Kloptquote:Op zondag 24 juli 2011 19:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
is dat het tentje tussen KDW en het metrostation? zo ja helemaal eens!
Je kan net pech hebben. Twee weken terug toen ik er was heb ik in 8 dagen maar 1 avond/nachtje regen gehad, de rest van de dagen geen een keer een lange broek aan gehad en hele tijd luchtige shirtjes omdat het 24 graden of meer was.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:42 schreef Natalie het volgende:
Alleen maar regen gehad. Alle dagen, 24 uur per dag.
Musea gezien en voor de rest goed nageregend. De eerste indruk was dus niet fantastisch. Wie weet in de toekomst nog eens, met zonzekerheid.
watergate, berghein/panorambar, bar25 (als het nog bestaat)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:17 schreef Kevanovich het volgende:
Ik vertrek komende woensdag met vier vrienden voor 5 dagen naar Berlijn. Overdag uiteraard de bezienswaardigheden van de stad bekijken maar 's avond ook het bekende nachtleven opzoeken. Iemand nog tips qua clubs? Ik had al iets over Tresor gelezen maar voor de rest is het aanbod zo mega groot!
bar25 is niet meerquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:49 schreef Giallorosso het volgende:
[..]
watergate, berghein/panorambar, bar25 (als het nog bestaat)
niet naar: Weekend, matrix.
Grappig, ik was er 12 t/m 20 juli en die 17 juli was de enige regen die ik gezien heb (wat ik hiervoor ook postte, de ene dag regen was dus die dag). Inderdaad de 18e en 19e prachtig weer gehad, en de 20e weet ik niet zo erg meer maar toen ging ik weg.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:09 schreef MCH het volgende:
Ik was in Berlijn van 17 juli t/m 24 juli en bij aankomst hadden we een enorm regenachtige avond. Daarna ongeveer 2,5 dag goed weer met zelfs een strandmiddag aan de Muggelsee, maar voor de rest was het bar herfstweer met superveel regen. Gelukkig is er dan ook genoeg te doen zoals blacklight midgetgolf, het computerspellenmuseum of de vele overdekte winkelcentra.
Ach ik heb alle varianten in Berlijn - tot de knieën in de sneeuw tot en met 35 plus - meegemaakt en ik vermaak me altijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Grappig, ik was er 12 t/m 20 juli en die 17 juli was de enige regen die ik gezien heb (wat ik hiervoor ook postte, de ene dag regen was dus die dag). Inderdaad de 18e en 19e prachtig weer gehad, en de 20e weet ik niet zo erg meer maar toen ging ik weg.
Maar jammer voor je, als je een week eerder was gegaan had je mooi weer vrees ik
Als je van Italiaans eten houd moet je zeker even Vapiano checken. Self-service concept, maar net zo veel kwaliteit als een gewone Italiaan. Pizza moet je bijvoorbeeld bij een counter bestellen, je krijgt evt al je drankje mee en een pieper, als je pizza klaar is gaat dat ding geluid maken en trillen. Bij binnenkomst krijg je een kaartje waarmee je alles kunt 'betalen', en aan het einde ga je naar de kassa toe om het af te rekenen, of als je buiten zit schiet je een ober aan. Hippe tent ook, als ik het publiek zo bekeek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:41 schreef plakkert- het volgende:
Ik zoek nog steeds goede restaurantjes, niet te duur, maar ook zeker niet te goedkoop. Iemand tips?
Ik ben 11 juli t/m 15 juli geweest, heerlijk weer gehad, hele tijd ook droog. Zelfs op de dag zelf werd er onweer en veel regen voor Berlijn voorspeld, maar uiteindelijk geen druppel regen gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Grappig, ik was er 12 t/m 20 juli en die 17 juli was de enige regen die ik gezien heb (wat ik hiervoor ook postte, de ene dag regen was dus die dag). Inderdaad de 18e en 19e prachtig weer gehad, en de 20e weet ik niet zo erg meer maar toen ging ik weg.
Maar jammer voor je, als je een week eerder was gegaan had je mooi weer vrees ik
ja had ik ook al aan gedacht maar die website van de ns is nogal vreemdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:31 schreef Catch22- het volgende:
trein? Als moet je dan wel geluk hebben.
Welke was dat ook al weer? Volgens mij ben ik daar ook geweest maar weet het niet zeker meer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef Breach het volgende:
Wat een stad
Club Magnet is echt een mega-aanrader. Vette muziek en leuk volk binnen.
Hij zit naast Watergate ja. Maar de tering wat een tent. In Nederland heb ik nog nooit zo goed kunnen stappen als daar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke was dat ook al weer? Volgens mij ben ik daar ook geweest maar weet het niet zeker meer.
Naast Watergate, eerst een trap omhoog, dan kon je links een zaal in waar je in de zaal links een paar banken had, rechts het dans gedeelte, en in het midden aan de muur de bar.
Terug naar die trap, dat was het halletje met toegang tot de plee, een 2e muziekzaal, en een rokerszaal?
Als dat hem is, die is inderdaad vetBijzonder goede sfeer, vette aankleding (die wc's helemaal onder met stift en stickers etc), en goede muziek.
Mja ik dacht dat het Magnet was, maar ik keek net wat fotootjes op internet en die kwamen me helemaal niet bekend voor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij zit naast Watergate ja. Maar de tering wat een tent. In Nederland heb ik nog nooit zo goed kunnen stappen als daar.
Sowieso Berlijn, wat een vrije sfeer in die stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |