Zonde, je weet niet wat je mist. Letterlijk nu.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de bijbel heet 'no image available'?
Als je niet een beetje jaloers zou zijn, zou ik met elke jongen in bed kunnen duiken als gedeeld goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mashup is niet vna mij hehquote:Op maandag 20 juni 2011 22:53 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Dit gaat echt uitermate op de beat
Nein man, ich will noch nicht gehen, Ich will noch ein bisschen tanzenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok Nein man er ook nog tussen![]()
: D voor jullie !
Meld je ook even hequote:Op maandag 20 juni 2011 22:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan dat nummer echt gewoon 100% meerappen
BTW WebHawk heeft nog een opname van mij en Dragems die midden in de nacht Lose Yourself gaan rappen
Daar dwingen we je toe, althans knetter en ik heb het niet meer teruggezetquote:
? ik durf al niks meer te doenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
en jij gaat het ook niet terugzetten
Wat is ze streng hequote:
Mooi van gregory's theme van basto wordt echt te vaak gedraaitquote:Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bromance van Tim Berge zit er ook tussen
Als er een andere jongen met jou zit te flirten is het enige wat ik denk, haha, die is van mij! Goed voor jouw en mijn egoboost. Als ik jaloers zou zijn, zou ik denken 'hé, kloothommel, blijf van mn chick af', maar ik ben niet tot nauwelijks boos, dus dat zit niet in mijn aard.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je niet een beetje jaloers zou zijn, zou ik met elke jongen in bed kunnen duiken als gedeeld goed
quote:
en als ik met een ander zoen?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als er een andere jongen met jou zit te flirten is het enige wat ik denk, haha, die is van mij! Goed voor jouw en mijn egoboost. Als ik jaloers zou zijn, zou ik denken 'hé, kloothommel, blijf van mn chick af', maar ik ben niet tot nauwelijks boos, dus dat zit niet in mijn aard.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind het wel heel knap van mezelf dat ik dit bijna helemaal heb volgehouden
Dictatorquote:Op maandag 20 juni 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik wist dat het zou werken
Als dat zo is, is er iets grondig mis in de relatie, maar jaloers? (overigens betreft dit het 'hetero' zoenen)quote:
als dit nog een uur was had ik nu echt weggedrukt.quote:
Ja, das waar.. Wat is dat toch dat met een ander meisje nooit een probleem is? Niet dat ik het erg vindquote:Op maandag 20 juni 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is er iets grondig mis in de relatie, maar jaloers? (overigens betreft dit het 'hetero' zoenen)
en swaffelen dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is er iets grondig mis in de relatie, maar jaloers? (overigens betreft dit het 'hetero' zoenen)
Met een ander meid is gewoon geyl!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, das waar.. Wat is dat toch dat met een ander meisje nooit een probleem is? Niet dat ik het erg vind
Succes met zoeken!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken![]()
Het klonk heerlijk SSB.. zou leuk zijn als je nog een x zo'n mix komt draaien
maar daar heeft naatje toch niets aan als ie z'n leuter alleen uit z'n broek haalt voor 't plassenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een ander meid is gewoon geyl!Kans op triootje enzulks!
Dan moet je vriend wel aan seks doenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een ander meid is gewoon geyl!Kans op triootje enzulks!
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar daar heeft naatje toch niets aan als ie z'n leuter alleen uit z'n broek haalt voor 't plassen
En sowieso was hij niet van de triootjes!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan moet je vriend wel aan seks doen
Een jaar is de maatstaaf.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan moet je vriend wel aan seks doen
fappen kan altijd.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar daar heeft naatje toch niets aan als ie z'n leuter alleen uit z'n broek haalt voor 't plassen
Het was gruwelijk vetquote:Op maandag 20 juni 2011 23:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm dat was wel leuk om te doen netik ben er alleen gruwelijk moe van geworden
Het resultaat mocht er zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 23:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jij bedanktquote:Op maandag 20 juni 2011 23:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kun je straks goed slapen!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |