Kwil je tolleke wel ffkes in de lug gooie en opvangen als gij dah wil?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ga slapen TS, je topics zuigen dus kom je ook ff aan mij tollie zuigen?
Ge heb gewoon honger geef het nu maar gwoon toe zegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:33 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
Chemtrails bevatten andere chemicaliën dan er in Hemaworst zitten.
Jawel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:33 schreef LuLZiG het volgende:
[..]
Kwil je tolleke wel ffkes in de lug gooie en opvangen als gij dah wil?
Gooi hem in de lug...........sta deronder te wachte.......quote:
Da mot dan enne beste veugel zien gewees.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:35 schreef LuLZiG het volgende:
[..]
Gooi hem in de lug...........sta deronder te wachte.......
komdienieterugnie?
Watskebur?
Een vogel heb hem opgevrete!
Ik heb zin in een broodje warrum vlees, broodje bakpou verrekte mongool wat kijk je nou.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:33 schreef LuLZiG het volgende:
[..]
Ge heb gewoon honger geef het nu maar gwoon toe zeg
Ut was een flinke adeloar!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Da mot dan enne beste veugel zien gewees.
Kijk es aan gij mot dichter worden op tokkie feestjes...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:36 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
Ik heb zin in een broodje warrum vlees, broodje bakpou verrekte mongool wat kijk je nou.
Jonge ge wilt nie witte hoeveel tokkie's ik al op heb gevrote, witte niequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:39 schreef LuLZiG het volgende:
[..]
Kijk es aan gij mot dichter worden op tokkie feestjes...
ge zult den bom maken eg woah
Tokkies in uwen ogen frikadellekes?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef Ku_Klux_Klok het volgende:
[..]
Jonge ge wilt nie witte hoeveel tokkie's ik al op heb gevrote, witte nie
Wa u bedoelt wa, da hedde ik al gans 200 van gevreat'nquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:43 schreef LuLZiG het volgende:
[..]
Tokkies in uwen ogen frikadellekes?
Neen ik bedoel heul wat oars
Gutverpielendenpenis...wat is dit noe...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |