Oh dat is het, meneer is bang voor zijn centjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hulde voor je onderbouwing. Huurder zeker? Goed man...
Is het niet andersom? Jij hebt je zaakjes niet voor elkaar en probeert wanhopig te redden wat er te redden valt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:15 schreef Mercer het volgende:
Oh dat is het, meneer is bang voor zijn centjes.Als jij het echt zo goed voor elkaar zou hebben, dan zou je niet als een idioot hier alles recht willen praten wat krom is. Maar dat heb je dus niet, daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken. Verder heb ik geen zin in dit kinderachtige gedrag.
Dit soort niet terzake doende comments ook graag. Bvd, namens heel Fok!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef eleusis het volgende:
E-penismetingen in het slowchat topic houden graag.
Het is zeker ter zake, omdat jij en je vrienden het maar niet kunnen laten om je kanker over elk serieus topic te verspreiden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:40 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Dit soort niet terzake doende comments ook graag. Bvd, namens heel Fok!![]()
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef eleusis het volgende:
E-penismetingen in het slowchat topic houden graag.
244.106 huizen te koopquote:
Dat zat er wel in dat dit zou gebeurenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:35 schreef draaijer het volgende:
De Rabobank geeft nu al geen nieuwe hypotheken af voor mensen die nog even voor de ingangsdatum van de nieuwe regels een hypotheek willen afsluiten.
250k niet, dat zijn nog 800 huizen. En of we die wel gaan halen. Ik denk volgende week alquote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:51 schreef LXIV het volgende:
De 250K gaan we voor de zomer niet meer halen denk ik. Maar vanaf augustus komt er een superrally ivm de strengere normen.
Mijn zus 63 jaar gaat met haar man naar Frankrijk in de Ardeche, hebben daar met kennissen bijna een heel dorp gekocht maar zetten hun huis nog niet te koop, terwijl ze 90% winst hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens de Elsevier zijn er 100k mensen die hun huis willen verkopen maar er door de markt de moed niet voor hebben om hem in de verkoop te zetten
ik hou het op de kerstquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:24 schreef antfukker het volgende:
[..]
250k niet, dat zijn nog 800 5.537 huizen. En of we die wel gaan halen. Ik denk volgende week al
Ik neem artikelen van de Elsevier altijd met een korreltje zout.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens de Elsevier zijn er 100k mensen die hun huis willen verkopen maar er door de markt de moed niet voor hebben om hem in de verkoop te zetten
ik neem alle kranten met een korreltje zout, trouwens internet ook en de televisie geloof ik helemaal nietquote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik neem artikelen van de Elsevier altijd met een korreltje zout.
De gepeperde meningen van Elsevier is vaak teveel voor de werkelijkheid ontkennende ongezouten struisvogelbiefstukkenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef skrn het volgende:
ik neem trouwens Domald Duck ook niet serieusquote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef skrn het volgende:
[..]
In de Donald Duck zit vaak een kern van waarheid, zie het topic dat ik hierover postte. In de Elsevier trouwens ook nog wel hoor. Maar de Telegraaf is echt op niets gebaseerd.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik neem trouwens Domald Duck ook niet serieus
Het grote leenfeest is over. Gelukkig kon men dit al jaren aan zien komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:35 schreef draaijer het volgende:
De Rabobank geeft nu al geen nieuwe hypotheken af voor mensen die nog even voor de ingangsdatum van de nieuwe regels een hypotheek willen afsluiten.
Nee, dan schiet je er niet weinig mee op, dan ben je nog verder van (koop)huis.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef Mercer het volgende:
Straks zijn die huizen (een tikje) goedkoper, kan je vervolgens geen hypotheek meer krijgen omdat het allemaal strenger is geworden. Schiet je er nog weinig mee op.
Inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:56 schreef SeLang het volgende:
Je schiet er wel veel mee op.
Je hoeft korter te sparen om het cash te kopen.
Yep, 2% van de mensen schiet er wel wat mee op. De andere 98% moet gewoon door blijven huren tegen woekertarieven.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:56 schreef SeLang het volgende:
Je schiet er wel veel mee op.
Je hoeft korter te sparen om het cash te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |