Het gaat heel erg snel vervelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
écht hoor, continu social media in de gaten kunnen houden, altijd in staat zijn om de nieuwste muziek te luisteren, tijd hebben om blogs te schrijven, beetje hier en daar wat lezen over van alles en nog wat (kwantummechanica op dit moment), heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is mijn hobbywerk, zou natuurlijk heel goed kunnen, maar ik gok van niet. Ik kan dagenlang bezig zijn met het ontwikkelen van 1 theorie.quote:
tell mequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Toen ik jong was maakte ik m'n eigen games
Waarom zit je dan nu zo weinig in TRU en W&T? Alles al gezien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Spiritualiteit, wetenschap, fotografie, natuur, techniek, muziek, films...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben verliefd op haarZij is half NederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TRU ligt me te na aan het hart. Als er weer een debunker zit te bashen, fok ik me veel te veel op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom zit je dan nu zo weinig in TRU en W&T? Alles al gezien?
Ik weet het. Ze is super lekker maar ze is ook gewoon zo leuk in HIMYMquote:
Wat deed je voor je thuis kwam te zitten dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
TRU ligt me te na aan het hart. Als er weer een debunker zit te bashen, fok ik me veel te veel op.
W&T...mja eigenlijk geen idee waarom ik daar niet kom.
Dat is best wel lastig dan, gezien daar je interesses liggen. Mijn interesse (filosofie & religie, spiritualiteit) kan ik best wel goed bevredigen door FOK! Maar als het je te na aan het hart ligt, dan wordt het lastig ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:43 schreef ToT het volgende:
[..]
TRU ligt me te na aan het hart. Als er weer een debunker zit te bashen, fok ik me veel te veel op.
W&T...mja eigenlijk geen idee waarom ik daar niet kom.
Onderwijsassistent.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Wat deed je voor je thuis kwam te zitten dan?
Neuh geen blog.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is best wel lastig dan, gezien daar je interesses liggen. Mijn interesse (filosofie & religie, spiritualiteit) kan ik best wel goed bevredigen door FOK! Maar als het je te na aan het hart ligt, dan wordt het lastig ja.
Hoe zit je in de films en muziek? Al eens nagedacht over een blog (of doe je dat al?)
Oh ik heb nog wel een baan hoor. Ik zit alleen in de ziektewet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kom je ook niet zo snel weer aan het werk nee, kutkabinet
Lijkt me ook geen functie.. ik heb respect voor een hoop leraren van vroeger..quote:
De hoer van de school.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wat is onderwijsassistent als ik vragen mag?
Boks, ouwe!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook!(en hbo geschiedenis)
Zit nu ook alweer een schooljaar thuis
En u?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Karzai het volgende:
Mja ik heb heel veel baantjes gehad. ben nu 7 maanden werkloos, ik ben een beetje mijn onschuld en open visie naar de wereld verloren, erg jammer.
Als ik nu ga werken maak ik iedereen af, no mercy
Daar moet je je niet te veel mee bezig houden. Je doet het voor jezelf en als het wat wordt, is het enkel mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh geen blog.Kweenie, vaak heb ik gewoon het gevoel dat mensen niet zitten te wachten op wat ik te zeggen heb.
True.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar moet je je niet te veel mee bezig houden. Je doet het voor jezelf en als het wat wordt, is het enkel mooi meegenomen.
oh, ok. (ik zou wel oppassen hoor, je ligt er zo uit, klappen vallen atm in die hoek)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik heb nog wel een baan hoor. Ik zit alleen in de ziektewet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja hehe, ik ben een heel relaxte jongeman,maar het is een jungle out there
Vast contract enzulks!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, ok. (ik zou wel oppassen hoor, je ligt er zo uit, klappen vallen atm in die hoek)
mooi!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast contract enzulks!Binnenkort ga ik weer re-integreren.
Overspannen, depressief, paranoïde enz. Met name overspannen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
Waardoor kwam je in de ziektewet, als ik vragen mag?
Ik stel je een vraag en jij zegt dat het een jungle is. Appels.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik merk dat je nog in de naieve fase zit
Denk je dat je nu tegen de prikkels kan? Mijn moeder is ook overspannen geweest, als ze niet met een andere instelling terug op de werkvloer was gegaan, dan zat ze nu weer overspannen thuis. Bovendien raken al haar collega's nu overspannen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Overspannen, depressief, paranoïde enz. Met name overspannen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:52 schreef robdriessen het volgende:
ToT> Epic film was Amadeus, epic serie was laatste aflevering Game of Thrones.
Heb gelukkig nu nog The Tudors seizoen 3 liggen en 5 seizoenen Dr. Who om me bezig te houden tot het nieuwe Dexter seizoen begint
Ik vermoed dat de verwarring ontstond omdat jij een letter vergat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik stel je een vraag en jij zegt dat het een jungle is. Appels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |