Dat is toch ook niet iets voor elke keer, gewoon alles, vanaf een vluggertje tot de dageraad in seksen, variatie, heerlijk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef tja77 het volgende:
Ben blij dat ik (en mijn vriendin) nog met volle teugen kunnen genieten van een vluggertje tussen de soep en de aardappelen (minuut of 5 all incl.)
Moet er niet aan denken om er uren en uren mee bezig te zijn, heb wel meer te doen.
Klinkt alsof jullie nog niet zo heel lang samen zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:06 schreef helldeskr het volgende:
ehm nee ?...
Tussen het eten door en tijdens de film is er genoeg gelegenheid tot wat TS zo denigrerend " voorspel" noemt.
En als we uit zijn is de hele avond een opmaat naar fijne zaken...
Als je elkaars lijf goed genoeg kent is een kriebel in de nek of even de achterkant/binnenkant dijen aaien genoeg om het vuurtje aan te wakkeren/ brandend te houden
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:41 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een man me langer dan twintig minuten gaat neuken. Ik moet er eigenlijk niet aan denken.![]()
Mensen die hier zitten met hun 'uren penetreren', ja hoor.
dat klinkt als iets anders ...naast dat je er dan zelf geen behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je ook niet lezen.
Om het nog maar even uit te leggen, ik heb daar geen behoefte aan zelf.
Klinkt trouwens alsof jullie niks anders doen dan seks als jullie elkaar zien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:06 schreef helldeskr het volgende:
ehm nee ?...
Tussen het eten door en tijdens de film is er genoeg gelegenheid tot wat TS zo denigrerend " voorspel" noemt.
En als we uit zijn is de hele avond een opmaat naar fijne zaken...
Als je elkaars lijf goed genoeg kent is een kriebel in de nek of even de achterkant/binnenkant dijen aaien genoeg om het vuurtje aan te wakkeren/ brandend te houden
Ze worden steeds ongeloofwaardigerquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:08 schreef DangerIsMine het volgende:
Sex marathon van 7 dagen, nonstopGeen rust en geen slaap.
Niets mis mee toch.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Klinkt trouwens alsof jullie niks anders doen dan seks als jullie elkaar zien.
Een kwart etmaal heb ik ook ervaring mee. Het voelt inderdaad hoe je het beschreefquote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef juxtaposition het volgende:
2 uur, 6 uur, 8 uur.
Ik geloof er geen zak van.
In elk geval niet aan 1 stuk door.
Dat is neuken tot je lul als een rubber knuppel aanvoelt, en die zure sloot uitgebaggerd is tot een dorre greppel.
Ook kost het nogal wat spierkracht. Kramp in de kuiten ed.
Als het echt langer duurt dan 3 kwartier/een uur dan kap ik er mee.
Heb ik er gewoon geen zin meer in. Dan is het niet meer fijn.
Aaaah, oke. Vandaar. Veel plezier.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:25 schreef helldeskr het volgende:
Lol nee hoor..
We kennen elkaar al 20 jaar en er is al 20 jaar een vonk.
Zijn dus ook al 20 jaar beste vrienden die alles delen.
Voorkeuren en escapades, likes en dislikes, fetishes en geheime verlangens.
We weten vrijwel alles van elkaar.
Maar omdat ze getrouwd was hebben we nooit iets met de " vonk " gedaan.
Dus de diepgang was er al.
Nu hebben we dus 20 jaar spanning in te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |