Dettol gaan kopen op de markt joh, kun je alles mee doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de AH.. moet mn schoonmaakzooi weer ff aanvullen haha en dan hier maar eens aan de slag gaan. Heb geen zin
Niet drukker dan normaal hoor, je merkt niet dat ze er zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Drukke boel op je werk vandaag met de honden
Juno is het dus geworden en wat goed dat ze het zo goed doet
Slaapt ean door maakt mijn vriend mij afgelopen nacht wakker om te melden dat de kleinste maat luiers op is.en de nacht daarvoor stond hij op om 02:00 om een fles te maken terwijl ean gewoon sliep.
De onderste van de 4 codes hier neerzettenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:41 schreef phusician het volgende:
ElisaB ik ben nu zover dat hij in de photobucket staat, maar hoe krijg ik hem nu op forum.fok?
quote:
Ah joh appeltje eitje voor iemand die in de verpleging zit toch?quote:
Psiesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
NOOOOOOOOOEEESSS GREEEEEEEEEEEYS, je wordt geen cat lady![]()
![]()
![]()
quote:
Zou je denken hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah joh appeltje eitje voor iemand die in de verpleging zit toch?
Je hebt iig een werkende link. NU nog img-tags toevoegen, of gewoon de onderste link dus nemen die die tags al automatisch heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef phusician het volgende:
http://i1137.photobucket.com/albums/n501/vogelgezang/Indy.jpg
Zeker leukquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:12 schreef phusician het volgende:
nou ja hij staat erop, dat is al wat voor mij. Leuk is hij he. Oognip, met dit katje was ik dus bezig, was eerst voor iemand anders, maar dat ging niet door, was allergisch
Heb jij al gepoept vandaag?quote:
In een bakkie of in de pot?quote:
Was het moeilijk geweest als je t op had moeten vangen?quote:
Leek ie op een duikboot?quote:
Ik pis altijd ervoor, maar als ik ga persen komen er toch wat druppeltjes meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik pis altijd pas na het kakken, dus dat zou geen punt moeten wezen
Als ik pers komt er urine mee dus nee dat werkt nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja omdat je dus éérst moet poepen. Dan heb je dat niet.
Zoquote:
Naar Indiana Jonesquote:
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Moest je er persé een dino van maken voor je hem in mag leveren?
Ze moet nog 3 weken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Is dat die teef?
Ik heb wel dikkere teven gezien hoor
Bedoelen ze dat met een natte lunch.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:28 schreef nokwanda het volgende:
Echt he! over dat gedoe met taalgebruik hier. Het mag slechts in bedekte termen over sex gaan, mara als het over hondenstront gaat mag het wel gewoon zomaar.
Maakt niet zo veel uit, maar het eerste onderwerp vind ik persoonlijk toch wel smakelijker rond lunchtijd![]()
Ik las: ik ga lekker een broodje kakkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:36 schreef nokwanda het volgende:
Het gaat over poep, mensen of hondenpoep... en over dikke teven![]()
Het is maar goed dat het F&F is
Ik ga lekker effe een broodje pakken
Hier mot Kees altijd de grootste dingenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had van die grote kauwstaafjes voor de honden en voor Nacho en Juno zachtere dingen. Wil ze ook zon groot ding![]()
Maar ik wel!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Strega , je wilnieweten wat dat servies kost
En terug.quote:
ff Naar Maastricht dan maar.quote:
Ja tof hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:25 schreef Pagan het volgende:
Wat een leuk effect zeg, die schetsfunctie.
Dus ik hoef het niet mee te nemen naar Enschede?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Strega , je wilnieweten wat dat servies kost
Ik geloof dat je ze nu allemaal hebt danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Dus ik hoef het niet mee te nemen naar Enschede?
Oh-oh bedankt voor de gebruiksaanwijzing, die is nu eerder hier dan de cameraen natuurlijk voor het kaartje met Billy
erop, die had ik idd nog niet.
Waar heeft hij opeens die krullen vanquote:
Geen idee, ze zijn er ineens, ze komen niet van de vlechten, hij heeft ineens echt een krullebolquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar heeft hij opeens die krullen van,doe je hem vlechtjes maken ?
Nee die heb ik nog nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ze nu allemaal hebt dan![]()
Ik twijfelde over de kerstkaart van vorig jaar, met 2011 erop, heb je die al?
Okquote:
Klopt, na rijp beraad is besloten eerst een staatslot te kopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:40 schreef indaha het volgende:
Maar het servies gaat niet door ,heb ik dat goed begrepen?
Jammer dat ze daar zoveel geld voor vragen, voor ons was het geen probleem geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt, na rijp beraad is besloten eerst een staatslot te kopen.Bedankt voor het aanbod.
Hij ligt altijd zo dr bij, zelfs Sjon ligt niet zo raarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kan toch niet gemakkelijk liggen zo
Geweldig, dat toestel. Laat me weten wat het is en hoe duur enz.quote:
Het staat hem wel heel leuk. Eigenlijk is hij sowieso leuk om te zien geworden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn er ineens, ze komen niet van de vlechten, hij heeft ineens echt een krullebol
225 bij Bol!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Geweldig, dat toestel. Laat me weten wat het is en hoe duur enz.
Pagan heeft z'n spiegelreflex, maar dit lijkt mij een gaaf toestel!
Nee, het is mooi, maar om zo'n bedrag uit te geven aan servies kan beter even niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:40 schreef indaha het volgende:
Maar het servies gaat niet door ,heb ik dat goed begrepen?
Maar ff kijken of ik nog wat inruil kan krijgen voor m'n Canon powershot 610.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
225 bij Bol!
Olympus SP800.
Met accu ipv batterij, 30 keer optische zoom, en 2 gb intern geheugen
Het is zo leuk dat je Juno er bij hebt!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zal vast wel passen, heb wel vaker dikkere enveloppen die erin worden gepropt![]()
Heb ook eindelijk de code zodat ik een canvas kan bestellen. Kan zelf de foto kiezen, dus binnenkort maar eens proberen ze allemaal op de foto te zetten
Ik heb het idee dat het zeker helpt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:05 schreef indaha het volgende:
Hoe gaat het trouwens met je ingezwachtelde benen, is het een beetje te doen en helpt het ook tegen het vocht?
Wat een mooie katquote:
De echte Maes is een lekker ding!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Op ander forum denken ze dat ik gek ben geworden volgens mij, nog een hond erbij. Zon klein beestje, daar heb ik geen last van hoor..die huppelt wel mee met de rest
Hatsjoe!quote:
Billy is kapotquote:
B of een echt rijbewijs?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rijbewijs opgehaald bij de gemeente, voelt toch altijd lekker
Ja daarom deed ik het ook zelf bij mijn man toenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het zeker helpt.
Voor de rest stelt het niet zoveel voor vind ik.
Denk dat Pagan het binnenkort zelf wel kan.
Die dames willen graag iedere dag komen, en als ik die zorgmap inkijk staan me de haren al rechtop.
Wat is ie mooi Barbaaf! Genieten dus maar!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Barbaaf het volgende:
B of een echt rijbewijs?
[ afbeelding ]
Hij is gereed
Hij is mooi geworden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Billy is kapot
[..]
B of een echt rijbewijs?
[ afbeelding ]
Hij is gereed
Ow die nakerd komt er ook wel hoor, als Diaz ouder is en Nacho dood is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik volg het ook allemaal niet zo goed hoor, eerst vond je chineesjes gruwelijk, toen wilde je een naakte peruaan, en nu heb je een chineesje
![]()
Maar whatever hoor, tis jouw leven toch
Maes is hier het langst, heeft wel een behoorlijke gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een mooie katen die heet dus Maes.
Ik wist helemaal niet dat je ook een kat had.
Nu kun je van je vakantie gaan genieten, als het tenminste een beetje droog blijftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Billy is kapot
[..]
B of een echt rijbewijs?
[ afbeelding ]
Hij is gereed
Naja ok, maar eerst was het "ik wil alleen maar bruine honden etc etc etc"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow die nakerd komt er ook wel hoor, als Diaz ouder is en Nacho dood is.
En ik vind haar ook lelijkmaar ze is wel lief.
Fieps heeft echt grootheidswaanzin hé! Echt een divaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Maes is hier het langst, heeft wel een behoorlijke gebruiksaanwijzing
Niceeeeequote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Barbaaf het volgende:
B of een echt rijbewijs?
[ afbeelding ]
Hij is gereed
Dat hebben alle katten in meer of mindere matequote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Maes is hier het langst, heeft wel een behoorlijke gebruiksaanwijzing
We kunnen natuurlijk Zwab vragen om iets te tekenen, verhalen moet jij dan maar verzinnen daar ben ik niet goed inquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Fieps & Sjon, die moesten samen een stripje krijgen , twee achterlijke draken van honden
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Deze is toch bruinnaja..gedeeltelijk.
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:19 schreef Maes het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk Zwab vragen om iets te tekenen, verhalen moet jij dan maar verzinnen daar ben ik niet goed in
Mooie motor hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Billy is kapot
[..]
B of een echt rijbewijs?
[ afbeelding ]
Hij is gereed
Zijn er nog meer foto's van dat snoepje? Ik had haar ook zo willen hebben, heb nog lopen lobbyen bij meneer Maes maar hij was onvermurwbaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Deze is toch bruinnaja..gedeeltelijk.
![]()
Heb je geen vaste telefoonaansluiting?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:21 schreef Qwea het volgende:
Echt ziggo is zo onbeschoft. Bel ik het : 050 8533333 nummer om te vragen of ze me kunnen door verbinden met de helpdesk... want ik kan geen 0900 nummers bellen met mn foon en ik weiger dat ook. Kost je fucking 2 euro per minuut
Gaat er een wijf hysterisch lopen gillen aan de foon dat ze dat weigert want dan loopt ziggo geld mis.
Wtf?
Belachelijk wijf.
En andere nummers zijn er niet want het 010 nr is niet in gebruik.
quote:
Ik wil zeker een keer langskomen, alleen nog een manier vinden om een mand achterop vast te sjorren zodat ik Sjon de rit van zijn leven kan gevenquote:
Sjon was doodsbang voor Fieps hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Kijk d'r eens dapper mee rennen en Sjon is de baas!!!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik wil zeker een keer langskomen, alleen nog een manier vinden om een mand achterop vast te sjorren zodat ik Sjon de rit van zijn leven kan geven
Godzijdank nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je geen vaste telefoonaansluiting?
+1quote:
Zo is ze nog steeds.quote:
Daar wil ik wel foto's van zien dan, Sjon en Barbaaf in de remake van Easy Riderquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Gewoon tuigje om , vastsjorren en gaan![]()
quote:
Maar dat geeft haar ook karakter, het is geen suf schoothondjequote:
Maar wel belachelijk dat dat achterlijke kut ziggo me weigert door te verbindenquote:
quote:
Weet je wat je kan proberen Q?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar wel belachelijk dat dat achterlijke kut ziggo me weigert door te verbinden
Ooh heuj, das wel een goeie!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Weet je wat je kan proberen Q?
Op https://www.ziggo.nl/#producten/ kun je je telefoonnummer achterlaten als je producten van Ziggo wilt. Ze bellen je dan gratis terugkan je meteen gaan lopen klagen.
Das een hele andere afdeling gok ik zoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Weet je wat je kan proberen Q?
Op https://www.ziggo.nl/#producten/ kun je je telefoonnummer achterlaten als je producten van Ziggo wilt. Ze bellen je dan gratis terugkan je meteen gaan lopen klagen.
Dat klopt, maar als je de juiste medewerker te pakken krijg wil ie je nog wel eens helpen. Met een officiele waarschuwing voor hem als gevolg maar who caresquote:
Waarschijnlijk wel maar misschien iets klantvriendelijker als ze je nog wat willen aansmerenquote:
Alleen die in het fototopic!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Zijn er nog meer foto's van dat snoepje? Ik had haar ook zo willen hebben, heb nog lopen lobbyen bij meneer Maes maar hij was onvermurwbaar
Ik dacht aan zoiets:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Gewoon tuigje om , vastsjorren en gaan![]()
Vrienden van me nemen hun hondjes wel mee op de motor, heb ik je toch wel es laten zien , met die motorhelm op?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik dacht aan zoiets:
maar zo kan het ook:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze hadden nog een toffere foto, ff doorzoeken hoor
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik was al aan het zoeken
In de quote doen ze het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze hadden nog een toffere foto, ff doorzoeken hoor
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Geweldige foto en commentaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Sjon wil ook zone hellum![]()
Brilletje hebben we al hoor
Als het weer het toelaatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Daar is die dan barbaaf veel plezier met je nieuwe vervoersmiddel
Bij de volgende dth meet kom je met de motor?
Ik durf serieus waar gewoon met een hond los in mn armen achterop te gaan zitten hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:26 schreef Barbaaf het volgende:
Zo'n helmpje is wel stoer maar als dat huidje met 50 km/u over het asfalt schuift is de herseninhoud niet het eerste waar ik me zorgen over zou maken(zeker niet met Sjon
). Brilletje is wel goed idee. We snoeren 'm gewoon vast voorop de tank en kijken we hoe die reageert als ik start en rustig wegrijdt, goeie kans dat ie 't een doodeng ding vindt
[..]
Als het weer het toelaat
In je (jouw!) armen is natuurlijk wat anders dan alleen voorop bij een vreemde ventquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf serieus waar gewoon met een hond los in mn armen achterop te gaan zitten hoor.
Behalve met Karel, die zou dat echt eng vinden.
Ik denk dat je verbaast bent over Sjon nu, vergeleken met vorig jaar
Haha ok ja das waar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In je (jouw!) armen is natuurlijk wat anders dan alleen voorop bij een vreemde vent. Met mensen achterop heb ik nog helemaal geen ervaring trouwens maar dat zal wel lukken.
Hier verkopen ze knipperlichtjes om aan de halsband of riem te hangen. Volgens mij kun je daar gewoon een nieuwe batterij in doen. We hebben ze vorig jaar aan mijn vriendin gegeven voor haar hondjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Ow reflecterend moet ik niet hebben, dr is niks wat reflecteert daar![]()
Hij heeft van die knipperlichten normaal, maar die laatsten zijn weer stuk
Die heb ik ook es gekocht ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier verkopen ze knipperlichtjes om aan de halsband of riem te hangen. Volgens mij kun je daar gewoon een nieuwe batterij in doen. We hebben ze vorig jaar aan mijn vriendin gegeven voor haar hondjes
Wat voor motor was dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt heeeeeeel vroeger wel es een paar keer bij een vriendje achterop naar Amsterdam geweest.
Dat was vooral erg lang en saai
Zó groot en zwaar zijn ze toch niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Die heb ik ook es gekocht ja.
Volgens mij heb ik die naar Maes gestuurd voor Bobje, want Karel die brak zn nek dr over![]()
![]()
Nee maar Karel is een ukje, dat ding hing m voor zn poten,dus hij struikelde er letterlijk over en als ie ging snuffelen sleurde ie telkens over de grondquote:
Weet ik veelquote:
Maar als ze aan de riem lopen hoeven ze geen licht te geven, Karel moet flikkerlichten omdat ie los loopt altijd en zwart is, die zie je niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Rewimo het volgende:
Zoiets is ook nog een idee:
http://cgi.ebay.de/Hundel(...)&hash=item19c18bb453
5 kosten 40 euro, heb je voor allemaal eentje, dan val je wel op
Ah die is wel echt klein!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind deze nog
Ik kijk nog even verder voor je
Ja, maar zo een is wel ideaal dusquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef Rewimo het volgende:
Wat voor lengte halsband moet het ongeveer zijn? Deze is 19 cm
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
http://www.google.nl/imgr(...)s=1&biw=1024&bih=572
Hopelijk klopt het plaatje weet anders niet hoe het moet
Maar ik zat achterop zo'n ding.
quote:
quote:
Zet een zoekopdrachtje op ebay.de met als tekst: blinklicht hundehalsband. Dan kun je het in de gaten houden en dan geef je een gil als er iets opstaat dat geschikt isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Tis niks dringends hoor, hij heeft ze alleen in de winter om.
Die zijn dan ook gemaakt om plat door de bochten mee te gaan, niks aan op de snelweg en ook niet bedoeld om iemand achterop te hebbenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja zo een lelijk sportding, ik ook dus, vreselijk
Ja nou ik hou ook veel meer van zulkes als jouwes hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die zijn dan ook gemaakt om plat door de bochten mee te gaan, niks aan op de snelweg en ook niet bedoeld om iemand achterop te hebbenGeef mij maar een lekkere zware toermachine, zeker op één als die van mij kan de passagier zich overal vasthouden.
Doe maar duurquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik toch ooit mijn motorrijbewijs haal wat ik overigs niet zie gebeuren wil ik een rode ducati
En nog zo eentje, ik hoop dat jullie goed kunnen sleutelen? Beide merken zijn vrij onderhoudsintensiefquote:
Is toch mooi in de garage een gele r6 en een rode ducati.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Doe maar duur![]()
[..]
En nog zo eentje, ik hoop dat jullie goed kunnen sleutelen? Beide merken zijn vrij onderhoudsintensief
Nee, da's niet handig. Al heb je niet veel kracht nodig, goede controle is wel belangrijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga mijn motorrijbewijs niet halen of mijn schouder moet zich spontaan herstellen.
Het is wel van essentieël belang dat je arm niet naar een paar min denkt ik stop ermee en je dan geen kracht meer hebt.
Ik kan hem niet lang in 1 stand houden en dan vooral (licht) gestrekt en bij gasgeven heb je dat wel nodigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, da's niet handig. Al heb je niet veel kracht nodig, goede controle is wel belangrijk.
Er zijn ook mensen die naar links gaan waar ze overduidelijk rechts moeten 'omdat TomTom dat zegt'quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht kijk ff op buienradar of het droog blijft een uurtje, dan loop ik zo naar huis.
Maar buienradar was gisteren ook al stuk.
Toen wij in een gruwelijke hoosbui die al even bezig was naar buiten liepen, mopperde een collega die achter ons aankwam.
Regen, dat kan helemaal niet, volgens buienradar is het droog nu![]()
Yoooow dork, mss kun je ook ff uit het raam kijken voor je naar buiten loopt, ipv alleen op buienradar ?
hier kwam ineens ook een paar emmers uit de lucht donderen, maar nu trekt t weer bij met de zonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Tis heel erg bewolkt nu, maar de zon schijnt ook, ik begin gewoon te lopen en als het gaat regenen pak ik wel ergens een bus
Ja maar als het op internet staat is het waarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja nee echt he.
Het regende al een kwartier of zo.
Oorverdovend zeg maar.
![]()
Ik keek op buienradar en het was droog.
KIJK UIT HET RAAM GARE
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Zo, de administratie weer gedaan; weekendWas het maar zo'n feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de hele dag administratie gedaan en mag nog een paar dagen voor we in de auto mogen stappen en lekker een uur of 12 mogen knarren naar onze vakantiebestemming. En dat onder het genot van goed klinkende muziek op de nieuwe autoradio/cd/mp3speler die we gister kregen van mijn mams en haar man als voorschotje op mijn verjaardag over 2 maanden. We gaan imers nu een eind rijden en hebben er nu het meest aan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Hé lekker, dat vooruitzicht!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Heb de hele dag administratie gedaan en mag nog een paar dagen voor we in de auto mogen stappen en lekker een uur of 12 mogen knarren naar onze vakantiebestemming. En dat onder het genot van goed klinkende muziek op de nieuwe autoradio/cd/mp3speler die we gister kregen van mijn mams en haar man als voorschotje op mijn verjaardag over 2 maanden. We gaan imers nu een eind rijden en hebben er nu het meest aan.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef ElisaB het volgende:
Zo, de administratie weer gedaan; weekendGoed zo! Kom je de mijne ook even doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
nee, een week maar. Maar da's al vrij veel voor ons.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé lekker, dat vooruitzicht!![]()
Jullie gaan 2 weken? Heerlijk joh, fijn genieten.
Ja, das hier net zo met de dierentuin.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee, een week maar. Maar da's al vrij veel voor ons.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt goed op alle fronten, Nok! Veel plezier alvast
Owww, is dat het. Daar zit NokManda nu ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:44 schreef Maes het volgende:
Zo, van Capelle ad IJssel naar Schiedam en weer terug in de spits is geen koekhappen.
Ow die staafjes heeft Thessa, mss moet ik dr idd maar een paar gappenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:31 schreef Nonneke het volgende:
![]()
zijn van die breekstaafjes niks oh-oh ? die kan je weer "opladen" in de vriezer
(de mijnes hebben zo'n ding wat hardlopers ook gebruiken met van die roodflikkerende lampjes, misschien hebben ze die ook wel in kindermaatjes)
dat valt lekker op, en ze kosten geen drol (bart smit etc, xenos heeft ze vast ook)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow die staafjes heeft Thessa, mss moet ik dr idd maar een paar gappen
Xenos verkoopt ze, mocht je ze niet kunnen jattenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Ow die staafjes heeft Thessa, mss moet ik dr idd maar een paar gappen
In Capelli di Eisel??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owww, is dat het. Daar zit NokManda nu ook.
Foto?? Ah toequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Chico zn sokkies zijn binnen, cute stuff![]()
Laat die winter maar komen
Hij heeft ze nog niet aangehad hoor hij slaapt nu lekker na onze wandelingquote:
Ach die zijn leukquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:14 schreef Nonneke het volgende:
omg te kjoet zo'n houtjetouwtjejasje![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb vandaag deze besteld voor the Chickmaster, lekker stoer , en met teddystof vanbinnen, dus lekker op zn blote velletjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:14 schreef Nonneke het volgende:
omg te kjoet zo'n houtjetouwtjejasje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik neem je dinges mee op vakantie en hoop eraan toe te komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:15 schreef ferrari_rood het volgende:
oh-oh action verkoopt ze ook.
nok fijne vakantie
Ah , ik kom nooit bij de Actionquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:15 schreef ferrari_rood het volgende:
oh-oh action verkoopt ze ook.
nok fijne vakantie
moet ik ze van de week voor je halen? moet er toch nog langsquote:
Fijne vakantie Nokquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik neem je dinges mee op vakantie en hoop eraan toe te komen.
Mag, maar tis echt nog niet heel dringend of zo, tis voor de winterquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet ik ze van de week voor je halen? moet er toch nog langs
Slechte avond.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:22 schreef indaha het volgende:
Jawel![]()
Ik stuur de camera terug hoor ,ik heb een ietsepiesie pukkeltje in mijn gezicht en hij heeft het nu gezoomd tot een puist van heb ik jou daar
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:25 schreef indaha het volgende:
Maar ik heb de eerste dagen geen kind aan hem
Ja idd en bedanktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ie dus wel blij is met zn speeltje?
Gebruiksaanwijzing op papier is ook handig he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |