Het enige redelijke nummer tot nu toe is van Timoteij, al valt dat me ook wat tegen; het refrein dan tenminste. Het klinkt voor mij net wat te gecompliceerd in vergelijking met hun andere nummers. Dat hoeft niet zo verkeerd te zijn, maar is het ook wat minder flitsend mijns inziens.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef ItaloDancer het volgende:
6 snippets online.
David Lindgren brengt het nummer dat Danny eigenlijk zou doen, voordat hij op het laatste moment van nummer veranderde! (De titel is veranderd van 'To The Sky' naar 'Shout It Out'). David is echter totaal niet de persoon om dit nummer goed te brengen, en een winnaarslied was het sowieso al niet (dus verstandig van Danny om van inzending te wijzigen).
Timoteij klinkt goed, vooral het instrumentale deel, maar het is niet zo'n makkelijke sing-a-long zoals Kom. Maar ze zullen waarschijnlijk wel doorgaan in deze matige semi.
Andreas Lundstedt heeft een waardeloos nummer! Ik denk dat Ulrik sowieso door is, ik vind er niets aan, maar het nummer is niet zo slecht dat hij moet vrezen. Top Cats zijn lang niet zo goed als The Playtones. Sonja... tja... niet heel slecht, maar behoorlijk gedateerd.
Waar staan die, dan ga ik ook ff luisterenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:52 schreef ItaloDancer het volgende:
6 snippets online.
David Lindgren brengt het nummer dat Danny eigenlijk zou doen, voordat hij op het laatste moment van nummer veranderde! (De titel is veranderd van 'To The Sky' naar 'Shout It Out'). David is echter totaal niet de persoon om dit nummer goed te brengen, en een winnaarslied was het sowieso al niet (dus verstandig van Danny om van inzending te wijzigen).
Timoteij klinkt goed, vooral het instrumentale deel, maar het is niet zo'n makkelijke sing-a-long zoals Kom. Maar ze zullen waarschijnlijk wel doorgaan in deze matige semi.
Andreas Lundstedt heeft een waardeloos nummer! Ik denk dat Ulrik sowieso door is, ik vind er niets aan, maar het nummer is niet zo slecht dat hij moet vrezen. Top Cats zijn lang niet zo goed als The Playtones. Sonja... tja... niet heel slecht, maar behoorlijk gedateerd.
Heb geloof ik mijn stem al klaarquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef TychoL het volgende:
haha dankjewelIk vind de nummers van timoteij en Mimi Oh
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Heb geloof ik mijn stem al klaar
Wat een duidelijk verschil zeg, meer dan 50 procent van de stemmen. Nummer twee haalt net de 20 procent.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:16 schreef ItaloDancer het volgende:
Publieksstemming na generale repetitie:
1. David Lindgren - "Shout it Out", 394 röster
2. Ulrik Munther - "Soldiers", 148 röster
3. Timoteij - "Stormande hav", 49 röster
4. Thomas di Leva "Ge aldrig upp", 41 röster
5. Andreas Lundstedt - "Aldrig aldrig", 24 röster
6. Sonja Aldén - "I din himmel", 22 röster
7. Top Cats - "Baby Doll", 20 röster
8. Mimi Oh - "Det går för långsamt", 13 röster
[ afbeelding ]
In dat stukje van amper een minuut vond ik erg absoluut niet veel aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Wat een duidelijk verschil zeg, meer dan 50 procent van de stemmen. Nummer twee haalt net de 20 procent.
Hij is ook de favoriet bij de bookmakers nu
Inderdaad, maar eigenlijk scoren de nummers 3 t/m 8 allemaal belabberd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
In dat stukje van amper een minuut vond ik erg absoluut niet veel aan.
Mimi Oh wel dramatisch weinig stemmen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |