abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103773588
de haan heeft een flinke kans gekregen en heeft een beter leven gehad dan de gemiddelde bio kip. het is niet anders.
  Moderator maandag 31 oktober 2011 @ 07:06:54 #177
155227 crew  Guppy
dus
pi_103774528
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2011 02:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jij hebt geen idee wat ik op dat vlak uitvoer. Zou je me beter kennen, dan zou je weten dat je aanname, en die van sigme, lachwekkend zijn.

Mij stoort het dat je kennelijk pas om een kip haan mag geven als je ook elk kipfiletje van je bord veegt. Dát is pas hypocrisie. In China eten ze honden. Zullen we die nu ook maar gewoon afschaffen? Want anders is het toch wel wat hypocriet, niet waar?

Doodvermoeiend, mensen die almaar op een zelfgekroond superieur meta-niveau om zich heen kijken.

Naar hè, mensen.
Je hebt gelijk, ik ken je niet persoonlijk, en misschien sta je er ook echt wel bij stil.

Je mag gerust om een dier geven, ook als je het niet kent. Ik kan me voorstellen dat je je stoort aan een opmerking daarover. Wil jij vlees eten? Of niet? Prima, je laat je vast niet de wet voorschrijven door het internet, en terecht.

Maar lees nou voor de grap je eerste post na Het Bericht terug die je aan Tombo plaatste?
Ik vind het niet terecht om zo tegen haar uit te varen, terwijl zij al vanaf het begin aangeeft dat Peuk geen toekomst heeft als het een haan is. Dat is helemaal niet gek, en ze is er ook geen moment onduidelijk over geweest. Ondanks het feit dat zij het heus ook niet leuk vindt.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat zijn poot steeds slechter wordt. Daar wil je een dier toch ook niet mee laten lopen. Het is niet of dat ie geen kans heeft gehad.

Dàt stoort mij.

Maar goed, het gaat hier niet om ons, maar om Peuk, dus ik laat het hierbij.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_103774704
Volgens mij had Dude haar stukje meer een grappige ondertoon dan dat het als persoonlijke aanval was bedoeld, althans.. zo vatte ik 'm op. Het was meer een grappige 'Nou Tombo, op de barricaden, red de haan' oproep dan daadwerkelijk gericht om te kwetsen.. Overigens volg ik het topic al vanaf het begin.. jammer dat het toch een haantje is (maar gezien het pootje was het wellicht toch al geen mooie ontknoping geworden).
pi_103824448
Eh :@

Ik durf het bijna niet te posten, maar voorlopig blijft Peuk nog in leven! :o

Stiefvader is toch te gehecht aan hem dus heeft de huidige eigenaar van de ouders van Peuk overgehaald om Peuk in de toom aldaar een kans te geven *O*

We gaan binnenkort op bezoek ( :') ) dus dan zal ik foto's maken.

Mocht het niet goed gaan in de groep of met zijn poot dan gaat ie alsnog in de soep ( :') ) maar voorlopig heeft hij weer een kans *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_103824708
O wat een geweldig nieuws en ik duim dat het goed gaat bij zijn nieuwe vriendjes *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:44:35 #181
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_103827203
Peuk! :D *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_103848159
Ik verwacht nou wel dat Peuk zijn kostbare leven gaat wijden aan het uitvinden van een kunstpoot voor kippen.
  woensdag 2 november 2011 @ 21:52:03 #183
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_103895058
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:22 schreef tombolafan het volgende:

Stiefvader is toch te gehecht aan hem dus heeft de huidige eigenaar van de ouders van Peuk overgehaald om Peuk in de toom aldaar een kans te geven *O*

Mocht het niet goed gaan in de groep of met zijn poot dan gaat ie alsnog in de soep ( :') ) maar voorlopig heeft hij weer een kans *O*
*O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2011 @ 23:52:02 #184
163650 Greys
pi_103901525
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik verwacht nou wel dat Peuk zijn kostbare leven gaat wijden aan het uitvinden van een kunstpoot voor kippen.
Op zijn minst! :D

Of dat SBS er een Rrrrrrrrrrrrrrrreportage aan gaat wijden :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103906576
quote:

Mijn emoties wat doe je! Ik heel voorzichtig klikken, RIP in mijn hoofd, en dan dit.

*G* zou mooie oplossing zijn. Wel elke maand 1 x op bezoek en updates he O+
pi_103916911
quote:

Dit kan dus niet he. :N :{w Hoe durf je zo te spelen met de gevoelens van mensen. :r
Ik zeg: afschaffen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105183496
hoi tombo, ff dit topic opgezocht. wil je een update geven over ons kippetje dat een haantje bleek te zijn? O+
pi_143536586
Oh haaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiii w/

Ik heb besloten dit topic te kicken ivm de (waarschijnlijk laatste) update :D

We zijn eigenlijk nooit meer bij Peuk wezen kijken :@ Ze zouden ons laten weten als het niet goed ging en aangezien we niks gehoord hebben ga ik er van uit dat het goed gaat :P

Het contact tussen mn ouders en de mensen daar is wat verwaterd dus vandaar geen bezoekjes zeg maar, maar aangezien de vader en moeder van Peuk het daar ook goed hebben (of hadden? Hoe oud worden kippen? _O- ) gaan we uit van het goede.

Wel werden de andere 4 kippen te veel zorg voor mn ouders (mede doordat ze steeds meer ruzie onderling kregen, er steeds 1 of 2 niet het slaaphok in mochten etc...), en weeeeeer werd mij beloofd dat de kippen naar een boerderij gingen om daar oud te worden. (nu een andere.... Ja ja ja dacht ik toen, ze houden me gewoon aan het lijntje! :( )

MAAR! Mijn moeder (ja, de gemene lachende mevrouw uit het filmpje van de kuikentjes die naar buiten vielen kwamen) heeft niet gelogen! Ze stuurde gister foto's (ze was wezen fietsen met mn neefje):

Het is Spliff!!! Met haar eigenste kuikens! O+

De andere kippen waren niet herkenbaar tussen de rest van de toom, Spliff was de enige die pluimveren heeft, maar ik wilde jullie dit niet onthouden *O* O+ *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_143542655
Baaaaaw! O+ *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 18 augustus 2014 @ 13:57:34 #190
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_143551879
Aaaaaaaw! :D O+ *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_143553405
Ach wat leuk O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_143566399
Wat leuk een update. En fijn dat je haar herkende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')