Lijkt me niet dat ze dan even langsgaan voor je..?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:43 schreef EdRendum het volgende:
Misschien bij de brandweer informeren of ze ook aan 'willekeurige' controles doen?
Het is relatief klein maar groot genoeg om minimaal een BHV ploegje te hebben. Ik denk niet dat dat zin heeft als nieuwe medewerker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:46 schreef Piles het volgende:
Als het een groot bedrijf is: heb je een Ondernemingsraad?
Kun je het anders niet met je leidinggevende bespreken, dat je je er zorgen over maakt?
Om het gelijk extern te brengen (arbo, brandweer) lijkt me minder handig.
quote:
Die zij op de hoogte van de situatie maar ondernemen geen actie.quote:
Had dat dan even in de OP gezet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Het is relatief klein maar groot genoeg om minimaal een BHV ploegje te hebben. Ik denk niet dat dat zin heeft als nieuwe medewerker.
[..]
[..]
Die zij op de hoogte van de situatie maar ondernemen geen actie.
Done.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Had dat dan even in de OP gezet.
Ik ben het inderdaad verplicht maar dit is buiten proportie. Hoe kan ik dat melden zonder na een aantal dagen ontslagen te worden?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
Geef het eerst aan bij je baas, dan de directie/directeur, daarna pas buitenaf een oplossing zoeken.
Als iets arbotechnisch niet verantwoordelijk is ben je volgens mij verplicht dit te melden.
Klagen over de veiligheid van de werkplek en ik weet neit of je hierover kan klagen bij een vakbond oid?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad verplicht maar dit is buiten proportie. Hoe kan ik dat melden zonder na een aantal dagen ontslagen te worden?
Ja en? Wat hebben zij eraan dat de boel in de fik vliegt incl. medewerkers? Het is toch helemaal niet gek dat je hier ongerust over bent?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:48 schreef Psy-freak het volgende:
Kaart ik het aan via het algemene nummer/de 'directie', herkent ze me.
FUUUUU----
Dat dacht ik ook, ik noemde ook gewoon m'n naam, maar dit scoort geen punten als nieuwe medewerker. Maar dit is blijkbaar een profit-profit-bedrijf. Nu mag ik maandag bekijken hoe het geregeld is bij de facalitair leider, er is die ook opnam wat er aanwezig is, maar het is sowieso niet in orde, dat ziet elke mongool.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef -Roy- het volgende:
[..]
Ja en? Wat hebben zij eraan dat de boel in de fik vliegt incl. medewerkers? Het is toch helemaal niet gek dat je hier ongerust over bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |