quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe iets anders he
Het babyvoedingdieet
er was toch ook potje met hamburger en patatsmaak?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Handig voor de dames zonder gebit. Maar die kunnen toch al geen frietjes en hamburgers eten...
eerst verdoven en dan met een kleine incisie en dan hechten. Tenminste zo heeft hij het de andere keren gedaan, ik ga ervan uit dat hij het nu hetzelfde doet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe gaat ie dat doen dan? Ik heb er nooit een probleem mee, er zijn er al zo veel weggehaald bij mij. Mijn arts schaaft ze weg, geneest het best zegt hij en ik moet zeggen, ik zie geen littekens.
Nee de laatste keer was in september of zo nog volgens mij. Vorig jaar wilde ik tussentijds nog eens naar de dermatoloog maar toen moest ik eerst nog naar de huisarts voor een verwijzing. Terwijl ik die allang had. En toen kon ik 3 maanden later komen op de poli waarop mijn huisarts enorm tekeer ging tegen de assistentes op de poli. Toen kon ik een week later komen. Denk dat je dat in je hoofd hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, was het nou alweer een jaar geleden? Waren ze je niet vergeten vorig jaar? wat was er toen ook alweer?
9 juli is ook bijnaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, in mijn wereld nog maar twee hoor.
Bloedirritant, ik ken dat!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:37 schreef Vicky het volgende:
en dan heb ik ook van die fijne collega's die gewoon de telefoon weigeren op te nemen leuk als je aan de receptie zit
pindakaasquote:
ohhhhhh nomnomnomquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Chicken Madras met rijst, Naan en mangochutney
burger king/kfcquote:
Nou ja ik weet niet wat je beter kan hebben Naakte kindertjes of blote billetjes hahaha...quote:
geweldig! ik kende het helemaal niet! *bookmark*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:12 schreef Books het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet wat je beter kan hebben Naakte kindertjes of blote billetjes hahaha...
http://www.mijnreceptenbo(...)-in-het-gras-20.html
Burger King is lekker maar ik denk niet dat ik manlief zo ver krijg aangezien we gisteren voor het eerst sinds jaren een Bram Ladage gegeten hebben zonder de dames. Die waren bij opa en oma en nu heb ik trek in Burger King.
Dus ik ga zo maar eens wat te koken verzinnen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef Books het volgende:
Gewoon lekker makkelijk hoor KD. Je doet zalm, panga en garnalen en aardappelschijfjes met tomaat, ui, paprika, courgette (net wat ik heb liggen zeg maar) in de ovenschaal en dan een bakje/bekertje room met een ei en knoflook eroverheen gieten en dan in de oven tot de aardappeltjes gaar zijn en gegarandeerd een hit hier.
ohh sexyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hij is leraar, een grote boze
en books! die schrijf ik op voor morgen!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ik moest dus google-en wie Bram Ladage is.
Wij ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:58 schreef Vlindur het volgende:
Hier broccoli, aardappelen, vlees en een toetje toe.
Morgen Chicken Tonight en donderdag bloemkool.
Wij doen op zaterdag weekboodschappenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:59 schreef Books het volgende:
Vlindur ik vind het zo knap dat mensen dat zo vooruit kunnen plannen. Ik kijk tussen vier en vijf wat we rond half zeven eten.
Het loopt meestal wel volgens planning idd, maar wel wijken er ook net zo makkelijk af.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:20 schreef Books het volgende:
Aha ik snap het helemaal. Dacht al dat je bijvoorbeeld een week vooruit zat te plannen. Ik zou dat dus echt niet kunnen.
Is die soep wel lekker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef Muks het volgende:
Geen idee wat ze morgen eten, ik eet soep *how surprising* en dat eet ik elke avond, maar dr is al bijna 30 kg af dus doe het voor een goed doel
sorry ik heb het gemist...pff die bloedingen..heftig! mijn schoonmoeder had een vleesboomquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef Books het volgende:
In het hoe gaat het met ons staat het al. Maar even kort:
Twee dochters, na de jongste is het vloeien nooit meer goed gekomen (lees kraamverband en dat 25 dagen van de maand soms), hersteloperatie in oktober gehad, niet gewerkt en nu is de volgende optie zo doortobben of eruit en 12 augustus ben ik precies een jaar verder na de eerste ernstige bloedingen waarbij ik met spoed ben opgenomen. 28 juli gaat hij verdwijnen via mijn buik op het ks litteken.
Lange leve de stollingsmedicijnen.
En ik die dacht dat het maandelijks terugkerende bloody gedoe al erg vervelend en veel was....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:54 schreef Books het volgende:
In het hoe gaat het met ons staat het al. Maar even kort:
Twee dochters, na de jongste is het vloeien nooit meer goed gekomen (lees kraamverband en dat 25 dagen van de maand soms), hersteloperatie in oktober gehad, niet gewerkt en nu is de volgende optie zo doortobben of eruit en 12 augustus ben ik precies een jaar verder na de eerste ernstige bloedingen waarbij ik met spoed ben opgenomen. 28 juli gaat hij verdwijnen via mijn buik op het ks litteken.
Lange leve de stollingsmedicijnen.
Hoezo dat dan? Iets ergs gebeurd?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:08 schreef Ticootje het volgende:
Oef... Kreeg net een sms van m'n broertje. Of ik de meiden een kus wil geven en ze nooit alleen wil laten bij het zwembad. Jezus.
Ik hoop voor je dat je er al lang woont en niet erg veel haast hebt. De bovenwoningen hier doen het vreselijk slecht en zijn momenteel geen reet waard.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:31 schreef p_iglet het volgende:
Ik kom even jubelen dat ik per 1 dec een opleidingsplek heb![]()
Nu op huizen jacht!!!
(en zo snel mogelijk ons huis te koop zetten)
Nou, maar hopen dat kind er goed vanaf komt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:27 schreef Ticootje het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)alt%20in%20zwembadje
Mijn broer is politieagent. Dus ik gok dat hij ter plaatse was.
Naja beetje haast dus welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je er al lang woont en niet erg veel haast hebt. De bovenwoningen hier doen het vreselijk slecht en zijn momenteel geen reet waard.
Dan zit je goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Naja beetje haast dus wel. Opleidingsplek is niet op reisafstand vanaf hier.
Maar t_igger woont hier al 10jr, en we hebben en hypotheek die niet mega hoog is. Dus goede hoop dat we die er wel uit kunnen halen. Binnenkort maar eens rondshoppen voor een makelaar.
Mooi wonen! En duur :squote:
Had jij je huis al te koop gezet? Hoe gaat het daarmee? Veel kijkers?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je er al lang woont en niet erg veel haast hebt. De bovenwoningen hier doen het vreselijk slecht en zijn momenteel geen reet waard.
Hand kaput, tijd tekort, lat te hoog, faalangst, zinloos...noem het maar op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:21 schreef innepin het volgende:
whuuuu! Heb ik onder een steen geleefd? don't answer that.
Warum warum?
Ik heb ook geen badje in de tuin staan, niet bewust althans... ik had ons badje ondersteboven in de tuin gezet...en die is dus vol geregend...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Fannie het volgende:
[..]
Nou, maar hopen dat kind er goed vanaf komt.
Wel raar trouwens, met de weersomstandigheden van de laatste dagen heb je toch geen badje meer in de tuin staan?![]()
Gefeliciteerd p_iglet
Nee, we blijven nog ff zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Had jij je huis al te koop gezet? Hoe gaat het daarmee? Veel kijkers?
mijn zus en zwager wonen echt heel erg mooi in stad utrecht. Betaalbare nieuwbouw. én er is nog wat te koop.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:22 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Hand kaput, tijd tekort, lat te hoog, faalangst, zinloos...noem het maar op.
heuj! dawistikniequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:22 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Hand kaput, tijd tekort, lat te hoog, faalangst, zinloos...noem het maar op.
Staat er al een vlag op? Jeej!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef k_i_m het volgende:
Kijk jongens, er zit een dak op mijn huis.
[ afbeelding ]
Ahhh nee!! Ik wilde zo graag een echte taartenfeeentaart voor Ylana d'r 1e verjaardag *pruilt*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:19 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik ben met taartenpensioendus dat zou sowieso lastig wordn
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef simmu het volgende:
iemand nog tips hoe je je dochter e.e.a. uitlegt wanneer je de overbuurman in een leuk rokje en schattige pumps tegenkomt?
Hij ging naar een verkleedfeestje?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef simmu het volgende:
iemand nog tips hoe je je dochter e.e.a. uitlegt wanneer je de overbuurman in een leuk rokje en schattige pumps tegenkomt?
ik ookquote:
Soms vinden meneren het leuk om vrouwe kleren te dragen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef simmu het volgende:
Zeggen dat hij de tandenfee is?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef simmu het volgende:
da's een goeie! daar heeft selene wel affiniteit meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Soms vinden meneren het leuk om vrouwe kleren te dragen?
Of
Hij wil graag een prinses zijn?
nah, we wonen in een heel net leuk ieniemienie klein dorpje op het platteland. ik heb er alleen een gave voor om buren uit te zoeken die wat, ehm, vrijzinnig zijn. laat ik het zo noemen. de ergste buur ooit was die prostituerende junk. was een aardig wijffie hoor, maar ze leende overal geld en riep dan dat ze op ons nummer woonde. dat leverde nog wel eens een dramaatje opquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:06 schreef ferrari_rood het volgende:
simmu waar wonen jullie? Zo te lezen maken jullie heel wat mee.
ik als huisvrouw hang hier in de buurt rond, zo merk je nog eens iets van wat er leeft in de buurt he. ik ben hangmoederquote:
schandaal!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef simmu het volgende:
[..]
ik als huisvrouw hang hier in de buurt rond, zo merk je nog eens iets van wat er leeft in de buurt he. ik ben hangmoeder
Dit klinkt goed! En wel met vlees he, wij eten VLEESquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:47 schreef Books het volgende:
Even tien minuutjes voorkoken en dan nog een minuut of 5 meewokken en intussen de rijst koken dus om 18.00 eten. Eerst een uitje fruiten dan de bloemkool, cashewnoten en rode curry van Conimex erbij en even vijf minuutjes wokken. Kan er ook nog kip in doen als je dat zou willen maar wij eten het meestal zonder vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |