abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 20:36:17 #1
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429428
quote:
5s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:32 schreef Stokstaart het volgende:
En wie de neuk is Coen1976?
Een hooligan natuurlijk, wat moet die anders bij de VG ?
  maandag 20 juni 2011 @ 20:37:37 #3
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429479
Die 3,5 uur trainen per week zou ik wel een bron van willen zien, geloof ik namelijk niks van...
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_98429513
Als het waar is van Luc dan zijn we weer ouderwets anaal genomen met die transfer.
2 miljoen, voor na Van Persie misschien wel het grootste talent van de afgelopen 8 jaar FUUUUUUU :{w
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:38:42 #5
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429536
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef Stokstaart het volgende:
Als het waar is van Luc dan zijn we weer ouderwets anaal genomen met die transfer.
2 miljoen, voor na Van Persie misschien wel het grootste talent van de afgelopen 8 jaar FUUUUUUU :{w
Als wat waar is?
[edit] Laat maar, lees het net, maar waarom zou hij zoiets weten, we weten niet eens wie hij is...
pi_98429569
quote:
En als het waar is dan had vi het weer eens mis.
pi_98429583
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef Siyara het volgende:

[..]

Als wat waar is?
Dat hij voor 2 miljoen is verkocht ipv voor 4 miljoen.
pi_98429632
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:39 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Dat hij voor 2 miljoen is verkocht ipv voor 4 miljoen.
Doen ze bij Utrecht dan toch een stukkie beter ^O^
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98429686
Bij Luc gaat het niet om de transfersom. De vraag is of Feyenoord verkeerd heeft gehandeld bij het opstellen van de contracten.

Dat is een veel belangrijkere vraag, immers de transfersom is een gevolg van dat.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:41:15 #10
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429696
quote:
Dan mogen we Beenhakker dankbaar zijn voor het verneuken van z'n contract...
pi_98429756
Twee miljoen voor Castaignos? Dat zou echt diep triest zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_98429807
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef Siyara het volgende:

[..]

Dan mogen we Beenhakker dankbaar zijn voor het verneuken van z'n contract...
Dat is sowieso een hond. Met zijn zogenaamde Feyenoord-hart zit hij nu lekker in Marbella te golfen op/ten kosten van Feyenoord :') .
Groetjes, Ezio.
pi_98429876
http://www.feyenoord.nl/p(...)1030_castaignos.aspx

Kan Leo weinig aan doen. Denk eerder Joris van Benthem. Of hoe heet de huisjurist van Feyenoord
  maandag 20 juni 2011 @ 20:44:59 #14
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429930
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef BerryFR het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)1030_castaignos.aspx

Kan Leo weinig aan doen. Denk eerder Joris van Benthem. Of hoe heet de huisjurist van Feyenoord
Leo lichte wel de optie in z'n contract om hem een jaar langer te houden, zonder dit met hem te overleggen. Als hij gewoon normale contractbesprekingen gehouden had, hadden we hem misschien langer kunnen houden...
pi_98429990
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Doen ze bij Utrecht dan toch een stukkie beter ^O^
Op een man als Frans van Seumeren kun je natuurlijk altijd rekenen.
pi_98429996
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Siyara het volgende:

[..]

Leo lichte wel de optie in z'n contract om hem een jaar langer te houden, zonder dit met hem te overleggen. Als hij gewoon normale contractbesprekingen gehouden had, hadden we hem misschien langer kunnen houden...
Precies, destijds was er echt totaal geen sprake van een transfer of wat dan ook. Totdat clubs lucht kregen van een eventueel ongeldig contract.
pi_98430076
quote:

[..]

Exact.
En voorafgaande aan het seizoen riepen zowel hij als Been dat Luc niet hoefde te rekenen op veel speeltijd.
Ze hadden natuurlijk ten tijde van die misrekening al moeten gaan zitten.
Groetjes, Ezio.
pi_98430097
quote:

[..]

Toch is dit een juridisch iets en daarin is hij dan verkeerd voorgelicht.

Feit is waar iedereen het denk ik wel mee eens is. Dat Feyenoord weer eens heeft geblunderd in een transfer.
Alleen Drenthe en Kuijt zijn in het verleden voor de hoofdprijs verkocht.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:47:33 #19
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98430098
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Precies, destijds was er echt totaal geen sprake van een transfer of wat dan ook. Totdat clubs lucht kregen van een eventueel ongeldig contract.
Klopt!
pi_98430303
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Feit is waar iedereen het denk ik wel mee eens is. Dat Feyenoord weer eens heeft geblunderd in een transfer.
Het blijft ook gewoon een faal van Beenhakker, je gaat toch niet even in je eentje zonder het de speler zelf te melden even zijn contract verlengen ? :')

En daarbij een goede td checkt altijd even alle details in zo'n contract, lijkt me.
pi_98430521
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het blijft ook gewoon een faal van Beenhakker, je gaat toch niet even in je eentje zonder het de speler zelf te melden even zijn contract verlengen ? :')

En daarbij een goede td checkt altijd even alle details in zo'n contract, lijkt me.
Fair enough. Maar ik heb dat beetje vertrouwen dat wel is gebeurd.

Als dat niet is gebeurd is het amateurisme ten top.
pi_98430523
Wat een hoop gelul over een dom gerucht. We weten niet eens wie die Coen1976 is. Iedereen kan wel iets zeggen op Twitter. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_98430697
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een hoop gelul over een dom gerucht. We weten niet eens wie die Coen1976 is. Iedereen kan wel iets zeggen op Twitter. :')
Het is gewoon een feit hoor dat Leo dat contract alleen heeft verlengd zonder het Luc/zaakwaarnemer te laten weten.
pi_98430700
Op een ander forum wordt de forum-avond trouwens "live" gevolgd. Een spreker van de VG schijnt een kritisch toehoorder uitgemaakt te hebben voor fossiel die niets begrijpt. Lekker volk daar. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_98430731
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit hoor dat Leo dat contract alleen heeft verlengd zonder het Luc/zaakwaarnemer te laten weten.
Dat klopt. Ik heb het dan ook over het gerucht mbt de transfersom. :)
pi_98430797
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Op een ander forum wordt de forum-avond trouwens "live" gevolgd. Een spreker van de VG schijnt een kritisch toehoorder uitgemaakt te hebben voor fossiel die niets begrijpt. Lekker volk daar. :')
En dat geloof je dan wel weer meteen ?
pi_98430815
quote:
Selectief geloofwaardig?
Groetjes, Ezio.
pi_98430884
Oh nu geloven jullie er weer niets van zeker? :')

Het gaat daar om een forumlid die op dat forum wel vaker op dergelijke wijze reageert, dus het lijkt me aannemelijk ja. Zeker weten doe ik het niet nee. :)
pi_98430903
quote:
OK op welk forum?
Hell To The Liars
pi_98430911
feyenoord.netwerk
pi_98430944
quote:
Een spreker van de VG schijnt een kritisch toehoorder uitgemaakt te hebben voor fossiel die niets begrijpt. Lekker volk daar. :')
Het gaat er daar wel ruig aan toe zeg. :') Levensgevaarlijk die lui.
pi_98431028
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Als je supporters mee wilt krijgen, en serieus genomen wilt worden, en zogenaamd vele capabele mensen in je geledingen hebt dan laat je je zo niet uit. Sim-pel. :)
pi_98431053
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Kuijt is verkocht voor een normale prijs, niet de hoofdprijs.

De hoofdprijs hebben we alleen gekregen voor Drenthe, en dat was puur geluk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_98431085
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Duidelijk het werk van nietsontziende hooligans.
Weet je wat: Ik bel direct de politie.
Groetjes, Ezio.
pi_98431109
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Als je supporters mee wilt krijgen, en serieus genomen wilt worden, en zogenaamd vele capabele mensen in je geledingen hebt dan laat je je zo niet uit. Sim-pel. :)
Het lijkt je ook allemaal wel erg goed uit te komen dat 1 man het zomaar in z'n hoofd gehaald zou hebben om iemand 'fossiel' te noemen! Wat een schande. Of het waar is weet je niet en de omstandigheden al helemaal niet. Het zou niet zo chique zijn misschien, maar om dit nou te dramatiseren.
pi_98431225
Achja emotie speelt ook wel een rol en sommige uiten zich dan misschien wat anders.
pi_98431271
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Het lijkt je ook allemaal wel erg goed uit te komen dat 1 man het zomaar in z'n hoofd gehaald zou hebben om iemand 'fossiel' te noemen! Wat een schande. Of het waar is weet je niet en de omstandigheden al helemaal niet. Het zou niet zo chique zijn misschien, maar om dit nou te dramatiseren.
Fossiel is volgens mij ook nog gewoon gangbaar in het zakelijke. Als vindt dat iemand er ouderwetse denkpatronen hanteert bijvoorbeeld.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:07:23 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98431287
Tomaat gaat een beetje de kant van Voice qua gedrag. Beetje jammer. Alleen maar een grote mond en alles wat wordt gezegd gelijk aan de kant schuiven als zijnde niet waar, aanname, gerucht etc etc.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_98431323
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef Happel het volgende:
Tomaat gaat een beetje de kant van Voice qua gedrag. Beetje jammer. Alleen maar een grote mond en alles wat wordt gezegd gelijk aan de kant schuiven als zijnde niet waar, aanname, gerucht etc etc.
Was je niet gegaan naar die avond?
FOK! representen jewaitz *)
Groetjes, Ezio.
pi_98431401
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Het zou voor mij wel m'n beeld bevestigen inderdaad.

Ik begrijp ook wel dat er emoties loskomen, het gaat om ons cluppie. Maar ik moet de eerste voorlichtings / discussie-avond nog tegenkomen waar men elkaar voor van alles gaat uitmaken hoor. Zeker als men zich bij de VG zo pretentieus voordoet en zich vooraf uitlaat dat ze openstaan voor kritiek en kritische supporters mee willen krijgen, willen overtuigen. Dan verbaasd mij dit. Of eigenlijk ook weer niet. :')

Als het niet uit z'n verband is gerukt in ieder geval. Straks om 21.30u schijnt een samenvatting van de forum-avond uitgezonden te worden op TV Rijnmond trouwens.
pi_98431441
quote:
Coen1976 Coen1976
vg: wij bemoeien ons niet met technisch beleid, maar signalen zijn duidelijk we zijn het er niet mee eens. te weinig trainen
Ben benieuwd waar die signalen vandaan komen. Als dat vanuit de spelersgroep zou komen. Is dat te zot voor woorden vanuit de technische staf.

Net zoals dat gerucht van 3.5 uur trainen in de week. Dat gebeurd bij het 2e elftal van mijn amateurclub nog.

Dat je geen 40 uur kan trainen is logisch, maar dit is wel heel weinig.
pi_98431475
quote:
Zolang ik niets zwart op wit kan zien, of degelijke bronnen te zien krijg, en de publicaties zijn doorspekt van rancune of speculatief / suggestief zijn, kan ik niet anders concluderen helaas.

Hoewel ik ze ook liever het voordeel van de twijfel gun. Het is niet zo dat ik zo enthousiast ben over onze directie.
pi_98431498
Hoeveel uur trainen ze bij andere clubs dan?
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:13:47 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98431626
Wat betreft dat trainen. Het is weer iets wat via via gekomen is. Ik twijfel er niet eens meer aan.

Vorig seizoen werd er ook weinig getraind en er is zelfs een speler geweest die een eigen trainer heeft ingeschakeld om toch maar wat trainingsminuten te kunnen maken. Dat is gewoon diep triest.

quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Was je niet gegaan naar die avond?
FOK! representen jewaitz *)
Nee, helaas niet. Zat een beetje krap qua tijd. Maar geloof dat er een paar van Fok! heen zijn gegaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_98431659
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. Zat een beetje krap qua tijd. Maar geloof dat er een paar van Fok! heen zijn gegaan.
Ik hoop het. :)

Ik was helaas ook pas om 20u klaar met werken.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:15:24 #46
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98431726
quote:
Tomatenboer (en niet Tomaat .... de heer Happel doet vaak denigrerend naar andersdenkenden) heeft groot gelijk. De VG heeft nog helemaal niks kunnen waarmaken. Waar zijn bijvoorbeeld De Telegraaf en het AD die melding maken over de zogenaamde onthullingen van de VG? Nergens dus. De sterreporters van de VG wilde een Feyenoord-gate, maar een dodelijk stilzwijgen van de landelijke media is hun deel.
pi_98431739
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Goeie zaak. Hoop dat er daadwerkelijk iets nuttigs uitkomt en het niet ontaard over en weer met modder gooien.
Groetjes, Ezio.
pi_98431783
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zolang ik niets zwart op wit kan zien, of degelijke bronnen te zien krijg, en de publicaties zijn doorspekt van rancune of speculatief / suggestief zijn, kan ik niet anders concluderen helaas.

Hoewel ik ze ook liever het voordeel van de twijfel gun. Het is niet zo dat ik zo enthousiast ben over onze directie.
Wat vind jij van Gudde en Jacobs tot nu toe?

Gudde roept alleen maar ik heb een plan en we werken hard.
Totaal geen toelichting bij dat Plan. Wat de peilers moeten worden. Hij verkoopt de club richting de buitenwereld geen moment. Hij heeft gewoon geen duidelijk verhaal in tegenstelling tot een Hans Nijland van Groningen, Jan Smit van Heracles en Munsterman van Twente.

Jacobs: Schrijft iedere keer weer een mooi plan nadat hij ons bijna bankroet heeft gemaakt. Echt veel effect hebben zijn plannen nog niet gehad, gezien onze huidige positie. Daarnaast heeft hij er mede voor gezorgd dat wij een kwart van zo'n beetje alle transfer te goede nu al hebben verkocht. En zijn er spelers aangetrokken, die extern gefinancierd zijn, terwijl we bijna bankroet waren. Lijkt mij persoonlijk geen goed teken voor de toekomst.
pi_98431858
Ik neem aan dat Huigen nog moet gaan spreken ?
  maandag 20 juni 2011 @ 21:17:42 #50
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98431871
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:15 schreef voice-over het volgende:

[..]

Tomatenboer (en niet Tomaat .... de heer Happel doet vaak denigrerend naar andersdenkenden) heeft groot gelijk. De VG heeft nog helemaal niks kunnen waarmaken. Waar zijn bijvoorbeeld De Telegraaf en het AD die melding maken over de zogenaamde onthullingen van de VG? Nergens dus. De sterreporters van de VG wilde een Feyenoord-gate, maar een dodelijk stilzwijgen van de landelijke media is hun deel.
Komt vanzelf op gang. Rijnmond is er wel aanwezig.

Tomatenboer is zo lang, joh. Tik me een ongeluk de laatste tijd. En denk zeker niet minder over hem, of jou. Vind het jammer, misschien ook wel logisch trouwens, dat alles door jullie wordt afgedaan als zijnde niet waar, gerucht, aanname.

Ga al te lang naar Feyenoord om te weten dat veel van die dingen echt niet zo gek zijn als ze klinken. Maar zit er misschien ook wat dichter op dan jullie.
Elite
Tegen TTIP
pi_98431889
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het zou voor mij wel m'n beeld bevestigen inderdaad.

Ik begrijp ook wel dat er emoties loskomen, het gaat om ons cluppie. Maar ik moet de eerste voorlichtings / discussie-avond nog tegenkomen waar men elkaar voor van alles gaat uitmaken hoor. Zeker als men zich bij de VG zo pretentieus voordoet en zich vooraf uitlaat dat ze openstaan voor kritiek en kritische supporters mee willen krijgen, willen overtuigen. Dan verbaasd mij dit. Of eigenlijk ook weer niet. :')
Het is maar net wat je wilt zien. Ik vind dat je wel overspannen reageert als je niet veel meer info hebt dan dat iemand 'fossiel' gezegd zou hebben.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:19:57 #52
268409 voice-over
pi_98432002
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Totaal geen toelichting bij dat Plan. Wat de peilers moeten worden. Hij verkoopt de club richting de buitenwereld geen moment. Hij heeft gewoon geen duidelijk verhaal in tegenstelling tot een Hans Nijland van Groningen, Jan Smit van Heracles en Munsterman van Twente.

Jacobs: Schrijft iedere keer weer een mooi plan nadat hij ons bijna bankroet heeft gemaakt. Echt veel effect hebben zijn plannen nog niet gehad, gezien onze huidige positie. Daarnaast heeft hij er mede voor gezorgd dat wij een kwart van zo'n beetje alle transfer te goede nu al hebben verkocht. En zijn er spelers aangetrokken, die extern gefinancierd zijn, terwijl we bijna bankroet waren. Lijkt mij persoonlijk geen goed teken voor de toekomst.
Jacobs en Gudde wegsturen zonder plan slaat helemaal nergens op.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:21:21 #53
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98432093
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef voice-over het volgende:

[..]

http://twitter.com/#!/Coen1976/status/82877031733395456
Elite
Tegen TTIP
pi_98432124
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef voice-over het volgende:

[..]

Jacobs en Gudde nog langer aan laten modderen betekent een bankroet van de club. Er moeten toch wel 2 capabele mensen te vinden zijn. Een financieel directeur die niet gokt op toekomstige transfergelden en een Algemeen directeur die de club naar buiten toe verkoopt. Lijkt me persoonlijk geen onmogelijke taak.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:22:09 #55
268409 voice-over
pi_98432136
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef Happel het volgende:

Lekkere objectieve omroep. Not!
pi_98432154
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Gudde heeft inderdaad 0 uitstraling. Een vogelverschrikker heeft nog meer uitstraling. Wat dat betreft is iedereen beter dan Gudde. Maar zover ik Gudde kan beoordelen, en dat is maar beperkt, heb ik de indruk dat hij het wel goed doet, en dat hem vrij weinig valt te verwijten. Hij schijnt ook belangrijk te zijn voor de eventuele komst van een nieuw stadion.

Jacobs, daar is al veel over gezegd. Hij heeft fouten begaan. Dat zou consequenties verdienen. Máár we zijn nooit bij het dagelijks bestuur aanwezig geweest. Wellicht valt hem toch minder te verwijten dan je op het eerste moment zou denken.

Maar goed, Jacobs vertrek kan ik nog begrijpen. Maar niet van het hele bestuur. Dat lijkt me ondoenlijk, onnodig en bovendien weten we niet wie er voor in de plaats komen.
pi_98432203
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Tomatenboer is zo lang, joh. Tik me een ongeluk de laatste tijd. En denk zeker niet minder over hem, of jou. Vind het jammer, misschien ook wel logisch trouwens, dat alles door jullie wordt afgedaan als zijnde niet waar, gerucht, aanname.

Ga al te lang naar Feyenoord om te weten dat veel van die dingen echt niet zo gek zijn als ze klinken. Maar zit er misschien ook wat dichter op dan jullie.
Ik ben graag volledig. :)
  maandag 20 juni 2011 @ 21:23:42 #58
268409 voice-over
pi_98432227
quote:
Waarom is hij weggegaan?
Welke argumenten had hij?
Wat waren de voors, wat waren de tegens?

Vragen, vragen, vragen ..... maar antwoorden ho maar.
pi_98432262
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom is hij weggegaan?

Vooral niet naartoe gaan. ^O^

quote:
Als reden voor zijn terugtreden noemt Poelmann verschil van inzicht en zijn drukke werkzaamheden. 'Het liefst zou ik elke dag in het stadion zijn; elke dag mee helpen om Feyenoord weer terug te brengen op de plek waar het thuis hoort. Ik blijf uiteraard zeer betrokken bij Feyenoord. Het is en blijft ook mijn club. Daar heb je er maar één van in je leven', aldus Poelmann.
pi_98432293
Boudewijn Poelman? Dat is toch die man van de Sponsorloterij?

Staat hij zelf ook open voor een eventuele terugkeer?
  maandag 20 juni 2011 @ 21:26:22 #61
268409 voice-over
pi_98432404
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Vooral niet naartoe gaan. ^O^

[..]

Ik mis het antwoord op mijn 2 andere vragen.
pi_98432420
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gudde heeft inderdaad 0 uitstraling. Een vogelverschrikker heeft nog meer uitstraling. Wat dat betreft is iedereen beter dan Gudde. Maar zover ik Gudde kan beoordelen, en dat is maar beperkt, heb ik de indruk dat hij het wel goed doet, en dat hem vrij weinig valt te verwijten. Hij schijnt ook belangrijk te zijn voor de eventuele komst van een nieuw stadion.

Jacobs, daar is al veel over gezegd. Hij heeft fouten begaan. Dat zou consequenties verdienen. Máár we zijn nooit bij het dagelijks bestuur aanwezig geweest. Wellicht valt hem toch minder te verwijten dan je op het eerste moment zou denken.

Maar goed, Jacobs vertrek kan ik nog begrijpen. Maar niet van het hele bestuur. Dat lijkt me ondoenlijk, onnodig en bovendien weten we niet wie er voor in de plaats komen.
De belangrijkheid van Gudde voor het nieuwe stadion is zonder inside info niet te achterhalen. Voorlopig wordt het enkel en alleen afgesteld.
Voor mij persoonlijk is een belangrijk onderdeel van het functioneren van de Algemeen directeur het naar buiten toe verkopen van de club, aan toekomstige spelers, supporters investeerders en gemeente. Hierin is hij behoorlijk dramatisch.

Jacobs zijn we het eens.

En rest van het bestuur hoeft van mij niet weg. Alleen mag de RvC wel is laten zien dat ze er voor Feyenoord zitten en niet voor het nieuwe stadion. Maar dat is lastig te beoordelen van buitenaf.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:27:13 #63
268409 voice-over
pi_98432463
Herkent er iemand 1 of meerdere fokkers die er vanavond bij zijn?

http://yfrog.com/h8nyejhuj
pi_98432464
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef voice-over het volgende:

[..]

Tja sommige dingen blijven binnenskamers.
pi_98432483
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Boudewijn Poelman? Dat is toch die man van de Sponsorloterij?

Staat hij zelf ook open voor een eventuele terugkeer?
Joh is hij van de sponsorloterij?
Snap ik direct hoe hij aan mijn telefoonnummer is gekomen :(
Hell To The Liars
pi_98432489
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom is hij weggegaan?

Hij schijnt veel commentaar op Gudde gehad te hebben. Voornamelijk richting Gudde die volgens hem gefaald had inzake de transfer van De Guzman naar City.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:28:07 #67
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98432507
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef voice-over het volgende:

[..]

Had er heengegaan, dan had je het kunnen vragen. Maar nee, jij blijft liever vanachter je computer schreeuwen dat alles kut is. Gemiste kans.

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef voice-over het volgende:
Herkent er iemand 1 of meerdere fokkers die er vanavond bij zijn?

http://yfrog.com/h8nyejhuj
Allemaal hooligans.
Elite
Tegen TTIP
pi_98432516
Coen1976 twitterde op maandag 20-06-2011 om 21:27:12 vg roept nogmaals op om gezond verstand te gebruiken dus niks slopen of verzieken en ook open dag en 1e training met rust laten reageer retweet
Wat zijn dit voor amateuristische hooligans. :(
pi_98432571
quote:
12s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
Coen1976 twitterde op maandag 20-06-2011 om 21:27:12 vg roept nogmaals op om gezond verstand te gebruiken dus niks slopen of verzieken en ook open dag en 1e training met rust laten reageer retweet
Wat zijn dit voor amateuristische hooligans. :(
Ik wou hem ook net quoten.
Netjes toch..
Hell To The Liars
pi_98432604
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef BerryFR het volgende:

[..]

De belangrijkheid van Gudde voor het nieuwe stadion is zonder inside info niet te achterhalen. Voorlopig wordt het enkel en alleen afgesteld.
Voor mij persoonlijk is een belangrijk onderdeel van het functioneren van de Algemeen directeur het naar buiten toe verkopen van de club, aan toekomstige spelers, supporters investeerders en gemeente. Hierin is hij behoorlijk dramatisch.

Jacobs zijn we het eens.

En rest van het bestuur hoeft van mij niet weg. Alleen mag de RvC wel is laten zien dat ze er voor Feyenoord zitten en niet voor het nieuwe stadion. Maar dat is lastig te beoordelen van buitenaf.
Van Well zit er alleen voor het stadion, daar hoef je niet aan te twijfelen
pi_98432610
Dat is dan weer netjes inderdaad. :)
  maandag 20 juni 2011 @ 21:31:26 #72
268409 voice-over
pi_98432709
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Had er heengegaan, dan had je het kunnen vragen. Maar nee, jij blijft liever vanachter je computer schreeuwen dat alles kut is. Gemiste kans.
Het is toch kut wat de VG doet? Ik kan er wel heen gaan en vragen stellen maar dan krijg je toch antwoorden in de trant van "Hoezo bewijs, ik zeg het toch?" en "Wat loop je nou toch te zeiken vent, ga de reet van Gudde en Jacobs likken als jij ze niet weg wil hebben"

Ja, ja, ik ken mijn pappenheimers wel. :)
pi_98432730
TV Rijnmond is begonnen, maar herhaling (die ik nog niet gezien heb)
Hell To The Liars
pi_98432754
Nu op RTV Rijnmond trouwens. (Althans nu een studiogesprek).
pi_98432778
SC steunt VG niet, maar steunen de directie ook niet.
Hell To The Liars
pi_98432994
Coen1976 Coen1976
pim zou uit rvc moeten en zou vriend van feyenoord moeten blijven.in statuten staat dat belangenverstrengeling verboden is
:?
Hell To The Liars
pi_98432997
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef macca728 het volgende:

[..]

Van Well zit er alleen voor het stadion, daar hoef je niet aan te twijfelen
Raad van Commissarissen

DICK VAN WELL-->Dura van Well

JOS VAN DER VEGT-->Ahoy (multi functioneel stadion)

COERT BEERMAN --> Rabo (financiering stadion)

En dan heb je nog :

MARTIN VAN PERNIS (siemens)

PIM BLOKLAND (vvf)

Oftewel iedereen zit er voor zich zelf, of voor hun andere functies. Kan nooit goed zijn voor de club.
pi_98433211
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Droopie het volgende:
Coen1976 Coen1976
pim zou uit rvc moeten en zou vriend van feyenoord moeten blijven.in statuten staat dat belangenverstrengeling verboden is
:?
Tjah ik begrijp het wel als je mogelijk 49 % van de aandelen koopt wil je ook directe invloed.
pi_98433297
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Raad van Commissarissen

DICK VAN WELL-->Dura van Well

JOS VAN DER VEGT-->Ahoy (multi functioneel stadion)

COERT BEERMAN --> Rabo (financiering stadion)

En dan heb je nog :

MARTIN VAN PERNIS (siemens)

PIM BLOKLAND (vvf)

Oftewel iedereen zit er voor zich zelf, of voor hun andere functies. Kan nooit goed zijn voor de club.
Dura Vermeer , niet Dura van Well

ja ze zitten er niet voor Feyenoord, waar zijn de ex spelers, de iconen van Feyenoord ?
pi_98433348
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dura Vermeer , niet Dura van Well

ja ze zitten er niet voor Feyenoord, waar zijn de ex spelers, de iconen van Feyenoord ?
Je hebt gelijk. Typefoutje!
  maandag 20 juni 2011 @ 21:40:40 #81
268409 voice-over
pi_98433409
Coen1976 :') Wat moet je met zo'n vent?

De VG wil geen investeerders die geld in de club steken maar mannen die in een Feyenoord-pyjama naar bed gaan.
pi_98433629
Blokland moet investeren en verder z'n bek houden. :P
pi_98433649
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Droopie het volgende:
SC steunt VG niet, maar steunen de directie ook niet.
nee die willen ook dat de directie vertrekt. Allemaal hooligans daar bij die SC haha
  maandag 20 juni 2011 @ 21:44:04 #84
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98433665
quote:
Feyenoord maakt definitief oefenprogramma bekend

Het complete programma van Feyenoords voorbereiding op het seizoen 2011/2012 is bekend. In het eerste deel van de voorbereiding wordt tegen vijf amateurclubs gespeeld, daarna zijn enkele profclubs aan de beurt. Er zijn geen tegenstanders toegevoegd aan de lijst, die vorige week al flink vorm had gekregen.

Zondag 26 juni, 11.00 uur Eerste training (De Kuip)

Zaterdag 2 juli, 14.30 uur Sportclub Feyenoord – Feyenoord

Dinsdag 5 juli, 19.00 uur SC Erica – Feyenoord

Zaterdag 9 juli, 17.00 uur Vitesse Delft – Feyenoord

Woensdag 13 juli, 18.00 uur FC Horst – Feyenoord

Zaterdag 16 juli , 16.00 uur BVV Barendrecht – Feyenoord

Dinsdag 19 juli, 20.30 uur FC Dordrecht – Feyenoord

Zaterdag 23 juli, 16.00 uur (Nederlandse tijd) Barnsley – Feyenoord

Dinsdag 26 juli, 20.45 uur (Nederlandse tijd) Hull City – Feyenoord

Donderdag 28 juli Open Dag

Zondag 31 juli, 14.30 uur Feyenoord – Málaga
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_98433698
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee die willen ook dat de directie vertrekt. Allemaal hooligans daar bij die SC haha
Nee hoor, waar heb je dat gelezen? Anders moet je maar eens dat interview op TV Rijnmond terugkijken. :)
pi_98433724
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Blokland moet investeren en verder z'n bek houden. :P
Nee de supporters moesten geld geven maar nu hun bek houden. :')
  maandag 20 juni 2011 @ 21:44:52 #87
268409 voice-over
pi_98433727
Van FN-forum

quote:
Kom er net vandaan. Het meest interessante feitje was dat van Well en Beerman ook in de vrienden van Feyenoord zitten. Die hebben dus 3 plekken in de RvC. Verder is het duidelijk dat het einde verhaal is met Been. Werkelijk iedereen is hem spuugzat. Dus nog zo start als vorige jaar (wat er dik in zit) en het volk gaat zich dit keer wel roeren. Iemand opperde zelfs (een zware jongen) dat die nog liever van Gaal zou zien dan Been. Hij kreeg nog verdomd veel bijval.
Verder een hoop emotioneel gedoe over wat er allemaal mis is binnen de organisatie. Soms onderbouwd met documenten en soms ook niet.
Het meest teleurstellende van de avond. Ze hebben geen alternatief. Er was verwacht dat met de 'onthullingen' van de laatste tijd, de landelijke pers er massaal zou opduiken en dat viel dus tegen. Er staan geen mensen klaar met geld. Het is vooral een groep die 'terecht' erg wakker ligt van de ellende binnen de club en hier wat aan wil doen. Hulp van een paar goede woordvoerders kunnen ze echter wel gebruiken.
Ik zei het toch, ik zei het toch ..... _O-
  maandag 20 juni 2011 @ 21:46:14 #88
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98433818
quote:
Coen1976
@Coen1976 Coen1976

vg leest voor uit mail van pim die supporters schoffeert. te lang voor twitter maar pim heeft weinig op met supporters die bezorgdheid uiten
:X
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:46:38 #89
268409 voice-over
pi_98433845
Wat is het toch heerlijk om als visionair door het leven te gaan. Stumperds als Caland staan nu toch maar mooi met de broek op de kuiten.
pi_98433854
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee de supporters moesten geld geven maar nu hun bek houden. :')
Helaas lijkt dat nu zo te werken. Dat keur ik ook niet goed. Al is het bijna begrijpelijk, gezien de vele emotionele reacties.
pi_98433921
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

nee Blokland wil zijn geld terug, geen betere dan Jacobs voor hem.
pi_98433924
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Helaas lijkt dat nu zo te werken. Dat keur ik ook niet goed. Al is het bijna begrijpelijk, gezien de vele emotionele reacties.
Heeft daar niets mee te maken.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:48:58 #93
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98434020
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef voice-over het volgende:
Van FN-forum

[..]

Ik zei het toch, ik zei het toch ..... _O-
Ja, echt geweldig man. De club gaat naar de klote. Laten we feest vieren. :{w
Elite
Tegen TTIP
pi_98434070
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef voice-over het volgende:
Wat is het toch heerlijk om als visionair door het leven te gaan. Stumperds als Caland staan nu toch maar mooi met de broek op de kuiten.
Mooi he :O
47-jaar en dan zo reageren
Hell To The Liars
pi_98434089
quote:
Hallo Nostredamus.
pi_98434106
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Lijkt me vrij logisch dat hij geen hoge pet op heeft van gasten als de VG bijvoorbeeld.

Daarmee bedoel ik niet dat IK iets mis vindt met het uitten van je bezorgdheid, maar wat de VG doet vind ik weinig constructief.
pi_98434151
quote:
Voorspel voor mij ook ff de Lotto, dan ben ik binnen.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:51:38 #98
268409 voice-over
pi_98434229
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef Droopie het volgende:

[..]

Mooi he :O
47-jaar en dan zo reageren
53 jaar meneer Droopie. Fok maakt mij infantiel maar dat komt omdat ik zo geen face-to-face gesprekken met jullie kan voeren. :)
pi_98434281
Maar hier dus niemand naar de forum-avond geweest? :(
pi_98434332
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Caland en De_Slagert wel volgens mij.
pi_98434355
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Caland en De_Slagert wel volgens mij.
DK ook
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:53:51 #102
268409 voice-over
pi_98434402
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ga straks Caland keihard uitlachen.
pi_98434412
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef voice-over het volgende:

[..]

53 jaar meneer Droopie. Fok maakt mij infantiel maar dat komt omdat ik geen face-to-face gesprekken met jullie kan voeren zo. :)
Nou ik wil wel een keer een face-to-face gesprek aan met mensen hoor.
Vaak zou je dan aan het eind van avond er positief op terugkijken en veel meningen delen.
Dit wordt wel heel erg veel bashen op het forum en dat lokken sommige echt uit.

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef voice-over het volgende:

[..]

Dit dus
Hell To The Liars
pi_98434447
quote:

[..]

En jij bent 53? Wat een grap ben jij. Iemand uitlachen achter een beeldscherm.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:54:44 #105
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_98434480
Vanochtend was er nog een ander topic, en deze is alweer op pagina 3? :o
pi_98434483
quote:

[..]

Toch wel vanuit je veilige anonieme zolderkamertje hè ?
pi_98434497
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Echt zielig ja, zeker alleen nog
  maandag 20 juni 2011 @ 21:55:10 #108
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_98434518
Wat was er vandaag eigenlijk?
  maandag 20 juni 2011 @ 21:55:46 #109
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98434555
quote:

[..]

Jij gaat niemand bashen hier.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 20 juni 2011 @ 21:55:55 #110
268409 voice-over
pi_98434575
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Waarom niet knul? Jezus, wat een sjaggerijn ben jij.
pi_98434600
quote:

[..]

Hij heeft tenminste de moeite genomen. Internetheld.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:56:43 #112
268409 voice-over
pi_98434641
Quote van de forum-avond (naar het schijnt): 'Been is zo slechte trainer dat zelfs de pionnen minder goed blijven zijn staan'

Mwah, erg creatief zijn die lui niet.
pi_98434662
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom niet knul? Jezus, wat een sjaggerijn ben jij.
Uhh misschien omdat het al kansloos is om te doen als je 13 bent. Laat staan als je 53 bent.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:57:28 #114
268409 voice-over
pi_98434692
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij heeft tenminste de moeite genomen. Internetheld.
Het heeft niks met helden te maken maar alles met logisch nadenken.
pi_98434761
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef voice-over het volgende:

[..]

Het heeft niks met helden te maken maar alles met logisch nadenken.
Je had je (kennelijk) volmaakte ideologie toch ook op zo'n avond kunnen spuien?
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:59:01 #116
268409 voice-over
pi_98434815
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Uhh misschien omdat het al kansloos is om te doen als je 13 bent. Laat staan als je 53 bent.
Hoezo, waar staat dat in de sterren geschreven? Ik vind het vrij kansloos als een jonge vent als jij zo star in het leven staat. Ben je toevallig zo'n gereformeerde schijnheil?
pi_98434864
Ik verwacht van Caland een weinig kritische blik eigenlijk.

Ik wil een kritische kijk op de afgelopen avond, de goede kanten mogen best benoemd worden, en als de VG iets kan aantonen is dat allemaal prima, maar ik wil ook eerlijk horen als er bepaalde zaken niet zo op orde zijn bij de VG, of waar nog niet zo over is nagedacht, zonder dat deze tekortkomingen meteen worden gebagatelliseerd ten behoeve van het grotere doel, namelijk het wegkrijgen van de directie. Alsof daar alles voor is geoorloofd.

Ik wil een kritische blik op de toekomstvisie van de VG, want uiteindelijk willen we met deze hele soap wél iets opschieten. :)

Nu achter de goede bedoelingen van de VG aan lopen en er later eventueel achterkomen dat het een losse flodder was met veel geblaat en weinig wol kan de doodsteek voor de club worden of op z'n minst het herstel van de club ernstig vertragen.

Daarom ben ik zo kritisch.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:59:36 #118
268409 voice-over
pi_98434867
quote:
5s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je had je (kennelijk) volmaakte ideologie toch ook op zo'n avond kunnen spuien?
Paarlen voor de Zwijnen ....
pi_98434973
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef voice-over het volgende:

[..]

Hoezo, waar staat dat in de sterren geschreven? Ik vind het vrij kansloos als een jonge vent als jij zo star in het leven staat. Ben je toevallig zo'n gereformeerde schijnheil?
Ja dat ben ik. Hoe weet je dat?
  maandag 20 juni 2011 @ 22:01:46 #120
268409 voice-over
pi_98435034
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden"
pi_98435094
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik wil een kritische kijk op de afgelopen avond, de goede kanten mogen best benoemd worden, en als de VG iets kan aantonen is dat allemaal prima, maar ik wil ook eerlijk horen als er bepaalde zaken niet zo op orde zijn bij de VG, of waar nog niet zo over is nagedacht, zonder dat deze tekortkomingen meteen worden gebagatelliseerd ten behoeve van het grotere doel, namelijk het wegkrijgen van de directie. Alsof daar alles voor is geoorloofd.

Ik wil een kritische blik op de toekomstvisie van de VG, want uiteindelijk willen we met deze hele soap wél iets opschieten. :)

Nu achter de goede bedoelingen van de VG aan lopen en er later eventueel achterkomen dat het een losse flodder was met veel geblaat en weinig wol kan de doodsteek voor de club worden of op z'n minst het herstel van de club ernstig vertragen.

Ik denk dat er ook al wat kritiek her en der te lezen is. Dat er (nog) geen alternatief is.

Dat moet er zeker komen. Hopelijk sluiten oud spelers of bekende Feyenoord zich spoedig bij de VG aan.
pi_98435103
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef voice-over het volgende:

[..]

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden"
_O-
  maandag 20 juni 2011 @ 22:03:13 #123
268409 voice-over
pi_98435154
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Ja dat ben ik. Hoe weet je dat?
Je viel door de mand met je dogmatische denkbeelden. :)
pi_98435269
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef voice-over het volgende:

[..]

En dat zeg jij :') Koning Vooroordeel.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:06:13 #125
268409 voice-over
pi_98435424
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En dat zeg jij :') Koning Vooroordeel.
Mijn enige vooroordeel waar ik 'last' van heb is de VG. Marokkanen daarentegen vind ik lief.
pi_98435474
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef voice-over het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je dat ook kon voorspellen.

Stel je me weer teleur.
pi_98436159
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef voice-over het volgende:

[..]

Mijn enige vooroordeel waar ik 'last' van heb is de VG. Marokkanen daarentegen vind ik lief.
Daarom stem je PVV: Beste PVV-stemmer

Volgens mij loop je echt alleen maar te zieken he?
Het gelul van jou dat de VG louter hooligans zijn die alleen via intimidatie hun zin proberen door te drammen, kan na vanavond tenminste alvast wel de prullenbak in.
Groetjes, Ezio.
pi_98436303
Voice-over stemt vast op de PVV omdat ze niet willen bezuinigen op ouderenzorg.
pi_98436420
Negeren. ^O^
  maandag 20 juni 2011 @ 22:19:40 #130
268409 voice-over
pi_98436452
quote:
5s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Stokstaart het volgende:

Het gelul van jou dat de VG louter hooligans zijn die alleen via intimidatie hun zin proberen door te drammen, kan na vanavond tenminste alvast wel de prullenbak in.
Ik heb nooit gezegd dat de VG louter uit hooligans bestaat. Ik heb wel gezegd dat de VG een verwerpelijke club is omdat hooligans er deel van uitmaken.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:20:16 #131
268409 voice-over
pi_98436499
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef Absurditeit het volgende:
Voice-over stemt vast op de PVV omdat ze niet willen bezuinigen op ouderenzorg.
Ik stem al 35 jaar op de VVD.
pi_98436743
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik stem al 35 jaar op de VVD.
Dat valt me dan weer een beetje van je tegen Voice-Over.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:23:33 #133
268409 voice-over
pi_98436752
Al die sukkels hier die beweerden dat de VG 'een plan' had.
Al die sukkels hier die mij uitscholden omdat ik kritisch was op de VG.

Wat is het toch heerlijk om achteraf je gelijk te hebben en vooral te krijgen. :)
  maandag 20 juni 2011 @ 22:24:00 #134
268409 voice-over
pi_98436785
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat valt me dan weer een beetje van je tegen Voice-Over.
Hoezo, ben jij een socialist dan? :)
pi_98436967
Wie van hier gaat er Zondag naar de training ?
pi_98437093
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef voice-over het volgende:

[..]

Hoezo, ben jij een socialist dan? :)
Zo zou je het kunnen noemen. Heb meer dan eens SP gestemd, maar stem al enige tijd Groen-Links. :P
  maandag 20 juni 2011 @ 22:29:11 #137
268409 voice-over
pi_98437227
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen noemen. Heb meer dan eens SP gestemd, maar stem al enige tijd Groen-Links. :P
Geeft niks hoor. ^O^
  maandag 20 juni 2011 @ 22:31:59 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98437449
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef voice-over het volgende:
Al die sukkels hier die beweerden dat de VG 'een plan' had.
Al die sukkels hier die mij uitscholden omdat ik kritisch was op de VG.

Wat is het toch heerlijk om achteraf je gelijk te hebben en vooral te krijgen. :)
De VG heeft nog steeds een plan. De directie uit het Maasgeboouw verjagen. Dat gaat ze lukken ook.

En mensen scholden je niet uit, omdat je kritisch was, maar omdat jij iedereen over een kam scheerde.
Elite
Tegen TTIP
pi_98437468
Maar goed, POL is ergens anders. Al lijkt deze hele soap ook net een politiek spelletje.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:32:27 #140
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98437483
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef Paul-89 het volgende:
Wie van hier gaat er Zondag naar de training ?
Ik.
Elite
Tegen TTIP
pi_98437590
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef voice-over het volgende:
Ik had al de indruk dat je het heerlijk vindt.
pi_98437600
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Happel het volgende:

[..]

De VG heeft nog steeds een plan. De directie uit het Maasgeboouw verjagen. Dat gaat ze lukken ook.

En mensen scholden je niet uit, omdat je kritisch was, maar omdat jij iedereen over een kam scheerde.
Leuk plan, maar wat daarna? Wat schiet Feyenoord er mee op? Moeten we er maar op vertrouwen dat de VG goede bestuurders heeft klaar staan en met een goede toekomstvisie?

Dat zou ik allemaal graag weten voordat ik een directie wegjaag. Anders raken we straks van de regen in de drup. :P
  maandag 20 juni 2011 @ 22:34:24 #143
268409 voice-over
pi_98437616
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Happel het volgende:

Ok, ze hebben dus het plan om zonder plan de directie te verjagen. Wie gaat dan de club besturen? De terreinknecht?

(heerlijk, de discussie herhaalt zich .....)
  maandag 20 juni 2011 @ 22:34:49 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98437640
Ook weet terug. Was een 'verhelderend' avondje...Pff.

Vragen? Morgen komen de notulen naar buiten, heb geen zin om alles terug te lezen...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98437668
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Leuk plan, maar wat daarna? Wat schiet Feyenoord er mee op? Moeten we er maar op vertrouwen dat de VG goede bestuurders heeft klaar staan en met een goede toekomstvisie?

Dat zou ik allemaal graag weten voordat ik een directie wegjaag. Anders raken we straks van de regen in de drup. :P
Bestuurders met primair een Feyenoord-hart, en niet primaire bedrijfsmatige belangen.
Wouter Bos.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:37:11 #146
268409 voice-over
pi_98437796
quote:
15s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Caland het volgende:

Vragen? Morgen komen de notulen naar buiten, heb geen zin om alles terug te lezen...
We weten alles al Caland. Ik heb nog zo tegen je gezegd niet te gaan omdat die hele VG geen ene ruk voorstelt. Maar jij wist het weer beter. _O- :W
  maandag 20 juni 2011 @ 22:37:26 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98437811
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef voice-over het volgende:

[..]

We weten alles al Caland. Ik heb nog zo tegen je gezegd niet te gaan omdat die hele VG geen ene ruk voorstelt. Maar jij wist het weer beter. _O- :W
Want? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98437836
quote:
15s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Want? :')
Niet op ingaan, zinloos
pi_98437876
Voor je weer onderwerp bent van het gekloot van voice, Caland ;)

quote:

[..]

Groetjes, Ezio.
pi_98437880
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Bestuurders met primair een Feyenoord-hart, en niet primaire bedrijfsmatige belangen.
Wouter Bos.
Wouter Bos klinkt goed, Is een rationele, welbespraakte man met uitstraling, en slaapt ook nog eens in een Feyenoord-pyama. Wat willen we nog meer. :P

Zou mooi zijn als hij uberhaupt een functie bij Feyenoord wil bekleden, maar ik waag het te betwijfelen dat hij zijn naam durft te verbinden aan een clubje mensen die zo stellig partij kiezen tegen de directie. Al zou hij pas later komen kijken natuurlijk.

Tja, dromen mag hé. :)
pi_98437889
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wouter Bos.
Heeft Bos niet net een nieuwe baan waar hij heel dik voor wordt betaald?

Maar idd, hij lijkt me zeer geschikt. En heeft ook wel de nodige sympathie van de achterban denk ik.
pi_98437900
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Niet op ingaan, zinloos
we horen het morgen wel van je..
Hell To The Liars
pi_98437921
quote:
15s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Caland het volgende:

Vanwaar "verhelderend" tussen aanhalingstekens?

Je klinkt niet zo overtuigd als dat ik had verwacht. :)
pi_98437952
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Heeft Bos niet net een nieuwe baan waar hij heel dik voor wordt betaald?

Maar idd, hij lijkt me zeer geschikt. En heeft ook wel de nodige sympathie van de achterban denk ik.
Part time adviseur mag van mij ook hoor.
En dan niet van Jacobs
Hell To The Liars
pi_98438004
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wouter Bos klinkt goed, Is een rationele, welbespraakte man met uitstraling, en slaapt ook nog eens in een Feyenoord-pyama. Wat willen we nog meer. :P

Zou mooi zijn als hij uberhaupt een functie bij Feyenoord wil bekleden, maar ik waag het te betwijfelen dat hij zijn naam durft te verbinden aan een clubje mensen die zo stellig partij kiezen tegen de directie. Al zou hij pas later komen kijken natuurlijk.

Tja, dromen mag hé. :)
Hij heeft eerder aangegeven graag iets te willen door voor Feyenoord.
Het is toch idioot dat mensen met allerlei bedrijfsmatige belangen de dienst uitmaken bij onze club?
Belangenverstrengeling op deze manier ligt constant op de loer. Niet gek dat het dan onrustig is en blijft.....
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:41:37 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98438103
Belangrijkste punten waren:
-Van Huigen en Been inderdaad vertrouwen opgezegd, vanwege het voortdurende wanbeleid vanuit het Maasgebouw. Deze groep heeft pakweg 6 investeerders met zich meegetrokken die naar verluidt (jaja) ook allen een miljoen zouden hebben ingelegd. 6 miljoen worden tot op heden dus geblokkeerd.
-Het miljoen van het legioen is bevroren, wordt niks mee gedaan. Feyenoord weigert om een STAK op te richten, in september meer hierover.
-Castaignos niet voor 4 maar 2 verkocht, zwart op wit.
-Stuitende mail van Blokland naar de supporters. Ik hoop echt dat die openbaar wordt gemaakt,kan ook niet anders.
- Blokland die min of meer alleenheerser is momenteel in het Maasgebouw door slinkse spelletjes.
-Training/open dag wordt met rust gelaten. Tijdens de oefencampagne gaat de druk langzaam maar zeker opgevoerd worden.
-Binnen 2 weken komt een absoluut boegbeeld naar buiten die als een soort van 'woordvoerder' voor de FSV/VG naar buiten komt.
-Sportclub heeft tijdens de ledenvergadering wel degelijk het vertrouwen naar de FSV uitgesproken,zij gaan binnenkort een hele grote rol krijgen in het proces.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 juni 2011 @ 22:43:17 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98438223
Oja, en verder werd er op een hele nette manier met elkaar omgegaan. Lees net dat er iemand op FN moest melden dat iemand was uitgescholden.

Ab-so-luut niks van waar :')

Voice-over :W
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98438236
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
-Van Huigen en Been inderdaad vertrouwen opgezegd, vanwege het voortdurende wanbeleid vanuit het Maasgebouw. Deze groep heeft pakweg 6 investeerders met zich meegetrokken die naar verluidt (jaja) ook allen een miljoen zouden hebben ingelegd. 6 miljoen worden tot op heden dus geblokkeerd.
-Het miljoen van het legioen is bevroren, wordt niks mee gedaan. Feyenoord weigert om een STAK op te richten, in september meer hierover.
-Stuitende mail van Blokland naar de supporters. Ik hoop echt dat die openbaar wordt gemaakt,kan ook niet anders.
- Blokland die min of meer alleenheerser is momenteel in het Maasgebouw door slinkse spelletjes.
-Training/open dag wordt met rust gelaten. Tijdens de oefencampagne gaat de druk langzaam maar zeker opgevoerd worden.
-Binnen 2 weken komt een absoluut boegbeeld naar buiten die als een soort van 'woordvoerder' voor de FSV/VG naar buiten komt.
-Sportclub heeft tijdens de ledenvergadering wel degelijk het vertrouwen naar de FSV uitgesproken,zij gaan binnenkort een hele grote rol krijgen in het proces.
Prima toch ? Eigenlijk niet, maar best verhelderend
pi_98438284
quote:

Vind ik een slechte zaak, oefencampagnes moeten leuke wedstrijdjes zijn voor amateurploegen en lokale bevolking. Nu gaan straks de burgemeester zich weer roeren. Er hoeft maar een persoon het veld op te lopen en Mario Been uitkafferen.
Hell To The Liars
pi_98438369
Maar op Castaignos na, wederom geen overtuigende bewijzen dus.

Jammer dat Huijgen er niet was trouwens. Had zijn verhaal eindelijk weleens willen horen namelijk.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:45:35 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98438373
Verder werd er even kort op het technische beleid ingegaan. Fer, Wijnaldum en Castaignos hebben en hadden een persoonlijke trainer (uit eigen zak betaald). Vlaar en De Vrij hebben aangegeven dat ze ondanks Been willen bijtekenen in het belang van de club.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 20 juni 2011 @ 22:46:12 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98438415
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar op Castaignos na, wederom geen overtuigende bewijzen dus.

Jammer dat Huijgen er niet was trouwens. Had zijn verhaal eindelijk weleens willen horen namelijk.
Menno Been was er :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98438481
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
Verder werd er even kort op het technische beleid ingegaan. Fer, Wijnaldum en Castaignos hebben en hadden een persoonlijke trainer (uit eigen zak betaald). Vlaar en De Vrij hebben aangegeven dat ze ondanks Been willen bijtekenen in het belang van de club.
Haha is echt gesteld dat ze ondanks Been willen blijven?
Groetjes, Ezio.
pi_98438503
quote:
Dit geeft wel weer te denken hoor..
Wel positief, want nu krijg je toch wat meer sympathie voor Fer en Wijnaldum mochten ze weggaan.
Hell To The Liars
pi_98438522
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Menno Been was er :)
Ah kijk, das al iets. :)

Overigens schrik ik wel van het verhaal van Vlaar en de persoonlijke trainer van Castaignos, Fer en Wijnaldum. Als dit allemaal waar is, maar ik heb geen hoge pet op van Mario Been en z'n trainingsmethodes, dus kan me voorstellen dat de spelers er zelf ook van balen.
pi_98438601
quote:
Dit vind ik een groot schandaal, helemaal als je je als club richt op talentontwikkeling. Dit kan en mag niet.
pi_98438670
Overigens wat moet ik me voorstellen bij de steun die de Sportclub voor de Supportersvereniging zou hebben uitgesproken?

Want het interview laatst bij RTV Rijnmond was namelijk wel uit z'n verband gerukt, waar er door de Sportclub werd uitgesproken dat ze nadrukkelijk géén partij wensen te kiezen maar wél vinden dat er weer met elkaar gesproken moet worden, werd door de VG al snel naar buiten gebracht dat ze de steun hebben van de Sportclub.
pi_98438680
quote:
dat is wel heel triest ja
Ja gek dat ze weg willen/zijn Casteignos was niet goed genoeg, Wijnaldum mocht nooit op 10 (liever Bruins) en Fer mocht de bank warm houden tbv Meeuwis en/of Leerdam.

De Vrij mocht rechtsback spelen...
  maandag 20 juni 2011 @ 22:49:40 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98438682
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ah kijk, das al iets. :)

Overigens schrik ik wel van het verhaal van Vlaar en de persoonlijke trainer van Castaignos, Fer en Wijnaldum. Als dit allemaal waar is, maar ik heb geen hoge pet op van Mario Been en z'n trainingsmethodes, dus kan me voorstellen dat de spelers er zelf ook van balen.
De FSV wilde nadrukkelijk hier niet verder op ingaan omdat dat uiteindelijk niet het pakkie an van een supportersvereniging is ja. Maar het feit dat bijvoorbeeld de besprekingen met De Vrij zo relatief lang duurden kwam door de algemene werksfeer binnen de technische staf.

Als ik zo vrij mag zijn om te citeren: 'Been doet vrijwel alles op intuïtie, Vlemmings bereidt de ploeg voor en zet de poppetjes tactisch neer'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98438740
quote:
Ik ken die Huijgen alleen van het interview met Rijnmond. Hij kwam daarin goed en verstandig over. Maar ook iemand met lef en durf.
pi_98438829
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:49 schreef Caland het volgende:

[..]

De FSV wilde nadrukkelijk hier niet verder op ingaan omdat dat uiteindelijk niet het pakkie an van een supportersvereniging is ja. Maar het feit dat bijvoorbeeld de besprekingen met De Vrij zo relatief lang duurden kwam door de algemene werksfeer binnen de technische staf.

Als ik zo vrij mag zijn om te citeren: 'Been doet vrijwel alles op intuïtie, Vlemmings bereidt de ploeg voor en zet de poppetjes tactisch neer'
Hoe weet de FSV dat van die trainers. In hoeverre is het betrouwbaar en niet gewoon een wanhopige poging om Mario buiten de deur te werken?
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:52:18 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98438841
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens wat moet ik me voorstellen bij de steun die de Sportclub voor de Supportersvereniging zou hebben uitgesproken?

Want het interview laatst bij RTV Rijnmond was namelijk wel uit z'n verband gerukt, waar er werd uitgesproken dat ze nadrukkelijk géén partij wensen te kiezen maar wél vinden dat er weer met elkaar gesproken moet worden, werd door de VG al snel naar buiten gebracht dat ze de steun hebben van de Sportclub.
Schijnt dus dat ze tijdens de vergadering wel erg op de hand waren van de supporters. En nogmaals. waarom zou een SC zo nadrukkelijk geen (of eigenlijk wel) partij kiezen? Gewoon om het vuurtje weer wat op te stoken.

Als ze namelijk achter de directie stonden waren ze a) met geen verklaring gekomen of b) met een verklaring gekomen dat ze achter het huidige beleid stonden.

Daar hoef je echt geen raketgeleerde voor te zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98438909
Been moet gewoon de laan uitgestuurd worden. Tomasson kan nog beter trainer worden samen met Gio dan meneer Been. :')
  maandag 20 juni 2011 @ 22:53:44 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98438938
quote:
5s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:52 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoe weet de FSV dat van die trainers. In hoeverre is het betrouwbaar en niet gewoon een wanhopige poging om Mario buiten de deur te werken?
Het is in beginsel helemaal niet de intentie om Been eruit te werken, maar daar kwamen zoveel vragen over dat men zich wel gedwongen voelde om er kort op in te gaan. Puur om een beeld te schetsen hoe slecht het er momenteel aan toe gaat. De bron was iemand uit het Maasgebouw die ook dicht op de contractbesprekingen zit. Uiteraard kon de FSV geen naam noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98438963
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Schijnt dus dat ze tijdens de vergadering wel erg op de hand waren van de supporters. En nogmaals. waarom zou een SC zo nadrukkelijk geen (of eigenlijk wel) partij kiezen? Gewoon om het vuurtje weer wat op te stoken.

Als ze namelijk achter de directie stonden waren ze a) met geen verklaring gekomen of b) met een verklaring gekomen dat ze achter het huidige beleid stonden.

Daar hoef je echt geen raketgeleerde voor te zijn.
Maar wellicht kiezen ze wel echt geen partij. Namelijk omdat de huidige situatie ook niet goed is voor Feyenoord. Omdat ze vinden dat er weldegelijk overleg gevoerd moet blijven worden, omdat dat belangrijk is voor het draagvlak bij Feyenoord, en in de hoop dat de rust wederkeert bij Feyenoord.

Dan is het dus niet zo simpel als partij kiezen voor of tegen de directie of voor of tegen de VG.
pi_98439006
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar wellicht kiezen ze wel echt geen partij. Namelijk omdat de huidige situatie ook niet goed is voor Feyenoord. Omdat ze vinden dat er weldegelijk overleg gevoerd moet blijven worden, omdat dat belangrijk is voor het draagvlak bij Feyenoord, en in de hoop dat de rust wederkeert bij Feyenoord.
Die rust keert nu zonder veranderingen echt niet meer terug.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:54:52 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98439007
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Overleg is gewoonweg niet meer mogelijk, dat leek en lijkt me toch wel duidelijk? Dat weet de SC ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98439262
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Overleg is gewoonweg niet meer mogelijk, dat leek en lijkt me toch wel duidelijk? Dat weet de SC ook.
Het is voor mij ook maar gissen, ik probeer het te plaatsen nav de uitlatingen eerder in een interview bij RTV Rijnmond.

Wellicht zoeken ze de nuance, en proberen ze de "oproer" te neutraliseren, en een compromis mede mogelijk te maken.

Overigens als het tot een geschil komt tussen de directie en de Sportclub dan loopt de eenwording van Feyenoord weer gevaar, en dus de komst van het nieuwe stadion.
pi_98439304
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is in beginsel helemaal niet de intentie om Been eruit te werken, maar daar kwamen zoveel vragen over dat men zich wel gedwongen voelde om er kort op in te gaan. Puur om een beeld te schetsen hoe slecht het er momenteel aan toe gaat. De bron was iemand uit het Maasgebouw die ook dicht op de contractbesprekingen zit. Uiteraard kon de FSV geen naam noemen.
Mja dan moeten de mensen die dicht bij het vuur staan maar een keer hun muil opentrekken.
Nu blijft het een beetje niveautje Story/Privé.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 23:01:35 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98439392
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:59 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mja dan moeten de mensen die dicht bij het vuur staan maar een keer hun muil opentrekken.
Nu blijft het een beetje niveautje Story/Privé.
Dan zorgt er direct voor dat ze hun baan kwijt zijn natuurlijk. Genoeg mensen die in het Maasgebouw werken en het niet eens zijn met het huidige beleid, anders worden al die stukken niet gelekt. Maar uiteraard hebben al die mensen wel even een hypotheek en een gezin te onderhouden. Zo makkelijk is dat dus niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98439510
Was de sfeer wel oke, en is er echt iemand voor 'fossiel' uitgemaakt?
Zag ook een reactie op een forum dat er drie ruiten waren gesneuveld maar dat geloof ik niet.
Hell To The Liars
  maandag 20 juni 2011 @ 23:08:29 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98439773
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:03 schreef Droopie het volgende:
Zag ook een reactie op een forum dat er drie ruiten waren gesneuveld maar dat geloof ik niet.
Sfeer was prima, tuurlijk... je hebt er emotionele mensen tussen. Maar genoeg kritiek en er is absoluut niemand uitgescholden door een afwijkende mening.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98439853
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Sfeer was prima, tuurlijk... je hebt er emotionele mensen tussen. Maar genoeg kritiek en er is absoluut niemand uitgescholden door een afwijkende mening.
^O^ Feyenoord *O*
Hell To The Liars
pi_98439980
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:03 schreef Droopie het volgende:
Pertinent onwaar. Sfeer was uitstekend en geen ruit gesneuveld. Waar halen ze het vandaan? Politie was ook gewoon met een paar gasten aanwezig, stonden gezellig met iedereen te kletsen. Jong, oud, net in pak tot de bekendere figuren van de harde kern maar geen onvertogen woord naar elkaar gevallen.

Blij dat ik geweest ben.
pi_98440028
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:08 schreef Caland het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:12 schreef dill het volgende:

[..]

Pertinent onwaar. Sfeer was uitstekend en geen ruit gesneuveld. Waar halen ze het vandaan? Politie was ook gewoon met een paar gasten aanwezig, stonden gezellig met iedereen te kletsen. Jong, oud, net in pak tot de bekendere figuren van de harde kern maar geen onvertogen woord naar elkaar gevallen.

Blij dat ik geweest ben.
^O^
pi_98440229
Goed dat jullie geweest zijn
Hell To The Liars
pi_98440313
Groetjes, Ezio.
pi_98440968
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
Dit topic:

http://forum.headliner.nl/topic-22157/

:') _O-
_O-
pi_98441613
http://rijnmond.nl/Homepa(...)%20revolutie%20voort

Supportersvereniging zet fluwelen revolutie voort

20 juni 2011

De supportersvereniging van Feyenoord zal in samenwerking met de zgn. Varkenoordgroep de strijd tegen de directie en raad van commissarissen van de Rotterdamse club voort zetten, maar niet met geweld. Dat maakte de FSV maandagavond bekend.

Ten overstaan van 200 aanwezigen tijdens een forumavond op amateurcomplex Varkenoord werd duidelijk dat de FSV en de Varkenoordgroep (een samensmelting van diverse supportersgroeperingen binnen Feyenoord) het niet laten bij alleen het opzeggen van het vertrouwen in de clubleiding. Dit gebeurde twee weken geleden al. De fans willen dat er nieuwe beleidsbepalers komen in de Kuip, omdat zij vinden dat Feyenoord slecht wordt geleid. Zo wordt er al maanden geroepen om het hoofd van financieel directeur Onno Jacobs en president-commissaris Dick van Well. Omdat de supporters het gevoel hadden niet serieus genomen te worden, werd het vertrouwen in directie en rvc opgezegd. Men neemt nu alleen genoegen met het vertrek van alle beleidsbepalers.

De FSV en de Varkenoordgroep benadrukte tijdens de forumavond dat geweld geen optie is. Zij werden daarbij gesteund door de toehoorders. Ook het verstoren van de eerste training (zondag 27 juni) en de Open Dag (donderdag 28 juli) is niet aan de orde. Later deze week komt de supportersvereniging met een verklaring die is opgesteld naar aanleiding van wat er maandagavond door de aanwezigen op Varkenoord is besproken. Van Feyenoord-zijde is bekend dat zij bereid zijn het gesprek aan te gaan met de FSV, maar dan moeten de fans niet met een lijst aan eisen aankomen. De club wil ten alle tijden het eigen beleid blijven bepalen.
Hell To The Liars
pi_98441761
Weet iemand waar dat geld van de supporters-inzameling voor wordt gebruikt?
pi_98441842
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
Weet iemand waar dat geld van de supporters-inzameling voor wordt gebruikt?
Momenteel nergens voor, het is 'bevroren'.
pi_98441905
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Momenteel nergens voor, het is 'bevroren'.
Was er niet iets met een 'handtekening' die gezet moest worden voordat het gebruikt kon worden? Handtekening van wie?
  maandag 20 juni 2011 @ 23:58:40 #193
268409 voice-over
pi_98442252
quote:
Niet te geloven. Broddelwerk, niks nieuws gebracht, veel 'naar verluidt' feiten, goedkoop effectbejag .... dat is de oogst van 2 weken vuilspuiterij .... maar Caland gelooft er nog steeds in. _O-
  maandag 20 juni 2011 @ 23:59:48 #194
268409 voice-over
pi_98442310
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:53 schreef Typisch het volgende:
Been moet gewoon de laan uitgestuurd worden. Tomasson kan nog beter trainer worden samen met Gio dan meneer Been. :')
Dat is ook werkelijk het enige waar ik het met jullie eens ben.
pi_98442391
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:59 schreef voice-over het volgende:

[..]

Begin Been ook een beetje beu te raken, maar wie moet er dan voor de groep worden gezet?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:02:29 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98442454
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Begin Been ook een beetje beu te raken, maar wie moet er dan voor de groep worden gezet?
In mijn ogen hebben we de meest capabele man daarvoor naar NEC laten gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98442542
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:02 schreef Caland het volgende:

[..]

En dan Mario weer afkopen voor 1.5 miljoen?
Dat geld is er toch helemaal niet man....
Groetjes, Ezio.
pi_98442712
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Pastoortje? :{ Lijkt me toch weer te jong, maar heeft wel een duidelijk verhaal i.t.t. Been. Op dit moment zou Verbeek geweldig zijn denk ik, maar dat zal nooit gebeuren.
pi_98442798
Korbach zou verdomme een betere trainer zijn.
pi_98442801
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:59 schreef voice-over het volgende:

[..]

''Jullie?'' Ik ben meer tegen dan voor heel deze hetze hoor.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:09:07 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98442814
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Pastoortje? :{ Lijkt me toch weer te jong, maar heeft wel een duidelijk verhaal i.t.t. Been. Op dit moment zou Verbeek geweldig zijn denk ik, maar dat zal nooit gebeuren.
Hij laat zijn teams volgens een duidelijk systeem voetballen, jonge spelers lopen weg met hem, ik vind hem zelfs een type Verbeek maar dan zonder de nare kanten. Maar wel weer erg weinig ervaring inderdaad, en we hebben/hadden geen poen om Been te ontslaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:10:12 #202
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_98442859
Frank de Boer werd ook kampioen met weinig ervaring. Het gaat er om of hij goed genoeg is :Y .
2000 light years from home
pi_98443135
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij laat zijn teams volgens een duidelijk systeem voetballen, jonge spelers lopen weg met hem, ik vind hem zelfs een type Verbeek maar dan zonder de nare kanten. Maar wel weer erg weinig ervaring inderdaad, en we hebben/hadden geen poen om Been te ontslaan.
Klopt, maar was men over Been ook niet uitermate te spreken in zijn NEC-periode? We zullen het dit jaar wel zien met een fitte selectie met hopelijk nog een versterking.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:10 schreef Merkie het volgende:
Frank de Boer werd ook kampioen met weinig ervaring. Het gaat er om of hij goed genoeg is :Y .
Klopt, maar dat was ook de kampioen van de armoe. :') Daarbij is de Boer natuurlijk gewoon een topvoetballer geweest dus dat is misschien een iets andere startpositie dan een Pastoor.
pi_98443445
Van Basten was nog een veel grotere speler dan De Boer en een echte wereldvedette. Toch bakte hij er vrij weinig van. Je wordt als 'grote naam' wel direct wat serieuzer genomen en je hebt wat meer krediet bij de achterban, maar uiteindelijk gaat het erom of je het vak in de vingers hebt. Vrij weinig ex-spelers hebben dat echt.

Frank de Boer lijkt het wel te kunnen. Pastoor waarsch. ook wel. Maar een Gullit is weer een drama en wordt niet meer serieus genomen in de voetballerij.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:26:41 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98443588
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Klopt, maar was men over Been ook niet uitermate te spreken in zijn NEC-periode? We zullen het dit jaar wel zien met een fitte selectie met hopelijk nog een versterking.

Klopt, maar ook daar lag hij redelijk overhoop met (vaak) de jongere spelers. Ook stond hij binnen NEC wel bekend als iemand die er redelijk de kantjes er vanaf liep, regelmatig met de businessclub van Boekhoorn optrok na de wedstrijden en trainingen (met alle verhalen die daarbij horen).

NEC had toen echter wel een tamelijk briljante selectie, bijna een schande dat hij met (een deel van) die selectie zo laag stond na een helft van de competitie. En zoals gezegd werd, Been doet vrijwel alles op intuïtie en toen viel net alles goed. Lens bijvoorbeeld die werkelijk geweldig speelde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98443751
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt, maar ook daar lag hij redelijk overhoop met (vaak) de jongere spelers. Ook stond hij binnen NEC wel bekend als iemand die er redelijk de kantjes er vanaf liep, regelmatig met de businessclub van Boekhoorn optrok na de wedstrijden en trainingen (met alle verhalen die daarbij horen).

NEC had toen echter wel een tamelijk briljante selectie, bijna een schande dat hij met (een deel van) die selectie zo laag stond na een helft van de competitie. En zoals gezegd werd, Been doet vrijwel alles op intuïtie en toen viel net alles goed. Lens bijvoorbeeld die werkelijk geweldig speelde.
Ach...vertel me wat. We zien allemaal lijdzaam toe hoe het eraantoegaat. Ik vind altijd dat je iemand gewoon even de kans moet geven, zeker met veel geblesseerden en een jonge selectie. Aan de andere kant is zijn proefperiode nu onderhand wel verstreken. Had Been een duidelijk en consequent verhaal en filosofie gehad, dan had ik hem nog blijven verdedigen. Echter, aan alle kanten druipt de inconsequentie ervanaf met het gevolg dat hij het nu wel heel erg goed moet gaan doen wil ik hem graag bij Feyenoord zien blijven.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2011 00:31:39 ]
pi_98443902
Ik vond het Been in de 2e seizoenshelft met Ryo en Meeuwis erbij eigenlijk niet eens zo slecht doen :@
Groetjes, Ezio.
pi_98443928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik volg Feyenoord niet zo, maar hoe serieus moet je de verhalen nemen dat Been nogal lui is en met allerlei onzin bezig is waar hij eigenlijk geen tijd voor heeft?
pi_98444067
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vond het Been in de 2e seizoenshelft met Ryo en Meeuwis erbij eigenlijk niet eens zo slecht doen :@
Elke trainer die Mokotjo systematisch ontwijkt snapt er niks van. :P
pi_98444251
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja en toen Mokotjo kwam verloren we pardoes van VVV.
Is al eerder gezegd: Wij weten niet waarom Mario die Mokotjo op de tribune zette. Kan best een disciplinaire reden achter zitten.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:43:57 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98444266
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:35 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Ik volg Feyenoord niet zo, maar hoe serieus moet je de verhalen nemen dat Been nogal lui is en met allerlei onzin bezig is waar hij eigenlijk geen tijd voor heeft?
Ik denk dat je die serieus moet nemen, helemaal omdat spelers het zelf in het openbaar min of meer hebben aangegeven (Fer in de VI). 2 ton erbij geschnabbelt in een jaar tijd. En nu ga ik heel erg suggestief reageren, maar ik ga best wel regelmatig een training bekijken (zeg een keer per week minimaal, luie student) en ik vond het niveau vaak echt schrikbarend laag. De spelers hebben wel plezier onderling, maar onder Van Marwijk bijvoorbeeld spatte er altijd de vechtlust vanaf, de wil om tot het gaatje te gaan, dat zie ik bij Been wat minder. Tuurlijk, de selectie is ook gewoon minder, veel minder routine. Soms was ik gewoon naar een veredeld A1 elftal aan het kijken. Dus wat dat betreft niet echt heel goed te vergelijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98444369
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zag gisteren nog een half uurtje van fey-roda voor de beker. Toen stond Mokotjo erin en je ziet gewoon meteen dat die barst van het talent. Die ziet het spelletje echt goed.
pi_98444472
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zag gisteren nog een half uurtje van fey-roda voor de beker. Toen stond Mokotjo erin en je ziet gewoon meteen dat die barst van het talent. Die ziet het spelletje echt goed.
Nu is de mening van Van Hanegem in mijn ogen niet heilig, maar Willem zei toen al eens dat Mokotjo een grote speler zal worden. Het lijkt me dan gek dat je bij Feyenoord op de bank (tribune?) zit.
pi_98444673
Het is niet zo dat Mokotjo alleen op de tribune gezeten heeft. Toch nog 13 wedstijden gespeeld.
Ik vind hem ook erg talentvol maar wel een speler met een enorme drive naar voren. Ik vond het met Meeuwis beter draaien, meer balans ook over de gehele linie.

Anyway, volgend jaar zal hij ongetwijfeld veel meer speeltijd krijgen. Denk zelf eigenlijk niet dat hij al aan het eerste toe is als basisspeler.
Groetjes, Ezio.
pi_98444717
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:53 schreef Stokstaart het volgende:
Het is niet zo dat Mokotjo alleen op de tribune gezeten heeft. Toch nog 13 wedstijden gespeeld.
Ik vind hem ook erg talentvol maar wel een speler met een enorme drive naar voren. Ik vond het met Meeuwis beter draaien, meer balans ook over de gehele linie.

Anyway, volgend jaar zal hij ongetwijfeld veel meer speeltijd krijgen. Denk zelf eigenlijk niet dat hij al aan het eerste toe is als basisspeler.
Vind 'm iig beter dan zo'n van Haaren. Dat is pas onder de maat. Zal best wat leuke dingen hebben laten zien in de jeugd, maar heeft me nog geen enkele keer kunnen overtuigen.
pi_98444801
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vind 'm iig beter dan zo'n van Haaren. Dat is pas onder de maat. Zal best wat leuke dingen hebben laten zien in de jeugd, maar heeft me nog geen enkele keer kunnen overtuigen.
Hij had een paar aardige vrije trappen en idd welgeteld één goede wedstrijd. Erg karig inderdaad.
Toch zie ook in hem wel potentie, had alleen beter nog 1 of 2 jaar verhuurd kunnen worden aan Exelsior om wat te rijpen en beter te worden.

Helaas is door alle personele problemen en geldgebrek die mogelijk uitgesloten.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 07:01:06 #217
268409 voice-over
pi_98448906
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

''Jullie?'' Ik ben meer tegen dan voor heel deze hetze hoor.
O sorry. Ik generaliseer weer. :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 07:02:59 #218
268409 voice-over
pi_98448919
Jawel, deze is leuk. :)

http://yfrog.com/kh7qxkj
pi_98449313
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij had een paar aardige vrije trappen en idd welgeteld één goede wedstrijd. Erg karig inderdaad.
Toch zie ook in hem wel potentie, had alleen beter nog 1 of 2 jaar verhuurd kunnen worden aan Exelsior om wat te rijpen en beter te worden.

Helaas is door alle personele problemen en geldgebrek die mogelijk uitgesloten.
gewoon laten spelen en na 2 jaar voor een par miljoen verkopen !
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:05:10 #220
268409 voice-over
pi_98449458
Nog een verslag van een aanwezige op de forumavond van de FSV/ VG

quote:
Het lachertje was deze hele avond zelf. Tijdverspilling was dit. Niets constructiefs kwam er uit. Het was een jankpartij die rond 19:05 begon en die met twee pauzes rond 21:45 uur eindigde.

Kansloze opscheppers zaten achter dat tafeltje. Vier stuks waarvan eentje met een dikke ordner. Verder was het een trieste bedoening, o.a. gelardeerd door wat bijdragen van jou.

Het is tijd voor daden. Voor uitvoeren. Uit niets bleek dat de VG en ook de FSV daarop voorbereid zijn.

Na mijn eerste vragenronde ben ik er maar mee gestopt. Heb lekker buiten gezeten met mijn sigaren. Want ik wilde wel horen of er nog wat zinnigs gemeld zou worden na de eerste en tweede pauze.

Maar toen Mike het over categorie 1 had werd deze avond gedefinieerd. Toen had de VG met panklare antwoorden moeten komen. De groep mensen die daar was minimaal moeten geruststellen. Dat deden ze niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door voice-over op 21-06-2011 10:33:41 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 08:26:28 #221
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98449683
Gewoon een lafbek die zijn muil verder niet durfde open te trekken dus.
Elite
Tegen TTIP
pi_98449741
quote:
Van Hanegem: Makaay als oud vuil behandeld door Been

Willem van Hanegem is er nog steeds niet blij mee dat Mario Been zijn aanbod om te komen helpen bij Feyenoord afsloeg. Het clubicoon doet zijn beklag in NUsport.

'Na die 10-0 tegen PSV bood ik mijn diensten aan, meer was het niet', zegt Van Hanegem. 'Vrijblijvend, ik aasde niet op een baantje, wilde gewoon m'n club helpen.'

Column
'Na het gesprek met Mario Been begon hij te klagen dat alles op straat lag. Tja, ik heb een column, schreef op dat we een uitsmijter en een broodje kroket hadden gegeten, heel schokkende details inderdaad', zegt Van Hanegem cynisch.

Van Beukering
'En ik heb ook weleens geschreven dat Van Beukering geen goede aankoop was en dat Bahia niet zo goed kon verdedigen, volgens mij stond ik daar niet alleen in. Dus waar gaat het over?'

Gemeenschappelijk belang
Volgens Van Hanegem zag Been het goedbedoelde gebaar als een aanval op zijn positie. 'Feyenoord zou het gemeenschappelijke belang moeten zijn, maar dat was dus niet zo. Heel triest. Het blijft mijn club, maar als het weer misgaat hoeft Been me niet meer te bellen. Ik ben geen jandoedel. Hij zoekt het maar lekker uit.'

Makaay
'Die tiende plek was natuurlijk een schande voor dit elftal. Been bleef ook maar zeuren dat er geen geld was en dat het elftal zo jong was. Terwijl hij het jaar ervoor zelf Makaay als oud vuil behandelde.'

Kampioen
'Zo slecht waren die gasten niet, daar blijf ik bij. Ze hadden gewoon bij de eerste vijf kunnen eindigen. Als je dit elftal bij elkaar zou kunnen houden, is Feyenoord over drie jaar kampioen.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)deld-door-Been.dhtml
Nee geen gejank maar ondertussen wel janken bij Nusport. Valt me tegen van Willem.
Alsof het al niet onrustig genoeg is...
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:14:15 #223
268409 voice-over
pi_98450474
Willem heeft wel gelijk.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:16:18 #224
268409 voice-over
pi_98450522
...

[ Bericht 49% gewijzigd door voice-over op 21-06-2011 10:33:13 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:19:21 #225
268409 voice-over
pi_98450584
Ach ja, het was allemaal te verwachten. Een goed verhaal hoeft niet te worden uitgelegd op een forumavond. Dit is echter geen goed verhaal, het is niet eens een verhaal.
pi_98450835
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee geen gejank maar ondertussen wel janken bij Nusport. Valt me tegen van Willem.
Van Hanegem moet er gewoon bijkomen als praatpaal ofzo.
Been heeft Makaay ook niet goed behandeld, dito voor bv Landzaat en nog wel meer spelers (Mokotjo, Fer, Wijnaldum bv)
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 09:39:40 #227
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98451008
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En dan zegt-ie wél dat het belang van Feyenoord voorop hoort te staan.
En dan wéér met dit gezeik aan komen zetten.
Been moet nog een seizoen mee, of hij moet weg zonder dat er een vervanger voor hem komt. Er. Is. Geen. Geld.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_98451037
Ik snap niet waar iedereen het vandaan haalt dat Been eruit sturen geld kost. Hij heeft al meerdere malen aangegeven dat als hij weg moet van het bestuur, dat hij zelf opstapt om zo geen geld te kosten...
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 09:42:44 #229
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98451094
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:40 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik snap niet waar iedereen het vandaan haalt dat Been eruit sturen geld kost. Hij heeft al meerdere malen aangegeven dat als hij weg moet van het bestuur, dat hij zelf opstapt om zo geen geld te kosten...
Dan heb ik dat blijkbaar meerdere malen weten te missen, als hij dat gezegd heeft.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_98451402
Na PSV uit, ik geloof na Ajax uit ook nog een keer. Hij heeft het wel degelijk geopperd.

"Als het bestuur het niet meer in mij ziet zitten dan pak ik zelf mijn spullen zodat ik geen geld kost."

Snelle bron:

http://feyenoordkameraden(...)p-na-monsterverlies/
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:55:13 #231
268409 voice-over
pi_98451430
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Dan heb ik dat blijkbaar meerdere malen weten te missen, als hij dat gezegd heeft.
Ik ook. Nou Mario, vort wegwezen .... je bent te licht bevonden.
pi_98453387
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:39 schreef Gert het volgende:

[..]

En dan zegt-ie wél dat het belang van Feyenoord voorop hoort te staan.
En dan wéér met dit gezeik aan komen zetten.
Been moet nog een seizoen mee, of hij moet weg zonder dat er een vervanger voor hem komt. Er. Is. Geen. Geld.
vervangers genoeg, desnoods Vlemming
pi_98453677
Willem weet het weer mooi te vertellen..
Geloof dat hij zelf bij Utrecht er ook een aardig zooitje van heeft gemaakt.
Lijkt alsof iedereen het eerste seizoen is vergeten met een 4e plek en bekerfinale.
Komt nu een beetje gefrustreerd over onze Willem dat hij niet mee hoefte te denken bij Feyenoord.
pi_98453742
In dat stuk van Willems staat niks nieuws, gewoon een opsomming van zijn columns van het afgelopen jaar.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:01:58 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98453746
Wat heeft Blokland gedaan dat hij ipv redder nu het paard van Troje wordt genoemd?
pi_98453922
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:01 schreef Tarado het volgende:
Wat heeft Blokland gedaan dat hij ipv redder nu het paard van Troje wordt genoemd?
Mensen weten van frustratie niet meer waar ze op moeten zeiken.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:15:34 #237
268409 voice-over
pi_98454264
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef Ghostinthemachine het volgende:

[..]

pi_98454411
Ik word een beetje moe van dat hele Varkenoordgroepgeneuzel. Zonder Blokland was Feyenoord jaren geleden al failliet geweest, ik vind het echt verschrikkelijk dat die man wordt afgeschilderd als de boeman in dit hele verhaal. Vooralsnog heb ik niets nieuws gezien van die gasten, allemaal zogenaamde nieuwe bewijzen die al jarenlang bekend waren. Pas als er echte bewijzen komen in plaats van dat 'naar verluidt' ( :r ) hebben ze mijn steun. Jullie hoeven het niet met mij eens te zijn, integendeel, als jullie mijn ogen kunnen openen is dat alleen maar goed, maar op dit moment ben ik van mening dat dit hele gedoe meer negatieve invloed heeft dan positief.
pi_98454620
Hee, nog een medestander. :)

Ik ben eveneens nog allerminst overtuigd.

Overigens verbaasd het mij dat er zoveel verschillende beleveningen van de forum-avond zijn. Op andere fora lees ik verhalen die bijna lijnrecht tegenover elkaar staan.

Wat me overigens wel opvalt is dat op een ander forum waar leden van de VG actief zijn, er door die leden zeer agressief en rancuneus wordt gereageerd op criticasters en er weinig inhoudelijk op terechte vragen wordt ingegaan.

Ook worden er door die VG-ers allerlei randzaken bij gehaald welke totaal niet relevant zijn, om de criticasters de mond te snoeren. Volledig in lijn met de inhoud van een aantal van de publicaties tot dusverre dus. :)

Dat is wat mij betreft wel een gemiste kans. Ook al is het slechts een forum, het is wel een kans om mede-supporters over de streep te trekken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tomatenboer op 21-06-2011 11:30:23 ]
pi_98454939
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef Ghostinthemachine het volgende:

[..]

Zeg dan niks. :')
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 11:35:55 #241
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_98455044
Ik wil weten hoe het met dat miljoen zit.
Hoezo bevroren. De Feyenoord-directie hoeft echt niet op elke aantijging in te gaan, maar als er blijkbaar niets gedaan wordt met geld dat door supporters bijeen is gebracht dan wil ik een verklaring. Er zitten ook een paar tientjes van mij bij, en iedereen die geld heeft gestort heeft recht op verantwoording.
pi_98455137
Ik hoop dat ze deze week nog even die mail van Blokland openbaar maken.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:38:39 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98455147
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:05 schreef voice-over het volgende:
Nog een verslag van een aanwezige op de forumavond van de FSV/ VG

[..]

Die heb ik gisteren nog zien lopen. Vooraf de grootste mond op dat netwerk, gisteren liep hij een beetje contactgestoord buiten rond sigaren te roken. Wat een lachertje.

En nu zeker weer lopen uithuilen. Had 'ie gisteren z'n muil moeten lostrekken. Zoals Happel zegt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:39:09 #244
268409 voice-over
pi_98455165
Het meest treurige van dit alles is dat er medestanders zijn die beweren dat de VG haar kaarten voor zich houdt. "We moeten nog even geduld hebben."
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:39:55 #245
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98455198
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Hee, nog een medestander. :)

Ik ben eveneens nog allerminst overtuigd.

Overigens verbaasd het mij dat er zoveel verschillende beleveningen van de forum-avond zijn. Op andere fora lees ik verhalen die bijna lijnrecht tegenover elkaar staan.

Wat me overigens wel opvalt is dat op een ander forum waar leden van de VG actief zijn, er door die leden zeer agressief en rancuneus wordt gereageerd op criticasters en er weinig inhoudelijk op terechte vragen wordt ingegaan.

Ook worden er door die VG-ers allerlei randzaken bij gehaald welke totaal niet relevant zijn, om de criticasters de mond te snoeren. Volledig in lijn met de inhoud van een aantal van de publicaties tot dusverre dus. :)

Dat is wat mij betreft wel een gemiste kans. Ook al is het slechts een forum, het is wel een kans om mede-supporters over de streep te trekken.
Nog maar eens. Hoe weet jij dat het leden van de VG zijn? Door hen zelf gezegd? Bewijzen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:39 schreef voice-over het volgende:
Het meest treurige van dit alles is dat er medestanders zijn die beweren dat de VG haar kaarten op zak houdt. "We moeten nog even geduld hebben."
Er komt inderdaad nog meer naar buiten, ja.
Elite
Tegen TTIP
pi_98455208
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Die heb ik gisteren nog zien lopen. Vooraf de grootste mond op dat netwerk, gisteren liep hij een beetje contactgestoord buiten rond sigaren te roken. Wat een lachertje.

En nu zeker weer lopen uithuilen. Had 'ie gisteren z'n muil moeten lostrekken. Zoals Happel zegt.
Naar eigen zeggen heeft hij de eerste ronde vragen gesteld toch?
pi_98455275
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Nog maar eens. Hoe weet jij dat het leden van de VG zijn? Door hen zelf gezegd? Bewijzen?
Door hen zelf beaamd inderdaad, en door de forumleden aldaar bevestigd, ook tijdens de forum-avond, en ze spreken namens de VG op dat forum, en ze verdedigen de VG met hand en tand. :P

Dan nog biedt dat allemaal geen 100% zekerheid, en wellicht zijn ze niet representatief voor de overige leden van de VG. Maar opmerkelijk is het wel. :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:46:23 #248
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98455461
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Door hen zelf beaamd inderdaad, en door de forumleden aldaar bevestigd, ook tijdens de forum-avond, en ze spreken namens de VG op dat forum, en ze verdedigen de VG met hand en tand. :P

Dan nog biedt dat allemaal geen 100% zekerheid, en wellicht zijn ze niet representatief voor de overige leden van de VG. Maar opmerkelijk is het wel. :)
Welk forum is dat dan?
Elite
Tegen TTIP
pi_98455523
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Welk forum is dat dan?
Feyenoord Netwerk.
pi_98455590
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:01 schreef Tarado het volgende:
Voor 15-17 miljoen heeft Blokland (als zgn. aanvoerder van de VvF) in feite gewoon de hele club overgenomen. Er zit weliswaar maar 1 persoon direct uit de VvF in de RvC, maar van Well en Beerman staan 110% achter Blokland en zijn in weze gewoon zijn slaafjes, wat Blokland wilt gebeurd! Op deze manier is dus maar 30% van de aandelen verkocht, maar hebben ze toch een meerderheid in de VvF.

Verder kwam er nog een mail ter sprake van Blokland met zijn gedachten over ons (de supporters), en dat was op zijn zachtst gezegd nou niet erg netjes. Ik hoop dat deze mail deze week ook nog voor iedereen die niet aanwezig was naar buiten wordt gebracht.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:52:03 #251
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98455664
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Feyenoord Netwerk.
Och, ja. Dat is me een forum zeg.

Maar zal allemaal wel. Er zijn voor- en tegenstanders. Eens gaan we het nooit worden heb ik al gemerkt. Wel weet ik dat wat de VG doet ervoor gaat zorgen dat veel er veranderingen gaan komen bij Feyenoord.
Elite
Tegen TTIP
pi_98455805
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Och, ja. Dat is me een forum zeg.

Maar zal allemaal wel. Er zijn voor- en tegenstanders. Eens gaan we het nooit worden heb ik al gemerkt. Wel weet ik dat wat de VG doet ervoor gaat zorgen dat veel er veranderingen gaan komen bij Feyenoord.
Dat geloof ik ook wel. :D

Ik geloof ook best in de goede bedoelingen van de VG. Ik denk alleen dat ze zichzelf binnen die groep schromelijk overschatten, de publicaties tot nu toe stellen weinig voor, en ik verwacht dat de plannen weinig voorstellen (aangezien ik daar nu nog niets van heb gezien). Verder denk ik dat ze niemand achter de hand hebben om het over te nemen als het bestuur daadwerkelijk vertrekt.

Ik ben bang dat we als Feyenoord zijnde dus van de regen in de drup belanden als de VG zijn zin krijgt. Maar mijn hoop is natuurlijk anders.
pi_98456655
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:33 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zeg dan niks. :')
Heeft Bellamy zn contract al getekend?
pi_98456817
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:18 schreef Ghostinthemachine het volgende:

[..]

Heeft Bellamy zn contract al getekend?
Nope
pi_98456908
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:23 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nope
Toen wist je het toch ook allemaal zo goed.. :')
pi_98456976
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:26 schreef Ghostinthemachine het volgende:

[..]

Toen wist je het toch ook allemaal zo goed.. :')
Heb ik gezegd dat hij kwam ?
Volgens mij zei ik alleen dat het niet zo onrealistisch was dat hij kwam.
pi_98457185
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Typisch dat jullie dat wel geloven, was je erbij ?
pi_98458335
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Typisch dat jullie dat wel geloven, was je erbij ?
Dat riedeltje kennen we nu wel. :')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:21:54 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98461573
Gewoon een beetje de site hacken die VG, kansloos.

Elite
Tegen TTIP
pi_98461614
Hier werkt de site gewoon. :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:27:01 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98461758
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:23 schreef Paul-89 het volgende:
Hier werkt de site gewoon. :)
Ik kom er niet op.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:27:44 #262
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_98461789
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 14:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik kom er niet op.
Dan ben je te kritisch geweest tegen ze :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98461823
  dinsdag 21 juni 2011 @ 14:38:06 #264
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98462271
Mooi nieuws toch. Iets bekend over deze jongens? Zitten ze nu bij Oranje onder 17 ofzo?
pi_98462382
Nee zijn al iets ouder, gaan alle drie naar Excelsior aankomend seizoen.
pi_98463778
Breaking :

quote:
Financieel directeur Jacobs vertrekt bij Feyenoord

Onno Jacobs vertrekt uiterlijk eind 2011 bij Feyenoord. De financieel directeur is dit met de club overeengekomen. Persoonlijke redenen van Jacobs liggen aan het besluit ten grondslag. ‘Ik heb zelf de indruk dat ik niet meer optimaal kan functioneren bij de club, omdat ik reeds enige tijd het gevoel heb dat ik de ontwikkeling van de club mogelijk blokkeer. Er zijn mij signalen ter ore gekomen dat investeringen in Feyenoord uitblijven als gevolg van mijn aanwezigheid.’

Jacobs vindt het jammer dat hij samen met de Raad van Commissarissen en algemeen directeur Eric Gudde tot de conclusie heeft moeten komen dat de club waarschijnlijk het meest gebaat is bij zijn vertrek. ‘We zijn hier al geruime tijd maar met één ding bezig en dat is zorgen dat Feyenoord weer snel financieel gezond wordt. Nu het er op lijkt dat ik de club er meer mee help door weg te gaan dan door hier fysiek te werken aan de verdere gezondmaking, doe ik dat uiteraard’, aldus Jacobs.

Jacobs betreurt juist nu het besluit te hebben moeten nemen, precies op het moment dat Feyenoord weer zulke grote stappen voorwaarts maakt en er weer licht aan het einde van de tunnel zichtbaar is. De schuld is het afgelopen seizoen fors gedaald, waardoor de financiële positie drastisch is verbeterd en Feyenoord gaat bovendien het aankomende seizoen voor het eerst sinds heel lange tijd weer zwarte cijfers schrijven. Het gaat dus financieel echt weer de goede kant op.
‘Een aantal mensen ziet mij echter ook als de personificatie van het verleden, waarschijnlijk omdat ik de enige overgebleven directeur ben uit het tijdperk waarin de destijds bejubelde, maar inmiddels veelvuldig bekritiseerde, beslissing is genomen om dure spelers aan te trekken in de verwachting daarmee als club weer op korte termijn sportief succesvol te kunnen worden. Door nu plaats te maken hoop en reken ik er op dat elke blokkade om in Feyenoord te investeren weggenomen is en er een streep onder het verleden kan worden gezet’, aldus Jacobs.

Tot de datum van zijn vertrek zal Jacobs gewoon zijn functie blijven uitvoeren. ‘Feyenoord zit zeker op mijn terrein in een belangrijke periode. Zo moet de begroting definitief worden gemaakt en staan er de komende tijd allerlei belangrijke gesprekken gepland met financiële partijen, de KNVB etc. Mij is daarom gevraagd nog tot uiterlijk het einde van dit jaar te blijven en daar heb ik direct ja op gezegd. Het gaat immers om de toekomst van de club. Bovendien werk ik hier met de directe collega’s nog altijd prima samen.’

Jacobs bezint zich nog op zijn werkzame leven na Feyenoord. ‘Daar ben ik nu nog niet mee bezig. Voorlopig telt alleen Feyenoord. Daarna komt er vast wel weer iets op mijn pad.’
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:04:51 #267
268409 voice-over
pi_98463903
Liever vandaag weg dan over een half jaar. Ik hoop wel dat Feyenoord geen cent betaald aan een gouden handdruk.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:05:18 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98463924
De eerste slag is gewonnen, sneller dan verwacht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:06:29 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_98463984
_O_
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:09:21 #270
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_98464116
Gelukkig hebben we de foto's nog.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:09:23 #271
268409 voice-over
pi_98464118
Nu gaan die lichten van de FSV/ VG hun pijlen richten op Blokland. Die moet volgens hen ook weg.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:10:17 #272
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_98464151
Whoah. :D Prima nieuws.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:10:37 #273
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98464167
Dit was voor de club belangrijker dan een nieuwe spits, beste seizoensnieuws tot nu toe. _O_
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:11:02 #274
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_98464188
Jacobs bedankt hé. Jou opstappen is je beste daad ooit!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:11:04 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98464190
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:09 schreef voice-over het volgende:
Nu gaan die lichten van de FSV/ VG hun pijlen richten op Blokland. Die moet volgens hen ook weg.
Neuh, van Well is de volgende.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:11:42 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98464217
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:10 schreef Lastpost het volgende:
Dit was voor de club belangrijker dan een nieuwe spits, beste seizoensnieuws tot nu toe. _O_
Alleen raar per eind 2011, gewoon per direct opzouten ermee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98464234
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef Caland het volgende:

[..]

En dan maar niemand de onderhandelingen met de KNVB en dergelijke laten doen, inderdaad! Goede keus.
pi_98464276
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Uiterlijk. ;)
Nu zal er wel gezocht worden naar een vervanger en als die beschikbaar is zal hij wel zo weg zijn.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:17:52 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98464496
quote:
Volgens Jacobs op clubsite houdt zijn aanwezigheid mogelijke investeerders buiten de deur
Goh, wat verrassend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98464536
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:09 schreef voice-over het volgende:
Waarom zou in godsnaam Blokland weg moeten?
pi_98464578
Wanneer gaan Lipponen en Breukers eruit dan?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:20:42 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_98464604
Och er is een poppetje weg uit de bestuur-kamer en dan komt er weer nieuw poppetje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:21:41 #283
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_98464652
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och er is een poppetje weg uit de bestuur-kamer en dan komt er weer nieuw poppetje.
De bal is rond, 11 tegen 11, etc.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:21:57 #284
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98464666
quote:
Feyenoord interesseert je niet veel, hè.
Elite
Tegen TTIP
pi_98464716
Ik ben benieuwd of er ook echt iets zal veranderen.
pi_98464773
Als potentiële investeerders niet willen investeren zolang Jacobs er zit moet je in het belang van Feyenoord gewoon weggaan, gelukkig heeft hij de juiste keuze gemaakt.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:25:19 #287
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_98464799
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Feyenoord interesseert je niet veel, hè.
Zeker wel ik zat vroeger niet voor jan lul op die tribune.
Ik wil gewoon dat het weer eens wat meer over voetballen gaat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_98464812

Lekker handig weer hoor Feyenoord.nl :')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:25:45 #289
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_98464821
quote:
Dat is wel de bedoeling ja!
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:25:52 #290
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98464825
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zeker wel ik zat vroeger niet voor jan lul op die tribune.
Ik wil gewoon dat het weer eens wat meer over voetballen gaat.
Feyenoord is meer dan alleen voetbal natuurlijk.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:25:54 #291
268409 voice-over
pi_98464828
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Uiterlijk. ;)
Nu zal er wel gezocht worden naar een vervanger en als die beschikbaar is zal hij wel zo weg zijn.
Ik denk eerder dat het tijdstip van Jacobs vertrek afhangt van het vinden van een nieuwe baan.
pi_98464855
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het tijdstip van Jacobs vertrek afhangt van het vinden van een nieuwe baan.
Kan ook, zodat Feyenoord geen salaris hoeft door te betalen na zijn vertrek.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:27:16 #293
268409 voice-over
pi_98464876
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom zou in godsnaam Blokland weg moeten?
Geen idee, maar de FSV/ VG heeft een weliswaar zeer onduidelijke maar grote ruzie met de redder van Feyenoord.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:28:48 #294
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98464944
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:27 schreef voice-over het volgende:

[..]

Geen idee, maar de FSV/ VG heeft een weliswaar zeer onduidelijke maar grote ruzie met de redder van Feyenoord.
Ze plaatsen vraagtekens bij de invloed die hij heeft binnen de club, meer niet. Daarbij schijnt hij zich niet zo positief te hebben uitgelaten over de supporters.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:30:07 #295
268409 voice-over
pi_98464995
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:28 schreef Happel het volgende:

.... niet zo positief te hebben uitgelaten over de supporters.
Correctie: over de FSV/ VG. Neem het hem eens kwalijk.
pi_98465000
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker handig weer hoor Feyenoord.nl :')
Ze zijn er na 22 minuten ook achter en hebben het bericht van Facebook afgehaald :D
Wat een debielen zitten er achter die Feyenoord site zeg. Kunnen die ook niet ontslagen worden?
pi_98465002
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze plaatsen vraagtekens bij de invloed die hij heeft binnen de club, meer niet. Daarbij schijnt hij zich niet zo positief te hebben uitgelaten over de supporters.
De VG moet die mail eens publiceren.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:34:39 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98465170
[ X ] Beenhakker
[ X ] Jacobs
[ ] Van Well
[ ] Koevermans
[ ] Gudde
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98465224
Gudde hoeft van mij niet weg.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 15:37:57 #300
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_98465313
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ze zijn er na 22 minuten ook achter en hebben het bericht van Facebook afgehaald :D
Wat een debielen zitten er achter die Feyenoord site zeg. Kunnen die ook niet ontslagen worden?
Staat er gewoon nog hoor.
pi_98465360
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 15:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Staat er gewoon nog hoor.
Wat is het hele punt dan? Het staat op facebook? Dus? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: