Lijkt me niet dat ze dan even langsgaan voor je..?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:43 schreef EdRendum het volgende:
Misschien bij de brandweer informeren of ze ook aan 'willekeurige' controles doen?
Het is relatief klein maar groot genoeg om minimaal een BHV ploegje te hebben. Ik denk niet dat dat zin heeft als nieuwe medewerker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:46 schreef Piles het volgende:
Als het een groot bedrijf is: heb je een Ondernemingsraad?
Kun je het anders niet met je leidinggevende bespreken, dat je je er zorgen over maakt?
Om het gelijk extern te brengen (arbo, brandweer) lijkt me minder handig.
quote:
Die zij op de hoogte van de situatie maar ondernemen geen actie.quote:
Had dat dan even in de OP gezet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Het is relatief klein maar groot genoeg om minimaal een BHV ploegje te hebben. Ik denk niet dat dat zin heeft als nieuwe medewerker.
[..]
[..]
Die zij op de hoogte van de situatie maar ondernemen geen actie.
Done.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Had dat dan even in de OP gezet.
Ik ben het inderdaad verplicht maar dit is buiten proportie. Hoe kan ik dat melden zonder na een aantal dagen ontslagen te worden?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
Geef het eerst aan bij je baas, dan de directie/directeur, daarna pas buitenaf een oplossing zoeken.
Als iets arbotechnisch niet verantwoordelijk is ben je volgens mij verplicht dit te melden.
Klagen over de veiligheid van de werkplek en ik weet neit of je hierover kan klagen bij een vakbond oid?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad verplicht maar dit is buiten proportie. Hoe kan ik dat melden zonder na een aantal dagen ontslagen te worden?
Ja en? Wat hebben zij eraan dat de boel in de fik vliegt incl. medewerkers? Het is toch helemaal niet gek dat je hier ongerust over bent?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:48 schreef Psy-freak het volgende:
Kaart ik het aan via het algemene nummer/de 'directie', herkent ze me.
FUUUUU----
Dat dacht ik ook, ik noemde ook gewoon m'n naam, maar dit scoort geen punten als nieuwe medewerker. Maar dit is blijkbaar een profit-profit-bedrijf. Nu mag ik maandag bekijken hoe het geregeld is bij de facalitair leider, er is die ook opnam wat er aanwezig is, maar het is sowieso niet in orde, dat ziet elke mongool.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef -Roy- het volgende:
[..]
Ja en? Wat hebben zij eraan dat de boel in de fik vliegt incl. medewerkers? Het is toch helemaal niet gek dat je hier ongerust over bent?
Brandweer en AI zijn op de hoogte.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even melden bij directie en eventueel gemeente
Dat is helemaal belachelijk want de brandweer voert wel controles uit. Zeker in de horeca wordt hier super streng op gelet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:27 schreef Smulbaard het volgende:
Zo kende ik in Dordrecht een redelijk grote discotheek en een danscafé waar ook vlak na de ramp in het Hemeltje de brandpreventie voorzieningen misdadig slecht bleven.
Bij de discotheek stonden grote stalen afvalcontainers voor de nooduitgangen en de deuren waren op slot.
Vermoedelijk om tegen te gaan dat mensen drugs naar binnen zouden smokkelen of het kaartje omzeilen.
In het café zat de naar binnen openende voordeur in een krap halletje en voor veel ramen zaten dikke tralies.
Een disaster waiting to happen.
Discotheek is al lang failliet en bij het café ben ik al jaren niet geweest overigens.
Volgens mij zal brandpreventie nooit genoeg serieus genomen worden want bij veel bedrijven denken ze dat het wel met een sisser afloopt.
Dat dacht ik ook. Maar ze kunnen ook niet alles controleren maar dit is te gek.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:46 schreef Tengu het volgende:
Lekkere gemeente ook, normaliter doet de brandweer controle's bij bedrijven en verwachten dat de bedrijven aan hun eisen voldoet.
Het is ook alweer 9-10 jaar geleden dat ik het constateerde.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:45 schreef Exocet het volgende:
[..]
Dat is helemaal belachelijk want de brandweer voert wel controles uit. Zeker in de horeca wordt hier super streng op gelet.
Dat er een wet is wil niet zeggen dat deze door iedereen wordt nageleefd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:45 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Het is ook alweer 9-10 jaar geleden dat ik het constateerde.
Maar inderdaad.
Ik zit ook in die leeftijdscategorie maar ik heb er toch niet erg veel moeite mee, het is wel lastig als je jong bent, bedankt voor de steun. Het gaat om m'n veiligheid en het overtreden van de wet... die er niet voor niets is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap trouwens ook wel dat TS niet meteen gaat lopen klagen. Ik weet niet hoe oud hij is, maar als je tussen de 16-25 zit zijn dit soort situaties best lastig.
Ik zit ook in die leeftijdscategorie en ik zou er ook moeite mee hebben om dit soort dingen aan te kaarten bij mijn baas. Zeker als ik er net zou werken.
Waarom niet flapdrol?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoef niet bij naam en toenaam genoemd te worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |