Dit is toch wel een serieuze reeks. Als je dingen met een korrel zout gaat nemen heeft het ook geen zin om advies te geven.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok, naja neem zelf het meeste wat hier op fok staat toch wel met een korreltje zout dus vandaar misschien.
Verder ken ik lant niet dus moeilijk inschatten.
Sowieso psychologenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die mevrouw vind ik maar raar.
Ik zou een nieuwe zoeken.
ik las kreten als nymfo en alles draait om sex.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat bedoel je precies clevy
ik zie er inderdaad "goed"/ "te doen" uit, en in de omgang ben ik ook "leuk", maar dit staat niet garant voor bepaalde dingen ( zie mijn verhaal over vandaag, geen leuke jongens ontmoet)
ik wil trouwens niet het topic verpesten, als het te ver gaat, moeten de moderators maar ingrijpen
Ja dat wel, als ik wat zeg bedoel ik dat ook serieus. Meer als anderen wat zeggen dat ik dat niet meteen aanneem, pas als er wat meer over gezegd wordt enzo, dan kan je ook een beter beeld vormen vind ik hoe en wat.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is toch wel een serieuze reeks. Als je dingen met een korrel zout gaat nemen heeft het ook geen zin om advies te geven.Want dan weet je dus niet wat wel en niet waar is.
Zie je wel jullie laten het steeds terugkomen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daten?
Nee maar misschien ben je er indirect gewoon teveel mee bezig, en juist als je het wat loslaat dat het misschien dan wel beter gaat enzo.
Heb je het liever over gerrie dan?![]()
Slechte ervaring mee? Gelukkig hebben ook veel mensen wel goeie ervaringen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso psychologen
Ze denken allemaal dat ze het weten maar als puntje bij paaltje komt dan heb je geen reet aan ze
Dat was een grapje hequote:Op maandag 20 juni 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je wel jullie laten het steeds terugkomen.
Dat zal best en er zitten ook goede tussen maar het gros heeft de ballen verstand en luistert niet. Helemaal als ik als leek sommige dingen beter in kan schatten en op kan lossen gaat er toch iets fout.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee? Gelukkig hebben ook veel mensen wel goeie ervaringen.
Eigenlijk weten we dat laatste sowieso niet zeker.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is toch wel een serieuze reeks. Als je dingen met een korrel zout gaat nemen heeft het ook geen zin om advies te geven.Want dan weet je dus niet wat wel en niet waar is.
Dat bedoel ik ook dus een beetje, sowieso omdat ik hier nog kort meelees natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eigenlijk weten we dat laatste sowieso niet zeker.
Weetje dat ik precies zoiets als jij heb gehad met een meisje. Is toen uit de hand gelopen, maar bij jou gaat het duidelijk anders. Het wordt minder, gelukkig maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
Maar in ieder geval krijg ik steeds meer het gevoel dat ik het langzaamaan kan loslaten. Meestal kan ik niet naar een foto van haar kijken zonder een vreemd gevoel in mijn maag. Dat heb ik niet meer. Nou ja in ieder geval een stuk minder.
En dat terwijl er zoveel aanbod is van psychologen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal best en er zitten ook goede tussen maar het gros heeft de ballen verstand en luistert niet. Helemaal als ik als leek sommige dingen beter in kan schatten en op kan lossen gaat er toch iets fout.
Eigenlijk zou je foto's van haar sowieso moeten proberen te vermijden.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
Maar in ieder geval krijg ik steeds meer het gevoel dat ik het langzaamaan kan loslaten. Meestal kan ik niet naar een foto van haar kijken zonder een vreemd gevoel in mijn maag. Dat heb ik niet meer. Nou ja in ieder geval een stuk minder.
Ik lees al wat langer mee en denk hetzelfde. We kennen niet het hele verhaal en hier staat enkel wat tekst waarvan we nog maar moeten zien of we het een beetje goed interpreteren.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook dus een beetje, sowieso omdat ik hier nog kort meelees natuurlijk.
Ach crush niet voeden heeft geen zin. Als ik geen foto van haar zie denk ik er toch wel aan.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je foto's van haar sowieso moeten proberen te vermijden.
De crush niet voeden en zo.
Klopt maar op een gegeven moment wordt je dat ook zat. Probleem is dan inmiddels al opgelost dus tja.... Nee ik heb er niks mee met de meestequote:Op maandag 20 juni 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat terwijl er zoveel aanbod is van psychologen.
Moeilijk oordelen als je niet in het wereldje zit, maar het moet toch beter kunnen zou je idd denken.
Soweiso tekst blijft altijd lasting ja. Helemaal met dit soort dingen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik lees al wat langer mee en denk hetzelfde. We kennen niet het hele verhaal en hier staat enkel wat tekst waarvan we nog maar moeten zien of we het een beetje goed interpreteren.
true.. en ook social media sites van de betreffende persoon niet meer bezoeken..quote:Op maandag 20 juni 2011 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je foto's van haar sowieso moeten proberen te vermijden.
De crush niet voeden en zo.
Ik ben allang blij dat ik over 3 maanden niet ga hyperventileren als ik haar weer zie.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
Bij Heloef is het gewoon een starcrush, hij weet dat ze onbereikbaar is en gaat daar gewoon goed mee om, het slaat niet om tot overdreven stalker gedrag ofzo.
Ja dat is zo, maar echt twijfelen aan iemands verhalen is wat anders dan iets niet zeker kunnen weten.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eigenlijk weten we dat laatste sowieso niet zeker.
Tuurlijk is dat niet hetzelfde, maar ook als je ergens aan twijfelt kun je gewoon advies geven voor het geval het wel echt is. Voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar echt twijfelen aan iemands verhalen is wat anders dan iets niet zeker kunnen weten.
Mee eens. Daarom geef ik nooit serieus antwoord op MLIG of Lant. Ik kan er namelijk niet bij, zulke posts.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
Twijfelen doe ik sowieso niet aan mensen anders zou ik hier ook niet komen en meeposten. Maar ben wel weer zo dat als iemand echt alles bij elkaar liegt terwijl ik help dat die het voor mij dan afgedaan heeft.
Joh denk dat het normaal is, op jouw leeftijd. Ik ben wel vaag verliefd geweest op Elvis toen die er niet meer was, maar er zijn ook tig meiden die helemaal gillend op Take that storten toen ze wat jonger waren. in de puberteit hoort dat er gewoon bij.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik over 3 maanden niet ga hyperventileren als ik haar weer zie.
met binnenlandse sterren werkt dat ookquote:Op maandag 20 juni 2011 23:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh denk dat het normaal is, op jouw leeftijd. Ik ben wel vaag verliefd geweest op Elvis toen die er niet meer was, maar er zijn ook tig meiden die helemaal gillend op Take that storten toen ze wat jonger waren. in de puberteit hoort dat er gewoon bij.
Nee dat heb ik ook wel. In topics als r&p roept men heel snel troll, ik geef altijd maar gewoon advies just in case. Maar ik doe dan toch minder uitgebreid dan wanneer ik die twijfels niet heb.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet hetzelfde, maar ook als je ergens aan twijfelt kun je gewoon advies geven voor het geval het wel echt is. Voordeel van de twijfel.
Of ben ik daar de enige in?
Maar goed ook dat veel mensen gewoon verliefd kunnen zijn zonder meteen te gaan stalken.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
Bij Heloef is het gewoon een starcrush, hij weet dat ze onbereikbaar is en gaat daar gewoon goed mee om, het slaat niet om tot overdreven stalker gedrag ofzo.
Nou ik merk het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |