En de wijkagent die voor rotte vis werd uitgemaakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ahjah die was goed idd, met die buurvrouwen die elkaar hele tijd in de haren vlogen
Nee, maar wel met herkenning. Serieus, er zit een pauper in mij. "Zucht."quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:28 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Bij vlagen ook zo geemotioneerd zitten kijken?
ohjah die agent op zn fietsje iddquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:29 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En de wijkagent die voor rotte vis werd uitgemaakt.
En het leven ook niet ingewikkelder maken dan het is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:29 schreef MajorTom. het volgende:
Assen-Oost is wel een mooie plaats. Leuke mensen die veel harde uitspraken over het leven hebben en gewoon weten hoe die shit zit.
Daar zullen de tokkies hun bier wel in koelen in de zomer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:30 schreef arjenraamsdonk het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat is dus ook Assen-Oost. Assen-Oost, wijk met verschillende kanten.
Dit blijft toch wel de mooiste.quote:
Nee. Ook niet toen KO werd geslagen omdat hij zijn ex weer eens lastig viel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Volgens mij wel, Groningen. Vrij rustige aflevering en zeker geen zeer asociale man.
haha die broer van kees, beetje kastjes verkopen en voor de rest wa op de bank hangen en bier drinken. lijkt beetje op mij over 10 jaarquote:
Zielig wel.quote:
We zijn allemaal Europeaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zielig wel.
Nja, kutbelg, niet ons pakkie aan [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |