Ah kijk eens aan.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat is het grappige er zit een hele vage link tussen Geraldine en mij onder meer via haar zus.
Blijkbaar ben jij dan aan het vertellen hoe je leven eruit ziet of je vraagt of niet zo boeiende dingen als school o.i.d.quote:
Ik zal het proberen uit leggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan.Connecties zijn altijd handig.
Vrouw (miss) met een dikke reet? Geen idee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:04 schreef Mpj het volgende:
Wat bedoelen ze met een ronde miss? Een dikke vrouw die aan een miss verkiezing mee doet?
Nee dat is zo'n paradekoningin toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:04 schreef Mpj het volgende:
Wat bedoelen ze met een ronde miss? Een dikke vrouw die aan een miss verkiezing mee doet?
Een kus? Is dat alles?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
Ik moet nog uitleggen wat een rondemiss is?![]()
Dat is zo'n vrouw die de winnaar kust na een etappe in een wielerwedstrijd.
Nee maar daar moesten ze wel een heel TV programma voor doorlopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een kus? Is dat alles?
Ga je daarvoor je helemaal de klere fietsen?
das vaker met vrouwvolk.. in 7 sloten tegelijk lopen voor een schijntje aandachtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Een kus? Is dat alles?
Ga je daarvoor je helemaal de klere fietsen?
Die zus dacht waarschijnlijk als mijn zusje het kan kan ik het ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:11 schreef clevy het volgende:
[..]
das vaker met vrouwvolk.. in 7 sloten tegelijk lopen voor een schijntje aandacht
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:11 schreef clevy het volgende:
[..]
das vaker met vrouwvolk.. in 7 sloten tegelijk lopen voor een schijntje aandacht
nopequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Ik deed net een wilde gok, zat ik goed?
Nance.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:24 schreef clevy het volgende:
in antwoord op jouw eerdere vraag heloef..
[ afbeelding ]
zonodig ontken ik alles
nah.. die vin ik niet eens leukquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nance.![]()
Ik zat te denken aan Katja Schuurman.
Ik twijfelde of het nance wel was. Maar door de link terug te volgen zag ik nog een foto van haar en toen wist ik het.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:29 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. die vin ik niet eens leuk
en t onderwerp snel herkend.. had nogwel een minder duidelijke foto genomen
sneaky.. yup.. tis nafje..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik twijfelde of het nance wel was. Maar door de link terug te volgen zag ik nog een foto van haar en toen wist ik het.
oude.. in beide betekenissenquote:
Ik vind het heel geloofwaardig. In mijn signaleringsplan voor slecht gedrag is dit fase 2 van 3.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ze is gestopt met haar studie door gebrek aan seks en ligt soms echt hele dagen in bed.
Ik vind het allemaal maar ongeloofwaardig worden.
Nou als je seks wil is stoppen met studeren wel het domste wat je kunt doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 04:50 schreef minnemin het volgende:
Ik vind het heel geloofwaardig. In mijn signaleringsplan voor slecht gedrag is dit fase 2 van 3.
Wel tijd genoeg ervoor dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou als je seks wil is stoppen met studeren wel het domste wat je kunt doen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |