Ja maar de helft van de sociale contacten met jongens valt dan weg, plus geen inkomen of stufi, daar gaat je uitgaan, nog minder jongens om der heen. Ja moeilijk hoor voor zo'n meisjequote:
Jawel geeft gewoon een goed gevoel dat je merkt dat je steeds stapjes vooruit gaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
Tuurlijk valt het mee, een goed uitziende "als ik de verhalen van der mag geloven" jonge meid die extravert is heeft een versier probleem. Ja natuurlijk...
Maar Heloef, je bent al aan het sporten en zo? Misschien helpt dat bij de onzekerheid?
Hoorde toevallig op de radio dat veel mensen gaan studeren of blijven aanmodderen omdat ze dan stufi krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:32 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ja maar de helft van de sociale contacten met jongens valt dan weg, plus geen inkomen of stufi, daar gaat je uitgaan, nog minder jongens om der heen. Ja moeilijk hoor voor zo'n meisje
Nouja, extravert waag ik te betwijfelen.. Bovendien, van die meiden die zichzelf heel veel inbeelden, alleen een raar gezicht trekken wanneer je ze aanspreekt en niets fatsoenlijks terug kunnen zeggen, moet ik niet zoveel hebben. Maakt niet uit hoe knap ze zijn; daar kan ik niets mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
Tuurlijk valt het mee, een goed uitziende "als ik de verhalen van der mag geloven" jonge meid die extravert is heeft een versier probleem. Ja natuurlijk...
Right... alsof studeren financieel aantrekkelijk is. Stufi voor thuiswonende dekt niet eens je collegegeld; stufi voor uitwonende dekt bij lange na niet je vaste lasten, laat staan je collegegeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef Halcon het volgende:
Hoorde toevallig op de radio dat veel mensen gaan studeren of blijven aanmodderen omdat ze dan stufi krijgen.
Wel als je er een aanvullende toelage bij krijgtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Right... alsof studeren financieel aantrekkelijk is. Stufi voor thuiswonende dekt niet eens je collegegeld; stufi voor uitwonende dekt bij lange na niet je vaste lasten, laat staan je collegegeld.
Het is 'n extraatje voor lui die 'n baantje hebben of geld krijgen van de ouders. Als pa en ma de kamer betalen en de boodschappen, dan wordt er met dat geld gezopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Right... alsof studeren financieel aantrekkelijk is. Stufi voor thuiswonende dekt niet eens je collegegeld; stufi voor uitwonende dekt bij lange na niet je vaste lasten, laat staan je collegegeld.
Ligt eraan, van seks kan je ook je beroep makenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoorde toevallig op de radio dat veel mensen gaan studeren of blijven aanmodderen omdat ze dan stufi krijgen.
Ontopic: als het krijgen van seks belangrijker is dan je toekomst, ben je gewoon niet handig bezig. Mag hopen dat ze dat inziet.
Dat kan uiteraard, maar krijg niet de indruk dat dat haar intentie is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan, van seks kan je ook je beroep maken
Of dat handig is is een tweede
Ga ik ook niet vanuit hoor. Denk ook dat het heel anders is, lijkt me in iedergeval.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard, maar krijg niet de indruk dat dat haar intentie is.
Of het handig is weet ik niet. Moreel en qua ethiek kun je er vanalles van vinden, maar als het haar hobby is dan is het in financiële zin natuurlijk een uitstekende keuze.
Iemand die thuis graag eens kookt is ook niet per definitie geschikt als fulltime chef-kok in een restaurant.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga ik ook niet vanuit hoor. Denk ook dat het heel anders is, lijkt me in iedergeval.
Sowieso, school afmaken jongelui
Heb je wat aan die hulp?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja de MLiG-situatie is ook mijn horrorscenario. Al die jaren in "de bloei van je leven" zo uitzitten... En het is ook heel confronterend om dat van hem te lezen, omdat ik nu zelf natuurlijk al een paar maanden zo mijn tijd uitzit.
Verschil is dat ik om de zoveel weken "hulp heb" ( stomme benaming) en dat ik om de zoveel weken iemand vind om mee uit te gaan.
"de hulp" zal vanaf volgende maand een scherpere vorm aannemen ( je weet wel.. een hoger persoon, al zal De Mevrouw er wel bij blijven zitten, zij heeft immers alle notities)quote:
True, het was dan ook slechts een suggestiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iemand die thuis graag eens kookt is ook niet per definitie geschikt als fulltime chef-kok in een restaurant.
Echt? Waar was dat ook alweer een symptoom van...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
"de hulp" zal vanaf volgende maand een scherpere vorm aannemen ( je weet wel.. een hoger persoon, al zal De Mevrouw er wel bij blijven zitten, zij heeft immers alle notities)
___
oh en over de mevrouw ben ik niet zo te spreken, zoals jullie al weten.. ze wil bijvoorbeeld weten wat ik denk, wanneer ik niets denk (???)
Niemand denkt ooit aan niets.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh en over de mevrouw ben ik niet zo te spreken, zoals jullie al weten.. ze wil bijvoorbeeld weten wat ik denk, wanneer ik niets denk (???)
Psycholoog zijn is ook moeilijk. Het is een beroep waarbij je als professional nooit helemaal weet of je het zelf wel snapt. Je hoopt dat de patient zelf goed kan uitleggen wat er aan schort, maar dat weet de patient zelf vaak ook niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
"de hulp" zal vanaf volgende maand een scherpere vorm aannemen ( je weet wel.. een hoger persoon, al zal De Mevrouw er wel bij blijven zitten, zij heeft immers alle notities)
___
Verwarring?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt? Waar was dat ook alweer een symptoom van...
Het schijnt dat je dat met meditatie kunt bereiken.quote:
Ik zat hier een beetje aan te denken:quote:
Ik wil daar best op ingaan, maar dat is denk ik wel erg off-topic. Dat zou dus in een ander topic moeten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Psycholoog zijn is ook moeilijk. Het is een beroep waarbij je als professional nooit helemaal weet of je het zelf wel snapt. Je hoopt dat de patient zelf goed kan uitleggen wat er aan schort, maar dat weet de patient zelf vaak ook niet.
Kun je iets zeggen over je slaap problemen van een jaar terug. Ik weet nog steeds niet wat je toen meemaakte en wat jij dacht dat daar de oorzaak van was. Of is dat te persoonlijk?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik wil daar best op ingaan, maar dat is denk ik wel erg off-topic. Dat zou dus in een ander topic moeten.
Van mij mag het wel. We hebben al vaak in dit topic stil gestaan bij users ipv versieren. Een eigen topic is beter als je er langer bij stil wilt staan en niet iedereen er tussendoor komt met andere zaken. Tevens krijg je dan meer reakties. Je mag me ook een PM sturen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik wil daar best op ingaan, maar dat is denk ik wel erg off-topic. Dat zou dus in een ander topic moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |