Ja maar de helft van de sociale contacten met jongens valt dan weg, plus geen inkomen of stufi, daar gaat je uitgaan, nog minder jongens om der heen. Ja moeilijk hoor voor zo'n meisjequote:
Jawel geeft gewoon een goed gevoel dat je merkt dat je steeds stapjes vooruit gaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
Tuurlijk valt het mee, een goed uitziende "als ik de verhalen van der mag geloven" jonge meid die extravert is heeft een versier probleem. Ja natuurlijk...
Maar Heloef, je bent al aan het sporten en zo? Misschien helpt dat bij de onzekerheid?
Hoorde toevallig op de radio dat veel mensen gaan studeren of blijven aanmodderen omdat ze dan stufi krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:32 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ja maar de helft van de sociale contacten met jongens valt dan weg, plus geen inkomen of stufi, daar gaat je uitgaan, nog minder jongens om der heen. Ja moeilijk hoor voor zo'n meisje
Nouja, extravert waag ik te betwijfelen.. Bovendien, van die meiden die zichzelf heel veel inbeelden, alleen een raar gezicht trekken wanneer je ze aanspreekt en niets fatsoenlijks terug kunnen zeggen, moet ik niet zoveel hebben. Maakt niet uit hoe knap ze zijn; daar kan ik niets mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
Tuurlijk valt het mee, een goed uitziende "als ik de verhalen van der mag geloven" jonge meid die extravert is heeft een versier probleem. Ja natuurlijk...
Right... alsof studeren financieel aantrekkelijk is. Stufi voor thuiswonende dekt niet eens je collegegeld; stufi voor uitwonende dekt bij lange na niet je vaste lasten, laat staan je collegegeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef Halcon het volgende:
Hoorde toevallig op de radio dat veel mensen gaan studeren of blijven aanmodderen omdat ze dan stufi krijgen.
Wel als je er een aanvullende toelage bij krijgtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Right... alsof studeren financieel aantrekkelijk is. Stufi voor thuiswonende dekt niet eens je collegegeld; stufi voor uitwonende dekt bij lange na niet je vaste lasten, laat staan je collegegeld.
Het is 'n extraatje voor lui die 'n baantje hebben of geld krijgen van de ouders. Als pa en ma de kamer betalen en de boodschappen, dan wordt er met dat geld gezopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Right... alsof studeren financieel aantrekkelijk is. Stufi voor thuiswonende dekt niet eens je collegegeld; stufi voor uitwonende dekt bij lange na niet je vaste lasten, laat staan je collegegeld.
Ligt eraan, van seks kan je ook je beroep makenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoorde toevallig op de radio dat veel mensen gaan studeren of blijven aanmodderen omdat ze dan stufi krijgen.
Ontopic: als het krijgen van seks belangrijker is dan je toekomst, ben je gewoon niet handig bezig. Mag hopen dat ze dat inziet.
Dat kan uiteraard, maar krijg niet de indruk dat dat haar intentie is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt eraan, van seks kan je ook je beroep maken
Of dat handig is is een tweede
Ga ik ook niet vanuit hoor. Denk ook dat het heel anders is, lijkt me in iedergeval.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard, maar krijg niet de indruk dat dat haar intentie is.
Of het handig is weet ik niet. Moreel en qua ethiek kun je er vanalles van vinden, maar als het haar hobby is dan is het in financiële zin natuurlijk een uitstekende keuze.
Iemand die thuis graag eens kookt is ook niet per definitie geschikt als fulltime chef-kok in een restaurant.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga ik ook niet vanuit hoor. Denk ook dat het heel anders is, lijkt me in iedergeval.
Sowieso, school afmaken jongelui
Heb je wat aan die hulp?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja de MLiG-situatie is ook mijn horrorscenario. Al die jaren in "de bloei van je leven" zo uitzitten... En het is ook heel confronterend om dat van hem te lezen, omdat ik nu zelf natuurlijk al een paar maanden zo mijn tijd uitzit.
Verschil is dat ik om de zoveel weken "hulp heb" ( stomme benaming) en dat ik om de zoveel weken iemand vind om mee uit te gaan.
"de hulp" zal vanaf volgende maand een scherpere vorm aannemen ( je weet wel.. een hoger persoon, al zal De Mevrouw er wel bij blijven zitten, zij heeft immers alle notities)quote:
True, het was dan ook slechts een suggestiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iemand die thuis graag eens kookt is ook niet per definitie geschikt als fulltime chef-kok in een restaurant.
Echt? Waar was dat ook alweer een symptoom van...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
"de hulp" zal vanaf volgende maand een scherpere vorm aannemen ( je weet wel.. een hoger persoon, al zal De Mevrouw er wel bij blijven zitten, zij heeft immers alle notities)
___
oh en over de mevrouw ben ik niet zo te spreken, zoals jullie al weten.. ze wil bijvoorbeeld weten wat ik denk, wanneer ik niets denk (???)
Niemand denkt ooit aan niets.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
oh en over de mevrouw ben ik niet zo te spreken, zoals jullie al weten.. ze wil bijvoorbeeld weten wat ik denk, wanneer ik niets denk (???)
Psycholoog zijn is ook moeilijk. Het is een beroep waarbij je als professional nooit helemaal weet of je het zelf wel snapt. Je hoopt dat de patient zelf goed kan uitleggen wat er aan schort, maar dat weet de patient zelf vaak ook niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
"de hulp" zal vanaf volgende maand een scherpere vorm aannemen ( je weet wel.. een hoger persoon, al zal De Mevrouw er wel bij blijven zitten, zij heeft immers alle notities)
___
Verwarring?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt? Waar was dat ook alweer een symptoom van...
Het schijnt dat je dat met meditatie kunt bereiken.quote:
Ik zat hier een beetje aan te denken:quote:
Ik wil daar best op ingaan, maar dat is denk ik wel erg off-topic. Dat zou dus in een ander topic moeten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Psycholoog zijn is ook moeilijk. Het is een beroep waarbij je als professional nooit helemaal weet of je het zelf wel snapt. Je hoopt dat de patient zelf goed kan uitleggen wat er aan schort, maar dat weet de patient zelf vaak ook niet.
Kun je iets zeggen over je slaap problemen van een jaar terug. Ik weet nog steeds niet wat je toen meemaakte en wat jij dacht dat daar de oorzaak van was. Of is dat te persoonlijk?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik wil daar best op ingaan, maar dat is denk ik wel erg off-topic. Dat zou dus in een ander topic moeten.
Van mij mag het wel. We hebben al vaak in dit topic stil gestaan bij users ipv versieren. Een eigen topic is beter als je er langer bij stil wilt staan en niet iedereen er tussendoor komt met andere zaken. Tevens krijg je dan meer reakties. Je mag me ook een PM sturen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik wil daar best op ingaan, maar dat is denk ik wel erg off-topic. Dat zou dus in een ander topic moeten.
zeg je ook wel eens bedieningsmevrouw (serveerster), reperatiemeneer (loodgieter) etc.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
___
Alles behalve de complete waarheidquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb echt anderhalf uur nodig om me klaar te maken. Wat moet ik dan zeggen?
Ja als het rond etenstijd is, kan ik zeggen: "Ik moet nog eten". 's Ochtends kan ik zeggen: "Ik ben net uit bed". Maar verder, random overdag/ 's avonds. Wat dan. Hij weet dat ik zit te wachten op werk en alles ( dus "vrij").quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:02 schreef greatjob het volgende:
[..]
Alles behalve de complete waarheid"Zullen we over een uurtje of 2 afspreken, ik heb nog wat dingen te doen."
Zeg gewoon dat je bezig bent. Je hoeft geen details te gevenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja als het rond etenstijd is, kan ik zeggen: "Ik moet nog eten". 's Ochtends kan ik zeggen: "Ik ben net uit bed". Maar verder, random overdag/ 's avonds. Wat dan. Hij weet dat ik zit te wachten op werk en alles ( dus "vrij").
Oh en in een relatie zou ik natuurlijk niet zo precies doen met haar en make-up en alles, maar met dit wel hoor, zo'n eerste ontmoeting.
Ok.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik weet het niet hoor deelnemer, dat is niet goed in dit topic
Net om de hoek? Heb je hem al eens gezien?quote:on-topic: er woont een poezenjongen hier om de hoek volgens een datingsite
zijn nummer heb ik
ik weet alleen niet wat zijn intenties zijn, hij is niet wanhopig en heeft een goedgevuld leven
misschien zou hij een ontmoeting meer als "ff chillen" zien
Oja en: Stel hij wil opeens afspreken. Ik heb echt anderhalf uur nodig om me klaar te maken. Wat moet ik dan zeggen?
Hoezo ben jij anderhalfuur bezig met je uiterlijk? Wat doe je er allemaal aan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja als het rond etenstijd is, kan ik zeggen: "Ik moet nog eten". 's Ochtends kan ik zeggen: "Ik ben net uit bed". Maar verder, random overdag/ 's avonds. Wat dan. Hij weet dat ik zit te wachten op werk en alles ( dus "vrij").
Oh en in een relatie zou ik natuurlijk niet zo precies doen met haar en make-up en alles, maar met dit wel hoor, zo'n eerste ontmoeting.
Alles scheren, haar met 3 shampoos, oogschaduws mengen.. beetje lanterfanten tussendoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoezo ben jij anderhalfuur bezig met je uiterlijk? Wat doe je er allemaal aan?
Pukkels wegwerken? Ik denk dat wij samen best wel kunnen chillen/lanterfanten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Alles scheren, haar met 3 shampoos, oogschaduws mengen.. beetje lanterfanten tussendoor
Als ik alles moet scheren dan ben ik meer dan 2 uur kwijt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Alles scheren, haar met 3 shampoos, oogschaduws mengen.. beetje lanterfanten tussendoor
Op FOK! zit ook iemand die z'n vriendin zoenmevrouw noemt, dus tja ach....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:01 schreef greatjob het volgende:
zeg je ook wel eens bedieningsmevrouw (serveerster), reperatiemeneer (loodgieter) etc.
ik ken iemand die dat doet
Grappig, lijkt wel wat weg te hebben van verwardheidquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zat hier een beetje aan te denken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissociatie_(psychologie)
Of de leegheid die borderliners wel eens voelen.
Precies. Ik krijg maar 75, het is simpelweg mooi meegenomen omdat mijn vader alles voor mij betaald en ik de stufi + zorgtoeslag zelf mag houden. Maar voor zo weinig geld blijf ik niet studeren, ik kan me ook niet voorstellen dat mensen blijven studeren voor de stufi; zoveel is dat vaak niet eens, behalve misschien als je een aanvullende beurs neemt (wat ik ook probeerde, maar ik kan 't niet krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Waarom nou weer pukkels wegwerken? Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Pukkels wegwerken? Ik denk dat wij samen best wel kunnen chillen/lanterfanten.
Jij scheert dagelijks alles?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat daar eens maatregelen voor getroffen waren. Blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:28 schreef Mpj het volgende:
Ik ken wel personen die zogenaamd uitwonend zijn maar eigenlijk nog thuis wonen. Daardoor krijg je ook meer, maar het is wel fraude.
Misschien was dat een minder tactische poging tot flirten?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Waarom nou weer pukkels wegwerken? Waar slaat dat op?
Mss reageert Mpj op afwijzingen door te gaan pesten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Waarom nou weer pukkels wegwerken? Waar slaat dat op?
Het was erg makkelijk te omzeilen. Zeker als je ergens gewoon een bed had staan. Dit heb ik zZelf niet gedaan, kan wel velen die dit deden/doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat daar eens maatregelen voor getroffen waren. Blijkbaar niet goed genoeg.
Hij doet 't nu al een jaar (miss langer) en tot nu toe gaat het goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat daar eens maatregelen voor getroffen waren. Blijkbaar niet goed genoeg.
Ben ik afgewezen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mss reageert Mpj op afwijzingen door te gaan pesten.
Nee, ik val werkelijk waar niet op hippies met seksverslavingen. Plus ik heb 'n vriendin.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien was dat een minder tactische poging tot flirten?
Hoe wil je daar maatregelen voor treffen? Op mijn adres wonen volgens de boeken ook 4 mensen, terwijl ik toch echt maar 1 huisgenoot hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat risico willen lopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hij doet 't nu al een jaar (miss langer) en tot nu toe gaat het goed.
[..]
Ben ik afgewezen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |