Je kon via hoofdsponsor COOP 2 kaartjes voor halve prijs kopen. 245 per stuk. Läktare A6.quote:
Volgens mij is het meer een publiciteitsdingetje. Kreeg bijvoorbeeld afgelopen week van hun ook al een folder in de bus met tips over wat te eten tijdens MF en in de winkels ligt een gratis "gezelschapsspel MF". Ze pakken het nogal groots aan dit jaar. Lijkt me dit een onderdeel van. Stond ook duidelijk bij dat er een beperkt aantal kaarten beschikbaar waren voor deze actie.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:11 schreef ItaloDancer het volgende:
Kregen ze ze anders niet verkocht dan?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik twijfelde een klein beetje en het kostte me een stuk of vijf luisterbeurten, maar nu ben ik helemaal om. Wat een fantastisch nummer, kan niet wachten tot zaterdag om hem helemaal te horen.
Als het nummer van Marie naar een climax toewerkt, dan lijkt het me niet dat ze hoge ogen gaat gooienquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef grazz het volgende:
Marie valt me tegen. Ze heeft een paar jaar geleden erg leuke popliedjes uitgebracht, maar dit vind ik gewoon te middelmatig. Eerder zong ze disconnect me geloof ik, vond ik veel leuker.
Laten we Loreen supporteren, zij MOET naar de finale
Eensquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:44 schreef grazz het volgende:
Björkman![]()
Zou hij Charlotte willen laten winnen?![]()
Ik ben ook zo ongelooflijk benieuwd naar haar nummer. Dat van Danny trouwens ook wel.
Dank je! Nu durf ik hem weer een paar keer af te spelenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dat Bananenlied eigenlijk het leukste
Ik durf het niet toe te geven, maar ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dat Bananenlied eigenlijk het leukste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |