Je hebt gelijk, ik ken je niet persoonlijk, en misschien sta je er ook echt wel bij stil.quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat ik op dat vlak uitvoer. Zou je me beter kennen, dan zou je weten dat je aanname, en die van sigme, lachwekkend zijn.
Mij stoort het dat je kennelijk pas om een kip haan mag geven als je ook elk kipfiletje van je bord veegt. Dát is pas hypocrisie. In China eten ze honden. Zullen we die nu ook maar gewoon afschaffen? Want anders is het toch wel wat hypocriet, niet waar?
Doodvermoeiend, mensen die almaar op een zelfgekroond superieur meta-niveau om zich heen kijken.
Naar hè, mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:22 schreef tombolafan het volgende:
Eh
Ik durf het bijna niet te posten, maar voorlopig blijft Peuk nog in leven!
Stiefvader is toch te gehecht aan hem dus heeft de huidige eigenaar van de ouders van Peuk overgehaald om Peuk in de toom aldaar een kans te geven
We gaan binnenkort op bezoek () dus dan zal ik foto's maken.
Mocht het niet goed gaan in de groep of met zijn poot dan gaat ie alsnog in de soep () maar voorlopig heeft hij weer een kans
Op zijn minst!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik verwacht nou wel dat Peuk zijn kostbare leven gaat wijden aan het uitvinden van een kunstpoot voor kippen.
Mijn emoties wat doe je! Ik heel voorzichtig klikken, RIP in mijn hoofd, en dan dit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:22 schreef tombolafan het volgende:
Eh
Stiefvader is toch te gehecht aan hem dus heeft de huidige eigenaar van de ouders van Peuk overgehaald om Peuk in de toom aldaar een kans te geven
Mocht het niet goed gaan in de groep of met zijn poot dan gaat ie alsnog in de soep () maar voorlopig heeft hij weer een kans
Dit kan dus niet he.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:22 schreef tombolafan het volgende:
Eh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |