Dat is dus precies wat ik ook al zei in m'n eerste postquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe dan ook: voor de koper is een lagere prijs sowieso gunstiger, maar ik denk voor de verkoper net zo goed. Beter een 10% lagere vraagprijs dan het huis 2 jaar leeg en te koop.
Plus dat de meeste verkopers van een goedkoper naar een duurder huis gaan dus als beiden bijvoorbeeld 10% goedkoper worden is ook de verkoper dus beter uit. Alleen voor de mensen die van duur naar goedkoop gaan ("hun winst cashen") is het slechter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En het huis wat de verkoper wilt kopen is ook goedkoper bij een lage liquide markt. Alleen voor babyboomers wier kinderen de deur uit zien en nu kleiner willen wonen en 'cashen' is het minder, maar /care
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Plus dat de meeste verkopers van een goedkoper naar een duurder huis gaan dus als beiden bijvoorbeeld 10% goedkoper worden is ook de verkoper dus beter uit. Alleen voor de mensen die van duur naar goedkoop gaan ("hun winst cashen") is het slechter.
Verboden prijsafspraken lijken mij wel aannemelijk!quote:
Lummel.... De makelaars bepalen de prijs niet, dat doen de verkopers...quote:
Nee hoor. Makelaars kunnen bemiddelen bij verboden prijsafspraken. Bovendien kunnen zij mensen een verkeerd beeld geven door hen verkeerd voor te lichten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lummel.... De makelaars bepalen de prijs niet, dat doen de verkopers...
Dag, krankzinnig betoog...![]()
Ja man, al die woningeigenaren maken samen verboden prijsafspraken waartegen de makelaar dient in te grijpen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:55 schreef droom_econoom8 het volgende:
Nee hoor. Makelaars kunnen bemiddelen bij verboden prijsafspraken.
Nee, makelaren worden verdacht van verboden afspraken want zij coördineren dit met elkaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja man, al die woningeigenaren maken samen verboden prijsafspraken waartegen de makelaar dient in te grijpen...
Jij denkt werkelijk dat een makelaar bepaald voor welke prijs een woning verkocht wordt???quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:01 schreef droom_econoom8 het volgende:
Nee, makelaren worden verdacht van verboden afspraken want zij coördineren dit met elkaar.
Dat heb je al eerder geschreven. En dat is weerlegd. Niet alleen zenden. Ook luisteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat een makelaar bepaald voor welke prijs een woning verkocht wordt???
...
Je antwoord daarop is dus Ja? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef droom_econoom8 het volgende:
Dat heb je al eerder geschreven. En dat is weerlegd. Niet alleen zenden. Ook luisteren.
Jij denkt werkelijk dat de meeste mensen naar een makelaar gaan en zeggen: "Zet maar voor die prijs te koop"? Ik denk dat het eerder andersom is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat een makelaar bepaald voor welke prijs een woning verkocht wordt???
Nou ,ik denk dat de meeste mensen een taxateur raadplegen wat de toko waard is,en als dat hoog genoeg is,een makelaar inschakelen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Mercer het volgende:
Jij denkt werkelijk dat de meeste mensen naar een makelaar gaan en zeggen: "Zet maar voor die prijs te koop"? Ik denk dat het eerder andersom is.
Ja tuurlijk, ik ga niet verder in discussie met jou, want je voelt je direct aangevallen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nou ,ik denk dat de meeste mensen een taxateur raadplegen wat de toko waard is,en als dat hoog genoeg is,een makelaar inschakelen.
Dat jij het persoonlijk blijkbaar van een makelaar laat afhangen doet niet terzake.
Hulde voor je onderbouwing. Huurder zeker? Goed man...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:12 schreef Mercer het volgende:
Ja tuurlijk, ik ga niet verder in discussie met jou, want je spoort niet.
Oh dat is het, meneer is bang voor zijn centjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hulde voor je onderbouwing. Huurder zeker? Goed man...
Is het niet andersom? Jij hebt je zaakjes niet voor elkaar en probeert wanhopig te redden wat er te redden valt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:15 schreef Mercer het volgende:
Oh dat is het, meneer is bang voor zijn centjes.Als jij het echt zo goed voor elkaar zou hebben, dan zou je niet als een idioot hier alles recht willen praten wat krom is. Maar dat heb je dus niet, daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken. Verder heb ik geen zin in dit kinderachtige gedrag.
Dit soort niet terzake doende comments ook graag. Bvd, namens heel Fok!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef eleusis het volgende:
E-penismetingen in het slowchat topic houden graag.
Het is zeker ter zake, omdat jij en je vrienden het maar niet kunnen laten om je kanker over elk serieus topic te verspreiden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Dit soort niet terzake doende comments ook graag. Bvd, namens heel Fok!![]()
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef eleusis het volgende:
E-penismetingen in het slowchat topic houden graag.
244.106 huizen te koopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |