Bijna elke weekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar wel eens in het echt gezien, of alleen via den FOK!s?
Geestelijk lopen ze vaak echt verder voor hoor..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Meisjes van 16 zijn nog kinderen man, kom op hoor
Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik wil haar anders wel inrijden voor jou
Fantaquote:
Ik ben al heel lang niet meer in de Droomvlucht geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef _Fanta het volgende:
opzich wij met zn 2 in de droomvlucht kan miss bestwel tof zijn
Ze hebben nieuwe he, park ding.. Ravelijn, en binnenkort Fantasia lang oidquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef _Fanta het volgende:
maar dan wil ook nie alleen in de droomvlucht, ook pyton enzo![]()
is echt mooi, met die zwevende kastelen en die elfjes enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fanta
[..]
Ik ben al heel lang niet meer in de Droomvlucht geweestIk kijk m'n ogen uit waarschijnlijk
Ok leuk voor julliequote:
2 jaar gemiddeld, dat betekent dat ze geestelijk 18 zou zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geestelijk lopen ze vaak echt verder voor hoor..
[..]
Dat hoeft niet.
Ik had je gisteren gratis mee naar binnen kunnen krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fanta
[..]
Ik ben al heel lang niet meer in de Droomvlucht geweestIk kijk m'n ogen uit waarschijnlijk
Ja, ik weet hoe 't eruit zietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is echt mooi, met die zwevende kastelen en die elfjes enzo
Nee, want ik moest werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had je gisteren gratis mee naar binnen kunnen krijgen
Je gebruikt de link uit de OP?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
Ik wilde weer een keer meeluisteren maar krijg geen geluid
Je zat wel in de buurtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe 't eruit ziet
[..]
Nee, want ik moest werken
Ik ga waarschijnlijk de verzoekjestekst weer verplicht maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hierna 2 van mij!
Heuj, bij jou staat niet bij wie m gerequest heeft
opzich best goede mensen die duitsers, zolang ze maar in hun eigen land blijvenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga vrijdag naar Duitsland met mijn vriendin, hotel, zaterdag Phantasialanden dan zaterdagavond weer een hotel, en zondag relaxed naar huis
Mjah, ik verschil gewoon van mening op dat gebied.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok leuk voor jullie!
[..]
2 jaar gemiddeld, dat betekent dat ze geestelijk 18 zou zijn.
Iemand van 25 met iemand van 18 vind ik alsnog een te groot verschil.
Of je moet als gozer zijnde een mentale achterstand hebben, dan is zo'n meisje misschien nog wel een uitdaging voor je
Als we maar geen hele zinnen hoeven te schrijven.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk de verzoekjestekst weer verplicht maken.
Ohh das klotequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, het ligt niet aan de radio, maar aan mijn pc, heb dus helemaal geen geluid meer.
Mijn oma is Duits, in 1939 gevlucht naar Nederland.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
opzich best goede mensen die duitsers, zolang ze maar in hun eigen land blijven
Linken aan fok account?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk de verzoekjestekst weer verplicht maken.
Ik wist wel dat je een Duitser wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn oma is Duits, in 1939 gevlucht naar Nederland.
Ik ben dus 25% Duits
Niks mis met Duitsers hoor...
Wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
2 jaar gemiddeld, dat betekent dat ze geestelijk 18 zou zijn.
Iemand van 25 met iemand van 18 vind ik alsnog een te groot verschil.
Of je moet als gozer zijnde een mentale achterstand hebben, dan is zo'n meisje misschien nog wel een uitdaging voor je
Eens met dat laatste.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn oma is Duits, in 1939 gevlucht naar Nederland.
Ik ben dus 25% Duits
Niks mis met Duitsers hoor...
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat?
Ik kreeg met mn inm ex toen ze 19 was en ik was toen zelf 27 maar ik heb geen mentale achterstand oid...
Dat gaat niet lukken, verzoekjessite is geen onderdeel van FOK.quote:
nee mobiel en moest jofu even een pm sturenquote:
Facebook ook niet, en toch kan het daar ook enzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, verzoekjessite is geen onderdeel van FOK.
Hmm ik hou gewoon niet van die kinderachtige aanstellerige meiden die over alles moeilijk doen en doen alsof ze problemen hebben...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat?
Ik kreeg met mn inm ex toen ze 19 was en ik was toen zelf 27 maar ik heb geen mentale achterstand oid...
Dus jij kan helemaal niet zeggen hoe het is met iemand te zijn die veel jonger is dan jij bent.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik hou gewoon niet van die kinderachtige aanstellerige meiden die over alles moeilijk doen en doen alsof ze problemen hebben...
Serieus, wat hebben ze nou meestal meegemaakt?
Mijn eerste meisje, waar ik ook mee naar bed ging, was 12, maar die kut zei dat ze 14 was, ik was destijds ook 14.
Toen van mijn 16e tot mijn 20e een relatie gehad met iemand die een jaar jonger was dan ik.
Daarna een tijdje gescharreld met van alles
Toen ik 21 was een hele korte relatie met een meisje van 24...
Nu al 2 jaar (ik ben 23) met mijn vriendin die 20 is...
Uhm.. geen idee. Maar ik denk dat wat je wilt te complex is voor wat betreft de bij ons aanwezige programmeerkennis.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Facebook ook niet, en toch kan het daar ook enzo?
In het geval van Faye; die heeft al het 1 en ander meegemaakt ja..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik hou gewoon niet van die kinderachtige aanstellerige meiden die over alles moeilijk doen en doen alsof ze problemen hebben...
Serieus, wat hebben ze nou meestal meegemaakt?
Mijn eerste meisje, waar ik ook mee naar bed ging, was 12, maar die kut zei dat ze 14 was, ik was destijds ook 14.
Toen van mijn 16e tot mijn 20e een relatie gehad met iemand die een jaar jonger was dan ik.
Daarna een tijdje gescharreld met van alles
Toen ik 21 was een hele korte relatie met een meisje van 24...
Nu al 2 jaar (ik ben 23) met mijn vriendin die 20 is...
Ohja, dat ook nog..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Uhm.. geen idee. Maar ik denk dat wat je wilt te complex is voor wat betreft de bij ons aanwezige programmeerkennis.
Ik ken genoeg jongere meiden, die ook achter me aan zitten of achter me aan gezeten hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus jij kan helemaal niet zeggen hoe het is met iemand te zijn die veel jonger is dan jij bent.
Ja maar die stelt zich, wat ik weet, ook niet aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In het geval van Faye; die heeft al het 1 en ander meegemaakt ja..
Maar ik geef je gelijk, je hebt ook van die aanstellers
Nee, maar daar ging het wel over.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar die stelt zich, wat ik weet, ook niet aan.
En ze gaat toch niet met een veel ouder iemand ?
Ik heb teambespreking met voetbal, hoe we het het komend seizoen aan gaan pakken, incluis de trainingsweek in Spanjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jongens, alleen ik sta nog maar op het rooster vandaag, doe er eens iets aan!!
Hier welquote:
100% eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:05 schreef robdriessen het volgende:
Leeftijd is voor mij geen issue, 'volwassenheid' wel. Er moet een klik zijn qua intelligentie. Ik ken dames van 30 die alleen maar bezig zijn met wat ze op de volgende Fantasy-beurs gaan dragen en meiden van 22 met wie je tot diep in de nacht over elk onderwerp kan praten.
Dan kies ik voor die van 22, hoor....
Hehehe toftof!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier wel![]()
Vanavond op tijd naar huis en geen omwegen want draaien om 20:00, met mijn nieuwe jingle
Doe mij die andere dan maar, eventjes..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:05 schreef robdriessen het volgende:
Leeftijd is voor mij geen issue, 'volwassenheid' wel. Er moet een klik zijn qua intelligentie. Ik ken dames van 30 die alleen maar bezig zijn met wat ze op de volgende Fantasy-beurs gaan dragen en meiden van 22 met wie je tot diep in de nacht over elk onderwerp kan praten.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus jij kan helemaal niet zeggen hoe het is met iemand te zijn die veel jonger is dan jij bent.
Ik snap alleen niet waarom het Jimmy heet.. Er komt helemaal geen Jimmy voor in het nummer?quote:
Bijna iedere vrouw is een bakvis als ze achter een man aan zitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ken genoeg jongere meiden, die ook achter me aan zitten of achter me aan gezeten hebben
Ik weet dus goed genoeg hoe ze in de omgang zijn.
Maar er zullen uiteraard uitzonderingen zijn...
Nummer is geschreven voor zijn zoon Jimmy de Groot.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom het Jimmy heet.. Er komt helemaal geen Jimmy voor in het nummer?
Bij mannen idem. Al ga ik eigenlijk altijd voor een man die ouder is als ik ben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:05 schreef robdriessen het volgende:
Nee, kort geslapen ondanks een tablet die ik genomen heb, dus ik zit hier zo'n beetje van: "Gagagoegoe! Mama, mag ik de roze tijgers aan de filosoferende pony's voeren? Tjilp!"quote:
20quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Logisch, had ik ook toen ik 16 was. Als je ouder wordt, rekt die grens steeds verder op, dat welquote:
Say whut?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, kort geslapen ondanks een tablet die ik genomen heb, dus ik zit hier zo'n beetje van: "Gagagoegoe! Mama, mag ik de roze tijgers aan de filosoferende pony's voeren? Tjilp!"
Kloptquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijna iedere vrouw is een bakvis als ze achter een man aan zitDat zegt helemaal niks over hoe ze in een relatie staat.
goed spulquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, kort geslapen ondanks een tablet die ik genomen heb, dus ik zit hier zo'n beetje van: "Gagagoegoe! Mama, mag ik de roze tijgers aan de filosoferende pony's voeren? Tjilp!"
Dat klinkt ook alleen logisch als je nog half in dromenland zit!quote:
24 was je toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mannen idem. Al ga ik eigenlijk altijd voor een man die ouder is als ik ben.
Toen ik 16 was had ik eerst nog van "Ew, laat me!" Tot die eerste ex dus..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Logisch, had ik ook toen ik 16 was. Als je ouder wordt, rekt die grens steeds verder op, dat wel
Hmm is dat zoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijna iedere vrouw is een bakvis als ze achter een man aan zitDat zegt helemaal niks over hoe ze in een relatie staat.
Ik vond 2 jaar verschil ideaal, heb nu 4 maanden verschilquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Logisch, had ik ook toen ik 16 was. Als je ouder wordt, rekt die grens steeds verder op, dat wel
Laat me raden, die eerste na een shop sessie met vrouwen, en die 2e als je vis gegeten hebt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb geen pillen nodig om raar te dromen. Ik ben al eens gewurgd door etalagepoppen, en door een reuzeninktvis overboord getrokken. Dat zijn de betere nachtmerries
Die 2e was natuurlijk na Pirates of the Caribbean!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat me raden, die eerste na een shop sessie met vrouwen, en die 2e als je vis gegeten hebt?
Nee, ruim 20 jaar voor die filmquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2e was natuurlijk na Pirates of the Caribbean!
Whehehe sue the bastards!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, ruim 20 jaar voor die filmZe hebben mijn idee gejat, verdomme!
Zit automatisch paar seconden fade out/fade in in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oei, de nummers versmolten daar een beetje..
Hier zat geen fading tussen, de ene zong nog en de ander begon..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zit automatisch paar seconden fade out/fade in in.
Dan was het van de Snorkelsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, ruim 20 jaar voor die filmZe hebben mijn idee gejat, verdomme!
DAT MOET HET GEWEEST ZIJN! ZOMFG!quote:
quote:
Ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn.....quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn.....![]()
Nogsteeds Duvel?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zit ook nog aan t bier, en dat vanaf gistermiddag ofzo
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Zit ook nog aan t bier, en dat vanaf gistermiddag ofzo
Nee, op het feit dat Versace een kledinglijn gaat doen. Ik heb niks tegen leer.quote:
Hebben die al niet eerder kleding gehad?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, op het feit dat Versace een kledinglijn gaat doen. Ik heb niks tegen leer.Ik vind Versace gewoon een lelijk merk
Same here!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:24 schreef _Fanta het volgende:
Ik heb schijthekel om kleren te kopen. Net als naar de kappper gaan vind ik ook verschrikkelijk. Kan me allemaal geen ruk schelen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:25 schreef robdriessen het volgende:
Ben benieuwd of er vandaag ook nog getrold gaat worden. IP adressen uit Amerika zijn geblocked en de verzoekregels zijn strenger gemaakt zodat je niet snel achter elkaar nummers van zelfde artiest of album aan kunt vragen. Oh ja, en de Hardcore is er even uit.
Nope, Jimmy Choo, Cavalli, Lagerfeld, Sonja Rikyl (of hoe je dat schrijftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben die al niet eerder kleding gehad?
Versace Jeans toch?...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope, Jimmy Choo, Cavalli, Lagerfeld, Sonja Rikyl (of hoe je dat schrijft) en Madonna. Versace nog niet dacht ik.
Toch meen ik het weleens gezien te hebben, maar dat zal dan wel van die nepzooi geweest zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope, Jimmy Choo, Cavalli, Lagerfeld, Sonja Rikyl (of hoe je dat schrijft) en Madonna. Versace nog niet dacht ik.
Ja? Ik weet 't niet. Ik dacht dat Versace nog niks had gedaan.quote:
Moooooiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:25 schreef robdriessen het volgende:
Ben benieuwd of er vandaag ook nog getrold gaat worden. IP adressen uit Amerika zijn geblocked en de verzoekregels zijn strenger gemaakt zodat je niet snel achter elkaar nummers van zelfde artiest of album aan kunt vragen. Oh ja, en de Hardcore is er even uit.
Ik kan wel wat verzinnen, maar echt goed n het aankleden van jingles ben ik niet .quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:27 schreef robdriessen het volgende:
We moeten het volk ook maar weer eens om jingles gaan vragen
Hehehe dat had ik vannacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:28 schreef robdriessen het volgende:
Your request failed because of the following reason
Track recently played
MOOI, dat werkt!
nee, nee en neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je geen werk / school / etc?
Dat. Dus.quote:
Op school kan ik wel luisteren en bij wiskunde al helemaal. 1 keer raden wat ik nu hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jammer dat Faye niet luisteren kan nu..
Wiskundequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op school kan ik wel luisteren en bij wiskunde al helemaal. 1 keer raden wat ik nu heb
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op school kan ik wel luisteren en bij wiskunde al helemaal. 1 keer raden wat ik nu heb
Ik luister al een half uur ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wiskunde![]()
Dan moet je nu snel wezen voor Muse
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh excuse me princess, dat kon ik toch niet weten
Je doet toch wel je best hè bij wiskunde?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heeft blijkbaar iets met Faye te maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ok dan, maar waarom vond jij jezelf een lul gister dan ?
Ik heb zelfs al iets in elkaar geklust!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:27 schreef robdriessen het volgende:
We moeten het volk ook maar weer eens om jingles gaan vragen
Zekerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je doet toch wel je best hè bij wiskunde?
Bern jij goed met Jingles maken ja?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al iets in elkaar geklust!
de wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:37 schreef Watertornado het volgende:
_Fanta: misschien tijd om aan de Baltische Porters te beginnen?
"Uhhh....moet ik even op het bord kijken hoor!"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor onderwerp behandel je nu?
De quotiëntregelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor onderwerp behandel je nu?
Wie denk jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:36 schreef Outpost76 het volgende:
OMFG wie heeft Justin Pieper aangevraagd?
.
Quotiëntregel? Dat is toch voor mensen die de kettingregel niet hebben begrepen?quote:
Die Tsarina Esra is echt heerlijk! Volgens mij 13 % dus compleet _Fanta-geschikt!quote:
Blijkbaar is het gewoon reguliere stof en niet omdat iemand iets anders niet snapt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Quotiëntregel? Dat is toch voor mensen die de kettingregel niet hebben begrepen?
Anyway: wel belangrijk dus opletten!
Oke dan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Tsarina Esra is echt heerlijk! Volgens mij 13 % dus compleet _Fanta-geschikt!
Je bent het toch met me eens dat 1/x te schrijven is als x-1? Dus je hebt die quotiëntregel niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar is het gewoon reguliere stof en niet omdat iemand iets anders niet snapt.
Nu differentieren met de productregelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Quotiëntregel? Dat is toch voor mensen die de kettingregel niet hebben begrepen?
Anyway: wel belangrijk dus opletten!
Fixed, niets van jou bijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:42 schreef _Fanta het volgende:
Alles wat Samzz zeg is waar, want zij is mijn een goddelijke blondine
Nee, want dat staat stom.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent het toch met me eens dat 1/x te schrijven is als x-1? Dus je hebt die quotiëntregel niet nodig hoor.
Als ik dat zeg vallen ze mij ook aan, dus fair play!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat een playertje ben jij ook soms ofnie
Ja zeg, het is geen trekpop!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:46 schreef _Fanta het volgende:
maar je hebt wel gelijk Sammz is van ons allemaal
Dat staat best fout!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:46 schreef _Fanta het volgende:
maar je hebt wel gelijk Sammz is van ons allemaal
Al was ik dat niet, dan stond het alsnog stom.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een mazzel dat je touringcarchauffeur bent geworden.
Kopje kamillethee er bij?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoor die Luda G straks spitten of die pokoe, die killa heeft swagga baws !!
Ik heb 't toch nooit over intelligentie gehad? Alleen dat ik toch wel vermoed dat je in jouw werk geen problemen hebt dat je WK-1m-3kg-1 stom vind staan. Gewoon, dan vind je dat maar lekker.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al was ik dat niet, dan stond het alsnog stom.
Tevens wordt je geen touringcar chauffeur als je niet intelligent bent, want dan red je de opleiding niet..
Neuh, het moeilijkste is je fooi optellen, en het gereden aantal kilometers uitrekenen (meestal dmv aftrekken, hihihi) en je uren optellenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb 't toch nooit over intelligentie gehad? Alleen dat ik toch wel vermoed dat je in jouw werk geen problemen hebt dat je WK-1m-3kg-1 stom vind staan. Gewoon, dan vind je dat maar lekker.
Ga alsjeblieft naar Harmelen rijden!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Goede muziek smaak heb ik heh?
Ik daal meteen in waarde, terwijl ik gisteren zo mijn best gedaan heb!
Ja even deze afluisteren tochquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft naar Harmelen rijden!
Tjeempie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, het moeilijkste is je fooi optellen, en het gereden aantal kilometers uitrekenen (meestal dmv aftrekken, hihihi) en je uren optellen
Maar het hoeft niet precies, meestal kun je ook gokken, net als dat je gokt wanneer je moet remmen en hoe hard.. Niks moeilijke berekeningen..quote:
Je zei komen hihihiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:54 schreef ToT het volgende:
Ja kudt! Zit ik hier nog steeds half te spacen op die tablet van gisteravond, sta ik op tijd op voor die klusser, IS die klootmongool er nog niet!Hij zou om half 11 komen!
Oh kut, ik stap nu in de auto.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:54 schreef ToT het volgende:
Ja kudt! Zit ik hier nog steeds half te spacen op die tablet van gisteravond, sta ik op tijd op voor die klusser, IS die klootmongool er nog niet!Hij zou om half 11 komen!
Niet eens ergens tussen 10 en 4?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:54 schreef ToT het volgende:
herkenbaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet eens ergens tussen 10 en 4?
Maar nu ben ik wel heel benieuwd geworden naar waar je die intelligentie voor nodig hebt om de opleiding te voltooien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar het hoeft niet precies, meestal kun je ook gokken, net als dat je gokt wanneer je moet remmen en hoe hard.. Niks moeilijke berekeningen..
Ik wil ook ijsjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Frozen.. Oh ja, ik ging een ijsje pakken!
Neuh, oosten van het land.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oh kut, ik stap nu in de auto.
Wat moet er gebeuren ?
Woon je toevallig in Harmelen?
Anders kan Sint niet bij je binnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, oosten van het land.
Nok van het dak en de schoorsteen moeten gerepareerd worden.
Btw, gister ook die ambulances gehoord? Rond 7 u soggensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, oosten van het land.
Nok van het dak en de schoorsteen moeten gerepareerd worden.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Anders kan Sint niet bij je binnen
Gewichtsverdeling mbt bagage en mensen, zodat je geen kans loopt op omdenderen, omgang met mensen in de bus, veiligheid in de bus en op de weg..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar nu ben ik wel heel benieuwd geworden naar waar je die intelligentie voor nodig hebt om de opleiding te voltooien?
Toen lag ik nog te ronken!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Btw, gister ook die ambulances gehoord? Rond 7 u soggens
Ik heb de muziek vrij zacht staan, maar hij klinkt idd lekker!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:58 schreef Watertornado het volgende:
Hoor je die lekkere bas ook ToT? Wel wat vervormd maar oké!
Dat klinkt inderdaad wel lastig ja. Vertel je dan ook aan de mensen of ze een lichtelijke voorkeur willen hebben om aan de linkerzijde te gaan zitten of kijk je eerst hoe de mensen zitten ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewichtsverdeling mbt bagage en mensen, zodat je geen kans loopt op omdenderen, omgang met mensen in de bus, veiligheid in de bus en op de weg..
Neuh ik heb een vriezer vol..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Je bent alleen ijsje voor jezelf wezen halen?
Vergeet de techniek niet. Daar had ik t best lastig mee. Moet je goffer gewoon helemaal leren hoe een bus motorisch ed werkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewichtsverdeling mbt bagage en mensen, zodat je geen kans loopt op omdenderen, omgang met mensen in de bus, veiligheid in de bus en op de weg..
In de praktijk pas je het nooit toe, das het erge ervanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel lastig ja. Vertel je dan ook aan de mensen of ze een lichtelijke voorkeur willen hebben om aan de linkerzijde te gaan zitten of kijk je eerst hoe de mensen zitten ofzo?
Dat vind ik nou typisch wel belangrijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vergeet de techniek niet. Daar had ik t best lastig mee. Moet je goffer gewoon helemaal leren hoe een bus motorisch ed werkt.Net alsof je er aan sleutelen mag...
Ik had er geen moeite mee, interesseerde me welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vergeet de techniek niet. Daar had ik t best lastig mee. Moet je goffer gewoon helemaal leren hoe een bus motorisch ed werkt.Net alsof je er aan sleutelen mag...
Dat je moeren moet los draaien als je gesleept moet worden ja ok das wel handig maar wat boeit mij t nou wat een krukas doet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat vind ik nou typisch wel belangrijk.
Dat je kunt inschatten in hoeverre er iets aan de hand is met je bus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je moeren moet los draaien als je gesleept moet worden ja ok das wel handig maar wat boeit mij t nou wat een krukas doet.
Moeite vind ik wat anders dan best lastig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had er geen moeite mee, interesseerde me wel
en ik help de monteur weleens mee
Hehehe gewoon zeggen dat ie ratelt oid en dan wijzen waar t geluid vandaan komt. Moet voldoende zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je kunt inschatten in hoeverre er iets aan de hand is met je bus.
ijscoman ijscoman vertel ons een mooi verhaalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*stopt ijsje bij ToT in z'n bakkes*
Ik juist nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moeite vind ik wat anders dan best lastig.Ik heb t wel gehaald enzo maar vond t grotendeels nutteloos.
okidoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga vanavond weer ff van 22:00 tot 23:00 Faye
Knal mij maar weer op het rooster als So Surreal Bootleg Multimix
*zucht*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jofunu, word je nou nooit gek van elke keer hetzelfde rondje te rijden?
En ben je ooit overvallen ?
Heb je er wel eens iemand uitgezet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jofunu, word je nou nooit gek van elke keer hetzelfde rondje te rijden?
En ben je ooit overvallen ?
Wat dan, touring gebeuren etc ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*zucht*
Nog 1 keer uitleggen dan.. Ik rij geen stads en streekvervoer.
Overvallen trouwens niet, komt in de touringcar wereld bijna niet voor..quote:
SPOILER: censuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Snap ik wel maar als er iets in de motor mis is hoor je echt niet of t de zuiger is of de kruk as.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik juist niet![]()
Monteur vind het heerlijk dat ik precies kan uitleggen wat ik hoor/voel bij een bus als er iets niet klopt, is voor hem makkelijker voor het opsporen van de fout.. ipv er rammelt iets..
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Overvallen trouwens niet, komt in de touringcar wereld bijna niet voor..
UItgezet wel.. Ja gaat mij niet metZou ik ook niet pikken.SPOILER: censuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Touringcar ja, daarom ben ik ook Touringcarchauffeur, geen buschauffeurquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat dan, touring gebeuren etc ?
Ja en Samzz, die met iedereen sjanstquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:08 schreef _Fanta het volgende:
vind dat er wel weinig vrouwen in het topic zijn, ja faye dan. maar die is te jong en van naatje.
Maar wel specifieke geluiden waarvan de monteur weet wat het kan zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik wel maar als er iets in de motor mis is hoor je echt niet of t de zuiger is of de kruk as.
Niet Fucken met Samzz. ze is liefquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja en Samzz, die met iedereen sjanst
Je kan d'r beter Sjamnz noemen
Rij je ook dubbeldekkers? Dat lijkt me best pittig. Ik heb al moeite om een auto in de stad te rijden, laat staan een touringcarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Touringcar ja, daarom ben ik ook Touringcarchauffeur, geen buschauffeur
Eindeloze discussie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar wel specifieke geluiden waarvan de monteur weet wat het kan zijn
Een ping klinkt anders dan een ting.. om het zo te beschrijven
Sorry, kan niet. Avondvergadering op het werk >.<quote:
We hebben 1 dubbeldekker, maar daar heb ik nog niet op gereden, wel de 14 en 15 meter bussen.. waarvan laatste zo'n beetje de langste bus is wettelijk toegestaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rij je ook dubbeldekkers? Dat lijkt me best pittig. Ik heb al moeite om een auto in de stad te rijden, laat staan een touringcar
naat ga je zometeen mee naar bodegraven?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:14 schreef naatje_1 het volgende:
-naar laptop loopt voor roosterbevlekking-
Wat dacht je van 14 tot 20. Dan zit het rooster weer lekker volquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:14 schreef naatje_1 het volgende:
-naar laptop loopt voor roosterbevlekking-
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat dacht je van 14 tot 20. Dan zit het rooster weer lekker vol
Ik wil nu zo wel beginnen?quote:
Nok van het dak en de schoorsteen moeten gerepareerd worden.quote:
Roep maar een tijd!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil nu zo wel beginnen?En vanavond zal ik ongetwijfeld ook wel tijd hebben, maar dat laat ik voorlopig liever ff openstaan voor mensen die NIET elke dag urenlang luisteraars zit te vervelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |