quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:44 schreef MajorTom. het volgende:
Dood, niet meer in leven. Zo jong en nu al uit het leven geplukt. Het is een griekste tragedie en alles.
alleen ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mogen wij je dan allemaal neuken nu?
Alles, jonguh, die is nog lang nie open.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Naar Theo in de Zadelstraat. Beetje ouwehoeren. Alles. Geen brood, maar banket. Alles.
Ryan Dunn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:47 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja.. alle bazen gaan te vroeg heen.
Ik ben dol op saucijzenbroodjes. Tussen 6:00 en 6:45 smaken ze mij altijd het best. Beetje melk erbij. Alles.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles, jonguh, die is nog lang nie open.
Ik zou er zo naartoe gaan.
Helaas wel, ik vind tof als mensen zich onderscheiden van de massa. Dat maakt je uniekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:47 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja.. alle bazen gaan te vroeg heen.
Deze inhoud kan materiaal bevatten dat door de gebruikerscommunity van YouTube is gemarkeerd als ongepast voor sommige gebruikers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:50 schreef arjenraamsdonk het volgende:
Ben al heel erg lang fan van Fat Man.
Ik kan het ook niet, gewoon te lui enzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:52 schreef Grunge. het volgende:
Nee, maar serieus... ik schaam me bijna om dit te typen, maar ik doe het toch. Volgens mij is het éçht zo. Mijn vader is analfabeet, kan ook niet fatsoenlijk rekenen, is alleen wel heel goed met zijn handen (qua meubels maken zo). Mijn moeder spelt zeer aardig, maar heeft het meeste van mij geleerd (al is het alleen maar wanneer je 'als' en wanneer je 'dan' gebruikt). Hoe kán dat?
Mijn vader is een werkloze alcoholist die opeens dingen als aura's en karma ziet, denkt dat hij met zijn handen kan genezen en heeft een obsessie voor de Heilige Maagd Maria. Ik win.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:52 schreef Grunge. het volgende:
Nee, maar serieus... ik schaam me bijna om dit te typen, maar ik doe het toch. Volgens mij is het éçht zo. Mijn vader is analfabeet, kan ook niet fatsoenlijk rekenen, is alleen wel heel goed met zijn handen (qua meubels maken zo). Mijn moeder spelt zeer aardig, maar heeft het meeste van mij geleerd (al is het alleen maar wanneer je 'als' en wanneer je 'dan' gebruikt). Hoe kán dat?
Evolutie heet dat, kinderen zijn altijd net beetje slimmer dan hun oudersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:52 schreef Grunge. het volgende:
Is jouw vader ook near zwakzinnig dan? Want dat is de mijne wel. Dat is gewoon een feit, hoeveel ik ook van 'm houd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:54 schreef arjenraamsdonk het volgende:
[..]
Mijn vader is een werkloze alcoholist die opeens dingen als aura's en karma ziet, denkt dat hij met zijn handen kan genezen en heeft een obsessie voor de Heilige Maagd Maria. Ik win.
Jij bent dan ook iemand die erg veel waarde hecht aan spelling etc. In zekere zin zie je het als een belangrijk deel van jezelf. Jouw ouders hebben waarsch. geen geweldige opleiding genoten en hebben er ook nooit zo bij stil gestaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:52 schreef Grunge. het volgende:
AH to go al 6:00. Broodjes, bacardi-cola, goedemorgen. Alles.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:54 schreef Specularium het volgende:
7 uur straks met de AH die open gaat.
op wedstrijddagen deden we dat regelmatig. Goeie oude tijdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:56 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
AH to go al 6:00. Broodjes, bacardi-cola, goedemorgen. Alles.
Ik ben het personeel he. Kan geen gekke dingetjes doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:47 schreef arjenraamsdonk het volgende:
Wat zou ik doen als ik bij Patty Brard in het hotel zou zitten? Geen idee.
Maar ik heb ook geen fatsoenlijke opleiding genoten, heb school erg vroeg verlaten. Hoe kom ik dan aan mijn intellect? Ik dacht dat dat erfelijk was, maar dat schijnt in mijn familie zowat onmogelijk te zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook iemand die erg veel waarde hecht aan spelling etc. In zekere zie je het als een belangrijk deel van jezelf. Jouw ouders hebben waarsch. geen geweldige opleiding genoten en hebben er ook nooit zo bij stil gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |