abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 20:36:17 #1
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429428
quote:
5s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:32 schreef Stokstaart het volgende:
En wie de neuk is Coen1976?
Een hooligan natuurlijk, wat moet die anders bij de VG ?
  maandag 20 juni 2011 @ 20:37:37 #3
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429479
Die 3,5 uur trainen per week zou ik wel een bron van willen zien, geloof ik namelijk niks van...
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_98429513
Als het waar is van Luc dan zijn we weer ouderwets anaal genomen met die transfer.
2 miljoen, voor na Van Persie misschien wel het grootste talent van de afgelopen 8 jaar FUUUUUUU :{w
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:38:42 #5
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429536
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef Stokstaart het volgende:
Als het waar is van Luc dan zijn we weer ouderwets anaal genomen met die transfer.
2 miljoen, voor na Van Persie misschien wel het grootste talent van de afgelopen 8 jaar FUUUUUUU :{w
Als wat waar is?
[edit] Laat maar, lees het net, maar waarom zou hij zoiets weten, we weten niet eens wie hij is...
pi_98429569
quote:
En als het waar is dan had vi het weer eens mis.
pi_98429583
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef Siyara het volgende:

[..]

Als wat waar is?
Dat hij voor 2 miljoen is verkocht ipv voor 4 miljoen.
pi_98429632
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:39 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Dat hij voor 2 miljoen is verkocht ipv voor 4 miljoen.
Doen ze bij Utrecht dan toch een stukkie beter ^O^
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98429686
Bij Luc gaat het niet om de transfersom. De vraag is of Feyenoord verkeerd heeft gehandeld bij het opstellen van de contracten.

Dat is een veel belangrijkere vraag, immers de transfersom is een gevolg van dat.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:41:15 #10
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429696
quote:
Dan mogen we Beenhakker dankbaar zijn voor het verneuken van z'n contract...
pi_98429756
Twee miljoen voor Castaignos? Dat zou echt diep triest zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_98429807
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef Siyara het volgende:

[..]

Dan mogen we Beenhakker dankbaar zijn voor het verneuken van z'n contract...
Dat is sowieso een hond. Met zijn zogenaamde Feyenoord-hart zit hij nu lekker in Marbella te golfen op/ten kosten van Feyenoord :') .
Groetjes, Ezio.
pi_98429876
http://www.feyenoord.nl/p(...)1030_castaignos.aspx

Kan Leo weinig aan doen. Denk eerder Joris van Benthem. Of hoe heet de huisjurist van Feyenoord
  maandag 20 juni 2011 @ 20:44:59 #14
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98429930
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef BerryFR het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)1030_castaignos.aspx

Kan Leo weinig aan doen. Denk eerder Joris van Benthem. Of hoe heet de huisjurist van Feyenoord
Leo lichte wel de optie in z'n contract om hem een jaar langer te houden, zonder dit met hem te overleggen. Als hij gewoon normale contractbesprekingen gehouden had, hadden we hem misschien langer kunnen houden...
pi_98429990
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Doen ze bij Utrecht dan toch een stukkie beter ^O^
Op een man als Frans van Seumeren kun je natuurlijk altijd rekenen.
pi_98429996
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Siyara het volgende:

[..]

Leo lichte wel de optie in z'n contract om hem een jaar langer te houden, zonder dit met hem te overleggen. Als hij gewoon normale contractbesprekingen gehouden had, hadden we hem misschien langer kunnen houden...
Precies, destijds was er echt totaal geen sprake van een transfer of wat dan ook. Totdat clubs lucht kregen van een eventueel ongeldig contract.
pi_98430076
quote:

[..]

Exact.
En voorafgaande aan het seizoen riepen zowel hij als Been dat Luc niet hoefde te rekenen op veel speeltijd.
Ze hadden natuurlijk ten tijde van die misrekening al moeten gaan zitten.
Groetjes, Ezio.
pi_98430097
quote:

[..]

Toch is dit een juridisch iets en daarin is hij dan verkeerd voorgelicht.

Feit is waar iedereen het denk ik wel mee eens is. Dat Feyenoord weer eens heeft geblunderd in een transfer.
Alleen Drenthe en Kuijt zijn in het verleden voor de hoofdprijs verkocht.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:47:33 #19
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_98430098
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Precies, destijds was er echt totaal geen sprake van een transfer of wat dan ook. Totdat clubs lucht kregen van een eventueel ongeldig contract.
Klopt!
pi_98430303
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Feit is waar iedereen het denk ik wel mee eens is. Dat Feyenoord weer eens heeft geblunderd in een transfer.
Het blijft ook gewoon een faal van Beenhakker, je gaat toch niet even in je eentje zonder het de speler zelf te melden even zijn contract verlengen ? :')

En daarbij een goede td checkt altijd even alle details in zo'n contract, lijkt me.
pi_98430521
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het blijft ook gewoon een faal van Beenhakker, je gaat toch niet even in je eentje zonder het de speler zelf te melden even zijn contract verlengen ? :')

En daarbij een goede td checkt altijd even alle details in zo'n contract, lijkt me.
Fair enough. Maar ik heb dat beetje vertrouwen dat wel is gebeurd.

Als dat niet is gebeurd is het amateurisme ten top.
pi_98430523
Wat een hoop gelul over een dom gerucht. We weten niet eens wie die Coen1976 is. Iedereen kan wel iets zeggen op Twitter. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_98430697
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een hoop gelul over een dom gerucht. We weten niet eens wie die Coen1976 is. Iedereen kan wel iets zeggen op Twitter. :')
Het is gewoon een feit hoor dat Leo dat contract alleen heeft verlengd zonder het Luc/zaakwaarnemer te laten weten.
pi_98430700
Op een ander forum wordt de forum-avond trouwens "live" gevolgd. Een spreker van de VG schijnt een kritisch toehoorder uitgemaakt te hebben voor fossiel die niets begrijpt. Lekker volk daar. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_98430731
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit hoor dat Leo dat contract alleen heeft verlengd zonder het Luc/zaakwaarnemer te laten weten.
Dat klopt. Ik heb het dan ook over het gerucht mbt de transfersom. :)
pi_98430797
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Op een ander forum wordt de forum-avond trouwens "live" gevolgd. Een spreker van de VG schijnt een kritisch toehoorder uitgemaakt te hebben voor fossiel die niets begrijpt. Lekker volk daar. :')
En dat geloof je dan wel weer meteen ?
pi_98430815
quote:
Selectief geloofwaardig?
Groetjes, Ezio.
pi_98430884
Oh nu geloven jullie er weer niets van zeker? :')

Het gaat daar om een forumlid die op dat forum wel vaker op dergelijke wijze reageert, dus het lijkt me aannemelijk ja. Zeker weten doe ik het niet nee. :)
pi_98430903
quote:
OK op welk forum?
Hell To The Liars
pi_98430911
feyenoord.netwerk
pi_98430944
quote:
Een spreker van de VG schijnt een kritisch toehoorder uitgemaakt te hebben voor fossiel die niets begrijpt. Lekker volk daar. :')
Het gaat er daar wel ruig aan toe zeg. :') Levensgevaarlijk die lui.
pi_98431028
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Als je supporters mee wilt krijgen, en serieus genomen wilt worden, en zogenaamd vele capabele mensen in je geledingen hebt dan laat je je zo niet uit. Sim-pel. :)
pi_98431053
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Kuijt is verkocht voor een normale prijs, niet de hoofdprijs.

De hoofdprijs hebben we alleen gekregen voor Drenthe, en dat was puur geluk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_98431085
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Duidelijk het werk van nietsontziende hooligans.
Weet je wat: Ik bel direct de politie.
Groetjes, Ezio.
pi_98431109
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Als je supporters mee wilt krijgen, en serieus genomen wilt worden, en zogenaamd vele capabele mensen in je geledingen hebt dan laat je je zo niet uit. Sim-pel. :)
Het lijkt je ook allemaal wel erg goed uit te komen dat 1 man het zomaar in z'n hoofd gehaald zou hebben om iemand 'fossiel' te noemen! Wat een schande. Of het waar is weet je niet en de omstandigheden al helemaal niet. Het zou niet zo chique zijn misschien, maar om dit nou te dramatiseren.
pi_98431225
Achja emotie speelt ook wel een rol en sommige uiten zich dan misschien wat anders.
pi_98431271
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Het lijkt je ook allemaal wel erg goed uit te komen dat 1 man het zomaar in z'n hoofd gehaald zou hebben om iemand 'fossiel' te noemen! Wat een schande. Of het waar is weet je niet en de omstandigheden al helemaal niet. Het zou niet zo chique zijn misschien, maar om dit nou te dramatiseren.
Fossiel is volgens mij ook nog gewoon gangbaar in het zakelijke. Als vindt dat iemand er ouderwetse denkpatronen hanteert bijvoorbeeld.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:07:23 #38
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98431287
Tomaat gaat een beetje de kant van Voice qua gedrag. Beetje jammer. Alleen maar een grote mond en alles wat wordt gezegd gelijk aan de kant schuiven als zijnde niet waar, aanname, gerucht etc etc.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_98431323
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef Happel het volgende:
Tomaat gaat een beetje de kant van Voice qua gedrag. Beetje jammer. Alleen maar een grote mond en alles wat wordt gezegd gelijk aan de kant schuiven als zijnde niet waar, aanname, gerucht etc etc.
Was je niet gegaan naar die avond?
FOK! representen jewaitz *)
Groetjes, Ezio.
pi_98431401
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Het zou voor mij wel m'n beeld bevestigen inderdaad.

Ik begrijp ook wel dat er emoties loskomen, het gaat om ons cluppie. Maar ik moet de eerste voorlichtings / discussie-avond nog tegenkomen waar men elkaar voor van alles gaat uitmaken hoor. Zeker als men zich bij de VG zo pretentieus voordoet en zich vooraf uitlaat dat ze openstaan voor kritiek en kritische supporters mee willen krijgen, willen overtuigen. Dan verbaasd mij dit. Of eigenlijk ook weer niet. :')

Als het niet uit z'n verband is gerukt in ieder geval. Straks om 21.30u schijnt een samenvatting van de forum-avond uitgezonden te worden op TV Rijnmond trouwens.
pi_98431441
quote:
Coen1976 Coen1976
vg: wij bemoeien ons niet met technisch beleid, maar signalen zijn duidelijk we zijn het er niet mee eens. te weinig trainen
Ben benieuwd waar die signalen vandaan komen. Als dat vanuit de spelersgroep zou komen. Is dat te zot voor woorden vanuit de technische staf.

Net zoals dat gerucht van 3.5 uur trainen in de week. Dat gebeurd bij het 2e elftal van mijn amateurclub nog.

Dat je geen 40 uur kan trainen is logisch, maar dit is wel heel weinig.
pi_98431475
quote:
Zolang ik niets zwart op wit kan zien, of degelijke bronnen te zien krijg, en de publicaties zijn doorspekt van rancune of speculatief / suggestief zijn, kan ik niet anders concluderen helaas.

Hoewel ik ze ook liever het voordeel van de twijfel gun. Het is niet zo dat ik zo enthousiast ben over onze directie.
pi_98431498
Hoeveel uur trainen ze bij andere clubs dan?
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:13:47 #44
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98431626
Wat betreft dat trainen. Het is weer iets wat via via gekomen is. Ik twijfel er niet eens meer aan.

Vorig seizoen werd er ook weinig getraind en er is zelfs een speler geweest die een eigen trainer heeft ingeschakeld om toch maar wat trainingsminuten te kunnen maken. Dat is gewoon diep triest.

quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Was je niet gegaan naar die avond?
FOK! representen jewaitz *)
Nee, helaas niet. Zat een beetje krap qua tijd. Maar geloof dat er een paar van Fok! heen zijn gegaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_98431659
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. Zat een beetje krap qua tijd. Maar geloof dat er een paar van Fok! heen zijn gegaan.
Ik hoop het. :)

Ik was helaas ook pas om 20u klaar met werken.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:15:24 #46
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98431726
quote:
Tomatenboer (en niet Tomaat .... de heer Happel doet vaak denigrerend naar andersdenkenden) heeft groot gelijk. De VG heeft nog helemaal niks kunnen waarmaken. Waar zijn bijvoorbeeld De Telegraaf en het AD die melding maken over de zogenaamde onthullingen van de VG? Nergens dus. De sterreporters van de VG wilde een Feyenoord-gate, maar een dodelijk stilzwijgen van de landelijke media is hun deel.
pi_98431739
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Goeie zaak. Hoop dat er daadwerkelijk iets nuttigs uitkomt en het niet ontaard over en weer met modder gooien.
Groetjes, Ezio.
pi_98431783
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zolang ik niets zwart op wit kan zien, of degelijke bronnen te zien krijg, en de publicaties zijn doorspekt van rancune of speculatief / suggestief zijn, kan ik niet anders concluderen helaas.

Hoewel ik ze ook liever het voordeel van de twijfel gun. Het is niet zo dat ik zo enthousiast ben over onze directie.
Wat vind jij van Gudde en Jacobs tot nu toe?

Gudde roept alleen maar ik heb een plan en we werken hard.
Totaal geen toelichting bij dat Plan. Wat de peilers moeten worden. Hij verkoopt de club richting de buitenwereld geen moment. Hij heeft gewoon geen duidelijk verhaal in tegenstelling tot een Hans Nijland van Groningen, Jan Smit van Heracles en Munsterman van Twente.

Jacobs: Schrijft iedere keer weer een mooi plan nadat hij ons bijna bankroet heeft gemaakt. Echt veel effect hebben zijn plannen nog niet gehad, gezien onze huidige positie. Daarnaast heeft hij er mede voor gezorgd dat wij een kwart van zo'n beetje alle transfer te goede nu al hebben verkocht. En zijn er spelers aangetrokken, die extern gefinancierd zijn, terwijl we bijna bankroet waren. Lijkt mij persoonlijk geen goed teken voor de toekomst.
pi_98431858
Ik neem aan dat Huigen nog moet gaan spreken ?
  maandag 20 juni 2011 @ 21:17:42 #50
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98431871
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:15 schreef voice-over het volgende:

[..]

Tomatenboer (en niet Tomaat .... de heer Happel doet vaak denigrerend naar andersdenkenden) heeft groot gelijk. De VG heeft nog helemaal niks kunnen waarmaken. Waar zijn bijvoorbeeld De Telegraaf en het AD die melding maken over de zogenaamde onthullingen van de VG? Nergens dus. De sterreporters van de VG wilde een Feyenoord-gate, maar een dodelijk stilzwijgen van de landelijke media is hun deel.
Komt vanzelf op gang. Rijnmond is er wel aanwezig.

Tomatenboer is zo lang, joh. Tik me een ongeluk de laatste tijd. En denk zeker niet minder over hem, of jou. Vind het jammer, misschien ook wel logisch trouwens, dat alles door jullie wordt afgedaan als zijnde niet waar, gerucht, aanname.

Ga al te lang naar Feyenoord om te weten dat veel van die dingen echt niet zo gek zijn als ze klinken. Maar zit er misschien ook wat dichter op dan jullie.
Elite
Tegen TTIP
pi_98431889
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het zou voor mij wel m'n beeld bevestigen inderdaad.

Ik begrijp ook wel dat er emoties loskomen, het gaat om ons cluppie. Maar ik moet de eerste voorlichtings / discussie-avond nog tegenkomen waar men elkaar voor van alles gaat uitmaken hoor. Zeker als men zich bij de VG zo pretentieus voordoet en zich vooraf uitlaat dat ze openstaan voor kritiek en kritische supporters mee willen krijgen, willen overtuigen. Dan verbaasd mij dit. Of eigenlijk ook weer niet. :')
Het is maar net wat je wilt zien. Ik vind dat je wel overspannen reageert als je niet veel meer info hebt dan dat iemand 'fossiel' gezegd zou hebben.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:19:57 #52
268409 voice-over
pi_98432002
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Totaal geen toelichting bij dat Plan. Wat de peilers moeten worden. Hij verkoopt de club richting de buitenwereld geen moment. Hij heeft gewoon geen duidelijk verhaal in tegenstelling tot een Hans Nijland van Groningen, Jan Smit van Heracles en Munsterman van Twente.

Jacobs: Schrijft iedere keer weer een mooi plan nadat hij ons bijna bankroet heeft gemaakt. Echt veel effect hebben zijn plannen nog niet gehad, gezien onze huidige positie. Daarnaast heeft hij er mede voor gezorgd dat wij een kwart van zo'n beetje alle transfer te goede nu al hebben verkocht. En zijn er spelers aangetrokken, die extern gefinancierd zijn, terwijl we bijna bankroet waren. Lijkt mij persoonlijk geen goed teken voor de toekomst.
Jacobs en Gudde wegsturen zonder plan slaat helemaal nergens op.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:21:21 #53
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98432093
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef voice-over het volgende:

[..]

http://twitter.com/#!/Coen1976/status/82877031733395456
Elite
Tegen TTIP
pi_98432124
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef voice-over het volgende:

[..]

Jacobs en Gudde nog langer aan laten modderen betekent een bankroet van de club. Er moeten toch wel 2 capabele mensen te vinden zijn. Een financieel directeur die niet gokt op toekomstige transfergelden en een Algemeen directeur die de club naar buiten toe verkoopt. Lijkt me persoonlijk geen onmogelijke taak.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:22:09 #55
268409 voice-over
pi_98432136
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef Happel het volgende:

Lekkere objectieve omroep. Not!
pi_98432154
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Gudde heeft inderdaad 0 uitstraling. Een vogelverschrikker heeft nog meer uitstraling. Wat dat betreft is iedereen beter dan Gudde. Maar zover ik Gudde kan beoordelen, en dat is maar beperkt, heb ik de indruk dat hij het wel goed doet, en dat hem vrij weinig valt te verwijten. Hij schijnt ook belangrijk te zijn voor de eventuele komst van een nieuw stadion.

Jacobs, daar is al veel over gezegd. Hij heeft fouten begaan. Dat zou consequenties verdienen. Máár we zijn nooit bij het dagelijks bestuur aanwezig geweest. Wellicht valt hem toch minder te verwijten dan je op het eerste moment zou denken.

Maar goed, Jacobs vertrek kan ik nog begrijpen. Maar niet van het hele bestuur. Dat lijkt me ondoenlijk, onnodig en bovendien weten we niet wie er voor in de plaats komen.
pi_98432203
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Tomatenboer is zo lang, joh. Tik me een ongeluk de laatste tijd. En denk zeker niet minder over hem, of jou. Vind het jammer, misschien ook wel logisch trouwens, dat alles door jullie wordt afgedaan als zijnde niet waar, gerucht, aanname.

Ga al te lang naar Feyenoord om te weten dat veel van die dingen echt niet zo gek zijn als ze klinken. Maar zit er misschien ook wat dichter op dan jullie.
Ik ben graag volledig. :)
  maandag 20 juni 2011 @ 21:23:42 #58
268409 voice-over
pi_98432227
quote:
Waarom is hij weggegaan?
Welke argumenten had hij?
Wat waren de voors, wat waren de tegens?

Vragen, vragen, vragen ..... maar antwoorden ho maar.
pi_98432262
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom is hij weggegaan?

Vooral niet naartoe gaan. ^O^

quote:
Als reden voor zijn terugtreden noemt Poelmann verschil van inzicht en zijn drukke werkzaamheden. 'Het liefst zou ik elke dag in het stadion zijn; elke dag mee helpen om Feyenoord weer terug te brengen op de plek waar het thuis hoort. Ik blijf uiteraard zeer betrokken bij Feyenoord. Het is en blijft ook mijn club. Daar heb je er maar één van in je leven', aldus Poelmann.
pi_98432293
Boudewijn Poelman? Dat is toch die man van de Sponsorloterij?

Staat hij zelf ook open voor een eventuele terugkeer?
  maandag 20 juni 2011 @ 21:26:22 #61
268409 voice-over
pi_98432404
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Vooral niet naartoe gaan. ^O^

[..]

Ik mis het antwoord op mijn 2 andere vragen.
pi_98432420
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gudde heeft inderdaad 0 uitstraling. Een vogelverschrikker heeft nog meer uitstraling. Wat dat betreft is iedereen beter dan Gudde. Maar zover ik Gudde kan beoordelen, en dat is maar beperkt, heb ik de indruk dat hij het wel goed doet, en dat hem vrij weinig valt te verwijten. Hij schijnt ook belangrijk te zijn voor de eventuele komst van een nieuw stadion.

Jacobs, daar is al veel over gezegd. Hij heeft fouten begaan. Dat zou consequenties verdienen. Máár we zijn nooit bij het dagelijks bestuur aanwezig geweest. Wellicht valt hem toch minder te verwijten dan je op het eerste moment zou denken.

Maar goed, Jacobs vertrek kan ik nog begrijpen. Maar niet van het hele bestuur. Dat lijkt me ondoenlijk, onnodig en bovendien weten we niet wie er voor in de plaats komen.
De belangrijkheid van Gudde voor het nieuwe stadion is zonder inside info niet te achterhalen. Voorlopig wordt het enkel en alleen afgesteld.
Voor mij persoonlijk is een belangrijk onderdeel van het functioneren van de Algemeen directeur het naar buiten toe verkopen van de club, aan toekomstige spelers, supporters investeerders en gemeente. Hierin is hij behoorlijk dramatisch.

Jacobs zijn we het eens.

En rest van het bestuur hoeft van mij niet weg. Alleen mag de RvC wel is laten zien dat ze er voor Feyenoord zitten en niet voor het nieuwe stadion. Maar dat is lastig te beoordelen van buitenaf.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:27:13 #63
268409 voice-over
pi_98432463
Herkent er iemand 1 of meerdere fokkers die er vanavond bij zijn?

http://yfrog.com/h8nyejhuj
pi_98432464
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef voice-over het volgende:

[..]

Tja sommige dingen blijven binnenskamers.
pi_98432483
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Boudewijn Poelman? Dat is toch die man van de Sponsorloterij?

Staat hij zelf ook open voor een eventuele terugkeer?
Joh is hij van de sponsorloterij?
Snap ik direct hoe hij aan mijn telefoonnummer is gekomen :(
Hell To The Liars
pi_98432489
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom is hij weggegaan?

Hij schijnt veel commentaar op Gudde gehad te hebben. Voornamelijk richting Gudde die volgens hem gefaald had inzake de transfer van De Guzman naar City.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:28:07 #67
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98432507
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef voice-over het volgende:

[..]

Had er heengegaan, dan had je het kunnen vragen. Maar nee, jij blijft liever vanachter je computer schreeuwen dat alles kut is. Gemiste kans.

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef voice-over het volgende:
Herkent er iemand 1 of meerdere fokkers die er vanavond bij zijn?

http://yfrog.com/h8nyejhuj
Allemaal hooligans.
Elite
Tegen TTIP
pi_98432516
Coen1976 twitterde op maandag 20-06-2011 om 21:27:12 vg roept nogmaals op om gezond verstand te gebruiken dus niks slopen of verzieken en ook open dag en 1e training met rust laten reageer retweet
Wat zijn dit voor amateuristische hooligans. :(
pi_98432571
quote:
12s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
Coen1976 twitterde op maandag 20-06-2011 om 21:27:12 vg roept nogmaals op om gezond verstand te gebruiken dus niks slopen of verzieken en ook open dag en 1e training met rust laten reageer retweet
Wat zijn dit voor amateuristische hooligans. :(
Ik wou hem ook net quoten.
Netjes toch..
Hell To The Liars
pi_98432604
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef BerryFR het volgende:

[..]

De belangrijkheid van Gudde voor het nieuwe stadion is zonder inside info niet te achterhalen. Voorlopig wordt het enkel en alleen afgesteld.
Voor mij persoonlijk is een belangrijk onderdeel van het functioneren van de Algemeen directeur het naar buiten toe verkopen van de club, aan toekomstige spelers, supporters investeerders en gemeente. Hierin is hij behoorlijk dramatisch.

Jacobs zijn we het eens.

En rest van het bestuur hoeft van mij niet weg. Alleen mag de RvC wel is laten zien dat ze er voor Feyenoord zitten en niet voor het nieuwe stadion. Maar dat is lastig te beoordelen van buitenaf.
Van Well zit er alleen voor het stadion, daar hoef je niet aan te twijfelen
pi_98432610
Dat is dan weer netjes inderdaad. :)
  maandag 20 juni 2011 @ 21:31:26 #72
268409 voice-over
pi_98432709
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Had er heengegaan, dan had je het kunnen vragen. Maar nee, jij blijft liever vanachter je computer schreeuwen dat alles kut is. Gemiste kans.
Het is toch kut wat de VG doet? Ik kan er wel heen gaan en vragen stellen maar dan krijg je toch antwoorden in de trant van "Hoezo bewijs, ik zeg het toch?" en "Wat loop je nou toch te zeiken vent, ga de reet van Gudde en Jacobs likken als jij ze niet weg wil hebben"

Ja, ja, ik ken mijn pappenheimers wel. :)
pi_98432730
TV Rijnmond is begonnen, maar herhaling (die ik nog niet gezien heb)
Hell To The Liars
pi_98432754
Nu op RTV Rijnmond trouwens. (Althans nu een studiogesprek).
pi_98432778
SC steunt VG niet, maar steunen de directie ook niet.
Hell To The Liars
pi_98432994
Coen1976 Coen1976
pim zou uit rvc moeten en zou vriend van feyenoord moeten blijven.in statuten staat dat belangenverstrengeling verboden is
:?
Hell To The Liars
pi_98432997
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef macca728 het volgende:

[..]

Van Well zit er alleen voor het stadion, daar hoef je niet aan te twijfelen
Raad van Commissarissen

DICK VAN WELL-->Dura van Well

JOS VAN DER VEGT-->Ahoy (multi functioneel stadion)

COERT BEERMAN --> Rabo (financiering stadion)

En dan heb je nog :

MARTIN VAN PERNIS (siemens)

PIM BLOKLAND (vvf)

Oftewel iedereen zit er voor zich zelf, of voor hun andere functies. Kan nooit goed zijn voor de club.
pi_98433211
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Droopie het volgende:
Coen1976 Coen1976
pim zou uit rvc moeten en zou vriend van feyenoord moeten blijven.in statuten staat dat belangenverstrengeling verboden is
:?
Tjah ik begrijp het wel als je mogelijk 49 % van de aandelen koopt wil je ook directe invloed.
pi_98433297
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Raad van Commissarissen

DICK VAN WELL-->Dura van Well

JOS VAN DER VEGT-->Ahoy (multi functioneel stadion)

COERT BEERMAN --> Rabo (financiering stadion)

En dan heb je nog :

MARTIN VAN PERNIS (siemens)

PIM BLOKLAND (vvf)

Oftewel iedereen zit er voor zich zelf, of voor hun andere functies. Kan nooit goed zijn voor de club.
Dura Vermeer , niet Dura van Well

ja ze zitten er niet voor Feyenoord, waar zijn de ex spelers, de iconen van Feyenoord ?
pi_98433348
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dura Vermeer , niet Dura van Well

ja ze zitten er niet voor Feyenoord, waar zijn de ex spelers, de iconen van Feyenoord ?
Je hebt gelijk. Typefoutje!
  maandag 20 juni 2011 @ 21:40:40 #81
268409 voice-over
pi_98433409
Coen1976 :') Wat moet je met zo'n vent?

De VG wil geen investeerders die geld in de club steken maar mannen die in een Feyenoord-pyjama naar bed gaan.
pi_98433629
Blokland moet investeren en verder z'n bek houden. :P
pi_98433649
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Droopie het volgende:
SC steunt VG niet, maar steunen de directie ook niet.
nee die willen ook dat de directie vertrekt. Allemaal hooligans daar bij die SC haha
  maandag 20 juni 2011 @ 21:44:04 #84
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98433665
quote:
Feyenoord maakt definitief oefenprogramma bekend

Het complete programma van Feyenoords voorbereiding op het seizoen 2011/2012 is bekend. In het eerste deel van de voorbereiding wordt tegen vijf amateurclubs gespeeld, daarna zijn enkele profclubs aan de beurt. Er zijn geen tegenstanders toegevoegd aan de lijst, die vorige week al flink vorm had gekregen.

Zondag 26 juni, 11.00 uur Eerste training (De Kuip)

Zaterdag 2 juli, 14.30 uur Sportclub Feyenoord – Feyenoord

Dinsdag 5 juli, 19.00 uur SC Erica – Feyenoord

Zaterdag 9 juli, 17.00 uur Vitesse Delft – Feyenoord

Woensdag 13 juli, 18.00 uur FC Horst – Feyenoord

Zaterdag 16 juli , 16.00 uur BVV Barendrecht – Feyenoord

Dinsdag 19 juli, 20.30 uur FC Dordrecht – Feyenoord

Zaterdag 23 juli, 16.00 uur (Nederlandse tijd) Barnsley – Feyenoord

Dinsdag 26 juli, 20.45 uur (Nederlandse tijd) Hull City – Feyenoord

Donderdag 28 juli Open Dag

Zondag 31 juli, 14.30 uur Feyenoord – Málaga
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_98433698
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee die willen ook dat de directie vertrekt. Allemaal hooligans daar bij die SC haha
Nee hoor, waar heb je dat gelezen? Anders moet je maar eens dat interview op TV Rijnmond terugkijken. :)
pi_98433724
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Blokland moet investeren en verder z'n bek houden. :P
Nee de supporters moesten geld geven maar nu hun bek houden. :')
  maandag 20 juni 2011 @ 21:44:52 #87
268409 voice-over
pi_98433727
Van FN-forum

quote:
Kom er net vandaan. Het meest interessante feitje was dat van Well en Beerman ook in de vrienden van Feyenoord zitten. Die hebben dus 3 plekken in de RvC. Verder is het duidelijk dat het einde verhaal is met Been. Werkelijk iedereen is hem spuugzat. Dus nog zo start als vorige jaar (wat er dik in zit) en het volk gaat zich dit keer wel roeren. Iemand opperde zelfs (een zware jongen) dat die nog liever van Gaal zou zien dan Been. Hij kreeg nog verdomd veel bijval.
Verder een hoop emotioneel gedoe over wat er allemaal mis is binnen de organisatie. Soms onderbouwd met documenten en soms ook niet.
Het meest teleurstellende van de avond. Ze hebben geen alternatief. Er was verwacht dat met de 'onthullingen' van de laatste tijd, de landelijke pers er massaal zou opduiken en dat viel dus tegen. Er staan geen mensen klaar met geld. Het is vooral een groep die 'terecht' erg wakker ligt van de ellende binnen de club en hier wat aan wil doen. Hulp van een paar goede woordvoerders kunnen ze echter wel gebruiken.
Ik zei het toch, ik zei het toch ..... _O-
  maandag 20 juni 2011 @ 21:46:14 #88
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_98433818
quote:
Coen1976
@Coen1976 Coen1976

vg leest voor uit mail van pim die supporters schoffeert. te lang voor twitter maar pim heeft weinig op met supporters die bezorgdheid uiten
:X
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:46:38 #89
268409 voice-over
pi_98433845
Wat is het toch heerlijk om als visionair door het leven te gaan. Stumperds als Caland staan nu toch maar mooi met de broek op de kuiten.
pi_98433854
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee de supporters moesten geld geven maar nu hun bek houden. :')
Helaas lijkt dat nu zo te werken. Dat keur ik ook niet goed. Al is het bijna begrijpelijk, gezien de vele emotionele reacties.
pi_98433921
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

nee Blokland wil zijn geld terug, geen betere dan Jacobs voor hem.
pi_98433924
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Helaas lijkt dat nu zo te werken. Dat keur ik ook niet goed. Al is het bijna begrijpelijk, gezien de vele emotionele reacties.
Heeft daar niets mee te maken.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:48:58 #93
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98434020
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef voice-over het volgende:
Van FN-forum

[..]

Ik zei het toch, ik zei het toch ..... _O-
Ja, echt geweldig man. De club gaat naar de klote. Laten we feest vieren. :{w
Elite
Tegen TTIP
pi_98434070
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef voice-over het volgende:
Wat is het toch heerlijk om als visionair door het leven te gaan. Stumperds als Caland staan nu toch maar mooi met de broek op de kuiten.
Mooi he :O
47-jaar en dan zo reageren
Hell To The Liars
pi_98434089
quote:
Hallo Nostredamus.
pi_98434106
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Lijkt me vrij logisch dat hij geen hoge pet op heeft van gasten als de VG bijvoorbeeld.

Daarmee bedoel ik niet dat IK iets mis vindt met het uitten van je bezorgdheid, maar wat de VG doet vind ik weinig constructief.
pi_98434151
quote:
Voorspel voor mij ook ff de Lotto, dan ben ik binnen.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:51:38 #98
268409 voice-over
pi_98434229
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef Droopie het volgende:

[..]

Mooi he :O
47-jaar en dan zo reageren
53 jaar meneer Droopie. Fok maakt mij infantiel maar dat komt omdat ik zo geen face-to-face gesprekken met jullie kan voeren. :)
pi_98434281
Maar hier dus niemand naar de forum-avond geweest? :(
pi_98434332
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Caland en De_Slagert wel volgens mij.
pi_98434355
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Caland en De_Slagert wel volgens mij.
DK ook
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:53:51 #102
268409 voice-over
pi_98434402
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ga straks Caland keihard uitlachen.
pi_98434412
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef voice-over het volgende:

[..]

53 jaar meneer Droopie. Fok maakt mij infantiel maar dat komt omdat ik geen face-to-face gesprekken met jullie kan voeren zo. :)
Nou ik wil wel een keer een face-to-face gesprek aan met mensen hoor.
Vaak zou je dan aan het eind van avond er positief op terugkijken en veel meningen delen.
Dit wordt wel heel erg veel bashen op het forum en dat lokken sommige echt uit.

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef voice-over het volgende:

[..]

Dit dus
Hell To The Liars
pi_98434447
quote:

[..]

En jij bent 53? Wat een grap ben jij. Iemand uitlachen achter een beeldscherm.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:54:44 #105
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_98434480
Vanochtend was er nog een ander topic, en deze is alweer op pagina 3? :o
pi_98434483
quote:

[..]

Toch wel vanuit je veilige anonieme zolderkamertje hè ?
pi_98434497
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Echt zielig ja, zeker alleen nog
  maandag 20 juni 2011 @ 21:55:10 #108
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_98434518
Wat was er vandaag eigenlijk?
  maandag 20 juni 2011 @ 21:55:46 #109
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98434555
quote:

[..]

Jij gaat niemand bashen hier.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 20 juni 2011 @ 21:55:55 #110
268409 voice-over
pi_98434575
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Waarom niet knul? Jezus, wat een sjaggerijn ben jij.
pi_98434600
quote:

[..]

Hij heeft tenminste de moeite genomen. Internetheld.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:56:43 #112
268409 voice-over
pi_98434641
Quote van de forum-avond (naar het schijnt): 'Been is zo slechte trainer dat zelfs de pionnen minder goed blijven zijn staan'

Mwah, erg creatief zijn die lui niet.
pi_98434662
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef voice-over het volgende:

[..]

Waarom niet knul? Jezus, wat een sjaggerijn ben jij.
Uhh misschien omdat het al kansloos is om te doen als je 13 bent. Laat staan als je 53 bent.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:57:28 #114
268409 voice-over
pi_98434692
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij heeft tenminste de moeite genomen. Internetheld.
Het heeft niks met helden te maken maar alles met logisch nadenken.
pi_98434761
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef voice-over het volgende:

[..]

Het heeft niks met helden te maken maar alles met logisch nadenken.
Je had je (kennelijk) volmaakte ideologie toch ook op zo'n avond kunnen spuien?
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:59:01 #116
268409 voice-over
pi_98434815
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Uhh misschien omdat het al kansloos is om te doen als je 13 bent. Laat staan als je 53 bent.
Hoezo, waar staat dat in de sterren geschreven? Ik vind het vrij kansloos als een jonge vent als jij zo star in het leven staat. Ben je toevallig zo'n gereformeerde schijnheil?
pi_98434864
Ik verwacht van Caland een weinig kritische blik eigenlijk.

Ik wil een kritische kijk op de afgelopen avond, de goede kanten mogen best benoemd worden, en als de VG iets kan aantonen is dat allemaal prima, maar ik wil ook eerlijk horen als er bepaalde zaken niet zo op orde zijn bij de VG, of waar nog niet zo over is nagedacht, zonder dat deze tekortkomingen meteen worden gebagatelliseerd ten behoeve van het grotere doel, namelijk het wegkrijgen van de directie. Alsof daar alles voor is geoorloofd.

Ik wil een kritische blik op de toekomstvisie van de VG, want uiteindelijk willen we met deze hele soap wél iets opschieten. :)

Nu achter de goede bedoelingen van de VG aan lopen en er later eventueel achterkomen dat het een losse flodder was met veel geblaat en weinig wol kan de doodsteek voor de club worden of op z'n minst het herstel van de club ernstig vertragen.

Daarom ben ik zo kritisch.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:59:36 #118
268409 voice-over
pi_98434867
quote:
5s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je had je (kennelijk) volmaakte ideologie toch ook op zo'n avond kunnen spuien?
Paarlen voor de Zwijnen ....
pi_98434973
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef voice-over het volgende:

[..]

Hoezo, waar staat dat in de sterren geschreven? Ik vind het vrij kansloos als een jonge vent als jij zo star in het leven staat. Ben je toevallig zo'n gereformeerde schijnheil?
Ja dat ben ik. Hoe weet je dat?
  maandag 20 juni 2011 @ 22:01:46 #120
268409 voice-over
pi_98435034
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden"
pi_98435094
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik wil een kritische kijk op de afgelopen avond, de goede kanten mogen best benoemd worden, en als de VG iets kan aantonen is dat allemaal prima, maar ik wil ook eerlijk horen als er bepaalde zaken niet zo op orde zijn bij de VG, of waar nog niet zo over is nagedacht, zonder dat deze tekortkomingen meteen worden gebagatelliseerd ten behoeve van het grotere doel, namelijk het wegkrijgen van de directie. Alsof daar alles voor is geoorloofd.

Ik wil een kritische blik op de toekomstvisie van de VG, want uiteindelijk willen we met deze hele soap wél iets opschieten. :)

Nu achter de goede bedoelingen van de VG aan lopen en er later eventueel achterkomen dat het een losse flodder was met veel geblaat en weinig wol kan de doodsteek voor de club worden of op z'n minst het herstel van de club ernstig vertragen.

Ik denk dat er ook al wat kritiek her en der te lezen is. Dat er (nog) geen alternatief is.

Dat moet er zeker komen. Hopelijk sluiten oud spelers of bekende Feyenoord zich spoedig bij de VG aan.
pi_98435103
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef voice-over het volgende:

[..]

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden"
_O-
  maandag 20 juni 2011 @ 22:03:13 #123
268409 voice-over
pi_98435154
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef BerryFR het volgende:

[..]

Ja dat ben ik. Hoe weet je dat?
Je viel door de mand met je dogmatische denkbeelden. :)
pi_98435269
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef voice-over het volgende:

[..]

En dat zeg jij :') Koning Vooroordeel.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:06:13 #125
268409 voice-over
pi_98435424
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En dat zeg jij :') Koning Vooroordeel.
Mijn enige vooroordeel waar ik 'last' van heb is de VG. Marokkanen daarentegen vind ik lief.
pi_98435474
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef voice-over het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je dat ook kon voorspellen.

Stel je me weer teleur.
pi_98436159
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef voice-over het volgende:

[..]

Mijn enige vooroordeel waar ik 'last' van heb is de VG. Marokkanen daarentegen vind ik lief.
Daarom stem je PVV: Beste PVV-stemmer

Volgens mij loop je echt alleen maar te zieken he?
Het gelul van jou dat de VG louter hooligans zijn die alleen via intimidatie hun zin proberen door te drammen, kan na vanavond tenminste alvast wel de prullenbak in.
Groetjes, Ezio.
pi_98436303
Voice-over stemt vast op de PVV omdat ze niet willen bezuinigen op ouderenzorg.
pi_98436420
Negeren. ^O^
  maandag 20 juni 2011 @ 22:19:40 #130
268409 voice-over
pi_98436452
quote:
5s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Stokstaart het volgende:

Het gelul van jou dat de VG louter hooligans zijn die alleen via intimidatie hun zin proberen door te drammen, kan na vanavond tenminste alvast wel de prullenbak in.
Ik heb nooit gezegd dat de VG louter uit hooligans bestaat. Ik heb wel gezegd dat de VG een verwerpelijke club is omdat hooligans er deel van uitmaken.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:20:16 #131
268409 voice-over
pi_98436499
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef Absurditeit het volgende:
Voice-over stemt vast op de PVV omdat ze niet willen bezuinigen op ouderenzorg.
Ik stem al 35 jaar op de VVD.
pi_98436743
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik stem al 35 jaar op de VVD.
Dat valt me dan weer een beetje van je tegen Voice-Over.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:23:33 #133
268409 voice-over
pi_98436752
Al die sukkels hier die beweerden dat de VG 'een plan' had.
Al die sukkels hier die mij uitscholden omdat ik kritisch was op de VG.

Wat is het toch heerlijk om achteraf je gelijk te hebben en vooral te krijgen. :)
  maandag 20 juni 2011 @ 22:24:00 #134
268409 voice-over
pi_98436785
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat valt me dan weer een beetje van je tegen Voice-Over.
Hoezo, ben jij een socialist dan? :)
pi_98436967
Wie van hier gaat er Zondag naar de training ?
pi_98437093
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef voice-over het volgende:

[..]

Hoezo, ben jij een socialist dan? :)
Zo zou je het kunnen noemen. Heb meer dan eens SP gestemd, maar stem al enige tijd Groen-Links. :P
  maandag 20 juni 2011 @ 22:29:11 #137
268409 voice-over
pi_98437227
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen noemen. Heb meer dan eens SP gestemd, maar stem al enige tijd Groen-Links. :P
Geeft niks hoor. ^O^
  maandag 20 juni 2011 @ 22:31:59 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98437449
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef voice-over het volgende:
Al die sukkels hier die beweerden dat de VG 'een plan' had.
Al die sukkels hier die mij uitscholden omdat ik kritisch was op de VG.

Wat is het toch heerlijk om achteraf je gelijk te hebben en vooral te krijgen. :)
De VG heeft nog steeds een plan. De directie uit het Maasgeboouw verjagen. Dat gaat ze lukken ook.

En mensen scholden je niet uit, omdat je kritisch was, maar omdat jij iedereen over een kam scheerde.
Elite
Tegen TTIP
pi_98437468
Maar goed, POL is ergens anders. Al lijkt deze hele soap ook net een politiek spelletje.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:32:27 #140
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_98437483
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef Paul-89 het volgende:
Wie van hier gaat er Zondag naar de training ?
Ik.
Elite
Tegen TTIP
pi_98437590
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef voice-over het volgende:
Ik had al de indruk dat je het heerlijk vindt.
pi_98437600
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Happel het volgende:

[..]

De VG heeft nog steeds een plan. De directie uit het Maasgeboouw verjagen. Dat gaat ze lukken ook.

En mensen scholden je niet uit, omdat je kritisch was, maar omdat jij iedereen over een kam scheerde.
Leuk plan, maar wat daarna? Wat schiet Feyenoord er mee op? Moeten we er maar op vertrouwen dat de VG goede bestuurders heeft klaar staan en met een goede toekomstvisie?

Dat zou ik allemaal graag weten voordat ik een directie wegjaag. Anders raken we straks van de regen in de drup. :P
  maandag 20 juni 2011 @ 22:34:24 #143
268409 voice-over
pi_98437616
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Happel het volgende:

Ok, ze hebben dus het plan om zonder plan de directie te verjagen. Wie gaat dan de club besturen? De terreinknecht?

(heerlijk, de discussie herhaalt zich .....)
  maandag 20 juni 2011 @ 22:34:49 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98437640
Ook weet terug. Was een 'verhelderend' avondje...Pff.

Vragen? Morgen komen de notulen naar buiten, heb geen zin om alles terug te lezen...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98437668
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Leuk plan, maar wat daarna? Wat schiet Feyenoord er mee op? Moeten we er maar op vertrouwen dat de VG goede bestuurders heeft klaar staan en met een goede toekomstvisie?

Dat zou ik allemaal graag weten voordat ik een directie wegjaag. Anders raken we straks van de regen in de drup. :P
Bestuurders met primair een Feyenoord-hart, en niet primaire bedrijfsmatige belangen.
Wouter Bos.
Groetjes, Ezio.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:37:11 #146
268409 voice-over
pi_98437796
quote:
15s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Caland het volgende:
Ook weet terug. Was een 'verhelderend' avondje...Pff.

Vragen? Morgen komen de notulen naar buiten, heb geen zin om alles terug te lezen...
We weten alles al Caland. Ik heb nog zo tegen je gezegd niet te gaan omdat die hele VG geen ene ruk voorstelt. Maar jij wist het weer beter. _O- :W
  maandag 20 juni 2011 @ 22:37:26 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98437811
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef voice-over het volgende:

[..]

We weten alles al Caland. Ik heb nog zo tegen je gezegd niet te gaan omdat die hele VG geen ene ruk voorstelt. Maar jij wist het weer beter. _O- :W
Want? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98437836
quote:
15s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Want? :')
Niet op ingaan, zinloos
pi_98437876
Voor je weer onderwerp bent van het gekloot van voice, Caland ;)

quote:

[..]

Groetjes, Ezio.
pi_98437880
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Bestuurders met primair een Feyenoord-hart, en niet primaire bedrijfsmatige belangen.
Wouter Bos.
Wouter Bos klinkt goed, Is een rationele, welbespraakte man met uitstraling, en slaapt ook nog eens in een Feyenoord-pyama. Wat willen we nog meer. :P

Zou mooi zijn als hij uberhaupt een functie bij Feyenoord wil bekleden, maar ik waag het te betwijfelen dat hij zijn naam durft te verbinden aan een clubje mensen die zo stellig partij kiezen tegen de directie. Al zou hij pas later komen kijken natuurlijk.

Tja, dromen mag hé. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')