Dat dus. Daarbij helpt het ook om even te melden hoe oud jullie zelf zijn en wat je budget is als je nog steeds graag een cadeautje wil kopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:32 schreef kwiwi het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een cadeau geven als je 2 maanden (!!) samen bent?Bij een jaar zou ik zelf niet eens doen, maar dat lijkt me dan nog logischer..
Een gok: 15 en 16 jaar, budget: 10 - 15 euro.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:44 schreef destrovel het volgende:
[..]
Dat dus. Daarbij helpt het ook om even te melden hoe oud jullie zelf zijn en wat je budget is als je nog steeds graag een cadeautje wil kopen.
Top 5 cadeaus voor mannen:quote:
3 moet even aangevuld worden met "terwijl de man voetbal kijkt en bier drinkt"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:48 schreef drvc het volgende:
[..]
Top 5 cadeaus voor mannen:
1 - Morning blowjob
2 - McDonald's als ontbijt
3 - Huis schoonmaken in een sexy pakje
4 - Na de sex niet knuffelen maar laat je man slapen
5 - niet zeiken
Dunnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:54 schreef destrovel het volgende:
[..]
3 moet even aangevuld worden met "terwijl de man voetbal kijkt en bier drinkt"
Nee een pupie wand die zijn liefer.quote:
of een kad, die hoev je niet uit te laten;)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:05 schreef destrovel het volgende:
[..]
Nee een pupie wand die zijn liefer.
Dan geef je hem een heel klein blowjobje, alleen bovenaan het topje van zijn eikel zuigen. Vindtie vast heerlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:05 schreef 2002309 het volgende:
haha flauw hoor.
nooit van dyslectie gehoord?
we zijn trouwens 16 en 19.
het kadoo hoeft inderdaad niet zo duur, maar meer om dat ik iets kleins wil geven.
maar goed. bedankt.
Of hij heeft een kleine lul en je geeft hem een deepthroat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan geef je hem een heel klein blowjobje, alleen bovenaan het topje van zijn eikel zuigen. Vindtie vast heerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |