De ander kuikens hebben te veel Respect voor Peuk om er iets van te vinden denk ikquote:Op maandag 27 juni 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
Ah gut, Peukie met haar schoentjes.
Hopen dat het helpt, je hebt er in elk geval alles aan gedaan
Kan me ook voorstellen dat Peuk er zelfs niks an vindt met die dingen aan haar pootjes, maar misschien went het snel. Hoop hetWat vinden de anderen kuikens van die gekke schoenen?
Als je niet oppast draai ik jou in de soepquote:
Maar Peuk-met-stiekie filmpjes zijn ook leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef tombolafan het volgende:
Dus helaas geen peuk-met-schoen-filmpjes
Ik wil je verwachtingspatroon wat temperen zodat mocht het niet gaan werken je niet jaren bij de psych loopt. Daarom dus!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je niet oppast draai ik jou in de soep
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar Peuk-met-stiekie filmpjes zijn ook leuk.
En ik waarschuw je alvast wat daar het gevolg van kan zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik wil je verwachtingspatroon wat temperen zodat mocht het niet gaan werken je niet jaren bij de psych loopt. Daarom dus!!!
Voor jouw mentale welzijn samen met peuk in het warme bubbelbad is geen probleemquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik waarschuw je alvast wat daar het gevolg van kan zijn
Niet moedeloos worden!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
Eerst elastiek opgezocht (een of ander kitten had dat in zijn speeldoos gesleept) en Peuk en de S-jes wakker gemaakt (
) om Peuk te stieken
Daar krijg je best nog handigheid in na een tijdje
Nou ja, we zien het aanIk word er toch wel een beetje moedeloos van soms
Eens zien hoe dit gaat over 2 weken...
Peukies vergeten dat snel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Jullie zijn liefIk vind het gewoon lastig; ze gaat snel onder het warmhoudplaatje als ze me ziet, ze vind me stom
Daar hou ik niet van
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Jullie zijn liefIk vind het gewoon lastig; ze gaat snel onder het warmhoudplaatje als ze me ziet, ze vind me stom
Daar hou ik niet van
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef Twinky het volgende:
En en als het toch niks wordt was het wel leuk. vind ik.
Ik ben in Londen!quote:
Ja ja jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hoe geniaal zou het zijn dat je thuiskomt en peuk in de koelkast op je ligt te wachten
Hoe geniaal zou het zijn als je strakjes niet meer op F&F kan postenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Hoe geniaal zou het zijn dat je thuiskomt en peuk in de koelkast op je ligt te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe geniaal zou het zijn als je strakjes niet meer op F&F kan postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe geniaal zou het zijn als je strakjes niet meer op F&F kan postenIk verwoorde het natuurlijk wat onhandig. Ik bedoelde ... Euhm iets liefsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omdat dat mislukt is is ts ook alvast voorbereid mocht het minder goed gaan, dus no harm done hopelijk
![]()
Ja ja, je kan lekker lullenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik verwoorde het natuurlijk wat onhandig. Ik bedoelde ... Euhm iets liefsEn omdat dat mislukt is is ts ook alvast voorbereid mocht het minder goed gaan, dus no harm done hopelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nee je bedoelde niet iets liefsquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik verwoorde het natuurlijk wat onhandig. Ik bedoelde ... Euhm iets liefsEn omdat dat mislukt is is ts ook alvast voorbereid mocht het minder goed gaan, dus no harm done hopelijk
Tsk. Ik hou van peukie!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee je bedoelde niet iets liefsDus ga nou niet net doen alsof je stiekem aardig bent, want dat geloof ik totaal niet meer
Sneu figuur ben je
Kom je wel nog af en toe Peuk-gluren?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
Ah fijn, goed; ik bemoei me er niet meer mee
Go Peuk!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
Maaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:
Goed nieuws; Peuk staat rechtop (nog steeds met scheve poten een beetje maar ach) en kan op het schuilkrukje komen, en wordt niet verstoten door de rest ofzo
Dus dat is mooi voor de toekomst
Spannend. Hopelijk loopt ie redelijk zonder hulprubberquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:34 schreef tombolafan het volgende:
Het elastiek zit trouwens nog om de pootjes (mn ouders durfden het er niet af te halen) dat gaat er morgen af (geen idee of ik dat red in mn eentje nu ze zo groot is)
En zolang ze dus gewoon kip kan blijven mag ze bij de toom blijven zegt mn stiefvader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |