abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107339717
Yeah! ik ben ook bij de finale! Net de kaartjes bevestigd *O*

Nou ja finale... voor de generale repetitie dan... Maar toch... c_/
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_107340787
:D ! Kostda? :P
pi_107341076
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:48 schreef ItaloDancer het volgende:
:D ! Kostda? :P
Je kon via hoofdsponsor COOP 2 kaartjes voor halve prijs kopen. 245 per stuk. Läktare A6.
Normaal kost dat geintje dus 490 kroon per kaartje. Dat had ik er dan weer niet voor over gehad.
pi_107346712
Kregen ze ze anders niet verkocht dan?
pi_107374163
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 00:11 schreef ItaloDancer het volgende:
Kregen ze ze anders niet verkocht dan?
Volgens mij is het meer een publiciteitsdingetje. Kreeg bijvoorbeeld afgelopen week van hun ook al een folder in de bus met tips over wat te eten tijdens MF en in de winkels ligt een gratis "gezelschapsspel MF". Ze pakken het nogal groots aan dit jaar. Lijkt me dit een onderdeel van. Stond ook duidelijk bij dat er een beperkt aantal kaarten beschikbaar waren voor deze actie.
pi_107486340
De pers krijgen nu de liedjes uit de eerste halve finale te horen.

Podium:

pi_107518348
Eerste foto's van de repetitie van Sean Banan met Sean Den förste banan. Wie van bananen houdt moet zaterdag zeker kijken (als er een live stream is.. :{ )

All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_107519193
Ik wilde gisteren al de reacties van de pers posten, maar helaas lag internet eruit.

Schlagerprofilerna over Loreen: So… Fantastic. The natural step forward after last year’s success. Loreen’s voice, Boström’s wonderful production and – probably most of all – G:son’s amazing talent of writing songs to suit any genre, come together to create something amazing. It’s modern, you can dance to it, it’s a hit. And it’s still 100% Loreen.

Will it win? It stands a big chance. Anything other than direkt till Globen would be a scandal. Loreen would have to majorly mess up on stage not to do this.
Sounds like… David Guetta’s Titanium.

Benieuwd!!!!

SVT uploadt nu gedurende de dag 1 minute previews van de liedjes/optredens van de artiesten.
Sean Banan, Abalone Dots en The Moniker staan reeds online op www.melodifestivalen.se !
pi_107524052
Mijn waardering voor de snippets:
Loreen 9/10
Sean Banan 8/10
Marie Serneholt 7/10
Afro-Dite 7/10
Abalone Dots 6/10
Dead By April 4/10
The Moniker 3/10
Thorsten Flinck 0/10

[ Bericht 30% gewijzigd door ItaloDancer op 02-02-2012 20:22:55 ]
pi_107526934
Ik vind ze dit jaar echt ongelooflijk traag met uploaden. Ik wacht nog ff totdat ze allemaal online staan. Ik ben erg benieuwd naar Loreen, want als haar lied dezelfde stijl heeft als dat van Titanium dan heb ik mijn favoriet :D, ook Dead By April, Afro-Dite en Marie hebben hopelijk goede nummers.
pi_107527984
Nou ja, vorig jaar kwamen ze allemaal in een show om... 21:00 ofzo toch?
Nu doen ze het gedurende de dag, dus dat is een vooruitgang. Maar het is pas uren na de repetities dat ze de snippets online zetten ja.
pi_107528476
Alles nu online.

Loreen: http://svt.se/melodifesti(...)ostarka_framtradande
Zeg het maar.
pi_107530272
Ik twijfelde een klein beetje en het kostte me een stuk of vijf luisterbeurten, maar nu ben ik helemaal om. Wat een fantastisch nummer, kan niet wachten tot zaterdag om hem helemaal te horen.
pi_107530326
1.Loreen - Euphoria: Oh meer meer meer. Kijk, hier word ik vrolijk van. Hier wil ik naar blijven kijken, hier wil ik meer van horen. Doet me ook een beetje aan de 90's denken qua stijl. Dit moet gewoon naar de finale. Vooralsnog denk ik wel dat haar nummer van vorig jaar beter is.
2.Sean Banan - Sean den förste Banan: Oh dit klinkt wel heel vrolijk. Refrein zit meteen in m'n hoofd.
3.Afro-Dite - The Boy Can Dance: Aardige disco plaat maar te zwak refrein..
4.The Moniker - I Want To Be Chris Isaak (This Is Just The Beginning): Nice, maar verder niet heel bijzonder.

5.Marie Serneholt - Salt & Pepper: Meh, doet me niks. Klinkt als een mix van andere bekende liedjes.
6.Dead by April - Mystery: Zo, ik dacht..dat begint lekker boyband-achtig lol, maar daarna...WTF!? Horror! Ik weet niet meer hoe ze het noemen, grunten?, misschien heb ik het mis. Ik kan daar gewoon niet naar luisteren.
7.Abalone Dots - På väg: De vrouwelijke 3JS? Lijkt me nogal saai dit.
8.Thorsten Flinck - Jag reser mig igen: Gaap.
pi_107530367
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik twijfelde een klein beetje en het kostte me een stuk of vijf luisterbeurten, maar nu ben ik helemaal om. Wat een fantastisch nummer, kan niet wachten tot zaterdag om hem helemaal te horen.
^O^
pi_107530835
Ik ben het eens met je commentaar op bijna alle nummers, behalve bij The Moniker (vind ik niet om aan te horen, maar dit had ik ook precies verwacht, nu hij zijn vorig jaar verkregen bekendheid gebruikt om een wat alternatiever nummer ten gehore te brengen) en Marie Serneholt (vind ik best leuk klinken, al is het natuurlijk volledig kansloos voor kwalificatie voor wat voor verdere ronde dan ook).
pi_107537982
Marie valt me tegen. Ze heeft een paar jaar geleden erg leuke popliedjes uitgebracht, maar dit vind ik gewoon te middelmatig. Eerder zong ze disconnect me geloof ik, vond ik veel leuker.

Laten we Loreen supporteren, zij MOET naar de finale *O*
pi_107538607
Ik wil haar met alle liefde supporteren, maar dat heeft ze niet nodig, want deze halve finale is een 'set up' speciaal voor haar ;)
Alhoewel ik niet denk dat ze de finale gaat winnen.
pi_107539041
Björkman :+

Zou hij Charlotte willen laten winnen? :D *O* Ik ben ook zo ongelooflijk benieuwd naar haar nummer. Dat van Danny trouwens ook wel.
pi_107539159
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef grazz het volgende:
Marie valt me tegen. Ze heeft een paar jaar geleden erg leuke popliedjes uitgebracht, maar dit vind ik gewoon te middelmatig. Eerder zong ze disconnect me geloof ik, vond ik veel leuker.

Laten we Loreen supporteren, zij MOET naar de finale *O*
Als het nummer van Marie naar een climax toewerkt, dan lijkt het me niet dat ze hoge ogen gaat gooien :O
pi_107539365
quote:
11s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:44 schreef grazz het volgende:
Björkman :+

Zou hij Charlotte willen laten winnen? :D *O* Ik ben ook zo ongelooflijk benieuwd naar haar nummer. Dat van Danny trouwens ook wel.
Eens :Y Ben geen Charlotte-fan maar volgens haarzelf en Kempe is het nummer beter dan Hero. Dan zet je hoog in.
Zelf ben ik vooral benieuwd naar Timoteij (en Danny)...
pi_107539507
Ik vond dat minuutje van Thorsten Flinck wel leuk eigenlijk :@
pi_107547039
Ik vind dat Bananenlied eigenlijk het leukste :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_107548487
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:22 schreef Fred_B het volgende:
Dank je! Nu durf ik hem weer een paar keer af te spelen :7
pi_107558874
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik durf het niet toe te geven, maar ik eigenlijk ook _O-

Nummer van Loreen moet nog groeien bij mij. Een minuut is misschien ook te weinig om het echt op je in te laten werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')