Bijna elke weekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar wel eens in het echt gezien, of alleen via den FOK!s?
Geestelijk lopen ze vaak echt verder voor hoor..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Meisjes van 16 zijn nog kinderen man, kom op hoor
Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik wil haar anders wel inrijden voor jou
Fantaquote:
Ik ben al heel lang niet meer in de Droomvlucht geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef _Fanta het volgende:
opzich wij met zn 2 in de droomvlucht kan miss bestwel tof zijn
Ze hebben nieuwe he, park ding.. Ravelijn, en binnenkort Fantasia lang oidquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef _Fanta het volgende:
maar dan wil ook nie alleen in de droomvlucht, ook pyton enzo![]()
is echt mooi, met die zwevende kastelen en die elfjes enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fanta
[..]
Ik ben al heel lang niet meer in de Droomvlucht geweestIk kijk m'n ogen uit waarschijnlijk
Ok leuk voor julliequote:
2 jaar gemiddeld, dat betekent dat ze geestelijk 18 zou zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geestelijk lopen ze vaak echt verder voor hoor..
[..]
Dat hoeft niet.
Ik had je gisteren gratis mee naar binnen kunnen krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fanta
[..]
Ik ben al heel lang niet meer in de Droomvlucht geweestIk kijk m'n ogen uit waarschijnlijk
Ja, ik weet hoe 't eruit zietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is echt mooi, met die zwevende kastelen en die elfjes enzo
Nee, want ik moest werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had je gisteren gratis mee naar binnen kunnen krijgen
Je gebruikt de link uit de OP?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
Ik wilde weer een keer meeluisteren maar krijg geen geluid
Je zat wel in de buurtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe 't eruit ziet
[..]
Nee, want ik moest werken
Ik ga waarschijnlijk de verzoekjestekst weer verplicht maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hierna 2 van mij!
Heuj, bij jou staat niet bij wie m gerequest heeft
opzich best goede mensen die duitsers, zolang ze maar in hun eigen land blijvenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga vrijdag naar Duitsland met mijn vriendin, hotel, zaterdag Phantasialanden dan zaterdagavond weer een hotel, en zondag relaxed naar huis
Mjah, ik verschil gewoon van mening op dat gebied.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok leuk voor jullie!
[..]
2 jaar gemiddeld, dat betekent dat ze geestelijk 18 zou zijn.
Iemand van 25 met iemand van 18 vind ik alsnog een te groot verschil.
Of je moet als gozer zijnde een mentale achterstand hebben, dan is zo'n meisje misschien nog wel een uitdaging voor je
Als we maar geen hele zinnen hoeven te schrijven.....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk de verzoekjestekst weer verplicht maken.
Ohh das klotequote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, het ligt niet aan de radio, maar aan mijn pc, heb dus helemaal geen geluid meer.
Mijn oma is Duits, in 1939 gevlucht naar Nederland.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
opzich best goede mensen die duitsers, zolang ze maar in hun eigen land blijven
Linken aan fok account?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk de verzoekjestekst weer verplicht maken.
Ik wist wel dat je een Duitser wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn oma is Duits, in 1939 gevlucht naar Nederland.
Ik ben dus 25% Duits
Niks mis met Duitsers hoor...
Wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
2 jaar gemiddeld, dat betekent dat ze geestelijk 18 zou zijn.
Iemand van 25 met iemand van 18 vind ik alsnog een te groot verschil.
Of je moet als gozer zijnde een mentale achterstand hebben, dan is zo'n meisje misschien nog wel een uitdaging voor je
Eens met dat laatste.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn oma is Duits, in 1939 gevlucht naar Nederland.
Ik ben dus 25% Duits
Niks mis met Duitsers hoor...
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat?
Ik kreeg met mn inm ex toen ze 19 was en ik was toen zelf 27 maar ik heb geen mentale achterstand oid...
Dat gaat niet lukken, verzoekjessite is geen onderdeel van FOK.quote:
nee mobiel en moest jofu even een pm sturenquote:
Facebook ook niet, en toch kan het daar ook enzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, verzoekjessite is geen onderdeel van FOK.
Hmm ik hou gewoon niet van die kinderachtige aanstellerige meiden die over alles moeilijk doen en doen alsof ze problemen hebben...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat?
Ik kreeg met mn inm ex toen ze 19 was en ik was toen zelf 27 maar ik heb geen mentale achterstand oid...
Dus jij kan helemaal niet zeggen hoe het is met iemand te zijn die veel jonger is dan jij bent.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik hou gewoon niet van die kinderachtige aanstellerige meiden die over alles moeilijk doen en doen alsof ze problemen hebben...
Serieus, wat hebben ze nou meestal meegemaakt?
Mijn eerste meisje, waar ik ook mee naar bed ging, was 12, maar die kut zei dat ze 14 was, ik was destijds ook 14.
Toen van mijn 16e tot mijn 20e een relatie gehad met iemand die een jaar jonger was dan ik.
Daarna een tijdje gescharreld met van alles
Toen ik 21 was een hele korte relatie met een meisje van 24...
Nu al 2 jaar (ik ben 23) met mijn vriendin die 20 is...
Uhm.. geen idee. Maar ik denk dat wat je wilt te complex is voor wat betreft de bij ons aanwezige programmeerkennis.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Facebook ook niet, en toch kan het daar ook enzo?
In het geval van Faye; die heeft al het 1 en ander meegemaakt ja..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik hou gewoon niet van die kinderachtige aanstellerige meiden die over alles moeilijk doen en doen alsof ze problemen hebben...
Serieus, wat hebben ze nou meestal meegemaakt?
Mijn eerste meisje, waar ik ook mee naar bed ging, was 12, maar die kut zei dat ze 14 was, ik was destijds ook 14.
Toen van mijn 16e tot mijn 20e een relatie gehad met iemand die een jaar jonger was dan ik.
Daarna een tijdje gescharreld met van alles
Toen ik 21 was een hele korte relatie met een meisje van 24...
Nu al 2 jaar (ik ben 23) met mijn vriendin die 20 is...
Ohja, dat ook nog..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Uhm.. geen idee. Maar ik denk dat wat je wilt te complex is voor wat betreft de bij ons aanwezige programmeerkennis.
Ik ken genoeg jongere meiden, die ook achter me aan zitten of achter me aan gezeten hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus jij kan helemaal niet zeggen hoe het is met iemand te zijn die veel jonger is dan jij bent.
Ja maar die stelt zich, wat ik weet, ook niet aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In het geval van Faye; die heeft al het 1 en ander meegemaakt ja..
Maar ik geef je gelijk, je hebt ook van die aanstellers
Nee, maar daar ging het wel over.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar die stelt zich, wat ik weet, ook niet aan.
En ze gaat toch niet met een veel ouder iemand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |