Om dat 3e plaatje heb ik destijds erg gelachen. Vooral omdat die vrouw volgens mij na 3 stoten uit elkaar valt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:42 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg slecht hotel dus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:43 schreef okeokeokeoke het volgende:
Ook al kennen jullie mij niet, maar Patty Brard is in mijn hotel hier
Waarom ik dit vertel weet ik ook niet, maar ik deel het maar even mee weet je.
Slaap lekker gozerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:43 schreef Monopoly het volgende:
Groeten aan alle aanhangers van de Republiek Assen-Oost!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:43 schreef okeokeokeoke het volgende:
Ook al kennen jullie mij niet, maar Patty Brard is in mijn hotel hier
Waarom ik dit vertel weet ik ook niet, maar ik deel het maar even mee weet je.
Ik moest vooral om die laatste lachen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Om dat 3e plaatje heb ik destijds erg gelachen. Vooral omdat die vrouw volgens mij na 3 stoten uit elkaar valt.
Vier sterren hotel. Ze was niet te missen want ze kwam ook gierend binnen net als dat filmpje waar ze wordt uitgelachenquote:
Trusten Monoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:43 schreef Monopoly het volgende:
Groeten aan alle aanhangers van de Republiek Assen-Oost!
Patty Brard zit aan de grond, oftewel fake.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:44 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Vier sterren hotel. Ze was niet te missen want ze kwam ook gierend binnen net als dat filmpje waar ze wordt uitgelachen
Midden op haar grappige giegeltje?quote:
Dat was tenminste een echte baas, jammer dat ie dood isquote:
Same here.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:46 schreef Grunge. het volgende:
Volgens mij ben ik voor de helft het product van een Probleemwijkenachtige vader.
(...)
Mogen wij je dan allemaal neuken nu?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:46 schreef Grunge. het volgende:
Volgens mij ben ik voor de helft het product van een Probleemwijkenachtige vader.
(...)
Ja.. alle bazen gaan te vroeg heen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat was tenminste een echte baas, jammer dat ie dood is
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:46 schreef arjenraamsdonk het volgende:
Dat filmpje waarin Patty heel erg boos is op Nico Dijkshoorn is ook fresh 'n' nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |