abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 20:36:17 #1
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429428
quote:
5s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:32 schreef Stokstaart het volgende:
En wie de neuk is Coen1976?
Een hooligan natuurlijk, wat moet die anders bij de VG ?
  maandag 20 juni 2011 @ 20:37:37 #3
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429479
Die 3,5 uur trainen per week zou ik wel een bron van willen zien, geloof ik namelijk niks van...
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_98429513
Als het waar is van Luc dan zijn we weer ouderwets anaal genomen met die transfer.
2 miljoen, voor na Van Persie misschien wel het grootste talent van de afgelopen 8 jaar FUUUUUUU :{w
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:38:42 #5
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429536
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef Stokstaart het volgende:
Als het waar is van Luc dan zijn we weer ouderwets anaal genomen met die transfer.
2 miljoen, voor na Van Persie misschien wel het grootste talent van de afgelopen 8 jaar FUUUUUUU :{w
Als wat waar is?
[edit] Laat maar, lees het net, maar waarom zou hij zoiets weten, we weten niet eens wie hij is...
pi_98429569
quote:
En als het waar is dan had vi het weer eens mis.
pi_98429583
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef Siyara het volgende:

[..]

Als wat waar is?
Dat hij voor 2 miljoen is verkocht ipv voor 4 miljoen.
pi_98429632
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:39 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Dat hij voor 2 miljoen is verkocht ipv voor 4 miljoen.
Doen ze bij Utrecht dan toch een stukkie beter ^O^
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98429686
Bij Luc gaat het niet om de transfersom. De vraag is of Feyenoord verkeerd heeft gehandeld bij het opstellen van de contracten.

Dat is een veel belangrijkere vraag, immers de transfersom is een gevolg van dat.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:41:15 #10
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429696
quote:
Dan mogen we Beenhakker dankbaar zijn voor het verneuken van z'n contract...
pi_98429756
Twee miljoen voor Castaignos? Dat zou echt diep triest zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_98429807
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef Siyara het volgende:

[..]

Dan mogen we Beenhakker dankbaar zijn voor het verneuken van z'n contract...
Dat is sowieso een hond. Met zijn zogenaamde Feyenoord-hart zit hij nu lekker in Marbella te golfen op/ten kosten van Feyenoord :') .
Groetjes, Ezio.
pi_98429876
http://www.feyenoord.nl/p(...)1030_castaignos.aspx

Kan Leo weinig aan doen. Denk eerder Joris van Benthem. Of hoe heet de huisjurist van Feyenoord
  maandag 20 juni 2011 @ 20:44:59 #14
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429930
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef BerryFR het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)1030_castaignos.aspx

Kan Leo weinig aan doen. Denk eerder Joris van Benthem. Of hoe heet de huisjurist van Feyenoord
Leo lichte wel de optie in z'n contract om hem een jaar langer te houden, zonder dit met hem te overleggen. Als hij gewoon normale contractbesprekingen gehouden had, hadden we hem misschien langer kunnen houden...
pi_98429990
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Doen ze bij Utrecht dan toch een stukkie beter ^O^
Op een man als Frans van Seumeren kun je natuurlijk altijd rekenen.
pi_98429996
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Siyara het volgende:

[..]

Leo lichte wel de optie in z'n contract om hem een jaar langer te houden, zonder dit met hem te overleggen. Als hij gewoon normale contractbesprekingen gehouden had, hadden we hem misschien langer kunnen houden...
Precies, destijds was er echt totaal geen sprake van een transfer of wat dan ook. Totdat clubs lucht kregen van een eventueel ongeldig contract.
pi_98430076
quote:

[..]

Exact.
En voorafgaande aan het seizoen riepen zowel hij als Been dat Luc niet hoefde te rekenen op veel speeltijd.
Ze hadden natuurlijk ten tijde van die misrekening al moeten gaan zitten.
Groetjes, Ezio.
pi_98430097
quote:

[..]

Toch is dit een juridisch iets en daarin is hij dan verkeerd voorgelicht.

Feit is waar iedereen het denk ik wel mee eens is. Dat Feyenoord weer eens heeft geblunderd in een transfer.
Alleen Drenthe en Kuijt zijn in het verleden voor de hoofdprijs verkocht.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:47:33 #19
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98430098
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Precies, destijds was er echt totaal geen sprake van een transfer of wat dan ook. Totdat clubs lucht kregen van een eventueel ongeldig contract.
Klopt!
pi_98430303
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Feit is waar iedereen het denk ik wel mee eens is. Dat Feyenoord weer eens heeft geblunderd in een transfer.
Het blijft ook gewoon een faal van Beenhakker, je gaat toch niet even in je eentje zonder het de speler zelf te melden even zijn contract verlengen ? :')

En daarbij een goede td checkt altijd even alle details in zo'n contract, lijkt me.
pi_98430521
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het blijft ook gewoon een faal van Beenhakker, je gaat toch niet even in je eentje zonder het de speler zelf te melden even zijn contract verlengen ? :')

En daarbij een goede td checkt altijd even alle details in zo'n contract, lijkt me.
Fair enough. Maar ik heb dat beetje vertrouwen dat wel is gebeurd.

Als dat niet is gebeurd is het amateurisme ten top.
pi_98430523
Wat een hoop gelul over een dom gerucht. We weten niet eens wie die Coen1976 is. Iedereen kan wel iets zeggen op Twitter. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_98430697
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een hoop gelul over een dom gerucht. We weten niet eens wie die Coen1976 is. Iedereen kan wel iets zeggen op Twitter. :')
Het is gewoon een feit hoor dat Leo dat contract alleen heeft verlengd zonder het Luc/zaakwaarnemer te laten weten.
pi_98430700
Op een ander forum wordt de forum-avond trouwens "live" gevolgd. Een spreker van de VG schijnt een kritisch toehoorder uitgemaakt te hebben voor fossiel die niets begrijpt. Lekker volk daar. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_98430731
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit hoor dat Leo dat contract alleen heeft verlengd zonder het Luc/zaakwaarnemer te laten weten.
Dat klopt. Ik heb het dan ook over het gerucht mbt de transfersom. :)
pi_98430797
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Op een ander forum wordt de forum-avond trouwens "live" gevolgd. Een spreker van de VG schijnt een kritisch toehoorder uitgemaakt te hebben voor fossiel die niets begrijpt. Lekker volk daar. :')
En dat geloof je dan wel weer meteen ?
pi_98430815
quote:
Selectief geloofwaardig?
Groetjes, Ezio.
pi_98430884
Oh nu geloven jullie er weer niets van zeker? :')

Het gaat daar om een forumlid die op dat forum wel vaker op dergelijke wijze reageert, dus het lijkt me aannemelijk ja. Zeker weten doe ik het niet nee. :)
pi_98430903
quote:
OK op welk forum?
Hell To The Liars
pi_98430911
feyenoord.netwerk
pi_98430944
quote:
Een spreker van de VG schijnt een kritisch toehoorder uitgemaakt te hebben voor fossiel die niets begrijpt. Lekker volk daar. :')
Het gaat er daar wel ruig aan toe zeg. :') Levensgevaarlijk die lui.
pi_98431028
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Als je supporters mee wilt krijgen, en serieus genomen wilt worden, en zogenaamd vele capabele mensen in je geledingen hebt dan laat je je zo niet uit. Sim-pel. :)
pi_98431053
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Kuijt is verkocht voor een normale prijs, niet de hoofdprijs.

De hoofdprijs hebben we alleen gekregen voor Drenthe, en dat was puur geluk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_98431085
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Duidelijk het werk van nietsontziende hooligans.
Weet je wat: Ik bel direct de politie.
Groetjes, Ezio.
pi_98431109
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Als je supporters mee wilt krijgen, en serieus genomen wilt worden, en zogenaamd vele capabele mensen in je geledingen hebt dan laat je je zo niet uit. Sim-pel. :)
Het lijkt je ook allemaal wel erg goed uit te komen dat 1 man het zomaar in z'n hoofd gehaald zou hebben om iemand 'fossiel' te noemen! Wat een schande. Of het waar is weet je niet en de omstandigheden al helemaal niet. Het zou niet zo chique zijn misschien, maar om dit nou te dramatiseren.
pi_98431225
Achja emotie speelt ook wel een rol en sommige uiten zich dan misschien wat anders.
pi_98431271
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Het lijkt je ook allemaal wel erg goed uit te komen dat 1 man het zomaar in z'n hoofd gehaald zou hebben om iemand 'fossiel' te noemen! Wat een schande. Of het waar is weet je niet en de omstandigheden al helemaal niet. Het zou niet zo chique zijn misschien, maar om dit nou te dramatiseren.
Fossiel is volgens mij ook nog gewoon gangbaar in het zakelijke. Als vindt dat iemand er ouderwetse denkpatronen hanteert bijvoorbeeld.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:07:23 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98431287
Tomaat gaat een beetje de kant van Voice qua gedrag. Beetje jammer. Alleen maar een grote mond en alles wat wordt gezegd gelijk aan de kant schuiven als zijnde niet waar, aanname, gerucht etc etc.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_98431323
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef Happel het volgende:
Tomaat gaat een beetje de kant van Voice qua gedrag. Beetje jammer. Alleen maar een grote mond en alles wat wordt gezegd gelijk aan de kant schuiven als zijnde niet waar, aanname, gerucht etc etc.
Was je niet gegaan naar die avond?
FOK! representen jewaitz *)
Groetjes, Ezio.
pi_98431401
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Het zou voor mij wel m'n beeld bevestigen inderdaad.

Ik begrijp ook wel dat er emoties loskomen, het gaat om ons cluppie. Maar ik moet de eerste voorlichtings / discussie-avond nog tegenkomen waar men elkaar voor van alles gaat uitmaken hoor. Zeker als men zich bij de VG zo pretentieus voordoet en zich vooraf uitlaat dat ze openstaan voor kritiek en kritische supporters mee willen krijgen, willen overtuigen. Dan verbaasd mij dit. Of eigenlijk ook weer niet. :')

Als het niet uit z'n verband is gerukt in ieder geval. Straks om 21.30u schijnt een samenvatting van de forum-avond uitgezonden te worden op TV Rijnmond trouwens.
pi_98431441
quote:
Coen1976 Coen1976
vg: wij bemoeien ons niet met technisch beleid, maar signalen zijn duidelijk we zijn het er niet mee eens. te weinig trainen
Ben benieuwd waar die signalen vandaan komen. Als dat vanuit de spelersgroep zou komen. Is dat te zot voor woorden vanuit de technische staf.

Net zoals dat gerucht van 3.5 uur trainen in de week. Dat gebeurd bij het 2e elftal van mijn amateurclub nog.

Dat je geen 40 uur kan trainen is logisch, maar dit is wel heel weinig.
pi_98431475
quote:
Zolang ik niets zwart op wit kan zien, of degelijke bronnen te zien krijg, en de publicaties zijn doorspekt van rancune of speculatief / suggestief zijn, kan ik niet anders concluderen helaas.

Hoewel ik ze ook liever het voordeel van de twijfel gun. Het is niet zo dat ik zo enthousiast ben over onze directie.
pi_98431498
Hoeveel uur trainen ze bij andere clubs dan?
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:13:47 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98431626
Wat betreft dat trainen. Het is weer iets wat via via gekomen is. Ik twijfel er niet eens meer aan.

Vorig seizoen werd er ook weinig getraind en er is zelfs een speler geweest die een eigen trainer heeft ingeschakeld om toch maar wat trainingsminuten te kunnen maken. Dat is gewoon diep triest.

quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Was je niet gegaan naar die avond?
FOK! representen jewaitz *)
Nee, helaas niet. Zat een beetje krap qua tijd. Maar geloof dat er een paar van Fok! heen zijn gegaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_98431659
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. Zat een beetje krap qua tijd. Maar geloof dat er een paar van Fok! heen zijn gegaan.
Ik hoop het. :)

Ik was helaas ook pas om 20u klaar met werken.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:15:24 #46
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98431726
quote:
Tomatenboer (en niet Tomaat .... de heer Happel doet vaak denigrerend naar andersdenkenden) heeft groot gelijk. De VG heeft nog helemaal niks kunnen waarmaken. Waar zijn bijvoorbeeld De Telegraaf en het AD die melding maken over de zogenaamde onthullingen van de VG? Nergens dus. De sterreporters van de VG wilde een Feyenoord-gate, maar een dodelijk stilzwijgen van de landelijke media is hun deel.
pi_98431739
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Goeie zaak. Hoop dat er daadwerkelijk iets nuttigs uitkomt en het niet ontaard over en weer met modder gooien.
Groetjes, Ezio.
pi_98431783
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zolang ik niets zwart op wit kan zien, of degelijke bronnen te zien krijg, en de publicaties zijn doorspekt van rancune of speculatief / suggestief zijn, kan ik niet anders concluderen helaas.

Hoewel ik ze ook liever het voordeel van de twijfel gun. Het is niet zo dat ik zo enthousiast ben over onze directie.
Wat vind jij van Gudde en Jacobs tot nu toe?

Gudde roept alleen maar ik heb een plan en we werken hard.
Totaal geen toelichting bij dat Plan. Wat de peilers moeten worden. Hij verkoopt de club richting de buitenwereld geen moment. Hij heeft gewoon geen duidelijk verhaal in tegenstelling tot een Hans Nijland van Groningen, Jan Smit van Heracles en Munsterman van Twente.

Jacobs: Schrijft iedere keer weer een mooi plan nadat hij ons bijna bankroet heeft gemaakt. Echt veel effect hebben zijn plannen nog niet gehad, gezien onze huidige positie. Daarnaast heeft hij er mede voor gezorgd dat wij een kwart van zo'n beetje alle transfer te goede nu al hebben verkocht. En zijn er spelers aangetrokken, die extern gefinancierd zijn, terwijl we bijna bankroet waren. Lijkt mij persoonlijk geen goed teken voor de toekomst.
pi_98431858
Ik neem aan dat Huigen nog moet gaan spreken ?
  maandag 20 juni 2011 @ 21:17:42 #50
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98431871
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:15 schreef voice-over het volgende:

[..]

Tomatenboer (en niet Tomaat .... de heer Happel doet vaak denigrerend naar andersdenkenden) heeft groot gelijk. De VG heeft nog helemaal niks kunnen waarmaken. Waar zijn bijvoorbeeld De Telegraaf en het AD die melding maken over de zogenaamde onthullingen van de VG? Nergens dus. De sterreporters van de VG wilde een Feyenoord-gate, maar een dodelijk stilzwijgen van de landelijke media is hun deel.
Komt vanzelf op gang. Rijnmond is er wel aanwezig.

Tomatenboer is zo lang, joh. Tik me een ongeluk de laatste tijd. En denk zeker niet minder over hem, of jou. Vind het jammer, misschien ook wel logisch trouwens, dat alles door jullie wordt afgedaan als zijnde niet waar, gerucht, aanname.

Ga al te lang naar Feyenoord om te weten dat veel van die dingen echt niet zo gek zijn als ze klinken. Maar zit er misschien ook wat dichter op dan jullie.
Elite
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')