quote:Op maandag 20 juni 2011 18:48 schreef ranja het volgende:
Deze dame heeft net haar 1e album uitgebracht. Wie is ze?
Ik reken het antwoord 'de dochter van ...' ook goed mits de juiste naam op de puntjes
Ja, ze is wat te jong om de Slits van de jaren 70 te hebben gezetenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:39 schreef pipster het volgende:
Ook opgezocht, denk niet dat ik daar verder op zou zijn gekomen. Wel op de drummer met wat hints maar niet de dochter iig. Tja The Slits van 2005 ev......
qua naam misschien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ken geen drummer uit engeland die iets met voeding van doen heeft.
Dat was de vorige vraagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:02 schreef pipster het volgende:
De drummer was Paul Cook van de Sex Pistols.
Daar sloeg de vraag van Blogman en dus ook het antwoord van pipster opquote:
zo is het maar net...quote:Daar sloeg de vraag van Blogman en dus ook het antwoord van pipster op
Mmmmm, Coronaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:41 schreef pipster het volgende:
Ik kan de Minutemen wel aan Jack/ass koppelen.
quote:is the pseudonym of Kevin William Crompton (born February 13, 1961), who was a founding member of the industrial music band Skinny Puppy, along with Nivek Ogre. In addition to his work with Skinny Puppy,
has had several side projects, including Doubting Thomas, Cyberaktif, and Hilt
pipster +1quote:
Ho, bij de Sopranos uiteraard.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:44 schreef pipster het volgende:
Ik zou A3 toch bij een andere serie dan Get a Life plaatsen.
Ik kom er welgeteld tot 2 3 na een paar minuten, dus deze vraag ga ik vandaag sowieso niet meer redden...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:39 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik tien (eind)rijmende bandnamen? (Waarbij de regel is: Talk Talk rijmt niet, Bow Wow Wow wel)
Goed man, easy-peasyquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef ranja het volgende:
Curlee Wurlee
Won Ton Ton
Oingo Boingo
Ratcat
Mo-Do
Dressy Bessy
Milli Vanilli
Mai Tai
Los Lobos
Dizzy Miss Lizzy
It isquote:
Berkery +1quote:
Had gisteren dan nog wel Frizzle Sizzle en Lynyrd Skynyrd...quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Goed man, easy-peasy
ranja +1
Won Ton Ton
Fred Is Dead
My Dad Is Dead
Ace Of Base
Milli Vanilli
Los Lobos
Pell Mell
Tears For Fears
Sigue Sigue Sputnik
Als Je Maar Bekend Band
Wang Dang Sweet Boomtang!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had gisteren dan nog wel Frizzle Sizzle en Lynyrd Skynyrd...
Nee, een andere zangeres vandaag de dag...quote:
Die vragen komen wel degelijk regelmatig voorbij, alleen nu even niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:49 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
waarom zijn de vragen haast altijd in het rock-genre & rockbands en nooit eens elektro of rap, o.i.d.
Die niet...quote:
dan moet je even wat langer meekijken, die zijn er genoeg hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:49 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
waarom zijn de vragen haast altijd in het rock-genre & rockbands en nooit eens elektro of rap, o.i.d.
oke, ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:04 schreef bartrid het volgende:
[..]
dan moet je even wat langer meekijken, die zijn er genoeg hoor.
Daarom vraag ik ook een zangeres i.p.v. 'dit soort muziek'...quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:53 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
[..]
oke, ik kan niet wachten.
want van dit soort muziek scoor ik geen punten:P
Zij van Berlin? of moet je echt een naam hebben?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook een zangeres i.p.v. 'dit soort muziek'...
Ze scoorde een #1 hit in 1986 en daarna zagen we d'r niet meer echt terug...
In mijn vorige post zit trouwens nog een behoorlijke hint verstopt...
Da's vandaag 19 jaar geledenquote:
Da's vandaag 19 jaar en 11 maanden geledenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sniff 'n the Tears - Driver's Seat
2001 was dat toch? Of was dat een re- make.quote:
Dat zou kunnen... even YouTube checkenquote:
oja, 1991 ging het omquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:59 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
2001 was dat toch? Of was dat een re- make.
Ik heb me op de Engelstalige Wiki gebaseerd, I should have known better maybe...quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Idd, alleen was dat 1987 en geen nummer 1-hit
ach ja dat zou heel goed kunnen.quote:
quote:Asked what he thought of, Gallagher replied: "They look like fucking Amish people. You know, them ones with the big sideys that don't use electricity? Growing their own food and putting barns up. I need music to be a bit more sexy and played by people who look a bit fucking dangerous."
Niet wellichtquote:
Is 'm inderdaad. Mick Karn, de bassist.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:49 schreef pipster het volgende:
Oh, dat is die overledene (ergens dit jaar) van Japan. Geen idee verder hoe hij heet.
Welk nummer van wie?quote:Winter's city-side
Crystal bits of snowflakes all around my head and in the wind
I had no illusions
That I'd ever find a glimpse of summer heat-waves in your eyes
bukgeit +1 en 7 secondenquote:Big In Japan van Alphaville.
Was dit dan eindelijk een vraag in jouw straatje?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:12 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Vooral van Snap!
En als ik het me goed herinner heb ik een keer gehoord dat hij ook drummer is geweest..
Tikkie, jij bent 'm...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Simple Plan, 'Jet Lag' o.i.d.
Kutnummer
Jet Lag - Big Jet Planequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:32 schreef ranja het volgende:
Die snap ik niet, maar een plaatje van Julia is altijd goed
Rodrigyo en Gabriella, ofzoiets?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:47 schreef ranja het volgende:
Oja, ik ken niet zoveel muziek van ze, wel een paar keer op tv gezien.
Wie zijn dit?
[ afbeelding ]
He-le-maal mee eens, dit krijg je dus als je op het werk alleen maar 538 hoort. excuus daarvoor.quote:Simple Plan, 'Jet Lag' o.i.d.
Kutnummer
dat was augustus, Bangles december, Mel & Kim januari het volgende jaar en Kaoma pas 1989quote:
februari.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef cafca het volgende:
when the going gets tough the tough get going van Billy ocean
september.quote:
bukgeit +1quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:41 schreef bukgeit het volgende:
Janet Jackson - What Have You Done For Me Lately?
Toen ik begin mei in Dinant was, kwam ik daar ook achter toen ik me afvroeg waarom er op de brug allemaal saxofoons stonden...quote:
En terecht: Brel en Merkx.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:19 schreef Beregd het volgende:
jawel!
Volgens de Waalse collega's was hBrel zelfs de allergrootste Belg allertijden.
Moest ik ook meteeen aan denken, vooral ook omdat in de popquiz gisteren een ronde was met alleen maar canadese artiesten.quote:
Door de "daarom" vermoed ik dat ze een lied met de zelfde titel hebben uitgebracht, die op het vertrek van bukgeit slaat.quote:Daarom: Wat is de overeenkomst tussen de volgende uitvoerenden?
Of zelfs hetzelfde nummer hebben gecoverd aangezien MM het over "uitvoerenden" heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:29 schreef pipster het volgende:
[..]
Door de "daarom" vermoed ik dat ze een lied met de zelfde titel hebben uitgebracht, die op het vertrek van bukgeit slaat.
Maar wat, Run to you of sk8terboy.....
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Of zelfs hetzelfde nummer hebben gecoverd aangezien MM het over "uitvoerenden" heeft.
idd, die heb ik ook al eens gevraagdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:35 schreef Arn0 het volgende:
Ohh heb dat wel eens op FOK! gelezen geloof ik. Wig Wam of zo?
op 7. Op één stond pater damiaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:25 schreef Z het volgende:
En volgens de Vlamingen? Jullie zullen het een keer wel eens zijn
Volgens mij was dat vorige keer ook al de discussiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, er is dus een verschil tussen Bob's grootste hit en zijn hoogst behaalde positie.
Dus welke Burnett nu bedoelt... Ze zijn iig allebei genoemd.
Bol_Wan +1quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Fink dan/ het tegenwoordig gaf het definitief weg
![]()
The Deafquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:48 schreef Arn0 het volgende:
Weet wel zeker dat het klopt dus bij deze voor de nachtbrakers / ochtendploeg een nieuwe vraag: Hoe heet het nieuw bandje van Spike?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:35 schreef Arn0 het volgende:
Ohh heb dat wel eens op FOK! gelezen geloof ik. Wig Wam of zo?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:34 schreef ralfseltje het volgende:
Like A Rolling Stone? Maar volgens mij is het een totaal niet voor de hand liggend nummer.
Excuses moi...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou kunnen, weet ik niet meer
"Wig Wam" kwam tot nr 3 en "Like a Rolling Stone" tot de 7e stek. Maar die laatste behaalde in totaal wel 54 punten meer dan de eerste.
check?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 03:25 schreef lubje25 het volgende:
Stevie Wonder
Ray Charles
Jeff Healy
Andrea Bocceli
blinde Ed![]()
Die waren met zijn 4'en...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:31 schreef Blogman het volgende:
Tja, en anders The Original Five Blind Boys of Alabama !
quote:In Ostend three handicapped musicians are looking for a drummer for their band, consisting entirely of disabled people. They want to perform only one time at a music competition. They want famous writer Dries to be their drummer and his handicap is the fact that he cannot play the drums. They only plan on mastering one song; Devo's "Mongoloid."
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Ex-drummer(geweldige muziek in die film ook)
Ik heb hem in de bioscoop gezien en ik vond hem erg tofquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:00 schreef ranja het volgende:
Oh, ik las welke bandben nog niet wakker. Film had ik moeten weten. Vreschrikkelijke film trouwens, met moeite weten uit te zitten.
Ik vond hem ook erg tof. Boek niet gelezen, eigenlijk ken ik Brusselmans alleen van tv..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb hem in de bioscoop gezien en ik vond hem erg tof(al is het boek een stuk leuker)
Ik kan brusselmans boeken zeker aanraden (maar geniet met mate) zijn echt van die tussendoor boekenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:06 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik vond hem ook erg tof. Boek niet gelezen, eigenlijk ken ik Brusselmans alleen van tv..
quote:Don't smoke
Don't drink
Don't fuck/At least I can fucking think
I can't keep up/I'm out of step with the world
Nummer heet Out of step, maar inderdaad verantwoordelijk voor straight edge.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is iig erg straight edge, minor threat en heet het nummer misschien ook straight edge
wat van wie?quote:Broken glass everywhere
People pissing on the stairs, you know they just don?t care
I can't take the smell, I can't take the noise no more
Got no money to move out, I guess I got no choice
Rats in the front room, roaches in the back
Junkie's in the alley with a baseball bat
I tried to get away, but I couldn't get far
'Cause a man with a tow-truck repossessed my car
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |