Dettol gaan kopen op de markt joh, kun je alles mee doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga zo maar eens naar de AH.. moet mn schoonmaakzooi weer ff aanvullen haha en dan hier maar eens aan de slag gaan. Heb geen zin
Niet drukker dan normaal hoor, je merkt niet dat ze er zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Drukke boel op je werk vandaag met de honden
Juno is het dus geworden en wat goed dat ze het zo goed doet
Slaapt ean door maakt mijn vriend mij afgelopen nacht wakker om te melden dat de kleinste maat luiers op is.en de nacht daarvoor stond hij op om 02:00 om een fles te maken terwijl ean gewoon sliep.
De onderste van de 4 codes hier neerzettenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:41 schreef phusician het volgende:
ElisaB ik ben nu zover dat hij in de photobucket staat, maar hoe krijg ik hem nu op forum.fok?
quote:
Ah joh appeltje eitje voor iemand die in de verpleging zit toch?quote:
Psiesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:04 schreef Harajuku. het volgende:
NOOOOOOOOOEEESSS GREEEEEEEEEEEYS, je wordt geen cat lady![]()
![]()
![]()
quote:
Zou je denken hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah joh appeltje eitje voor iemand die in de verpleging zit toch?
Je hebt iig een werkende link. NU nog img-tags toevoegen, of gewoon de onderste link dus nemen die die tags al automatisch heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:09 schreef phusician het volgende:
http://i1137.photobucket.com/albums/n501/vogelgezang/Indy.jpg
Zeker leukquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:12 schreef phusician het volgende:
nou ja hij staat erop, dat is al wat voor mij. Leuk is hij he. Oognip, met dit katje was ik dus bezig, was eerst voor iemand anders, maar dat ging niet door, was allergisch
Heb jij al gepoept vandaag?quote:
In een bakkie of in de pot?quote:
Was het moeilijk geweest als je t op had moeten vangen?quote:
Leek ie op een duikboot?quote:
Ik pis altijd ervoor, maar als ik ga persen komen er toch wat druppeltjes meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik pis altijd pas na het kakken, dus dat zou geen punt moeten wezen
Als ik pers komt er urine mee dus nee dat werkt nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja omdat je dus éérst moet poepen. Dan heb je dat niet.
Zoquote:
Naar Indiana Jonesquote:
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Moest je er persé een dino van maken voor je hem in mag leveren?
Ze moet nog 3 weken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Is dat die teef?
Ik heb wel dikkere teven gezien hoor
Bedoelen ze dat met een natte lunch.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:28 schreef nokwanda het volgende:
Echt he! over dat gedoe met taalgebruik hier. Het mag slechts in bedekte termen over sex gaan, mara als het over hondenstront gaat mag het wel gewoon zomaar.
Maakt niet zo veel uit, maar het eerste onderwerp vind ik persoonlijk toch wel smakelijker rond lunchtijd![]()
Ik las: ik ga lekker een broodje kakkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:36 schreef nokwanda het volgende:
Het gaat over poep, mensen of hondenpoep... en over dikke teven![]()
Het is maar goed dat het F&F is
Ik ga lekker effe een broodje pakken
Hier mot Kees altijd de grootste dingenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had van die grote kauwstaafjes voor de honden en voor Nacho en Juno zachtere dingen. Wil ze ook zon groot ding![]()
Maar ik wel!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Strega , je wilnieweten wat dat servies kost
En terug.quote:
ff Naar Maastricht dan maar.quote:
Ja tof hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:25 schreef Pagan het volgende:
Wat een leuk effect zeg, die schetsfunctie.
Dus ik hoef het niet mee te nemen naar Enschede?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Strega , je wilnieweten wat dat servies kost
Ik geloof dat je ze nu allemaal hebt danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Dus ik hoef het niet mee te nemen naar Enschede?
Oh-oh bedankt voor de gebruiksaanwijzing, die is nu eerder hier dan de cameraen natuurlijk voor het kaartje met Billy
erop, die had ik idd nog niet.
Waar heeft hij opeens die krullen vanquote:
Geen idee, ze zijn er ineens, ze komen niet van de vlechten, hij heeft ineens echt een krullebolquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Waar heeft hij opeens die krullen van,doe je hem vlechtjes maken ?
Nee die heb ik nog nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ze nu allemaal hebt dan![]()
Ik twijfelde over de kerstkaart van vorig jaar, met 2011 erop, heb je die al?
Okquote:
Klopt, na rijp beraad is besloten eerst een staatslot te kopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:40 schreef indaha het volgende:
Maar het servies gaat niet door ,heb ik dat goed begrepen?
Jammer dat ze daar zoveel geld voor vragen, voor ons was het geen probleem geweestquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Klopt, na rijp beraad is besloten eerst een staatslot te kopen.Bedankt voor het aanbod.
Hij ligt altijd zo dr bij, zelfs Sjon ligt niet zo raarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kan toch niet gemakkelijk liggen zo
Geweldig, dat toestel. Laat me weten wat het is en hoe duur enz.quote:
Het staat hem wel heel leuk. Eigenlijk is hij sowieso leuk om te zien geworden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn er ineens, ze komen niet van de vlechten, hij heeft ineens echt een krullebol
225 bij Bol!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Geweldig, dat toestel. Laat me weten wat het is en hoe duur enz.
Pagan heeft z'n spiegelreflex, maar dit lijkt mij een gaaf toestel!
Nee, het is mooi, maar om zo'n bedrag uit te geven aan servies kan beter even niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:40 schreef indaha het volgende:
Maar het servies gaat niet door ,heb ik dat goed begrepen?
Maar ff kijken of ik nog wat inruil kan krijgen voor m'n Canon powershot 610.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
225 bij Bol!
Olympus SP800.
Met accu ipv batterij, 30 keer optische zoom, en 2 gb intern geheugen
Het is zo leuk dat je Juno er bij hebt!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zal vast wel passen, heb wel vaker dikkere enveloppen die erin worden gepropt![]()
Heb ook eindelijk de code zodat ik een canvas kan bestellen. Kan zelf de foto kiezen, dus binnenkort maar eens proberen ze allemaal op de foto te zetten
Ik heb het idee dat het zeker helpt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:05 schreef indaha het volgende:
Hoe gaat het trouwens met je ingezwachtelde benen, is het een beetje te doen en helpt het ook tegen het vocht?
Wat een mooie katquote:
De echte Maes is een lekker ding!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Op ander forum denken ze dat ik gek ben geworden volgens mij, nog een hond erbij. Zon klein beestje, daar heb ik geen last van hoor..die huppelt wel mee met de rest
Hatsjoe!quote:
Billy is kapotquote:
B of een echt rijbewijs?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rijbewijs opgehaald bij de gemeente, voelt toch altijd lekker
Ja daarom deed ik het ook zelf bij mijn man toenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het zeker helpt.
Voor de rest stelt het niet zoveel voor vind ik.
Denk dat Pagan het binnenkort zelf wel kan.
Die dames willen graag iedere dag komen, en als ik die zorgmap inkijk staan me de haren al rechtop.
Wat is ie mooi Barbaaf! Genieten dus maar!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Barbaaf het volgende:
B of een echt rijbewijs?
[ afbeelding ]
Hij is gereed
Hij is mooi geworden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Billy is kapot
[..]
B of een echt rijbewijs?
[ afbeelding ]
Hij is gereed
Ow die nakerd komt er ook wel hoor, als Diaz ouder is en Nacho dood is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik volg het ook allemaal niet zo goed hoor, eerst vond je chineesjes gruwelijk, toen wilde je een naakte peruaan, en nu heb je een chineesje
![]()
Maar whatever hoor, tis jouw leven toch
Maes is hier het langst, heeft wel een behoorlijke gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een mooie katen die heet dus Maes.
Ik wist helemaal niet dat je ook een kat had.
Nu kun je van je vakantie gaan genieten, als het tenminste een beetje droog blijftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Billy is kapot
[..]
B of een echt rijbewijs?
[ afbeelding ]
Hij is gereed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |