Dit vind ik ook tof, normaal ben ik niet zo van de dubstepquote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze relaxte dubstep kan ik waarderen![]()
Morgen?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Karzai het volgende:
Wie gaat er trouwens allemaal naar de meeting morgen?
Ik geef je wel een keer een hele CD van dit soort dubstepquote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit vind ik ook tof, normaal ben ik niet zo van de dubstep
Morgenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Karzai het volgende:
Wie gaat er trouwens allemaal naar de meeting morgen?
Goedquote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik geef je wel een keer een hele CD van dit soort dubstep
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig kwamen mijn exen allemaal buiten en feest ik over het hele land!
Ohh mijn exen ken ik ook van 't internet.. Ouders zijn al nieteens meer verbaasd..quote:Op maandag 20 juni 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is het makkelijkste, geloof me maar
jamaar ik ben 16quote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ohh mijn exen ken ik ook van 't internet.. Ouders zijn al nieteens meer verbaasd..
Mijn pa roept nog altijd "Wat je ver zoekt is lekker.." Beiden kwamen uit de omgeving van Arnhem.. en waren zelfs vriendinnen van elkaar
Ach, ouders schelen ook 8 jaar.. Dus ook daar doen ze niet moeilijk over..quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ohh mijn exen ken ik ook van 't internet.. Ouders zijn al nieteens meer verbaasd..
Mijn pa roept nog altijd "Wat je ver zoekt is lekker.." Beiden kwamen uit de omgeving van Arnhem.. en waren zelfs vriendinnen van elkaar
Ik ben echt blij met mijn makkelijke ouders.. maar ik moet niet komen huilen als het mis gaat..quote:
Is gereserveerd!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe zit dat nou donderdagavond
Ik bedoelde eerder dat het voor mij lastiger te verklaren isquote:Op maandag 20 juni 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ouders schelen ook 8 jaar.. Dus ook daar doen ze niet moeilijk over..
Koopavond?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nouquote:Op maandag 20 juni 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
Na die neuken met Snuf jingle....
Snuf, neuken?
Mijn ouders zijn ook makkelijk hoor. Maar ik heb gewoon geen zin in uitleggenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben echt blij met mijn makkelijke ouders.. maar ik moet niet komen huilen als het mis gaat..
Ik was toen ook 16 met eerste damequote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder dat het voor mij lastiger te verklaren is
Dat staat op 't rooster.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jofu = Hosselbaasquote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was toen ook 16 met eerste dameJaartje volgehouden, toen wilde ze niet meer.. half jaar later zat ik met haar beste vriendin..
goed bezigquote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was toen ook 16 met eerste dameJaartje volgehouden, toen wilde ze niet meer.. half jaar later zat ik met haar beste vriendin..
Je bent wel zo goed als je jingle beweert he?quote:
Ik leg het ook nieteens meer compleet uit.. " internet" roepen is al voldoende..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook makkelijk hoor. Maar ik heb gewoon geen zin in uitleggen
Ja:quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ouders schelen ook 8 jaar.. Dus ook daar doen ze niet moeilijk over..
Zeg, Samzzquote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent wel zo goed als je jingle beweert he?
DJs zijn dopequote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Karzai het volgende:
Waarom willen alle meisjes altijd sex met de DJ?
oh...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
KOSHEEN – CATCH (B SENSUAL BOOTLEG)
Hierna een van de toffere nummers van de mix
Kennissen van ons overtreffen dat nog.. 20 jaar.. Hij 30+ zij 50+..quote:
Je mixt dit live?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar effecten zitten er wel in, ik mix dus alleen bootlegs aan elkaar.
Ken ik ook een stelletje van: zij 50, hij 24.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kennissen van ons overtreffen dat nog.. 20 jaar.. Hij 30+ zij 50+..
26 zelfs.. damn hahaquote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken ik ook een stelletje van: zij 50, hij 24.
Ei gekookt?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
Damn ik ben een betere kok dan ik altijd dacht
Ja zeg, ik kan mezelf niet splitsen hequote:
Een spiegeleitje is nu niet het meest hoogstaande gerecht...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef ValHallen het volgende:
Damn ik ben een betere kok dan ik altijd dacht
9 juli, als het saai blijkt bij Myra..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, ik kan mezelf niet splitsen he!
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een spiegeleitje is nu niet het meest hoogstaande gerecht...
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
Wat klinkt zo'n chopper toch soms fijn erdoorheen hè. Zeg maar moduleren op een blokgolf!
Ik wel, eentje lenen?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Ah, fuck it. Ik heb geen boek meer om te lezen
Ik ben niet echt een natuurkunde freak, moppiequote:
pissen in je bedquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Het wordt donker hier en ik moet pissen, dat betekent 2 dingen.
De boeken die ik heb zijn niet allemaal natuurkunde gerelateerd hoor!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een natuurkunde freak, moppie
Welke heb je nog meer?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De boeken die ik heb zijn niet allemaal natuurkunde gerelateerd hoor!
dik tromquote:
ik lees weinig boeken meerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Ah, fuck it. Ik heb geen boek meer om te lezen
Ome soos weet niets van treinen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
liefde watertornado, je mag denk ik wel uithuilen bij socios
en wat heeft dat met dik trom te maken?quote:
Watertornado heeft Socios al gemeet.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
liefde watertornado, je mag denk ik wel uithuilen bij socios
De voornaam.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat heeft dat met dik trom te maken?
okquote:
Succes he.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ik een gooi ga doen naar het modschap dan
Die heb ik nietquote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je ook nog iets door de bitcrusher tiefen?
Zeker een paar Duveltjes pakken.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef _Fanta het volgende:
ok, heb nog 5 Duvels over, eentje is helaas kapot gevallen, Maargoed what do? op zuipen zetten of toch maar nie?
Gooi die andere ook maar kapot, we willen niet op je begrafenis komenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef _Fanta het volgende:
ok, heb nog 5 Duvels over, eentje is helaas kapot gevallen, Maargoed what do? op zuipen zetten of toch maar nie?
No, thanksquote:
Oh, die serie is briljantquote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik lees weinig boeken meer
Kreeg laatst die serie van Stieg Larsson net nadat ik de hele serie op tv had gezien.
nja dan heb ik geen zin meer om de boeken te lezen
uh.... nu nederlands graagquote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef _Fanta het volgende:
Mn bitch died. Ik had haar zo ergens in hoekje geparkeert omdat ik niet wou dat ze exp meesnoepte van de group. Is er waarschijnlijk toch een mod in de buurt van haar gespawnt. Kost me weer 70k om die bitch te ressen. Gelukkig leefde de guild mee en kreeg zo miljoen in mn handen gedrukt. ik zo van u sure? yeah its ok i have enough money
Uitwendige ballistiek dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
No, thanks
[..]
Oh, die serie is briljantIk heb ze pas nog weer gelezen, dus om ze weer te pakken is een beetje zot.
Ik denk dat ik voor de Duivelsbijbel ga.
TOFFFFFquote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Terug van workshop taarten maken
[ afbeelding ]
Lief he
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef _Fanta het volgende:
Mn bitch died. Ik had haar zo ergens in hoekje geparkeert omdat ik niet wou dat ze exp meesnoepte van de group. Is er waarschijnlijk toch een mod in de buurt van haar gespawnt. Kost me weer 70k om die bitch te ressen. Gelukkig leefde de guild mee en kreeg zo miljoen in mn handen gedrukt. ik zo van u sure? yeah its ok i have enough money
Sure. Kakprutserquote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef _Fanta het volgende:
Mn bitch died. Ik had haar zo ergens in hoekje geparkeert omdat ik niet wou dat ze exp meesnoepte van de group. Is er waarschijnlijk toch een mob in de buurt van haar gespawnt. Kost me weer 70k om die bitch te ressen. Gelukkig leefde de guild mee en kreeg zo miljoen in mn handen gedrukt. ik zo van u sure? yeah its ok i have enough money
Doe eens een gokquote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
Zo, XXL-zak chips op.
[..]
Uitwendige ballistiek dan?
Oeh, cutequote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Lief he
Hehehe leuk!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Lief he
Tof zeg!!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Lief he
Onmogelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
en nu ben ik misselijk van de marsepein
Je mag me er alles over vertellen, maar als ik iets wil lezen in de trein, moet dat luchtig en lekker weglezen. Lord of the Rings, bijvoorbeeld.quote:
quote:
Ik vond 't boek (stiekem heb ik het nog niet uit) behoorlijk fluffy hoor! Nu ben ik weer bezig met digital audio, is toch leuker.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag me er alles over vertellen, maar als ik iets wil lezen in de trein, moet dat luchtig en lekker weglezen. Lord of the Rings, bijvoorbeeld.
er was eens... goed vs. kwaad, goed wint na heel veel obstakels.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag me er alles over vertellen, maar als ik iets wil lezen in de trein, moet dat luchtig en lekker weglezen. Lord of the Rings, bijvoorbeeld.
heeft je dochtertje het daar naar dr zin gehad?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Lief he
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er was eens... goed vs. kwaad, goed wint na heel veel obstakels.
Dat is ongeveer de kern van het verhaal.
Houd ik vanquote:Op maandag 20 juni 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er was eens... goed vs. kwaad, goed wint na heel veel obstakels.
Dat is ongeveer de kern van het verhaal.
Ja, hoiquote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
niemand heeft hier Silmarillion gelezen zeker?
nee zegt zegt me niks, opdracht voor je examen?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
niemand heeft hier Silmarillion gelezen zeker?
bonken marsepeinquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Lief he
Ik heb 'm in de derde van de middelbare school gelezen voor Engels. Volgens mij vond ik 'm goed, maar ik moet het boek nog een keer lezenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat vond je ervan?ik vind dat echt het tofste boek wat ik tot nog toe heb gelezen
heb je hem nu helemaal alleen opgegeten?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
en nu ben ik misselijk van de marsepein
Doe dat eens nietquote:
Je bedoelt: het een na tofste boek.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat vond je ervan?ik vind dat echt het tofste boek wat ik tot nog toe heb gelezen
hmm, okquote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm in de derde van de middelbare school gelezen voor Engels. Volgens mij vond ik 'm goed, maar ik moet het boek nog een keer lezen
De filosofie van een trein is beter wil je zeggen?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt: het een na tofste boek.
quote:
Klopt. Maar ik had een vreemde boekenkeuze op de middelbare school. Zo heb ik ook Shakespeare gelezen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, oker zijn er weinig die de silmarillion gelezen hebben...
Is zo een mengpaneel moeilijk in gebruik?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja iemand vroeg de setup nog:
[ afbeelding ]
Die koptelefoon heb ik ook en die is baasquote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja iemand vroeg de setup nog:
[ afbeelding ]
Als je de Traktor software goed kent is het makkelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Is zo een mengpaneel moeilijk in gebruik?
Ik had gehoopt dat je de Bijbel op één zou zetten.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De filosofie van een trein is beter wil je zeggen?
'wij'quote:Op maandag 20 juni 2011 22:39 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ewaaaaa dushiiii'swie heeft deze nieuwe radio shizzle opgezet dan?
Een hele groep!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:39 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Ewaaaaa dushiiii'swie heeft deze nieuwe radio shizzle opgezet dan?
Als je erover nadenkt wel een briljante fantasyquote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je de Bijbel op één zou zetten.
[ afbeelding ]
Samzz is m'n beste forumvriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zat zo te kijken heOh, wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samzz is m'n beste forumvriendje![]()
![]()
![]()
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik zat zo te kijken heEn ik op nummer 2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samzz is m'n beste forumvriendje![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat zo te kijken heDat gaat je veel geld kostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samzz is m'n beste forumvriendje![]()
![]()
![]()
![]()
De bijbel komt wat dat betreft op een lage plaats, want de verhalen zijn minder origineel. Wie verzint er nou dat een heelal door een muziekstuk is gefabriceerd?! Tolkienquote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je de Bijbel op één zou zetten.
[ afbeelding ]
eensquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De bijbel komt wat dat betreft op een lage plaats, want de verhalen zijn minder origineel. Wie verzint er nou dat een heelal door een muziekstuk is gefabriceerd?! TolkienZelfs de Griekse mythen zijn nog beter dan de bijbel.
Ik zat zo te kijken heiedereen van radio49SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samzz is m'n beste forumvriendje![]()
![]()
![]()
!!
waar kun je dit ookalweer opvragen?:')
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
iedereen van radio49!!
waar kun je dit ookalweer opvragen?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2011:
djkoelkast
Huppelmuts
Knetterkrankjorum
Etsu
Goudvis_
sharr
SperzieboonToon
naatje_1
Spouwerranger
Ajacied422
Ragboer
mc-Piel
ThaTim
Viro
Dastan
dragems
So_Surreal_Baby
JApieman
92Merel
Spaghettivreter
Monopoly
Zokunen
leeell
yosander
Patje1987
Lama443
Rockiejj
Nitrouz
koekjestrommel1
Popje-popje
PiRANiA
ViezeFreddiey
Oceanview
BaasD
ViaRegnum2
Driepink
Joosterd
quaas
Stokstaart
LovelyLady
Afroman
heloef
ToT
Graseter
Dromenvangertje
trolololo
Beach
Ezechielk
Ezell
Pizzalucht
Als je het beter kan moet je zelf maar een keer draaienquote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
ja stop maar weer met mixen/ verneuken van de muziek
Trussels meis!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dr eens vandoor. Morgen vroeg weer op. Fijne avond nog, moppies
Die nummer 1 is wel verrassendquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
naatje_1
Knetterkrankjorum
Outpost76
Viro
ToT
Jofunu-kun
Samzz
Stiffler1988
Zokunen
_Fanta
Huppelmuts
Stokstaart
ValHallen
129383
humorduck28
SperzieboonToon
Carooltje79
djkoelkast
sinterklaaskapoentje
mr-green
quaas
Popje-popje
Karzai
Myraela
heloef
rulerofdeath
Snuf.
Morpheus2002
Watertornado
Monopoly
Melting
sharr
Spaghettivreter
EggsTC
So_Surreal_Baby
Driepink
Redskillz
Goudvis_
robdriessen
PiRANiA
Patje1987
Ragboer
Symphonic
Ajacied422
MarkM
Yannick567
WebHawkjuh
xyzyx
Dagoduck
Royco1
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Huppelmuts
-Hans-
Stoeprand
Trevland
DeLuna
Dagoduck
DevilsWhore
Roel_Jewel
Knetterkrankjorum
suikertaartje
Ezechielk
Myraela
djkoelkast
3rdRock
alors
Qunix
Pino112
PeZu
Zeroku
justmattie
8108139dpths
morpheus_at_work
Marijkezwolle
Mexicaantje.
Desunoto
ValHallen
PiRANiA
Jotcha
Snuf.
gewoonfaye
ToT
Bravebart
SperzieboonToon
heloef
Flippiee
mstr
themauster
Sirolf
Ajacied422
sharr
CindieY
Viro
Spaghettivreter
Timo20
-Datdus-
Hyman
Ragboer
Samzz
LovelyLady
hole1988
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Huppelmuts
Dagoduck
Knetterkrankjorum
-Hans-
djkoelkast
3rdRock
Qunix
Pino112
alors
DeLuna
ValHallen
Roel_Jewel
Snuf.
gewoonfaye
SperzieboonToon
heloef
Flippiee
Ajacied422
sharr
CindieY
Mexicaantje.
ToT
Viro
Myraela
Spaghettivreter
PiRANiA
Ragboer
Samzz
dragems
Zokunen
Outpost76
hole1988
Goudvis_
Zeroku
Geo3kant
_Fanta
suikertaartje
Graseter
92Merel
-Datdus-
Dromenvangertje
Oceanview
Patje1987
Stokstaart
Jofunu-kun
Rockiejj
iBenny
Swomp
Beach
Yurithemaster
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Outpost76
ToT
_Fanta
RingBewoner
ValHallen
gewoonfaye
Knetterkrankjorum
Stokstaart
Jofunu-kun
Myraela
rulerofdeath
ATON
Stiffler1988
Samzz
mr-green
humorduck28
Viro
Melting
Daniel1976
129383
Redskillz
Haushofer
Snuf.
heloef
robdriessen
Pino112
Watertornado
Zokunen
WebHawkjuh
alors
ACT-F
Morpheus2002
Karzai
Qunix
sinterklaaskapoentje
Berjan1986
Carooltje79
Opa_vertelt
3rdRock
charmed_angel
SperzieboonToon
hoatzin
hole1988
-Datdus-
Dhaha
TerryStone
Cee
Ali_Kannibali
mash_
Dottey
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
RingBewoner
Outpost76
ToT
gewoonfaye
Myraela
_Fanta
rulerofdeath
Jofunu-kun
ATON
Stokstaart
humorduck28
mr-green
Melting
ValHallen
Knetterkrankjorum
Snuf.
WebHawkjuh
Watertornado
Redskillz
Daniel1976
robdriessen
heloef
Haushofer
Stiffler1988
Samzz
129383
Berjan1986
Carooltje79
Zokunen
ACT-F
Ali_Kannibali
mash_
Viro
Morpheus2002
Pino112
Dottey
Gesmoltenkaas
SperzieboonToon
tomaat52
Karzai
Dhaha
sinterklaaskapoentje
McSteamy
Monopoly
TerryStone
Cee
PiRANiA
Bastard
charmed_angel
Dven
Opzich is de bijbel die ik gaf best ook wel een aangenaam boek. Had ik in één week uit geloof ikquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De bijbel komt wat dat betreft op een lage plaats, want de verhalen zijn minder origineel. Wie verzint er nou dat een heelal door een muziekstuk is gefabriceerd?! TolkienZelfs de Griekse mythen zijn nog beter dan de bijbel.
het zijn ook 2 delen wat ik volgquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2011:
Drizzt_DoUrden
-_Guitarist_-
ToT
Knetterkrankjorum
Redbaron
Ratelslangetje
ACT-F
MarkoAlmelo
Samzz
omearos
naatje_1
Daywalk3r
Stiffler1988
norich
Outpost76
Assiej
ReMcOrE
Under_Score
Huppelmuts
haakon
100% Tukker
ValHallen
gewoonfaye
_Fanta
TheGirlNextDoor
Panzerknacker666
Carooltje79
Jofunu-kun
Mdrop
Zokunen
Viro
Melting
Stokstaart
humorduck28
FCTVCF
mr-green
RingBewoner
sinterklaaskapoentje
Watertornado
djkoelkast
129383
Morpheus2002
sjoemie1985
Popje-popje
Monopoly
Mama_Mia
Karzai
Symphonic
Opa_vertelt
GimmeGore
Trusten Samzzquote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dr eens vandoor. Morgen vroeg weer op. Fijne avond nog, moppies
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
DEZEN TRACK, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
de bijbel heet 'no image available'?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich is de bijbel die ik gaf best ook wel een aangenaam boek. Had ik in één week uit geloof ik(denk iets van 1200 pagina's ofzo).
Overige bijbels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OHHH DJ IK WIL JEquote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom krijgt de DJ nooit chicks?
ehm?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee ik heb nog 12 minuten en zit al volquote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
SSB ken ik verzoekje bij je doen ?
kleutezeeui.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee ik heb nog 12 minuten en zit al vol
Girls love DJ'squote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Big mistakequote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jaloezie is niet goed voor een mens.
een beetje jaloezie is goed in een relatiequote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jaloezie is niet goed voor een mens.
Je hebt maar 1 chick hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn hosselparadijs is mede gevormd door de radio
nah.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
een beetje jaloezie is goed in een relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |