Toch niet met een bekende Nederlander?quote:
tussen mijn oren was t wel een beetje doorgeslagen.. was nogal ondersteboven van d'r. maar heb nooit iets raars gedaan. heb stel keer het land rondgereisd om bij live shows te zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Want is dat enorm doorgeslagen ofzo?
Ze is bekende Nederland dus zo'n ramp dat ze op een internet forum wordt besproken kan het niet zijn denk ik.
Hahaha nee. Nee sorry, maar volgens mij is die Gerrie toch ook weer niet zo onbereikbaar. Je zou best een vriendschap met haar kunnen hebben, maybe.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch niet met een bekende Nederlander?
Op dat laatste na heb ik precies hetzelfde.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:39 schreef clevy het volgende:
[..]
tussen mijn oren was t wel een beetje doorgeslagen.. was nogal ondersteboven van d'r. maar heb nooit iets raars gedaan. heb stel keer het land rondgereisd om bij live shows te zijn.
ja dat besef van nutteloosheid is wel aanwezig maar je gevoel is sterkerquote:Op maandag 20 juni 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Op dat laatste na heb ik precies hetzelfde.
Al heb ik van mezelf dan wel weer door "deze verliefdheid slaat helemaal nergens op".
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:43 schreef Capstan het volgende:
Zeg, even voor deze nieuwkomer: over wat voor een Gerrie hebben we het hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:44 schreef Mpj het volgende:
[..]aha.. dan ben ik ook bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
en waarom zou ze je willen als vriend.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha nee. Nee sorry, maar volgens mij is die Gerrie toch ook weer niet zo onbereikbaar. Je zou best een vriendschap met haar kunnen hebben, maybe.
Van bnn enzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:46 schreef Capstan het volgende:
Oké, nu heb ik een afbeelding en via de URL van die afbeelding heb ik ook een naam...maar het zegt me dus helemaal niks. Sorry
Geraldine Kemper 21 jaar komt uit Volendam presenteert programma's bij BNN. En sinds ik haar tegen ben gekomen is het helemaal verkeerd gegaan. Wel grappig dat ik verliefd op haar werd terwijl ze die dag er echt niet uit zag. Ik zag haar lopen en herkende haar niet en dacht alleen maar "wat een afzichtelijk broek heeft dat mens aan'.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:43 schreef Capstan het volgende:
Zeg, even voor deze nieuwkomer: over wat voor een Gerrie hebben we het hier?
Waarom niet? Het is geen Godin ofzo. Eigenlijk is 't gewoon een heel simpel meisje, die toevallig presenteert bij BNN omdat ze een wedstrijd heeft gewonnen. En hij komt haar binnenkort tegen, praten kan geen kwaad toch. En wie weet zit er meer in.. als je maar niet gaat hopen inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en waarom zou ze je willen als vriend.
de kans is extreem klein tot bijna niet. Dus waarom hopen of je tijd er in steken
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:44 schreef Mpj het volgende:
[..]Mijn complimenten voor deze post. Je hebt werkelijk een grappige foto gepost als reactie op zijn vraag. Dat heb je leuk gedaan Mpj.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja snel, als je al lang op teh intarwebz / fok zit dan leer je dat toch wel een beetje herkennen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee dat heb ik ook wel. In topics als r&p roept men heel snel troll, ik geef altijd maar gewoon advies just in case. Maar ik doe dan toch minder uitgebreid dan wanneer ik die twijfels niet heb.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja snel, als je al lang op teh intarwebz / fok zit dan leer je dat toch wel een beetje herkennen.
Alhoewel ik nog geen hoogte van lanterflapuit kan krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja snel, als je al lang op teh intarwebz / fok zit dan leer je dat toch wel een beetje herkennen.
Tsja lijkt me wat sterk. Zie het via die weg niet gebeuren. Misschien als ik daadwerkelijk ooit daar aan de slag mag dat er dan iets ontstaat. Maar ja die kans zo nihil.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:47 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is geen Godin ofzo. Eigenlijk is 't gewoon een heel simpel meisje, die toevallig presenteert bij BNN omdat ze een wedstrijd heeft gewonnen. En hij komt haar binnenkort tegen, praten kan geen kwaad toch. En wie weet zit er meer in.. als je maar niet gaat hopen inderdaad.
Nee hoor kan me geen reet schelen meer.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Gerriebieber, die pony he.![]()
Nee, Heloef wordt zo boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |