Wut?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vanwaar al die hate, van de lange sessies wordt je bet het zuurst. Lijkt me al hate genoeg
nope geen troll. Ik hou gewoon heel erg van seks en kan het lang uithouden. Er zijn maar 3 meisjes die het langer dan een half uur uithielden en die ene 8 uur.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Een OP die vraagt om serieuze reacties en dan is de eerste post meteen een moeilijke trol.
Nee jouw posts zijn lekker, direct aannemen dat er geen man is die het langer dan 20 minuten volhoudtquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:38 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Zijn posts zijn niet echt van waarde merk ik, niet op letten.
Blijkbaar kan je ook niet lezen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee jouw posts zijn lekker, direct aannemen dat er geen man is die het langer dan 20 minuten volhoudt
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vanwaar al die hate, van de lange sessies wordt je bet het zuurst. Lijkt me al hate genoeg
Kan hetzelfde zeggen van vrouwenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mannen die geen tweede keer willen.
lolquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:31 schreef tja77 het volgende:
Als de man of vrouw geen 2e keer wil, zal de eerste keer wel niet goed genoeg zijn geweest.
Juist ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef totalvamp het volgende:
[..]
nope geen troll. Ik hou gewoon heel erg van seks en kan het lang uithouden. Er zijn maar 3 meisjes die het langer dan een half uur uithielden en die ene 8 uur.
Ik heb ook weleens de hele nacht seks gehad, maar dat was wel met drugs...(waardoor hij amper klaar kon komen, met zeer veel moeite of zelfs helemaal niet).quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:41 schreef totalvamp het volgende:
[..]
nope geen troll. Ik hou gewoon heel erg van seks en kan het lang uithouden. Er zijn maar 3 meisjes die het langer dan een half uur uithielden en die ene 8 uur.
Dat ligt eraan met welk standje we bezig zijn en naar welk standje we toe gaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:14 schreef Olle. het volgende:
[..]
als jullie wisselen blijven jullie dan ook in elkaar?
Ik wil jouw lekke band zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens de hele nacht seks gehad, maar dat was wel met drugs...(waardoor hij amper klaar kon komen, met zeer veel moeite of zelfs helemaal niet).
En dan nog geen 8 uur pompen achter elkaar...dat terwijl ik een echt neukbeestje ben en het lang lekker vind.
Ik geloof niet dat TS het echt snapt..en idd hoe oud is TS ?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef Topgozer1 het volgende:
Er wordt altijd over gelogen. " Ik kan een uur pompen " .. " Ik anderhalf en ik heb een lul van 30cm "
Maar hoe zit het nu echt?
Voorspel telt niet. Penetratie tot orgasme
Kwartiertje?
Als je zelf het plaksel meeneemt is het goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |