Als wat waar is?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef Stokstaart het volgende:
Als het waar is van Luc dan zijn we weer ouderwets anaal genomen met die transfer.
2 miljoen, voor na Van Persie misschien wel het grootste talent van de afgelopen 8 jaar FUUUUUUU
En als het waar is dan had vi het weer eens mis.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef Stokstaart het volgende:
Als het waar is van Luc dan zijn we weer ouderwets anaal genomen met die transfer.
2 miljoen, voor na Van Persie misschien wel het grootste talent van de afgelopen 8 jaar FUUUUUUU
Doen ze bij Utrecht dan toch een stukkie beterquote:Op maandag 20 juni 2011 20:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat hij voor 2 miljoen is verkocht ipv voor 4 miljoen.
Dan mogen we Beenhakker dankbaar zijn voor het verneuken van z'n contract...quote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef Stokstaart het volgende:
Dat is sowieso een hond. Met zijn zogenaamde Feyenoord-hart zit hij nu lekker in Marbella te golfen op/ten kosten van Feyenoordquote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef Siyara het volgende:
[..]
Dan mogen we Beenhakker dankbaar zijn voor het verneuken van z'n contract...
Leo lichte wel de optie in z'n contract om hem een jaar langer te houden, zonder dit met hem te overleggen. Als hij gewoon normale contractbesprekingen gehouden had, hadden we hem misschien langer kunnen houden...quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef BerryFR het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)1030_castaignos.aspx
Kan Leo weinig aan doen. Denk eerder Joris van Benthem. Of hoe heet de huisjurist van Feyenoord
Op een man als Frans van Seumeren kun je natuurlijk altijd rekenen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doen ze bij Utrecht dan toch een stukkie beter
Precies, destijds was er echt totaal geen sprake van een transfer of wat dan ook. Totdat clubs lucht kregen van een eventueel ongeldig contract.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Siyara het volgende:
[..]
Leo lichte wel de optie in z'n contract om hem een jaar langer te houden, zonder dit met hem te overleggen. Als hij gewoon normale contractbesprekingen gehouden had, hadden we hem misschien langer kunnen houden...
Exact.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Siyara het volgende:
[..]
Leo lichte wel de optie in z'n contract om hem een jaar langer te houden, zonder dit met hem te overleggen. Als hij gewoon normale contractbesprekingen gehouden had, hadden we hem misschien langer kunnen houden...
Toch is dit een juridisch iets en daarin is hij dan verkeerd voorgelicht.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Siyara het volgende:
[..]
Klopt!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, destijds was er echt totaal geen sprake van een transfer of wat dan ook. Totdat clubs lucht kregen van een eventueel ongeldig contract.
Het blijft ook gewoon een faal van Beenhakker, je gaat toch niet even in je eentje zonder het de speler zelf te melden even zijn contract verlengen ?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef BerryFR het volgende:
[..]
Toch is dit een juridisch iets en daarin is hij dan verkeerd voorgelicht.
Feit is waar iedereen het denk ik wel mee eens is. Dat Feyenoord weer eens heeft geblunderd in een transfer.
Alleen Drenthe en Kuijt zijn in het verleden voor de hoofdprijs verkocht.
Fair enough. Maar ik heb dat beetje vertrouwen dat wel is gebeurd.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het blijft ook gewoon een faal van Beenhakker, je gaat toch niet even in je eentje zonder het de speler zelf te melden even zijn contract verlengen ?
En daarbij een goede td checkt altijd even alle details in zo'n contract, lijkt me.
Het is gewoon een feit hoor dat Leo dat contract alleen heeft verlengd zonder het Luc/zaakwaarnemer te laten weten.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een hoop gelul over een dom gerucht. We weten niet eens wie die Coen1976 is. Iedereen kan wel iets zeggen op Twitter.
Dat klopt. Ik heb het dan ook over het gerucht mbt de transfersom.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit hoor dat Leo dat contract alleen heeft verlengd zonder het Luc/zaakwaarnemer te laten weten.
En dat geloof je dan wel weer meteen ?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Op een ander forum wordt de forum-avond trouwens "live" gevolgd. Een spreker van de VG schijnt een kritisch toehoorder uitgemaakt te hebben voor fossiel die niets begrijpt. Lekker volk daar.
Selectief geloofwaardig?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Op een ander forum wordt de forum-avond trouwens "live" gevolgd. Een spreker van de VG schijnt een kritisch toehoorder uitgemaakt te hebben voor fossiel die niets begrijpt. Lekker volk daar.
OK op welk forum?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Het gaat er daar wel ruig aan toe zeg.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Een spreker van de VG schijnt een kritisch toehoorder uitgemaakt te hebben voor fossiel die niets begrijpt. Lekker volk daar.
Daar gaat het niet om. Als je supporters mee wilt krijgen, en serieus genomen wilt worden, en zogenaamd vele capabele mensen in je geledingen hebt dan laat je je zo niet uit. Sim-pel.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het gaat er daar wel ruig aan toe zeg.Levensgevaarlijk die lui.
Kuijt is verkocht voor een normale prijs, niet de hoofdprijs.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef BerryFR het volgende:
[..]
Toch is dit een juridisch iets en daarin is hij dan verkeerd voorgelicht.
Feit is waar iedereen het denk ik wel mee eens is. Dat Feyenoord weer eens heeft geblunderd in een transfer.
Alleen Drenthe en Kuijt zijn in het verleden voor de hoofdprijs verkocht.
Duidelijk het werk van nietsontziende hooligans.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het gaat er daar wel ruig aan toe zeg.Levensgevaarlijk die lui.
Het lijkt je ook allemaal wel erg goed uit te komen dat 1 man het zomaar in z'n hoofd gehaald zou hebben om iemand 'fossiel' te noemen! Wat een schande. Of het waar is weet je niet en de omstandigheden al helemaal niet. Het zou niet zo chique zijn misschien, maar om dit nou te dramatiseren.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Als je supporters mee wilt krijgen, en serieus genomen wilt worden, en zogenaamd vele capabele mensen in je geledingen hebt dan laat je je zo niet uit. Sim-pel.
Fossiel is volgens mij ook nog gewoon gangbaar in het zakelijke. Als vindt dat iemand er ouderwetse denkpatronen hanteert bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het lijkt je ook allemaal wel erg goed uit te komen dat 1 man het zomaar in z'n hoofd gehaald zou hebben om iemand 'fossiel' te noemen! Wat een schande. Of het waar is weet je niet en de omstandigheden al helemaal niet. Het zou niet zo chique zijn misschien, maar om dit nou te dramatiseren.
Was je niet gegaan naar die avond?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef Happel het volgende:
Tomaat gaat een beetje de kant van Voice qua gedrag. Beetje jammer. Alleen maar een grote mond en alles wat wordt gezegd gelijk aan de kant schuiven als zijnde niet waar, aanname, gerucht etc etc.
Het zou voor mij wel m'n beeld bevestigen inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het lijkt je ook allemaal wel erg goed uit te komen dat 1 man het zomaar in z'n hoofd gehaald zou hebben om iemand 'fossiel' te noemen! Wat een schande. Of het waar is weet je niet en de omstandigheden al helemaal niet. Het zou niet zo chique zijn misschien, maar om dit nou te dramatiseren.
Ben benieuwd waar die signalen vandaan komen. Als dat vanuit de spelersgroep zou komen. Is dat te zot voor woorden vanuit de technische staf.quote:Coen1976 Coen1976
vg: wij bemoeien ons niet met technisch beleid, maar signalen zijn duidelijk we zijn het er niet mee eens. te weinig trainen
Zolang ik niets zwart op wit kan zien, of degelijke bronnen te zien krijg, en de publicaties zijn doorspekt van rancune of speculatief / suggestief zijn, kan ik niet anders concluderen helaas.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef Happel het volgende:
Tomaat gaat een beetje de kant van Voice qua gedrag. Beetje jammer. Alleen maar een grote mond en alles wat wordt gezegd gelijk aan de kant schuiven als zijnde niet waar, aanname, gerucht etc etc.
Nee, helaas niet. Zat een beetje krap qua tijd. Maar geloof dat er een paar van Fok! heen zijn gegaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was je niet gegaan naar die avond?
FOK! representen jewaitz
Ik hoop het.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Zat een beetje krap qua tijd. Maar geloof dat er een paar van Fok! heen zijn gegaan.
Tomatenboer (en niet Tomaat .... de heer Happel doet vaak denigrerend naar andersdenkenden) heeft groot gelijk. De VG heeft nog helemaal niks kunnen waarmaken. Waar zijn bijvoorbeeld De Telegraaf en het AD die melding maken over de zogenaamde onthullingen van de VG? Nergens dus. De sterreporters van de VG wilde een Feyenoord-gate, maar een dodelijk stilzwijgen van de landelijke media is hun deel.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef Happel het volgende:
Goeie zaak. Hoop dat er daadwerkelijk iets nuttigs uitkomt en het niet ontaard over en weer met modder gooien.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Zat een beetje krap qua tijd. Maar geloof dat er een paar van Fok! heen zijn gegaan.
Wat vind jij van Gudde en Jacobs tot nu toe?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zolang ik niets zwart op wit kan zien, of degelijke bronnen te zien krijg, en de publicaties zijn doorspekt van rancune of speculatief / suggestief zijn, kan ik niet anders concluderen helaas.
Hoewel ik ze ook liever het voordeel van de twijfel gun. Het is niet zo dat ik zo enthousiast ben over onze directie.
Komt vanzelf op gang. Rijnmond is er wel aanwezig.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Tomatenboer (en niet Tomaat .... de heer Happel doet vaak denigrerend naar andersdenkenden) heeft groot gelijk. De VG heeft nog helemaal niks kunnen waarmaken. Waar zijn bijvoorbeeld De Telegraaf en het AD die melding maken over de zogenaamde onthullingen van de VG? Nergens dus. De sterreporters van de VG wilde een Feyenoord-gate, maar een dodelijk stilzwijgen van de landelijke media is hun deel.
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zolang ik niets zwart op wit kan zien, of degelijke bronnen te zien krijg, en de publicaties zijn doorspekt van rancune of speculatief / suggestief zijn, kan ik niet anders concluderen helaas.
Hoewel ik ze ook liever het voordeel van de twijfel gun. Het is niet zo dat ik zo enthousiast ben over onze directie.
Het is maar net wat je wilt zien. Ik vind dat je wel overspannen reageert als je niet veel meer info hebt dan dat iemand 'fossiel' gezegd zou hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het zou voor mij wel m'n beeld bevestigen inderdaad.
Ik begrijp ook wel dat er emoties loskomen, het gaat om ons cluppie. Maar ik moet de eerste voorlichtings / discussie-avond nog tegenkomen waar men elkaar voor van alles gaat uitmaken hoor. Zeker als men zich bij de VG zo pretentieus voordoet en zich vooraf uitlaat dat ze openstaan voor kritiek en kritische supporters mee willen krijgen, willen overtuigen. Dan verbaasd mij dit. Of eigenlijk ook weer niet.
Jacobs en Gudde wegsturen zonder plan slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef BerryFR het volgende:
[..]
Wat vind jij van Gudde en Jacobs tot nu toe?
Gudde roept alleen maar ik heb een plan en we werken hard.
Totaal geen toelichting bij dat Plan. Wat de peilers moeten worden. Hij verkoopt de club richting de buitenwereld geen moment. Hij heeft gewoon geen duidelijk verhaal in tegenstelling tot een Hans Nijland van Groningen, Jan Smit van Heracles en Munsterman van Twente.
Jacobs: Schrijft iedere keer weer een mooi plan nadat hij ons bijna bankroet heeft gemaakt. Echt veel effect hebben zijn plannen nog niet gehad, gezien onze huidige positie. Daarnaast heeft hij er mede voor gezorgd dat wij een kwart van zo'n beetje alle transfer te goede nu al hebben verkocht. En zijn er spelers aangetrokken, die extern gefinancierd zijn, terwijl we bijna bankroet waren. Lijkt mij persoonlijk geen goed teken voor de toekomst.
http://twitter.com/#!/Coen1976/status/82877031733395456quote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jacobs en Gudde wegsturen zonder plan slaat helemaal nergens op.
Jacobs en Gudde nog langer aan laten modderen betekent een bankroet van de club. Er moeten toch wel 2 capabele mensen te vinden zijn. Een financieel directeur die niet gokt op toekomstige transfergelden en een Algemeen directeur die de club naar buiten toe verkoopt. Lijkt me persoonlijk geen onmogelijke taak.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jacobs en Gudde wegsturen zonder plan slaat helemaal nergens op.
Lekkere objectieve omroep. Not!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef Happel het volgende:
Komt vanzelf op gang. Rijnmond is er wel aanwezig.
Gudde heeft inderdaad 0 uitstraling. Een vogelverschrikker heeft nog meer uitstraling. Wat dat betreft is iedereen beter dan Gudde. Maar zover ik Gudde kan beoordelen, en dat is maar beperkt, heb ik de indruk dat hij het wel goed doet, en dat hem vrij weinig valt te verwijten. Hij schijnt ook belangrijk te zijn voor de eventuele komst van een nieuw stadion.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef BerryFR het volgende:
[..]
Wat vind jij van Gudde en Jacobs tot nu toe?
Gudde roept alleen maar ik heb een plan en we werken hard.
Totaal geen toelichting bij dat Plan. Wat de peilers moeten worden. Hij verkoopt de club richting de buitenwereld geen moment. Hij heeft gewoon geen duidelijk verhaal in tegenstelling tot een Hans Nijland van Groningen, Jan Smit van Heracles en Munsterman van Twente.
Jacobs: Schrijft iedere keer weer een mooi plan nadat hij ons bijna bankroet heeft gemaakt. Echt veel effect hebben zijn plannen nog niet gehad, gezien onze huidige positie. Daarnaast heeft hij er mede voor gezorgd dat wij een kwart van zo'n beetje alle transfer te goede nu al hebben verkocht. En zijn er spelers aangetrokken, die extern gefinancierd zijn, terwijl we bijna bankroet waren. Lijkt mij persoonlijk geen goed teken voor de toekomst.
Ik ben graag volledig.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt vanzelf op gang. Rijnmond is er wel aanwezig.
Tomatenboer is zo lang, joh. Tik me een ongeluk de laatste tijd. En denk zeker niet minder over hem, of jou. Vind het jammer, misschien ook wel logisch trouwens, dat alles door jullie wordt afgedaan als zijnde niet waar, gerucht, aanname.
Ga al te lang naar Feyenoord om te weten dat veel van die dingen echt niet zo gek zijn als ze klinken. Maar zit er misschien ook wat dichter op dan jullie.
Waarom is hij weggegaan?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:21 schreef Happel het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/Coen1976/status/82877031733395456
Vooral niet naartoe gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom is hij weggegaan?
Welke argumenten had hij?
Wat waren de voors, wat waren de tegens?
Vragen, vragen, vragen ..... maar antwoorden ho maar.
quote:Als reden voor zijn terugtreden noemt Poelmann verschil van inzicht en zijn drukke werkzaamheden. 'Het liefst zou ik elke dag in het stadion zijn; elke dag mee helpen om Feyenoord weer terug te brengen op de plek waar het thuis hoort. Ik blijf uiteraard zeer betrokken bij Feyenoord. Het is en blijft ook mijn club. Daar heb je er maar één van in je leven', aldus Poelmann.
De belangrijkheid van Gudde voor het nieuwe stadion is zonder inside info niet te achterhalen. Voorlopig wordt het enkel en alleen afgesteld.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gudde heeft inderdaad 0 uitstraling. Een vogelverschrikker heeft nog meer uitstraling. Wat dat betreft is iedereen beter dan Gudde. Maar zover ik Gudde kan beoordelen, en dat is maar beperkt, heb ik de indruk dat hij het wel goed doet, en dat hem vrij weinig valt te verwijten. Hij schijnt ook belangrijk te zijn voor de eventuele komst van een nieuw stadion.
Jacobs, daar is al veel over gezegd. Hij heeft fouten begaan. Dat zou consequenties verdienen. Máár we zijn nooit bij het dagelijks bestuur aanwezig geweest. Wellicht valt hem toch minder te verwijten dan je op het eerste moment zou denken.
Maar goed, Jacobs vertrek kan ik nog begrijpen. Maar niet van het hele bestuur. Dat lijkt me ondoenlijk, onnodig en bovendien weten we niet wie er voor in de plaats komen.
Tja sommige dingen blijven binnenskamers.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik mis het antwoord op mijn 2 andere vragen.
Joh is hij van de sponsorloterij?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Boudewijn Poelman? Dat is toch die man van de Sponsorloterij?
Staat hij zelf ook open voor een eventuele terugkeer?
Hij schijnt veel commentaar op Gudde gehad te hebben. Voornamelijk richting Gudde die volgens hem gefaald had inzake de transfer van De Guzman naar City.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom is hij weggegaan?
Welke argumenten had hij?
Wat waren de voors, wat waren de tegens?
Vragen, vragen, vragen ..... maar antwoorden ho maar.
Had er heengegaan, dan had je het kunnen vragen. Maar nee, jij blijft liever vanachter je computer schreeuwen dat alles kut is. Gemiste kans.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik mis het antwoord op mijn 2 andere vragen.
Allemaal hooligans.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef voice-over het volgende:
Herkent er iemand 1 of meerdere fokkers die er vanavond bij zijn?
http://yfrog.com/h8nyejhuj
Wat zijn dit voor amateuristische hooligans.twitter:Coen1976 twitterde op maandag 20-06-2011 om 21:27:12vg roept nogmaals op om gezond verstand te gebruiken dus niks slopen of verzieken en ook open dag en 1e training met rust laten reageer retweet
Ik wou hem ook net quoten.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
Wat zijn dit voor amateuristische hooligans.twitter:Coen1976 twitterde op maandag 20-06-2011 om 21:27:12vg roept nogmaals op om gezond verstand te gebruiken dus niks slopen of verzieken en ook open dag en 1e training met rust laten reageer retweet
Van Well zit er alleen voor het stadion, daar hoef je niet aan te twijfelenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef BerryFR het volgende:
[..]
De belangrijkheid van Gudde voor het nieuwe stadion is zonder inside info niet te achterhalen. Voorlopig wordt het enkel en alleen afgesteld.
Voor mij persoonlijk is een belangrijk onderdeel van het functioneren van de Algemeen directeur het naar buiten toe verkopen van de club, aan toekomstige spelers, supporters investeerders en gemeente. Hierin is hij behoorlijk dramatisch.
Jacobs zijn we het eens.
En rest van het bestuur hoeft van mij niet weg. Alleen mag de RvC wel is laten zien dat ze er voor Feyenoord zitten en niet voor het nieuwe stadion. Maar dat is lastig te beoordelen van buitenaf.
Het is toch kut wat de VG doet? Ik kan er wel heen gaan en vragen stellen maar dan krijg je toch antwoorden in de trant van "Hoezo bewijs, ik zeg het toch?" en "Wat loop je nou toch te zeiken vent, ga de reet van Gudde en Jacobs likken als jij ze niet weg wil hebben"quote:Op maandag 20 juni 2011 21:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Had er heengegaan, dan had je het kunnen vragen. Maar nee, jij blijft liever vanachter je computer schreeuwen dat alles kut is. Gemiste kans.
Raad van Commissarissenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Van Well zit er alleen voor het stadion, daar hoef je niet aan te twijfelen
Tjah ik begrijp het wel als je mogelijk 49 % van de aandelen koopt wil je ook directe invloed.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Droopie het volgende:
Coen1976 Coen1976
pim zou uit rvc moeten en zou vriend van feyenoord moeten blijven.in statuten staat dat belangenverstrengeling verboden is
Dura Vermeer , niet Dura van Wellquote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef BerryFR het volgende:
[..]
Raad van Commissarissen
DICK VAN WELL-->Dura van Well
JOS VAN DER VEGT-->Ahoy (multi functioneel stadion)
COERT BEERMAN --> Rabo (financiering stadion)
En dan heb je nog :
MARTIN VAN PERNIS (siemens)
PIM BLOKLAND (vvf)
Oftewel iedereen zit er voor zich zelf, of voor hun andere functies. Kan nooit goed zijn voor de club.
Je hebt gelijk. Typefoutje!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dura Vermeer , niet Dura van Well
ja ze zitten er niet voor Feyenoord, waar zijn de ex spelers, de iconen van Feyenoord ?
nee die willen ook dat de directie vertrekt. Allemaal hooligans daar bij die SC hahaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Droopie het volgende:
SC steunt VG niet, maar steunen de directie ook niet.
quote:Feyenoord maakt definitief oefenprogramma bekend
Het complete programma van Feyenoords voorbereiding op het seizoen 2011/2012 is bekend. In het eerste deel van de voorbereiding wordt tegen vijf amateurclubs gespeeld, daarna zijn enkele profclubs aan de beurt. Er zijn geen tegenstanders toegevoegd aan de lijst, die vorige week al flink vorm had gekregen.
Zondag 26 juni, 11.00 uur Eerste training (De Kuip)
Zaterdag 2 juli, 14.30 uur Sportclub Feyenoord – Feyenoord
Dinsdag 5 juli, 19.00 uur SC Erica – Feyenoord
Zaterdag 9 juli, 17.00 uur Vitesse Delft – Feyenoord
Woensdag 13 juli, 18.00 uur FC Horst – Feyenoord
Zaterdag 16 juli , 16.00 uur BVV Barendrecht – Feyenoord
Dinsdag 19 juli, 20.30 uur FC Dordrecht – Feyenoord
Zaterdag 23 juli, 16.00 uur (Nederlandse tijd) Barnsley – Feyenoord
Dinsdag 26 juli, 20.45 uur (Nederlandse tijd) Hull City – Feyenoord
Donderdag 28 juli Open Dag
Zondag 31 juli, 14.30 uur Feyenoord – Málaga
Nee hoor, waar heb je dat gelezen? Anders moet je maar eens dat interview op TV Rijnmond terugkijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee die willen ook dat de directie vertrekt. Allemaal hooligans daar bij die SC haha
Nee de supporters moesten geld geven maar nu hun bek houden.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Blokland moet investeren en verder z'n bek houden.
Ik zei het toch, ik zei het toch .....quote:Kom er net vandaan. Het meest interessante feitje was dat van Well en Beerman ook in de vrienden van Feyenoord zitten. Die hebben dus 3 plekken in de RvC. Verder is het duidelijk dat het einde verhaal is met Been. Werkelijk iedereen is hem spuugzat. Dus nog zo start als vorige jaar (wat er dik in zit) en het volk gaat zich dit keer wel roeren. Iemand opperde zelfs (een zware jongen) dat die nog liever van Gaal zou zien dan Been. Hij kreeg nog verdomd veel bijval.
Verder een hoop emotioneel gedoe over wat er allemaal mis is binnen de organisatie. Soms onderbouwd met documenten en soms ook niet.
Het meest teleurstellende van de avond. Ze hebben geen alternatief. Er was verwacht dat met de 'onthullingen' van de laatste tijd, de landelijke pers er massaal zou opduiken en dat viel dus tegen. Er staan geen mensen klaar met geld. Het is vooral een groep die 'terecht' erg wakker ligt van de ellende binnen de club en hier wat aan wil doen. Hulp van een paar goede woordvoerders kunnen ze echter wel gebruiken.
quote:Coen1976
@Coen1976 Coen1976
vg leest voor uit mail van pim die supporters schoffeert. te lang voor twitter maar pim heeft weinig op met supporters die bezorgdheid uiten
Helaas lijkt dat nu zo te werken. Dat keur ik ook niet goed. Al is het bijna begrijpelijk, gezien de vele emotionele reacties.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee de supporters moesten geld geven maar nu hun bek houden.
Heeft daar niets mee te maken.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Helaas lijkt dat nu zo te werken. Dat keur ik ook niet goed. Al is het bijna begrijpelijk, gezien de vele emotionele reacties.
Ja, echt geweldig man. De club gaat naar de klote. Laten we feest vieren.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef voice-over het volgende:
Van FN-forum
[..]
Ik zei het toch, ik zei het toch .....
Mooi hequote:Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef voice-over het volgende:
Wat is het toch heerlijk om als visionair door het leven te gaan. Stumperds als Caland staan nu toch maar mooi met de broek op de kuiten.
Hallo Nostredamus.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef voice-over het volgende:
Wat is het toch heerlijk om als visionair door het leven te gaan. Stumperds als Caland staan nu toch maar mooi met de broek op de kuiten.
Lijkt me vrij logisch dat hij geen hoge pet op heeft van gasten als de VG bijvoorbeeld.quote:
Voorspel voor mij ook ff de Lotto, dan ben ik binnen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef voice-over het volgende:
53 jaar meneer Droopie. Fok maakt mij infantiel maar dat komt omdat ik zo geen face-to-face gesprekken met jullie kan voeren.quote:
Caland en De_Slagert wel volgens mij.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar hier dus niemand naar de forum-avond geweest?
DK ookquote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Caland en De_Slagert wel volgens mij.
Ik ga straks Caland keihard uitlachen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar hier dus niemand naar de forum-avond geweest?
Nou ik wil wel een keer een face-to-face gesprek aan met mensen hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
53 jaar meneer Droopie. Fok maakt mij infantiel maar dat komt omdat ik geen face-to-face gesprekken met jullie kan voeren zo.
Dit dusquote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik ga straks Caland keihard uitlachen.
En jij bent 53? Wat een grap ben jij. Iemand uitlachen achter een beeldscherm.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef voice-over het volgende:
[..]
Toch wel vanuit je veilige anonieme zolderkamertje hè ?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef voice-over het volgende:
[..]
Echt zielig ja, zeker alleen nogquote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef BerryFR het volgende:
[..]
En jij bent 53? Wat een grap ben jij. Iemand uitlachen achter een beeldscherm.
Jij gaat niemand bashen hier.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom niet knul? Jezus, wat een sjaggerijn ben jij.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef BerryFR het volgende:
[..]
En jij bent 53? Wat een grap ben jij. Iemand uitlachen achter een beeldscherm.
Hij heeft tenminste de moeite genomen. Internetheld.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef voice-over het volgende:
[..]
Uhh misschien omdat het al kansloos is om te doen als je 13 bent. Laat staan als je 53 bent.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef voice-over het volgende:
[..]
Waarom niet knul? Jezus, wat een sjaggerijn ben jij.
Het heeft niks met helden te maken maar alles met logisch nadenken.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste de moeite genomen. Internetheld.
Je had je (kennelijk) volmaakte ideologie toch ook op zo'n avond kunnen spuien?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Het heeft niks met helden te maken maar alles met logisch nadenken.
Hoezo, waar staat dat in de sterren geschreven? Ik vind het vrij kansloos als een jonge vent als jij zo star in het leven staat. Ben je toevallig zo'n gereformeerde schijnheil?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef BerryFR het volgende:
[..]
Uhh misschien omdat het al kansloos is om te doen als je 13 bent. Laat staan als je 53 bent.
Paarlen voor de Zwijnen ....quote:Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je had je (kennelijk) volmaakte ideologie toch ook op zo'n avond kunnen spuien?
Ja dat ben ik. Hoe weet je dat?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Hoezo, waar staat dat in de sterren geschreven? Ik vind het vrij kansloos als een jonge vent als jij zo star in het leven staat. Ben je toevallig zo'n gereformeerde schijnheil?
"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden"quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht van Caland een weinig kritische blik eigenlijk.
Daarom ben ik zo kritisch.
Ik denk dat er ook al wat kritiek her en der te lezen is. Dat er (nog) geen alternatief is.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verwacht van Caland een weinig kritische blik eigenlijk.
Ik wil een kritische kijk op de afgelopen avond, de goede kanten mogen best benoemd worden, en als de VG iets kan aantonen is dat allemaal prima, maar ik wil ook eerlijk horen als er bepaalde zaken niet zo op orde zijn bij de VG, of waar nog niet zo over is nagedacht, zonder dat deze tekortkomingen meteen worden gebagatelliseerd ten behoeve van het grotere doel, namelijk het wegkrijgen van de directie. Alsof daar alles voor is geoorloofd.
Ik wil een kritische blik op de toekomstvisie van de VG, want uiteindelijk willen we met deze hele soap wél iets opschieten.
Nu achter de goede bedoelingen van de VG aan lopen en er later eventueel achterkomen dat het een losse flodder was met veel geblaat en weinig wol kan de doodsteek voor de club worden of op z'n minst het herstel van de club ernstig vertragen.
Daarom ben ik zo kritisch.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden"
En dat zeg jijquote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef voice-over het volgende:
[..]
Je viel door de mand met je dogmatische denkbeelden.
Mijn enige vooroordeel waar ik 'last' van heb is de VG. Marokkanen daarentegen vind ik lief.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dat zeg jijKoning Vooroordeel.
En ik maar denken dat je dat ook kon voorspellen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef voice-over het volgende:
[..]
Je viel door de mand met je dogmatische denkbeelden.
Daarom stem je PVV: Beste PVV-stemmerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef voice-over het volgende:
[..]
Mijn enige vooroordeel waar ik 'last' van heb is de VG. Marokkanen daarentegen vind ik lief.
Ik heb nooit gezegd dat de VG louter uit hooligans bestaat. Ik heb wel gezegd dat de VG een verwerpelijke club is omdat hooligans er deel van uitmaken.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef Stokstaart het volgende:
Het gelul van jou dat de VG louter hooligans zijn die alleen via intimidatie hun zin proberen door te drammen, kan na vanavond tenminste alvast wel de prullenbak in.
Ik stem al 35 jaar op de VVD.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef Absurditeit het volgende:
Voice-over stemt vast op de PVV omdat ze niet willen bezuinigen op ouderenzorg.
Dat valt me dan weer een beetje van je tegen Voice-Over.quote:
Hoezo, ben jij een socialist dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer een beetje van je tegen Voice-Over.
Zo zou je het kunnen noemen. Heb meer dan eens SP gestemd, maar stem al enige tijd Groen-Links.quote:
Geeft niks hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen. Heb meer dan eens SP gestemd, maar stem al enige tijd Groen-Links.
De VG heeft nog steeds een plan. De directie uit het Maasgeboouw verjagen. Dat gaat ze lukken ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef voice-over het volgende:
Al die sukkels hier die beweerden dat de VG 'een plan' had.
Al die sukkels hier die mij uitscholden omdat ik kritisch was op de VG.
Wat is het toch heerlijk om achteraf je gelijk te hebben en vooral te krijgen.
Ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef Paul-89 het volgende:
Wie van hier gaat er Zondag naar de training ?
Ik had al de indruk dat je het heerlijk vindt.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef voice-over het volgende:
Wat is het toch heerlijk om achteraf je gelijk te hebben en vooral te krijgen.
Leuk plan, maar wat daarna? Wat schiet Feyenoord er mee op? Moeten we er maar op vertrouwen dat de VG goede bestuurders heeft klaar staan en met een goede toekomstvisie?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Happel het volgende:
[..]
De VG heeft nog steeds een plan. De directie uit het Maasgeboouw verjagen. Dat gaat ze lukken ook.
En mensen scholden je niet uit, omdat je kritisch was, maar omdat jij iedereen over een kam scheerde.
Ok, ze hebben dus het plan om zonder plan de directie te verjagen. Wie gaat dan de club besturen? De terreinknecht?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Happel het volgende:
De VG heeft nog steeds een plan. De directie uit het Maasgeboouw verjagen. Dat gaat ze lukken ook.
Bestuurders met primair een Feyenoord-hart, en niet primaire bedrijfsmatige belangen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Leuk plan, maar wat daarna? Wat schiet Feyenoord er mee op? Moeten we er maar op vertrouwen dat de VG goede bestuurders heeft klaar staan en met een goede toekomstvisie?
Dat zou ik allemaal graag weten voordat ik een directie wegjaag. Anders raken we straks van de regen in de drup.
We weten alles al Caland. Ik heb nog zo tegen je gezegd niet te gaan omdat die hele VG geen ene ruk voorstelt. Maar jij wist het weer beter.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef Caland het volgende:
Ook weet terug. Was een 'verhelderend' avondje...Pff.
Vragen? Morgen komen de notulen naar buiten, heb geen zin om alles terug te lezen...
Want?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef voice-over het volgende:
[..]
We weten alles al Caland. Ik heb nog zo tegen je gezegd niet te gaan omdat die hele VG geen ene ruk voorstelt. Maar jij wist het weer beter.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wouter Bos klinkt goed, Is een rationele, welbespraakte man met uitstraling, en slaapt ook nog eens in een Feyenoord-pyama. Wat willen we nog meer.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bestuurders met primair een Feyenoord-hart, en niet primaire bedrijfsmatige belangen.
Wouter Bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |