We kunnen niet meer zonder internet. Ik ken het.Ik heb soms het gevoel ermee geboren te zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eh ik had zelf maar vrij weinig internet, zat elke keer in het zwembad of aan het strand haha, maar af en toe zat ik wel in de lobby op de WiFi![]()
Met wie was je?quote:Maar inderdaad, 5 sterren all inclusive Marriott, business class vliegen, heerlijk, time of my life.
Ben single.quote:
Precies, haat de afwezigheid van internet, eigenlijk best erg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We kunnen niet meer zonder internet. Ik ken het.Ik heb soms het gevoel ermee geboren te zijn.
Dat hoeft toch geen beperking te zijn, wel? Ik neem aan dat je aardig wat vrienden hebt.quote:
Lol.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, haat de afwezigheid van internet, eigenlijk best erg.
En dan heb ik nog de tijd "meegemaakt" *kuch opa VS* dat je nog naar de bieb moest voor internet en dat computers thuis niet bestonden of niks konden.
Dat is waar, maar we moeten eerst nog keer naar Twente remember?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat hoeft toch geen beperking te zijn, wel? Ik neem aan dat je aardig wat vrienden hebt.
Ennuh, volgende keer mij even polsen of ik tijd heb. Ik ga zo met je mee hoor. One gay and one straight could have fun too.
Je wil eerst ff aan me ruiken zeg maar, voor je een week met me in Curacao duikt. Ik begrijp het.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, maar we moeten eerst nog keer naar Twente remember?
Neu dat niet, maar dat hadden we nog afgesproken I think.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je wil eerst ff ruiken zeg maar, voor je een week met me in Curacao duikt. Ik begrijp het.
Ohzo... geen probleem.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu dat niet, maar dat hadden we nog afgesproken I think.
Dude, zo ver woon ik niet wegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ohzo... geen probleem.
Zodra ik ergens op een terras plof SMS ik je meteen of je binnen 3 uur kunt komen.
Ja ach, weet ik veel. For all I know ben je net even bezig met een dikke opdracht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dude, zo ver woon ik niet weg
Maar strak plan.
Ga ik voor de zekerheid maar even de bouwmarkt inquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja ach, weet ik veel. For all I know ben je net even bezig met een dikke opdracht.
Daarbij, mij 3 uur laten wachten heb ik nog te goed van je. Zo ben ik dan ook wel weer.
"Meneer, meneer... heeft u ook roze plintjes?"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga ik voor de zekerheid maar even de bouwmarkt inHoewel, homo's in een bouwmarkt, dat gaat fout.
Wish I was young again.quote:Maar mijn contract zit er op over een week he, ga weer naar school voor een minor, dus tijd zat hehe.
"Ieeeeeee moet ik dit helemaal zelf doen?! Bahhhhhh *zwaait met handtas en draait om*"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
"Meneer, meneer... heeft u ook roze plintjes?"
Edoch, ik prefereer werk.quote:Wish I was young again.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Ieeeeeee moet ik dit helemaal zelf doen?! Bahhhhhh *zwaait met handtas en draait om*"
Ik werk nu al 40 jaar. (mijn eerste klus was ter wereld komenquote:Edoch, ik prefereer werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |