quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe iets anders he
Het babyvoedingdieet
er was toch ook potje met hamburger en patatsmaak?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Handig voor de dames zonder gebit. Maar die kunnen toch al geen frietjes en hamburgers eten...
eerst verdoven en dan met een kleine incisie en dan hechten. Tenminste zo heeft hij het de andere keren gedaan, ik ga ervan uit dat hij het nu hetzelfde doet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe gaat ie dat doen dan? Ik heb er nooit een probleem mee, er zijn er al zo veel weggehaald bij mij. Mijn arts schaaft ze weg, geneest het best zegt hij en ik moet zeggen, ik zie geen littekens.
Nee de laatste keer was in september of zo nog volgens mij. Vorig jaar wilde ik tussentijds nog eens naar de dermatoloog maar toen moest ik eerst nog naar de huisarts voor een verwijzing. Terwijl ik die allang had. En toen kon ik 3 maanden later komen op de poli waarop mijn huisarts enorm tekeer ging tegen de assistentes op de poli. Toen kon ik een week later komen. Denk dat je dat in je hoofd hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, was het nou alweer een jaar geleden? Waren ze je niet vergeten vorig jaar? wat was er toen ook alweer?
9 juli is ook bijnaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, in mijn wereld nog maar twee hoor.
Bloedirritant, ik ken dat!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:37 schreef Vicky het volgende:
en dan heb ik ook van die fijne collega's die gewoon de telefoon weigeren op te nemen leuk als je aan de receptie zit
pindakaasquote:
ohhhhhh nomnomnomquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Chicken Madras met rijst, Naan en mangochutney
burger king/kfcquote:
Nou ja ik weet niet wat je beter kan hebben Naakte kindertjes of blote billetjes hahaha...quote:
geweldig! ik kende het helemaal niet! *bookmark*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:12 schreef Books het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet wat je beter kan hebben Naakte kindertjes of blote billetjes hahaha...
http://www.mijnreceptenbo(...)-in-het-gras-20.html
Burger King is lekker maar ik denk niet dat ik manlief zo ver krijg aangezien we gisteren voor het eerst sinds jaren een Bram Ladage gegeten hebben zonder de dames. Die waren bij opa en oma en nu heb ik trek in Burger King.
Dus ik ga zo maar eens wat te koken verzinnen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef Books het volgende:
Gewoon lekker makkelijk hoor KD. Je doet zalm, panga en garnalen en aardappelschijfjes met tomaat, ui, paprika, courgette (net wat ik heb liggen zeg maar) in de ovenschaal en dan een bakje/bekertje room met een ei en knoflook eroverheen gieten en dan in de oven tot de aardappeltjes gaar zijn en gegarandeerd een hit hier.
ohh sexyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hij is leraar, een grote boze
en books! die schrijf ik op voor morgen!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moest dus google-en wie Bram Ladage is.
Wij ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:58 schreef Vlindur het volgende:
Hier broccoli, aardappelen, vlees en een toetje toe.
Morgen Chicken Tonight en donderdag bloemkool.
Wij doen op zaterdag weekboodschappenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:59 schreef Books het volgende:
Vlindur ik vind het zo knap dat mensen dat zo vooruit kunnen plannen. Ik kijk tussen vier en vijf wat we rond half zeven eten.
Het loopt meestal wel volgens planning idd, maar wel wijken er ook net zo makkelijk af.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef Books het volgende:
Aha ik snap het helemaal. Dacht al dat je bijvoorbeeld een week vooruit zat te plannen. Ik zou dat dus echt niet kunnen.
Is die soep wel lekker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef Muks het volgende:
Geen idee wat ze morgen eten, ik eet soep *how surprising* en dat eet ik elke avond, maar dr is al bijna 30 kg af dus doe het voor een goed doel
sorry ik heb het gemist...pff die bloedingen..heftig! mijn schoonmoeder had een vleesboomquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef Books het volgende:
In het hoe gaat het met ons staat het al. Maar even kort:
Twee dochters, na de jongste is het vloeien nooit meer goed gekomen (lees kraamverband en dat 25 dagen van de maand soms), hersteloperatie in oktober gehad, niet gewerkt en nu is de volgende optie zo doortobben of eruit en 12 augustus ben ik precies een jaar verder na de eerste ernstige bloedingen waarbij ik met spoed ben opgenomen. 28 juli gaat hij verdwijnen via mijn buik op het ks litteken.
Lange leve de stollingsmedicijnen.
En ik die dacht dat het maandelijks terugkerende bloody gedoe al erg vervelend en veel was....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef Books het volgende:
In het hoe gaat het met ons staat het al. Maar even kort:
Twee dochters, na de jongste is het vloeien nooit meer goed gekomen (lees kraamverband en dat 25 dagen van de maand soms), hersteloperatie in oktober gehad, niet gewerkt en nu is de volgende optie zo doortobben of eruit en 12 augustus ben ik precies een jaar verder na de eerste ernstige bloedingen waarbij ik met spoed ben opgenomen. 28 juli gaat hij verdwijnen via mijn buik op het ks litteken.
Lange leve de stollingsmedicijnen.
Hoezo dat dan? Iets ergs gebeurd?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:08 schreef Ticootje het volgende:
Oef... Kreeg net een sms van m'n broertje. Of ik de meiden een kus wil geven en ze nooit alleen wil laten bij het zwembad. Jezus.
Ik hoop voor je dat je er al lang woont en niet erg veel haast hebt. De bovenwoningen hier doen het vreselijk slecht en zijn momenteel geen reet waard.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:31 schreef p_iglet het volgende:
Ik kom even jubelen dat ik per 1 dec een opleidingsplek heb![]()
Nu op huizen jacht!!!
(en zo snel mogelijk ons huis te koop zetten)
Nou, maar hopen dat kind er goed vanaf komt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:27 schreef Ticootje het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)alt%20in%20zwembadje
Mijn broer is politieagent. Dus ik gok dat hij ter plaatse was.
Naja beetje haast dus welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je er al lang woont en niet erg veel haast hebt. De bovenwoningen hier doen het vreselijk slecht en zijn momenteel geen reet waard.
Dan zit je goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Naja beetje haast dus wel. Opleidingsplek is niet op reisafstand vanaf hier.
Maar t_igger woont hier al 10jr, en we hebben en hypotheek die niet mega hoog is. Dus goede hoop dat we die er wel uit kunnen halen. Binnenkort maar eens rondshoppen voor een makelaar.
Mooi wonen! En duur :squote:
Had jij je huis al te koop gezet? Hoe gaat het daarmee? Veel kijkers?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je er al lang woont en niet erg veel haast hebt. De bovenwoningen hier doen het vreselijk slecht en zijn momenteel geen reet waard.
Hand kaput, tijd tekort, lat te hoog, faalangst, zinloos...noem het maar op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:21 schreef innepin het volgende:
whuuuu! Heb ik onder een steen geleefd? don't answer that.
Warum warum?
Ik heb ook geen badje in de tuin staan, niet bewust althans... ik had ons badje ondersteboven in de tuin gezet...en die is dus vol geregend...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Fannie het volgende:
[..]
Nou, maar hopen dat kind er goed vanaf komt.
Wel raar trouwens, met de weersomstandigheden van de laatste dagen heb je toch geen badje meer in de tuin staan?![]()
Gefeliciteerd p_iglet
Nee, we blijven nog ff zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Had jij je huis al te koop gezet? Hoe gaat het daarmee? Veel kijkers?
mijn zus en zwager wonen echt heel erg mooi in stad utrecht. Betaalbare nieuwbouw. én er is nog wat te koop.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:22 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Hand kaput, tijd tekort, lat te hoog, faalangst, zinloos...noem het maar op.
heuj! dawistikniequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:22 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Hand kaput, tijd tekort, lat te hoog, faalangst, zinloos...noem het maar op.
Staat er al een vlag op? Jeej!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef k_i_m het volgende:
Kijk jongens, er zit een dak op mijn huis.
[ afbeelding ]
Ahhh nee!! Ik wilde zo graag een echte taartenfeeentaart voor Ylana d'r 1e verjaardag *pruilt*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:19 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik ben met taartenpensioendus dat zou sowieso lastig wordn
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef simmu het volgende:
iemand nog tips hoe je je dochter e.e.a. uitlegt wanneer je de overbuurman in een leuk rokje en schattige pumps tegenkomt?
Hij ging naar een verkleedfeestje?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef simmu het volgende:
iemand nog tips hoe je je dochter e.e.a. uitlegt wanneer je de overbuurman in een leuk rokje en schattige pumps tegenkomt?
ik ookquote:
Soms vinden meneren het leuk om vrouwe kleren te dragen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef simmu het volgende:
Zeggen dat hij de tandenfee is?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef simmu het volgende:
da's een goeie! daar heeft selene wel affiniteit meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Soms vinden meneren het leuk om vrouwe kleren te dragen?
Of
Hij wil graag een prinses zijn?
nah, we wonen in een heel net leuk ieniemienie klein dorpje op het platteland. ik heb er alleen een gave voor om buren uit te zoeken die wat, ehm, vrijzinnig zijn. laat ik het zo noemen. de ergste buur ooit was die prostituerende junk. was een aardig wijffie hoor, maar ze leende overal geld en riep dan dat ze op ons nummer woonde. dat leverde nog wel eens een dramaatje opquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
simmu waar wonen jullie? Zo te lezen maken jullie heel wat mee.
ik als huisvrouw hang hier in de buurt rond, zo merk je nog eens iets van wat er leeft in de buurt he. ik ben hangmoederquote:
schandaal!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef simmu het volgende:
[..]
ik als huisvrouw hang hier in de buurt rond, zo merk je nog eens iets van wat er leeft in de buurt he. ik ben hangmoeder
Dit klinkt goed! En wel met vlees he, wij eten VLEESquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:47 schreef Books het volgende:
Even tien minuutjes voorkoken en dan nog een minuut of 5 meewokken en intussen de rijst koken dus om 18.00 eten. Eerst een uitje fruiten dan de bloemkool, cashewnoten en rode curry van Conimex erbij en even vijf minuutjes wokken. Kan er ook nog kip in doen als je dat zou willen maar wij eten het meestal zonder vlees.
gefeliciteerd tante Vicky!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef Vicky het volgende:
HIEPER STUITER POING POING
zojuist het mooiste geluid gehoord!! Het huilen van mijn versgeboren nichtje!!IK BEN TANTE
quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef Vicky het volgende:
HIEPER STUITER POING POING
zojuist het mooiste geluid gehoord!! Het huilen van mijn versgeboren nichtje!!IK BEN TANTE
Ze heet Noa!
Ik weet alleen dat ze om 11.31 geboren is in het ziekenhuis. Gister waren de weeen al begonnen en wegens niet vorderende ontsluiting en pijn is zusje naar het zh. gegaan..quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Tante Vicky gefeliciteerd alles goed gegaan?
Gaat het eindelijk beginnen bij je buurvrouw diaan?
Mooie specs!!quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, je kunt je zo aanmelden als buurtwacht
Dat is echt lastig inderdaad. Fijn dat ze vandaag naar school en opvang zijn, ook lekker voor jou. Beterschap!!quote:Lig al 3 dagen op bed cq bank met griep. Lastig met kiddies, en heel vervelend voor die twee vooral maar vandaag zijn ze beiden weg naar school en opvang.
twee maxicosi'squote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zagen vanmorgen onze buren om 6:55 uur in de auto stappen, de buurman gooide twee maxicosi's in de kofferbak. Ik denk dat ze ingeleid gaat worden. Ze is vandaag 41 weken... ze hebben het volgens mij tegen niemand gezegd. Onze andere buren wisten ook van niets.
Yeps, ze krijgen een tweeling!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
twee maxicosi's![]()
Vickyzooooo cool is dat he! Proficiat
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef Saffier het volgende:
Sjeen wel ff lezen he, de buuf van Diaan is in verwachting van een tweeling!
Vicky EINDELIJK tante![]()
![]()
![]()
van harte gefeliciteerd meid! Wat zal jij hyperen en trots zijn!!
Mooie naam
en mooie specs!
quote:
Edit: Spuit 11quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
ze krijgen een tweeling.. twee buurjongetjes
Ja, ook... maar dan al 41 wekenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef Saffier het volgende:
Sjeen wel ff lezen he, de buuf van Diaan is in verwachting van een tweeling!
Vicky EINDELIJK tante![]()
![]()
![]()
van harte gefeliciteerd meid! Wat zal jij hyperen en trots zijn!!
Mooie naam
en mooie specs!
Nou dat!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, ook... maar dan al 41 weken![]()
Dat was eigenlijk wat me zo verbaasde, ik ken geen tweelingzwangerschappen die zover gedragen zijn
![]()
Ik ook niet, best bijzonderquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk wat me zo verbaasde, ik ken geen tweelingzwangerschappen die zover gedragen zijn
![]()
Wanneer mag je????? En kan je het geluid van je eierstokken dan wel uitzetten?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:37 schreef Vicky het volgende:
Beterschap Rocks!
Ik hyper nog ff lekker door Saffier! En nu wil ik d'r zien!!
Ja, echt 41 weken vandaag. Bijna niet voor te stellen... en ze wordt denk ik ingeleid, dus de bevalling is niet eens zelf op gang gekomen. Het zijn ook geen kleine baby'tjes. Bij ong. 37 weken, lag 1 jochie op de groei van 39 weken en de ander op 37 weken. En nu zijn we 4 weken verder.. Ze gaat dus gewoon twee eenlingen baren. Ze was trouwens nog best fit... wel heel erg dik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
![]()
Toen mijn moeder in het ziekenhuis lag toen ze zwanger was van mij lag er iemand die zwanger was van een tweeling, en die de 42 weken heeft volgemaakt vertelde ze... Haast onvoorstelbaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
![]()
Whahahahaha!!! Dat kan ze niet!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:47 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik ook niet, best bijzonderIk ken er inmiddels wel meerdere die voorbij de 37 weken gingen
[..]
Wanneer mag je????? En kan je het geluid van je eierstokken dan wel uitzetten?
Dat denk ik ook!! Kan ze echt niet.quote:
Arme buurvrouw... volgens mij is het een megabevalling.quote:Oké voor iedereen die het wil weten er is nog niks gebeurt de weeën zijn allang begonnen dus alles gaat goed
quote:
Dankquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef Saffier het volgende:
Wat spannend Diaan! Ik hoop voor je buurvrouw dat ze snel 'verlost' is!
Fannie gefeliciteerdwaar gaan jullie uit eten?
Vicky heb je al geknuffeld? Ik hoorde nl gerammel hier
Sterker nog, het ís gelukt! Ik heb overal oproepjes geplaatstquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:14 schreef livelink het volgende:
En Innepin, gaat het nog lukken met het papiertje? Ik zou gewoon naar Amsterdam afreizen, geloof ik. Is nog wel een verschil augustus of oktober. En als het oktober wordt moet je volgens mij weer een heel jaar collegegeld betalen of werkt dat zo niet?
quote:
Ja het was een vrouw, die daar ergens in een winkel werkt. Ze vond het erg netjes van mijn man, ja zo ben ik zei hij net tegen mij. Tuurlijk schat. Hij gaat morgenavond even de dingen regelen met haarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe vond M. het?
Estrys lekker lunchen, balen van die auto. Hebben ze al gebeld?
Dat is niet zo mooi. Garantie? Inboedel verzekering?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:37 schreef k_i_m het volgende:
Hallo. Ik heb gisteren een gat in mijn Iphone laten vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
http://repod.nl/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:41 schreef k_i_m het volgende:
Geen garantie op glaswerk,en de verzekering schijnt net één tandje te weinig te zijn om de boel te vergoeden. Die hebben we ook gelijk maar opgezegd.
Toevallig had een vriend van ons ook zijn telefoon laten vallen en een goed adres om het glas te laten vervangen, dus die heeft hem nu en neemt hem mee als hij voor zijn eigen telefoon gaat. Maar echt.
Die site heb ik even bij mn favorieten gezet. You never know.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:08 schreef Vicky het volgende:
Oh wat onwijs kut Kim!
Ik denk niet dat ik m om kan praten DML en Rocks!
En ze is echt prachtig!!Wat mooi!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
das al jaren zo hoor, niks nieuws iig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Een vers nichtje .. wat een liefje Vicky!
Van harte !
Ik schrok er net weer even van hoe hard onze maatschappij wordt op dit moment!
We liepen in de binnenstad en voor ons moest een man oversteken.. klein stukje fietspad.
Dus die man kijkt naar links en rechts wil oversteken komt er met een noodgang een scooter aanscheuren.. De bestuurder toeteren als een gek en de passagier schold die man helemaal verrot!dattie moest uitkijken en weet ik veel wat er allemaal geraaskald werd ..
Die man liet gelukkig ook de kaas niet van zijn boterham eten, maar wat een woorden en fatsoen weer![]()
van hartequote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:43 schreef BarbieQ het volgende:
Taart! Ballonnen! Slingers! Cadeautjes!
Mijn middelste wordt 8 vandaag
Diaan dat zijn aardige gewichten
Nachtmerrie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:53 schreef k_i_m het volgende:
Hij ziet er ongeveer zo uit, maar dan nog erger.
http://mrbesilly.typepad.(...)cracked_iphone_6.jpg
ik vind het eigenlijkookn iet zo schokkend.. maar ja.. randje Den Haag hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
das al jaren zo hoor, niks nieuws iig.
Rotterdam hierquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijkookn iet zo schokkend.. maar ja.. randje Den Haag he
We gaan duimen voor de allerbeste uitslag die jullie kunnen krijgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef amaranta het volgende:
Uuuuh, minimini update, huid van de kids is rustig, geen vlekken te zien. Bloed is geprikt () nu wachten op de uitslag, dat duurt een paar maanden (maar misschien wat sneller omdat ze maar naar 1 chromosoom hoeven te kijken )
Mooi verwoord! Ik duim heel hard mee!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
We gaan duimen voor de allerbeste uitslag die jullie kunnen krijgen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:30 schreef Vicky het volgende:
dan zou je het toch ook neit schokkend moeten vinden lijtk me... als het nou in een boerendorp gebeurd...
uitzonderingen daar gelatenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:02 schreef moussy het volgende:
[..]ik woon in een durp en tis hier al járen 'normaal'
weet je.. ik snapte er geen hol van alleen omdat ik maar huisarts bleef lezen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef Estrys het volgende:
Hier is dat niet normaal hoor![]()
Mijn man met zijn, 'zo ben ik'HA
dat dus... Zovan, wat heeft de huisarts hier nou mee te makenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
weet je.. ik snapte er geen hol van alleen omdat ik maar huisarts bleef lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |