SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Misschien heb je het hier al eens vertelt. Maar hoe heb jij je vriendin versiert?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, maar nee ik mag niet klagen hoor.
Nee ik had het er over dat die post niet zo serieus was.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, maar nee ik mag niet klagen hoor.
Ja weet ik. Zo bedoel ik dat ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik had het er over dat die post niet zo serieus was.
Mwa functioneren, denk dat het bij lant meer dat gevoel is en dat ze het daardoor zo uitdrukt krijg ik het idee?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dagelijks is ook niets mis mee, maar wel als je zonder niet kan functioneren en de hele dag op bed ligt denkend aan je volgende beurt.
Nee, ze is gestopt met haar studie door gebrek aan seks en ligt soms echt hele dagen in bed.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa functioneren, denk dat het bij lant meer dat gevoel is en dat ze het daardoor zo uitdrukt krijg ik het idee?
Dat heet een excuusquote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ze is gestopt met haar studie door gebrek aan seks en ligt soms echt hele dagen in bed.
Ik vind het allemaal maar ongeloofwaardig worden.
Neem haar een keertje mee uit?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
Dat heet een excuus
Gewoon een keer flink neuken dus.
Een keer? Dagelijks dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heet een excuus
Gewoon een keer flink neuken dus.
Ja ok, dan gewoon dagelijks.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee ook vriendschappen zijn kapot gegaan erdoor.
Moet je ook niet al je vriendinnen aanranden.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee ook vriendschappen zijn kapot gegaan erdoor.
Maar wel eentje met hele specifieke eisenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:39 schreef formerjellybean het volgende:
lant ben je nymfo , het begint namelijk wel zo te klinken.
Niks mis mee.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:39 schreef formerjellybean het volgende:
lant ben je nymfo , het begint namelijk wel zo te klinken.
Dat zeg jij je leven kan er aardig onder lijden , het is niet dat je dan even wat vaker wilt , maar meer dat je constant wilt.quote:
Alleen voor haarzelf blijkt het dus nogal onhandig.quote:
Ligt eraan hoe erg natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zeg jij je leven kan er aardig onder lijden , het is niet dat je dan even wat vaker wilt , maar meer dat je constant wilt.
Niet meer het niet hebben van dat het daardoor zo erg is?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen voor haarzelf blijkt het dus nogal onhandig.
Geen enkele verslaving is goed, ook een seksverslaving niet.
Nee gewoon dat haar hele bestaan alleen draait om seks. Lijkt me enorm vervelend.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Niet meer het niet hebben van dat het daardoor zo erg is?
Nee ok.
hoe kunnen ze testen of ik daaraan lijd strawberryquote:Op maandag 20 juni 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperseksualiteit
[..]
Nee gewoon dat haar hele bestaan alleen draait om seks. Lijkt me enorm vervelend.
Ik geloof het sowieso niet echt meer.
Ah ok, naja neem zelf het meeste wat hier op fok staat toch wel met een korreltje zout dus vandaar misschien.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee gewoon dat haar hele bestaan alleen draait om seks. Lijkt me enorm vervelend.
Ik geloof het sowieso niet echt meer.
wat bedoel je precies clevyquote:Op maandag 20 juni 2011 23:05 schreef clevy het volgende:
als ik zo ff lomp-weg in 't fobo kijk lijkt lant me wel een dame die niet snel aandacht tekort komt..
overmatige aandacht kan een sluimerende drang naar genegenheid al snel in de hand werken.
bij deze mijn met-de-deur-in-huis eerste post hier.
(tevens ongehinderd door kennis, kunde en voorgeschiedenis want ik ga niet teruglezen)
Daten?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je precies clevy
ik zie er inderdaad "goed"/ "te doen" uit, en in de omgang ben ik ook "leuk", maar dit staat niet garant voor bepaalde dingen ( zie mijn verhaal over vandaag, geen leuke jongens ontmoet)
ik wil trouwens niet het topic verpesten, als het te ver gaat, moeten de moderators maar ingrijpen
Die mevrouw vind ik maar raar.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hoe kunnen ze testen of ik daaraan lijd strawberry
de mevrouw reageerde namelijk enkel met "hmm hmm" en "oke"
Dit is toch wel een serieuze reeks. Als je dingen met een korrel zout gaat nemen heeft het ook geen zin om advies te geven.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok, naja neem zelf het meeste wat hier op fok staat toch wel met een korreltje zout dus vandaar misschien.
Verder ken ik lant niet dus moeilijk inschatten.
Sowieso psychologenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die mevrouw vind ik maar raar.
Ik zou een nieuwe zoeken.
ik las kreten als nymfo en alles draait om sex.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je precies clevy
ik zie er inderdaad "goed"/ "te doen" uit, en in de omgang ben ik ook "leuk", maar dit staat niet garant voor bepaalde dingen ( zie mijn verhaal over vandaag, geen leuke jongens ontmoet)
ik wil trouwens niet het topic verpesten, als het te ver gaat, moeten de moderators maar ingrijpen
Ja dat wel, als ik wat zeg bedoel ik dat ook serieus. Meer als anderen wat zeggen dat ik dat niet meteen aanneem, pas als er wat meer over gezegd wordt enzo, dan kan je ook een beter beeld vormen vind ik hoe en wat.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is toch wel een serieuze reeks. Als je dingen met een korrel zout gaat nemen heeft het ook geen zin om advies te geven.Want dan weet je dus niet wat wel en niet waar is.
Zie je wel jullie laten het steeds terugkomen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daten?
Nee maar misschien ben je er indirect gewoon teveel mee bezig, en juist als je het wat loslaat dat het misschien dan wel beter gaat enzo.
Heb je het liever over gerrie dan?![]()
Slechte ervaring mee? Gelukkig hebben ook veel mensen wel goeie ervaringen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso psychologen
Ze denken allemaal dat ze het weten maar als puntje bij paaltje komt dan heb je geen reet aan ze
Dat was een grapje hequote:Op maandag 20 juni 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je wel jullie laten het steeds terugkomen.
Dat zal best en er zitten ook goede tussen maar het gros heeft de ballen verstand en luistert niet. Helemaal als ik als leek sommige dingen beter in kan schatten en op kan lossen gaat er toch iets fout.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee? Gelukkig hebben ook veel mensen wel goeie ervaringen.
Eigenlijk weten we dat laatste sowieso niet zeker.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is toch wel een serieuze reeks. Als je dingen met een korrel zout gaat nemen heeft het ook geen zin om advies te geven.Want dan weet je dus niet wat wel en niet waar is.
Dat bedoel ik ook dus een beetje, sowieso omdat ik hier nog kort meelees natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eigenlijk weten we dat laatste sowieso niet zeker.
Weetje dat ik precies zoiets als jij heb gehad met een meisje. Is toen uit de hand gelopen, maar bij jou gaat het duidelijk anders. Het wordt minder, gelukkig maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
Maar in ieder geval krijg ik steeds meer het gevoel dat ik het langzaamaan kan loslaten. Meestal kan ik niet naar een foto van haar kijken zonder een vreemd gevoel in mijn maag. Dat heb ik niet meer. Nou ja in ieder geval een stuk minder.
En dat terwijl er zoveel aanbod is van psychologen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal best en er zitten ook goede tussen maar het gros heeft de ballen verstand en luistert niet. Helemaal als ik als leek sommige dingen beter in kan schatten en op kan lossen gaat er toch iets fout.
Eigenlijk zou je foto's van haar sowieso moeten proberen te vermijden.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
Maar in ieder geval krijg ik steeds meer het gevoel dat ik het langzaamaan kan loslaten. Meestal kan ik niet naar een foto van haar kijken zonder een vreemd gevoel in mijn maag. Dat heb ik niet meer. Nou ja in ieder geval een stuk minder.
Ik lees al wat langer mee en denk hetzelfde. We kennen niet het hele verhaal en hier staat enkel wat tekst waarvan we nog maar moeten zien of we het een beetje goed interpreteren.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook dus een beetje, sowieso omdat ik hier nog kort meelees natuurlijk.
Ach crush niet voeden heeft geen zin. Als ik geen foto van haar zie denk ik er toch wel aan.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je foto's van haar sowieso moeten proberen te vermijden.
De crush niet voeden en zo.
Klopt maar op een gegeven moment wordt je dat ook zat. Probleem is dan inmiddels al opgelost dus tja.... Nee ik heb er niks mee met de meestequote:Op maandag 20 juni 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat terwijl er zoveel aanbod is van psychologen.
Moeilijk oordelen als je niet in het wereldje zit, maar het moet toch beter kunnen zou je idd denken.
Soweiso tekst blijft altijd lasting ja. Helemaal met dit soort dingen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik lees al wat langer mee en denk hetzelfde. We kennen niet het hele verhaal en hier staat enkel wat tekst waarvan we nog maar moeten zien of we het een beetje goed interpreteren.
true.. en ook social media sites van de betreffende persoon niet meer bezoeken..quote:Op maandag 20 juni 2011 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je foto's van haar sowieso moeten proberen te vermijden.
De crush niet voeden en zo.
Ik ben allang blij dat ik over 3 maanden niet ga hyperventileren als ik haar weer zie.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
Bij Heloef is het gewoon een starcrush, hij weet dat ze onbereikbaar is en gaat daar gewoon goed mee om, het slaat niet om tot overdreven stalker gedrag ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |