Zeker zon type teringbeest dat babys doodbijt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:21 schreef Voorschrift het volgende: [..] Lul
Alleen onrendabelen babies.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeker zon type teringbeest dat babys doodbijt.
quote:Oppassen met narcisme bij topbestuurders
Maak meting van CEO-narcisme onderdeel corporate governance code
Narcisme bij een topbestuurder is noodzakelijk en goed voor een bedrijf, maar een overdosis kan destructieve gevolgen hebben. Dat stelt Antoinette Rijsenbilt in haar proefschrift 'CEO Narcisme: Meting en Impact'. Rijsenbilt ontwikkelde vijftien indicatoren waarmee narcisme bij topbestuurders gemeten kan worden en beveelt aan een dergelijke meting in de corporate governance code op te nemen. Zij promoveert donderdag 23 juni 2011 aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.
Rijsenbilt onderzocht de invloed van de CEO (Chief Executive Officer) op de interne organisatie en het bedrijfsresultaat. Een belangrijke indicator voor deze invloed is mate van narcisme. Dit is een persoonlijkheidskenmerk die door de zucht naar macht en erkenning grote invloed kan hebben op het bedrijfsresultaat.
Rijsenbilt stelt dat een zekere mate van narcisme een essentiële voorwaarde is voor effectief leiderschap van topbestuurders. Het is echter ook een verslavend middel, waarbij een overdosis juist een destructief effect heeft op het financiële bedrijfsresultaat.
Uit het onderzoek blijkt verder dat fraude vaker voorkomt bij hoog narcistische CEO’s in vergelijking tot CEO’s die lager scoren op de narcistische persoonlijkheidsdimensie. Verder hebben topbestuurders met een hoge mate van narcisme minder tegenspraak van de rest van het bestuur.
Indicatoren
Rijsenbilt stelt voor een ‘narcismemeting’ onderdeel te maken van corporate governance codes. Zorgvuldig toezicht op dit persoonlijkheidskenmerk is belangrijk. De promovendus raadt toezichthouders aan onmiddellijk in te grijpen als de CEO steeds meer narcisme laat zien.
Rijsenbilt heeft daartoe vijftien objectieve en observeerbare indicatoren vastgesteld. Daarmee kan narcisme bij topbestuurders voor het eerst op grote schaal worden gemeten en in de gaten worden gehouden. De indicatoren zijn ontleend aan officiële publicaties van beursgenoteerde Amerikaanse bedrijven over een periode van 1992 tot en met 2008. De indicatoren hebben onder meer betrekking op de hoogte van de beloning, acquisitiegedrag, publiciteitszucht, de grootte van de foto van de CEO in het jaarverslag van de onderneming en het privégebruik van het bedrijfsvliegtuig.
Verklaart het succes bij rechtsen uiteraard wel terdege.quote:
Ik wist niet dat Rear Window in de Provenierswijk opgenomen is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:33 schreef Tem het volgende:
Heb je weer foto's staan maken onder mijn balkon?
En hun egocentrisme.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verklaart het succes bij rechtsen uiteraard wel terdege.
Wederom een goed karaktereigenschap.quote:
Goedemorgen gozerrrrrrr,quote:Goedemorgen kameraden.
Nee, ik heb de nacht praktisch doorgehaald. Onverwacht drinkgelag, gisterennacht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:41 schreef von_Preussen het volgende:
Op je bek gemept en een enorm blauw oog?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:41 schreef remlof het volgende:
[..]
En hun egocentrisme.
Goedemorgen kameraden.
Het is en blijft een proletensymbool.quote:
Ik ben dan ook een proleet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is en blijft een proletensymbool.
Hoe dan ook, ook die mogen er wezen.quote:
Pas op! Straks komt eriksd weer met 'Nikita' van Elton John aanzetten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ook die mogen er wezen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:50 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Pas op! Straks komt eriksd weer met 'Nikita' van Elton John aanzetten.
Rijm de la rijm van het niveau'tje lik-me-vessie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef remlof het volgende:
Hey Nikita is it cold, in your little corner of the world?
Dit is pas echt mooie muziek:quote:
Vind Elton wel wat voor VS.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:58 schreef remlof het volgende:
En Nikita is gewoon een jongensnaam. Maar ja, Elton John hè?
Mooie muziek inderdaad, maar vergeet Victory Day song niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit is pas echt mooie muziek:
Heb het allemaal op mijn telefoon staan, er is niets mooiers dan in de kapitalistische hoerensloep te spelen en de voorzitter van het politburo uit te hangen.
http://verzamelen.marktpl(...)S0%3D&fta_ind=7&fs=1quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:01 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens wil ik nog steeds zo'n rode hamer/sikkel ster voor op een pet ergens op de kop tikken.
U bedoelt zoiets?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooie muziek inderdaad, maar vergeet Victory Day song niet.
Overigens wil ik nog steeds zo'n rode hamer/sikkel ster voor op een pet ergens op de kop tikken.
Ja maar dan een authentieke, en niet de gehele pet maar enkel de ster voor de generaals.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bedoelt zoiets?
[ afbeelding ]
In Berlijn aan elke straathoek te verkrijgen.
Het valt me wel op, wij zijn hier gewoon de betere communisten dan de rest.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De muziek, de militaire pracht, de trots.
Doet me denken aan die post van je over die hoed met veren.quote:
Popclassic.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:53 schreef remlof het volgende:
Hey Nikita is it cold, in your little corner of the world?
V_P deed onze lachspieren inderdaad een groot plezier door dat filmpje te posten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doet me denken aan die post van je over die hoed met veren.
Iets in die trend, maar in Nederland is 't vaak allemaal namaak troep.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef betyar het volgende:
[..]
http://verzamelen.marktpl(...)S0%3D&fta_ind=7&fs=1
Waarom zou je het uberhaupt willen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iets in die trend, maar in Nederland is 't vaak allemaal namaak troep.
Ik bewonder slechts het linkse cultuurgoed.quote:
Ik ben tenminste sociaal door dingen met jullie te delen, dat kan je van sommige egoisten (die hard blijven roepen dat ze links zouden zijn) niet zeggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
V_P deed onze lachspieren inderdaad een groot door dat filmpje te posten.
Gewoon, hou van militaria van slechterikken, wil nog altijd zo'n kruis van Duitse Nazi generaals.quote:
Het IJzeren Kruis?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon, hou van militaria van slechterikken, wil nog altijd zo'n kruis van Duitse Nazi generaals.
Wist de naam wel, maar ben 't vergeten, v_P weet 't vast wel
Het Eisernes Kreuz, maar dat wordt nog steeds gebruikt, zover ik weet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon, hou van militaria van slechterikken, wil nog altijd zo'n kruis van Duitse Nazi generaals.
En dan op bezoek bij je joodse maatjes in Israel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zo-een maar dan met een hakenkruis erop.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het IJzeren Kruis?
Die is niet alleen voor generaals hoor, alle badass nazi's kregen er eentje:
http://de.wikipedia.org/wiki/Eisernes_Kreuz
Gam savi meet bemachareeh rikoez; hoe nafal mimigdal hashmierah.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan op bezoek bij je joodse maatjes in Israel.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan op bezoek bij je joodse maatjes in Israel.
Meh, gewoon uit historische interesse en omdat ik het gewoon een geweldig mooi sieraad vind.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan dit lied uit je speakers laten knallen:
Een slippertje of een bewuste harde grap van je pa?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef eriksd het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders waren laatst in Krakow enzo op vakantie, gingen ze ook naar synagoge voor een rondleiding. Vroeg de rabbijn in welke taal ze even een verhaaltje wilden horen, mijn pa: duits!
I like your father.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:12 schreef eriksd het volgende:
[..]![]()
Mijn ouders waren laatst in Krakow enzo op vakantie, gingen ze ook naar synagoge voor een rondleiding. Vroeg de rabbijn in welke taal ze even een verhaaltje wilden horen, mijn pa: duits!
Lastig te zeggen bij hem. Ik had het laatst over de koepelgevangenis in Haarlem, dat daar de meeste mensen zelfmoord pleegden. Kreeg ik ook te horen dat "die gevangenis dan kennelijk zijn werk goed deed".quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een slippertje of een bewuste harde grap van je pa?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zo-een maar dan met een hakenkruis erop.
Positief punt is dat de kans dat het daadwerkelijk je biologische vader is toeneemt naarmate dergelijke gedragingen frequenter zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lastig te zeggen bij hem. Ik had het laatst over de koepelgevangenis in Haarlem, dat daar de meeste mensen zelfmoord pleegden. Kreeg ik ook te horen dat "die gevangenis dan kennelijk zijn werk goed deed".
Ik was ridder in de orde van het zilveren ledikantje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eichenlaub mit Schwertern und Brillanten zum Ritterkreuz des Eisernen Kreuzes, het hoogste wat je kan krijgen als gewone militair (soldaat of officier).
Omdat niet veel mensen die kregen zijn er maar weinig van te verkrijgen, en derhalve ook meerdere 100.000 euro waard.
http://de.wikipedia.org/w(...)des_Eisernen_Kreuzes
Correctquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Positief punt is dat de kans dat het daadwerkelijk je biologische vader is toeneemt naarmate dergelijke gedragingen frequenter zijn.
Ja maar zonder de diamanten lieverd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eichenlaub mit Schwertern und Brillanten zum Ritterkreuz des Eisernen Kreuzes, het hoogste wat je kan krijgen als gewone militair (soldaat of officier).
Omdat niet veel mensen die kregen zijn er maar weinig van te verkrijgen, en derhalve ook meerdere 100.000 euro waard.
Dat kan mij geen flikker boeien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was ridder in de orde van het zilveren ledikantje.
Hee, die heeft mijn Hongaarse overgrootvader nog gehad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was ridder in de orde van het zilveren ledikantje.
Hoezo zonder de diamanten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar zonder de diamanten lieverd.
In dat opzicht is FOK! een verrijking. Je komt de meest bizarre figuren tegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef remlof het volgende:
Gadverdamme, stelletje nazifetisjisten hier
Simpel, ik heb geen 100.000 euro over.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo zonder de diamanten?
Das een soort van "extra pimp" in die tijd. Zeg maar niet 2 gouden voortanden, maar twee gouden voortanden met diamantjes erop.
Vroeger, toen mijn zus en ik nog thuis woonden, gingen we met de hele familie Star Trek kijkenquote:
Ja, kijk dit nou maar, dat vat het redelijk samen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vroeger, toen mijn zus en ik nog thuis woonden, gingen we met de hele familie Star Trek kijken
Daar zit idd wat in.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, ik heb geen 100.000 euro over.
Een oom van m'n Italiaanse vriendin had ook z'n hele huis vol nazi-memorabilia hangenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In dat opzicht is FOK! een verrijking. Je komt de meest bizarre figuren tegen.
Tja, "gelukkig" kan ik niet zeggen dat mijn grootouders onderscheiden Nazi's waren eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar zit idd wat in.
Van het gewone kruis zijn er net iets meer dan 7.000 verleend, dus de prijs daarvan zal een stuk lager liggen. Alleen zijn er zo enorm veel neppers in omloop dat je wel goed moet weten waar je mee bezig bent, als je er eentje koopt.
Makkelijker zou het zijn een opa te zoeken die gediend heeft en dan uit z'n erfenis een dergelijke onderscheiding verkrijgen.
Kan niet kijken, lamzak. Zit op mn werk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, kijk dit nou maar, dat vat het redelijk samen.
Heeft natuurlijk niets met elkaar te makenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Een oom van m'n Italiaanse vriendin had ook z'n hele huis vol nazi-memorabilia hangen
Hij stemde dan ook populistisch: Lega Nord.
Mwah, niet elke Duitse militair die onderscheiden werd was ook een nazi, dat maken die linkse gillers er weer van vanwege een gebrek aan historisch besef.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tja, "gelukkig" kan ik niet zeggen dat mijn grootouders onderscheiden Nazi's waren eerlijk gezegd.
Maar goed, we'll see.
Maar het is nu wel duidelijk in wat voor kringen remlof zich begeeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk niets met elkaar te maken
"Pink Alert" in plaats van "Red Alert".quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan niet kijken, lamzak. Zit op mn werk.
Still, ik aas nog eerder op de ridderlijke onderscheiding van m'n grootvader, maar niemand in de familie wil 'm aan me toekennen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, niet elke Duitse militair die onderscheiden werd was ook een nazi, dat maken die linkse gillers er weer van vanwege een gebrek aan historisch besef.
Uw grootvader leeft nog?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Still, ik aas nog eerder op de ridderlijke onderscheiding van m'n grootvader, maar niemand in de familie wil 'm aan me toekennen.![]()
Ik jat 'm wel een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |