbakkerij ermee optimaliseren (hoop ik). Brood bakken dus.quote:
Dat is niet het bakproces an sich. Sloaperd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je kunt de werkzaamheden van een broodbakkerij ermee optimaliseren (hoop ik). Brood bakken dus.
Die eerste vraag over die biljetten al, omg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, 't is net een kruiswoordpuzzel die je zo kunt invullen..
Onderschat je nu kruiswoordpuzzels?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, 't is net een kruiswoordpuzzel die je zo kunt invullen..
Het zou toch ook wat zijn als ze VMBO afgestudeerd wiskundigen brood lieten bakkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is niet het bakproces an sich. Sloaperd.
Vriend van me die destijds bijna een HBO opleiding had afgerond kwam niet uit een dergelijke opgave:quote:
Heeft Zeeland een opleiding gevolgd dan? Toe, maak me gek.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zou toch ook wat zijn als ze VMBO afgestudeerd wiskundigen brood lieten bakken
Maakt er wel degelijk onderdeel van uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is niet het bakproces an sich. Sloaperd.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vriend van me die destijds bijna een HBO opleiding had afgerond kwam niet uit een dergelijke opgave:
2*a + 5 = b
b = 15
Bereken a.
a = kikkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vriend van me die destijds bijna een HBO opleiding had afgerond kwam niet uit een dergelijke opgave:
2*a + 5 = b
b = 15
Bereken a.
Geheel verwonderlijk heeft ie ook nog geen baan gevonden.quote:
Waarom staat er een spatie tussen de duizendtallen ipv. een punt. Is dat nieuw ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef Friek_ het volgende:
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/GT-0153-a-11-2-o.pdf
Het beruchte examen.
Ziet ie steeds op de grond te zoeken dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geheel verwonderlijk heeft ie ook nog geen baan gevonden.
Misleidende vraag ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
2*a + 5 = b
b = 15
Bereken a.
Ik denk dat de PvdA nog wel een beleidsmatige functie voor 'm heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geheel verwonderlijk heeft ie ook nog geen baan gevonden.
C&Mquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef Friek_ het volgende:
Mijn wiskunde is trouwens niet zo heel sterk als C&M'ertje, al heb ik wel vakken over logica gehad.
Ja, Marokkanen lezen een punt namelijk als komma.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom staat er een spatie tussen de duizendtallen ipv. een punt. Is dat nieuw ofzo?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misleidende vraag ook.
a kan namelijk zowel √25 zijn als 5
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, Marokkanen lezen een punt namelijk als komma.
a kan ook stiekem 2b zijn waar b 2.5 is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misleidende vraag ook.
a kan namelijk zowel √25 zijn als 5
quote:
Werd?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er werd inderdaad wel lekker op me neergekeken.
Regel 2.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
a kan ook stiekem 2b zijn waar b 2.5 is.
Zo kunnen we wel ff doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |