quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe iets anders he
Het babyvoedingdieet
er was toch ook potje met hamburger en patatsmaak?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Handig voor de dames zonder gebit. Maar die kunnen toch al geen frietjes en hamburgers eten...
eerst verdoven en dan met een kleine incisie en dan hechten. Tenminste zo heeft hij het de andere keren gedaan, ik ga ervan uit dat hij het nu hetzelfde doet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe gaat ie dat doen dan? Ik heb er nooit een probleem mee, er zijn er al zo veel weggehaald bij mij. Mijn arts schaaft ze weg, geneest het best zegt hij en ik moet zeggen, ik zie geen littekens.
Nee de laatste keer was in september of zo nog volgens mij. Vorig jaar wilde ik tussentijds nog eens naar de dermatoloog maar toen moest ik eerst nog naar de huisarts voor een verwijzing. Terwijl ik die allang had. En toen kon ik 3 maanden later komen op de poli waarop mijn huisarts enorm tekeer ging tegen de assistentes op de poli. Toen kon ik een week later komen. Denk dat je dat in je hoofd hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, was het nou alweer een jaar geleden? Waren ze je niet vergeten vorig jaar? wat was er toen ook alweer?
9 juli is ook bijnaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, in mijn wereld nog maar twee hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |