Ze ging in het gebouw hiernaast haar single uitreiken ofzo vandaagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:45 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Patty Brard zit aan de grond, oftewel fake.
Hoe vroeg?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar ik heb ook geen fatsoenlijke opleiding genoten, heb school erg vroeg verlaten. Hoe kom ik dan aan mijn intellect? Ik dacht dat dat erfelijk was, maar dat schijnt in mijn familie zowat onmogelijk te zijn.
Mischien maak je wel een kans!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:58 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Ze ging in het gebouw hiernaast haar single uitreiken ofzo vandaagDaarom zit ze hier. Lekkere gekke single wel.
Lang leven het internetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar ik heb ook geen fatsoenlijke opleiding genoten, heb school erg vroeg verlaten. Hoe kom ik dan aan mijn intellect? Ik dacht dat dat erfelijk was, maar dat schijnt in mijn familie zowat onmogelijk te zijn.
Geen idee, maar ik noem hem wel graag zwakzinnig. Er is dan ook totaal geen sprake van liefde hier, alleen pure haat. Ik noem hem maar even mijn vader nu voor het gemak, maar eigenlijk zie ik hem niet als mijn vader. Denk dat hij gewoon een aantal flinke stoornissen heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:55 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Is jouw vader ook near zwakzinnig dan? Want dat is de mijne wel. Dat is gewoon een feit, hoeveel ik ook van 'm houd.
Voor een belangrijk deel is het genetisch bepaald en de omgeving speelt ook wel een rol. Het is trouwens niet gezegd dat jouw moeder een domme vrouw oid is. Jij bent intelligent en hecht waarde aan spelling. Uiteindelijk zul je dan goed kunnen spellen. Jouw vader heeft zich er waarsch. gewoon nooit in geinteresseerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het kan zo zijn dat het produkt van 2 half-produkten ineens tot iets anders kan resulteren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:52 schreef Grunge. het volgende:
Nee, maar serieus... ik schaam me bijna om dit te typen, maar ik doe het toch. Volgens mij is het éçht zo. Mijn vader is analfabeet, kan ook niet fatsoenlijk rekenen, is alleen wel heel goed met zijn handen (qua meubels maken zo). Mijn moeder spelt zeer aardig, maar heeft het meeste van mij geleerd (al is het alleen maar wanneer je 'als' en wanneer je 'dan' gebruikt). Hoe kán dat?
Maar slechts deels erfelijk. Zo veel andere factoren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wat is dat dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb zin in een haringkje.
[ afbeelding ]
Deze moet net zo smaken als normale haring. Picture that. Met uitjes.
Stationsmentaliteit, ik ben nergens geweest vannacht. Anders had ik de BK wel leeggekocht op de last minute.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:56 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
AH to go al 6:00. Broodjes, bacardi-cola, goedemorgen. Alles.
Volgens mij is dat zo vis die heel diep in de zee leeft normaal gesproken. maar deze is beetje de koers kwijtgeraakt en naar de oppervlakte gekomen, waar zo'n vis niet lang zal overlevenquote:
quote:
Haringkoningquote:Desen vische is gans root als den zee haen en is versche gegeten denselfden smaecke als den zee haen dan hij heeft scillen grooter dan den harinck en is bij naest dat faetsoen dan hij ronder en dicker es.
Oh ze zit al achter Gerard aan helaas.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 05:01 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Lekker gek http://www.telegraaf.nl/p(...)e_cd__.html?sn=prive
Die kun je wel verdelen over een Mercedes-busje vol Turkse broden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb zin in een haringkje.
[ afbeelding ]
Deze moet net zo smaken als normale haring. Picture that. Met uitjes.
Diepzee spookt nog heel wat onbekende shit rond.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 05:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo vis die heel diep in de zee leeft normaal gesproken. maar deze is beetje de koers kwijtgeraakt en naar de oppervlakte gekomen, waar zo'n vis niet lang zal overleven
Jammer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 05:01 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Oh ze zit al achter Gerard aan helaas.
quote:Zo'n twee weken geleden is in België een koperdief geëlektrocuteerd. Verkeerde kabel doorgeknipt. 3000 volt. Wat restte was een verkoold lijk. Eerlijk gezegd werd ik daar wel vrolijk van. Gerechtigheid.
Ik leef met je mee jongen. Leef met je mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 05:02 schreef arjenraamsdonk het volgende:
Bij mijn eerste slechte Hollywoodfilm loog ik dat ik naar een andere film had gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |