Het gaat heel erg snel vervelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
écht hoor, continu social media in de gaten kunnen houden, altijd in staat zijn om de nieuwste muziek te luisteren, tijd hebben om blogs te schrijven, beetje hier en daar wat lezen over van alles en nog wat (kwantummechanica op dit moment), heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is mijn hobbywerk, zou natuurlijk heel goed kunnen, maar ik gok van niet. Ik kan dagenlang bezig zijn met het ontwikkelen van 1 theorie.quote:
tell mequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Toen ik jong was maakte ik m'n eigen games
Waarom zit je dan nu zo weinig in TRU en W&T? Alles al gezien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Spiritualiteit, wetenschap, fotografie, natuur, techniek, muziek, films...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben verliefd op haarZij is half NederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TRU ligt me te na aan het hart. Als er weer een debunker zit te bashen, fok ik me veel te veel op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom zit je dan nu zo weinig in TRU en W&T? Alles al gezien?
Ik weet het. Ze is super lekker maar ze is ook gewoon zo leuk in HIMYMquote:
Wat deed je voor je thuis kwam te zitten dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
TRU ligt me te na aan het hart. Als er weer een debunker zit te bashen, fok ik me veel te veel op.
W&T...mja eigenlijk geen idee waarom ik daar niet kom.
Dat is best wel lastig dan, gezien daar je interesses liggen. Mijn interesse (filosofie & religie, spiritualiteit) kan ik best wel goed bevredigen door FOK! Maar als het je te na aan het hart ligt, dan wordt het lastig ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
TRU ligt me te na aan het hart. Als er weer een debunker zit te bashen, fok ik me veel te veel op.
W&T...mja eigenlijk geen idee waarom ik daar niet kom.
Onderwijsassistent.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Wat deed je voor je thuis kwam te zitten dan?
Neuh geen blog.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is best wel lastig dan, gezien daar je interesses liggen. Mijn interesse (filosofie & religie, spiritualiteit) kan ik best wel goed bevredigen door FOK! Maar als het je te na aan het hart ligt, dan wordt het lastig ja.
Hoe zit je in de films en muziek? Al eens nagedacht over een blog (of doe je dat al?)
Oh ik heb nog wel een baan hoor. Ik zit alleen in de ziektewet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kom je ook niet zo snel weer aan het werk nee, kutkabinet
Lijkt me ook geen functie.. ik heb respect voor een hoop leraren van vroeger..quote:
De hoer van de school.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat is onderwijsassistent als ik vragen mag?
Boks, ouwe!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook!(en hbo geschiedenis)
Zit nu ook alweer een schooljaar thuis
En u?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Karzai het volgende:
Mja ik heb heel veel baantjes gehad. ben nu 7 maanden werkloos, ik ben een beetje mijn onschuld en open visie naar de wereld verloren, erg jammer.
Als ik nu ga werken maak ik iedereen af, no mercy
Daar moet je je niet te veel mee bezig houden. Je doet het voor jezelf en als het wat wordt, is het enkel mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh geen blog.Kweenie, vaak heb ik gewoon het gevoel dat mensen niet zitten te wachten op wat ik te zeggen heb.
True.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar moet je je niet te veel mee bezig houden. Je doet het voor jezelf en als het wat wordt, is het enkel mooi meegenomen.
oh, ok. (ik zou wel oppassen hoor, je ligt er zo uit, klappen vallen atm in die hoek)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik heb nog wel een baan hoor. Ik zit alleen in de ziektewet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja hehe, ik ben een heel relaxte jongeman,maar het is een jungle out there
Vast contract enzulks!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, ok. (ik zou wel oppassen hoor, je ligt er zo uit, klappen vallen atm in die hoek)
mooi!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast contract enzulks!Binnenkort ga ik weer re-integreren.
Overspannen, depressief, paranoïde enz. Met name overspannen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
Waardoor kwam je in de ziektewet, als ik vragen mag?
Ik stel je een vraag en jij zegt dat het een jungle is. Appels.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik merk dat je nog in de naieve fase zit
Denk je dat je nu tegen de prikkels kan? Mijn moeder is ook overspannen geweest, als ze niet met een andere instelling terug op de werkvloer was gegaan, dan zat ze nu weer overspannen thuis. Bovendien raken al haar collega's nu overspannen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Overspannen, depressief, paranoïde enz. Met name overspannen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:52 schreef robdriessen het volgende:
ToT> Epic film was Amadeus, epic serie was laatste aflevering Game of Thrones.
Heb gelukkig nu nog The Tudors seizoen 3 liggen en 5 seizoenen Dr. Who om me bezig te houden tot het nieuwe Dexter seizoen begint
Ik vermoed dat de verwarring ontstond omdat jij een letter vergat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik stel je een vraag en jij zegt dat het een jungle is. Appels.
wequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de verwarring ontstond omdat jij een letter vergat.
ik overdrijf natuurlijk, maar 1 tip is ga niet in een beurs genoteerd bedrijf werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik stel je een vraag en jij zegt dat het een jungle is. Appels.
Ik ga over een paar weken heel intensieve therapie krijgen. Daarbij is de re-integratie extern bij een ander bedrijf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk je dat je nu tegen de prikkels kan? Mijn moeder is ook overspannen geweest, als ze niet met een andere instelling terug op de werkvloer was gegaan, dan zat ze nu weer overspannen thuis. Bovendien raken al haar collega's nu overspannen...
Gelukkig heeft mijn werkgever niet eens het geld om mijn vakantiegeld over te maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik overdrijf natuurlijk, maar 1 tip is ga niet in een beurs genoteerd bedrijf werken
Jazeker, de Milos Foreman film. Heb een filmclubje met vrienden, elke maand kijken we een film uit de imdb top 250. Stand tot nu toe is: Ikuru, The Pianist, Requiem for a dream en Amadeus. Volgende maand waarschijnlijk The Maltese Falcon.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]AMADEUS!!!!!
Die moet ik echt weer een keer zien!
We praten toch wel over die ouwe film he?
Okee dan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jazeker, de Milos Foreman film. Heb een filmclubje met vrienden, elke maand kijken we een film uit de imdb top 250. Stand tot nu toe is: Ikuru, The Pianist, Requiem for a dream en Amadeus. Volgende maand waarschijnlijk The Maltese Falcon.
okido. Mijn beide ouders zitten in het zorgvlak en mijn moeder zit ook nog eens in de onderwijssector, beiden horen veel verhalen over overspannen mensen en mensen die waarschijnlijk overspannen aan het worden zijn... Dus voorzichtigheid is wat dat betreft geboden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken heel intensieve therapie krijgen. Daarbij is de re-integratie extern bij een ander bedrijf.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vraagje... heeft iemand worn down piano van The Mark & Clark band?
zoek um al de hele dag maar kan um niet vinden
ja dat is weer het andere uiterste, maar ik werk liever een uurtje meer dan dat ik met schijnheilig schorum in een ruimte zitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:54 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn werkgever niet eens het geld om mijn vakantiegeld over te maken.
Ik heb hemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vraagje... heeft iemand worn down piano van The Mark & Clark band?
zoek um al de hele dag maar kan um niet vinden
Dan moet er natuurlijk wel werk zijn.. Denk dat ik geen contract verlenging krijg.. last in first outquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is weer het andere uiterste, maar ik werk liever een uurtje meer dan dat ik met schijnheilig schorum in een ruimte zit
is ook zo, je hebt het niet voor het uitkiezen helaasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:57 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Dan moet er natuurlijk wel werk zijn.. Denk dat ik geen contract verlenging krijg.. last in first out
Moet je niet naar school?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
Als VH kapt ben ik weg trouwens. Of in ieder geval om 1 uur.
komt adsense helemaal niet meerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
Toch wel weer een gemiste kans die zomerbanners van FOK!
Had op zn minst wel wat bikinimateriaal tussen mogen zitten
Relaxt relaxtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toetsweek, en dan ben ik verlost van dit jaar(donderdag laatste toetsdag)
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toetsweek, en dan ben ik verlost van dit jaar(donderdag laatste toetsdag)
Dat heb ik gelukkig (nog) niet... Gewoon toetsen van 50 minuten. De SEs heb ik woensdag en donderdag alledrie al gehad. (daarmee anw en maatschappijleer afgesloten, die zien we nooit meer te-rug!)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Relaxt relaxt![]()
Zijn dat van die examens van 3 uur? Mn schoonbroertje doet VWO en moest examens oefenen die 3 uur per onderdeel duurden.
Ja, alle hardcore en alle nummers van meer dan 7 minuten zijn er uit. Herhaal-regels qua liedjes zijn ook wat strenger geworden. Sorry voor het ongemak. Eens kijken hoe het nu gaat.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:03 schreef Snuf. het volgende:
VWO diploma in de pocket nooit meer naar die school
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:03 schreef Snuf. het volgende:
VWO diploma in de pocket nooit meer naar die school
Pleur Koos Albert er dan ook meteen uitquote:
Ik wil nog wel iets verder dan afwasser zijn hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef ToT het volgende:
[..]Oef, ik las even over het woordje "die" heen!
Blij dat te horen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wil nog wel iets verder dan afwasser zijn hoor
er stond er maar 1tje in, schandequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pleur Koos Albert er dan ook meteen uit
ja ga nou maar slapen we weten het welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
morgen (vandaag) enkel geschiedenis, overmorgen management en organisatie en dan donderdag nederlands. Die eerste 2 zijn makkelijk als koek en die laatste daar hangt mijn hele schoolcarrière vanaf, want als ik die verneuk, dan ben ik gedoemd.
sorry, ik ga al slapen papaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ga nou nou maar slapen we weten het wel
Naatje natuurlijk haal je het, zelfs een vieze slacker als ik die 6 jaar niks deed en zelfs naar Havo werd overgeplaatst heeft VWO gehaaldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
morgen (vandaag) enkel geschiedenis, overmorgen management en organisatie en dan donderdag nederlands. Die eerste 2 zijn makkelijk als koek en die laatste daar hangt mijn hele schoolcarrière vanaf, want als ik die verneuk, dan ben ik gedoemd.
Ik heb het nummer zeg maar waar ik het heen moet sturen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
over guppie:
wellicht handig een verlanglijstje aan te maken, waar mensen af en toe eens kunnen kijken of ze het hebben, om het vervolgens naar rob door te sturen?
Oke, zal ik ook eens naar kijken naar mijn muziekjens die wel eens interessant kunnen zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
over guppie:
wellicht handig een verlanglijstje aan te maken, waar mensen af en toe eens kunnen kijken of ze het hebben, om het vervolgens naar rob door te sturen?
Goed idee!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
over guppie:
Slaap lekkkerquote:
Okequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef robdriessen het volgende:
OVER GUPPIE VERZOEKJES:
Heb je 1 file? Zippyshare.com en PM mij de link
Heb je veel files? Stuur een DVD of kom langs met je draagbare HD of USB stick. Ik woon in Schiedam, adres via PM.
Misschien doe ik dat wel eensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef robdriessen het volgende:
OVER GUPPIE VERZOEKJES:
Heb je veel files? Stuur een DVD of kom langs met je draagbare HD of USB stick. Ik woon in Schiedam, adres via PM.
maar aangevraagd voor jouquote:
Den gupquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef Monopoly het volgende:
Wie zit er achter de knoppen eigenlijk nu ?
een zwoele stem.. robdriessen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:15 schreef Monopoly het volgende:
ah, ik hoopte op een zwoele stem voor een nacht programma!
Ohhhhhh sorryyyyyyyyyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar aangevraagd voor jouluister naar de tekst
Jij gheilt ghewoon op mijn zaghte ghee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een zwoele stem.. robdriessen?
Bijvoorbeeld. Nou zijn er wel meer hoor met een zwoele stemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een zwoele stem.. robdriessen?
truequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij gheilt ghewoon op mijn zaghte ghee.
vooral na een paar drankjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij gheilt ghewoon op mijn zaghte ghee.
_Fanta hoi en dit is Gup die nu verzoekjens draait.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:17 schreef _Fanta het volgende:
is er iemand aan t draaien of is dit onze gup?
Hey man, en thxquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
_Fanta hoi en dit is Gup die nu verzoekjens draait.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan niet slapen nu, mocht het gewenst zijn wil ik best wel wat stof van wat oude plaatjes af blazen en terug in de tijd gaan met jullie allen in een extra speciale nacht uitzending!
zie op.. zo'n groot vakje waar iets van verzoekjes ofzo staat.. klik en bam je bent in den gupquote:
veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:19 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ga slapies doen. Veel plezier met Gup. Niet te veel visvlokken in z'n kom he?
Ik heb 2 flesjes en 1 glas gekregen voor mijn examen van iemand, maar het is toch heel sterk bier?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:19 schreef _Fanta het volgende:
weetje wat ik heb... Duvel!!
[ afbeelding ]
grgrgrgrrgrrgquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:19 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ga slapies doen. Veel plezier met Gup. Niet te veel visvlokken in z'n kom he?
Slaap zuh, en nee, niet zoals gister drie potten vol.. sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:19 schreef robdriessen het volgende:
sterker dan pils idd, Heerlijk bierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb 2 flesjes en 1 glas gekregen voor mijn examen van iemand, maar het is toch heel sterk bier?
Hoe dat zo?quote:
Alleen geen berichtjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit systeem lijkt wel errug veel op draakje trouwens..
koste deze ook zoveel geld
idd geen berichtje, geen kleurtjes en de lay out is andersquote:
Volgens mij zat dit gewoon in het pakket van da programma waar jij ook altijd mee draait, hoe heette da ook alweer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit systeem lijkt wel errug veel op draakje trouwens..
koste deze ook zoveel geld
Neger watquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:23 schreef Karzai het volgende:
come on![]()
Volgens mij heb ik wel is gefapt op deze clip
Sam?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Volgens mij zat dit gewoon in het pakket van da programma waar jij ook altijd mee draait, hoe heette da ook alweer?
trusten, groetjens in dromenlandquote:
Nee, nee, nee, ik ga dit niet verdedigen... het was niet voor jou bedoeld...quote:
hihiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik ga dit niet verdedigen... het was niet voor jou bedoeld...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohhhh,,, deed ik het toch.
je mag hier ook gerust Engels typen hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga zo maar verder met engels denk ik
heule avond al mee bezig.. allen uhm schiet niet op.. telkens afgeleid enzo
joa maar dan krijgt mijn leraar die het moet hebben het niet te zienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je mag hier ook gerust Engels typen hoor
Ook goeienacht..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Doe eens een heel lief liedje draaien, ik heb zin om iets of iemand te slopen :S
bitch ass nigger i'm gonna put my foot in your assquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga zo maar verder met engels denk ik
heule avond al mee bezig.. allen uhm schiet niet op.. telkens afgeleid enzo
Hoezoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Doe eens een heel lief liedje draaien, ik heb zin om iets of iemand te slopen :S
I'm quite insane, yet adorable.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa maar dan krijgt mijn leraar die het moet hebben het niet te zien
en moet een verslag maken over mezelf. krijg er 0,0 punten voor
tjah wa moet dat moet. ben ik blij dat ik niet meer op school zitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa maar dan krijgt mijn leraar die het moet hebben het niet te zien
en moet een verslag maken over mezelf. krijg er 0,0 punten voor
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
I'm quite insane, yet adorable.
Noone knows what I'm upto, but me
beginnetje
Dacht dat ik redelijk uit mijn "dip" was, maar heb even een terugval.quote:
hmm kay.. bummerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dacht dat ik redelijk uit mijn "dip" was, maar heb even een terugval.
Maar ook dat komt wel weer goed, wil nu gewoon ff afreageren, maar dat kan/mag niet
Nopes ben diamant aan het minen (quote:
Pcies, wat ga je ervan craften?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nopes ben diamant aan het minen (), wel zo relaxt met wat muziek.
Dat bedoelde ik ook, dan maar extra veel buffers... maakt niet uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, zonder knetter was het niet half zo leuk hier
ja dat zijn kinderziektes, deze server is sinds kort pas livequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:37 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, dan maar extra veel buffers... maakt niet uit.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:38 schreef humorduck28 het volgende:
Ik las net Hoofdknettergevoelig... stond er hoofdlettergevoelig... voor de rest gaat het wel met mij...![]()
http://www.bol.com/nl/p/n(...)666883726/index.htmlquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:39 schreef _Fanta het volgende:
Fanta houd je rustig, hou je rustig kalm en stil
Tools denk ik.quote:
haha jij kent mij nog niet zo goed denk ik. dr is heel wat voor nodig om mij agressief te krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)666883726/index.html(geen spam)
![]()
Ga slapen verdomme!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:41 schreef robdriessen het volgende:
Sorry, Windows update zit te kutten, ik loop even naar beneden. Hou vol.
hij bedoeld :quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:41 schreef robdriessen het volgende:
Sorry, Windows update zit te kutten, ik loop even naar beneden. Hou vol.
Oke, verkeerd begrepen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha jij kent mij nog niet zo goed denk ik. dr is heel wat voor nodig om mij agressief te krijgen. ik ben de rust mezelf. soms beetje druk alleen
Rob kijkt geen pornoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij bedoeld :
porno is bijna binnen... momentje please
Oke, hoe dan ook, straks geen buffers meerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij bedoeld :
Al vind ik het wel vrij plezant om piepende kuikentjes plat te stampen onder mijn leren zolenquote:
nietquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Al vind ik het wel vrij plezant om piepende kuikentjes plat te stampen onder mijn leren zolen
geintje
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:45 schreef robdriessen het volgende:
Stream is even opnieuw gestart, en alles op achtergrond gekilld (uTorrent stond nog aan voor mp3s) Problemen zouden nu verholpen moeten zijn.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij bedoeld :
Topquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:45 schreef robdriessen het volgende:
Stream is even opnieuw gestart, en alles op achtergrond gekilld (uTorrent stond nog aan voor mp3s) Problemen zouden nu verholpen moeten zijn.
Tot nu toe loopt het weer vlekkeloos...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:45 schreef robdriessen het volgende:
Rob is onkreukbaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet
hij maakt t zeker zelf
Topquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:45 schreef robdriessen het volgende:
Dude, porno downloaden is zoooooo 2004. Pornhub kijken is veel sneller.quote:
Vanaf nu word het kopen voor jou. We willen geen buffers.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dude, porno downloaden is zoooooo 2004. Pornhub kijken is veel sneller.
Losse files via zippyshare en PM naar mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Top![]()
Is er al een soort van upload-functie voor Guppy, ik mis nogal wat (goede) nummers.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Top![]()
Is er al een soort van upload-functie voor Guppy, ik mis nogal wat (goede) nummers.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:12 schreef robdriessen het volgende:
OVER GUPPIE VERZOEKJES:
Kan altijd nog terugvallen op de playboys met Katja, Tanja, Bridgit en Georginaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:48 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Vanaf nu word het kopen voor jou. We willen geen buffers.
Ok, het is niet heel veel dus zal binnenkort wel even paar lekkere nummers via zippyshare uploaden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Losse files via zippyshare en PM naar mij.
Vele files? Dan DVD branden of langskomen met HDD of USB stick. Uploaden is helaas niet mogelijk.
Wat?quote:
Slaap zuhquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:53 schreef Redskillz het volgende:
Mooi ik ga plat. Morgen naar het ziekenhuis met mijn zusterlief.
nee een ander nummer, because i don't wanna know etc.quote:
peace, slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:53 schreef Redskillz het volgende:
Mooi ik ga plat. Morgen naar het ziekenhuis met mijn zusterlief.
Zeker wel...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
truste peeps die gaan slapen.
tevens dit nr
laters dj robquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:54 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben nu ook echt definitief weg. Nu dus. Nu. Truste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet nog nakijken op grammatica enzo-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
joa engels.. heb de basisschool en middelbare al gehadgaat snel zo
mijn intro ookKnetter wil opeens Engels leren die krijgt het een beetje hoog in der bolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet nog nakijken op grammatica enzo
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
joa engels.. heb de basisschool en middelbare al gehadgaat snel zo
mijn intro ookIk kan alleen huis tuin en keuken engels.... house garden and kitchen English.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet nog nakijken op grammatica enzo
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
ik kan ook drengelsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik kan alleen huis tuin en keuken engels.... house garden and kitchen English.
DM linkje eensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:06 schreef ValHallen het volgende:
Heb net echt een goed pornofilmpje gezien
Oke,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:06 schreef ValHallen het volgende:
Heb net echt een goed pornofilmpje gezien
In mijn geval dus Twengels...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan ook drengels
drents -engels
Nederlands schijnt toch nog moeilijker te zijn...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:07 schreef Karzai het volgende:
ja dan heb je ook nog Amerikaans Engels en Brits Engels heel verwarrend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |