Inderdaad, die zou ook nog kunnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:56 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]of Di Leva ipv Top Cats?...
Of een sekteleiderquote:
Gewoon vrouwen verbieden te stemmen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:16 schreef ItaloDancer het volgende:
Onder de 18 verbieden om te stemmen!
Dat zou ik toch wel zeggen inderdaadquote:
Ook een idee inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon vrouwen verbieden te stemmen.
Ik vond Andreas Lundstedt ook echt dramatisch.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:31 schreef ItaloDancer het volgende:
Aftonbladet
Vem var bäst i kväll?
Ulrik Munther 16.19%
Top Cats 12.28%
Sonja Aldén 3.69%
Andreas Lundstedt 3.1%
Timoteij 13.76%
David Lindgren 33.25%
Mimi Oh 2.57%
Thomas DiLeva 15.17%
Totalt antal röster: 7,832
Of... voor Miss Charlottequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Hij is nu zelfs al over de 40% heen.
Hij en Danny gaan het elkaar moeilijk maken in de finale ... goed voor Loreen bijvoorbeeld
Het is een schande, ze zag er prachtig uitquote:
Andreas ligt er toch uit?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat leren we weer uit deze en de vorige semi? Alle weirdos gaan standaard door.
Ik vond en vind Om Natten nog steeds zo tofquote:Op zondag 12 februari 2012 16:18 schreef grazz het volgende:
Interval met Jessica Folcker![]()
Ziet er nog altijd goed uit zeg! Heeft nu al 2x mee gedaan aan MF en mag wat mij betreft snel terug komen
Uit protest tegen de barslechte selectie die ze deze week hebben gemaakt, besluit ik niet te stemmenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:34 schreef ItaloDancer het volgende:
In Tredje Chansen zijn afgelopen week Ola en Pain of Salvation door naar de finale. Anniela en Pauline gaan naar Sista Chansen.
Tredje Chansen deze week:
Bosson - "Efharisto" (2004)
Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - "Killing Me Tenderly" (2009)
Roger Pontare - "Silverland" (2006)
Lasse Lindh - "Du behöver aldrig mer vara rädd" (2008)
Christian Walz - "Like Suicide" (2011)
Kalle Moraeus & Orsa Spelmän - "Underbart" (2010)
Maarja - "He Is Always On My Mind" (2003)
Loreen - "My Heart Is Refusing Me" (2011)
Oftewel, de winnaar van Tredje Chansen is reeds gekend![]()
Stemmen: http://svt.se/2.176206
Efharisto vind ik echt vreselijk, terwijl ik dit soort nummers meestal wel op prijs stel. Underbart valt inderdaad wel mee.quote:
En het beste startnummer ook nog eens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Kan niet wachten om Björn Ranelid's nummer te horen!
Ik heb van de week nog geld proberen in te zetten op Ranelid direct naar Globen, omdat ik er op de één of andere manier wel wat van verwachtte (hele hoge odds van 15, maar hij schrijft boeken, het is geen zanger, wel een vreemde vogel, met een dance-nummer en mag als laatste in zijn halve finale, dat moest iets aparts zijn). Helaas mocht ik er van Unibet maar 2 euro (!!) op inzetten
[ afbeelding ]
Die stoot is ondertussen wel 46... Maar met de muziek is zeker niets misquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Deze stoot zou ik ook nog wel eens terug willen zien
Carola was ook 44 toen ze meedeedquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die stoot is ondertussen wel 46... Maar met de muziek is zeker niets mis
Ik vind het nummer op zich prima, maar waarom inderdaad die tekst er tussendoor opzeggen. Ik dacht dat ik naar een gewone tekstvoordracht aan het luisteren was i.p.v. een nummerquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:39 schreef grazz het volgende:
- Björn en Sara: Kan Sara dat nummer niet alleen ZINGEN? Alleen het refrein klinkt nog ergens naar. 6/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |