Ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:10 schreef TheArt het volgende:
Ik kijk het nu terug, maar had Marie het pakje van Agnes van een paar jaar terug geleend?![]()
Dead by April vind ik echt vreselijk. Dat dit rechtstreeks naar Globen gaat, begrijp ik dus echt niet. En Thorsten Flinck spoort niet.
Wow ze zong zelfs Britney Spearsquote:
Wat is dat voor verkiezing?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Tevens is de webstream meer dan 440.000 keer opgevraagd; meer dan de finale van vorig jaar.
En stem op Anniela voor de Tredje Chansen aub!http://svt.se/2.176206
Wat een slechte selectie zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef ItaloDancer het volgende:
En stem op Anniela voor de Tredje Chansen aub!http://svt.se/2.176206
Ah oke, elke keer een nieuwe selectie dus. Ik vroeg me al af waarom ze zo'n slechte selectie hadden gemaakt van goede nummers die de finale niet haalden. Dan ken ik nog wel zo'n 15 betere nummers. Maar dank voor de uitleg. Is dit de eerste selectie of is er al een selectie van nummers geweest? Ik ben benieuwd welke daar dan bijzaten.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Oh, heb ik nog niet verteld.
Loopt parallel aan Melodifestivalen: een internet-contest onder de liedjes die sinds de invoering van de halve finales (2002) de finale niet gehaald hebben. Verder werkt het precies zoals Melodifestivalen (elke week gaan de twee met de meeste stemmen naar de finale en de nummers 3 en 4 naar een 'Sista chansen' (De laatste kans).
Ook wordt elke week in de live-uitzending één liedje uit die 'Tredje chansen' vertolkt door een andere artiest (zoals afgelopen zaterdag 'Try Again').
Het is ook meer een eigen keuze van Björkman vermoed ik (net zoals een groot deel van Melodifestivalen natuurlijk).quote:Op maandag 6 februari 2012 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ah oke, elke keer een nieuwe selectie dus. Ik vroeg me al af waarom ze zo'n slechte selectie hadden gemaakt van goede nummers die de finale niet haalden. Dan ken ik nog wel zo'n 15 betere nummers. Maar dank voor de uitleg. Is dit de eerste selectie of is er al een selectie van nummers geweest? Ik ben benieuwd welke daar dan bijzaten.
Het meisje was ziek!!quote:Ik stem voor Ola. Nummer van Anniela was prima hoor, maar ik blijf het pijnlijk vinden hoe ze al na 1 sec. bekaf is
Maakt niet uit, ze gaan allebei door naar de finalequote:EDIT: Ik zie dat Pain of Salvation de eerste halve finale gewonnen heeft. Jammer, ik vond Velvet veel beter.
Dat laatste zag ik ook daarna jaquote:Op maandag 6 februari 2012 23:50 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het is ook meer een eigen keuze van Björkman vermoed ik (net zoals een groot deel van Melodifestivalen natuurlijk).
[..]
Het meisje was ziek!!
[..]
Maakt niet uit, ze gaan allebei door naar de finale
Ik geloof er ook niet zo in dat pak 'em beet de Armeense televoter of het Nederlandse 'vak'jurylid hier heel wild van wordt.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:38 schreef TheVulture het volgende:
Euphoria gevonden op YT.... goed nummer... maar ik denk niet dat het zo zou werken in Baku op de een of andere manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |