abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98761180
Schoenen voor Peuk, bwahahaha :D :'( :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98761842
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:24 schreef Greys het volgende:
Ah gut, Peukie met haar schoentjes.
Hopen dat het helpt, je hebt er in elk geval alles aan gedaan :*
Kan me ook voorstellen dat Peuk er zelfs niks an vindt met die dingen aan haar pootjes, maar misschien went het snel. Hoop het :Y Wat vinden de anderen kuikens van die gekke schoenen?
De ander kuikens hebben te veel Respect voor Peuk om er iets van te vinden denk ik _O- Peuk is de grootste (en heeft het slechtste humeur :+ )

Vanmorgen was ze toch wel erg aan het strompelen nog -O- Tot nu toe is de allereerste methode het best geweest denk ik, misschien dat ik dat van de week gewoon weer doe, en dan gewoon lang laten zitten :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_98761857
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik ruik soep :@ o|O
Als je niet oppast draai ik jou in de soep :(
pi_98780367
Peuk zn schoentjes zijn uit :) Ze had die van haar goede pootje zelf uitgedaan dus die sleepte nu achter haar aan, dat is geen doen. En ze had in de poep gestaan natuurlijk :X Dus uit nu, en vanavond gaat er weer een stiekie om :7
pi_98780393
Dus helaas geen peuk-met-schoen-filmpjes -O-
pi_98787300
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef tombolafan het volgende:
Dus helaas geen peuk-met-schoen-filmpjes -O-
Maar Peuk-met-stiekie filmpjes zijn ook leuk. O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98787502
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als je niet oppast draai ik jou in de soep :(
Ik wil je verwachtingspatroon wat temperen zodat mocht het niet gaan werken je niet jaren bij de psych loopt. Daarom dus!!!

O+
pi_98787533
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar Peuk-met-stiekie filmpjes zijn ook leuk. O-)
:)
Ik ga ze nu omdoen en dan morgen misschien filmen, ben nu even druk met andere zaken ;)
pi_98787581
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ik wil je verwachtingspatroon wat temperen zodat mocht het niet gaan werken je niet jaren bij de psych loopt. Daarom dus!!!

O+
En ik waarschuw je alvast wat daar het gevolg van kan zijn :*
pi_98787768
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

En ik waarschuw je alvast wat daar het gevolg van kan zijn :*
Voor jouw mentale welzijn samen met peuk in het warme bubbelbad is geen probleem :7
pi_98789286
Eerst elastiek opgezocht (een of ander kitten had dat in zijn speeldoos gesleept :') ) en Peuk en de S-jes wakker gemaakt ( :@ ) om Peuk te stieken :) Daar krijg je best nog handigheid in na een tijdje _O-

Nou ja, we zien het aan -O- Ik word er toch wel een beetje moedeloos van soms -O-

Eens zien hoe dit gaat over 2 weken...
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:25:04 #262
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_98790003
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
Eerst elastiek opgezocht (een of ander kitten had dat in zijn speeldoos gesleept :') ) en Peuk en de S-jes wakker gemaakt ( :@ ) om Peuk te stieken :) Daar krijg je best nog handigheid in na een tijdje _O-

Nou ja, we zien het aan -O- Ik word er toch wel een beetje moedeloos van soms -O-

Eens zien hoe dit gaat over 2 weken...
Niet moedeloos worden! :o

*O* Go Tombo! *O* Go Peuk! *O* Go Tombo! *O* Go Peuk! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_98790142
Peuk! *O*

Je kan het! *O*
pi_98791430
Tombo jij bent ook al zo'n lekker wijf O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_98792157
Niet de moed verliezen, Peuk gaat het helemaal maken want het is een doorzetter net als haar baasje :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_98792365
Jullie zijn lief O+ Ik vind het gewoon lastig; ze gaat snel onder het warmhoudplaatje als ze me ziet, ze vind me stom -O- Daar hou ik niet van ;(
pi_98792668
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Jullie zijn lief O+ Ik vind het gewoon lastig; ze gaat snel onder het warmhoudplaatje als ze me ziet, ze vind me stom -O- Daar hou ik niet van ;(
Peukies vergeten dat snel. :Y Gewoon doorstieken, lekker op vakantie gaan en daarna kijken welk effect het heeft gehad. De Peuk loopt nu al, kan alleen maar beter worden. ^O^
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98840424
Waar gaat Tombo eigenlijk naartoe? :P

Doe wat goed voor Peuk is, vroeg of laat zal Peuk het je in dank afnemen en anders groeit het vertrouwen toch wel terug

:P
pi_98840579
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
*O* :9 :9 :D o|O c_/
  donderdag 30 juni 2011 @ 00:12:49 #270
92409 Twinky
Little star.
pi_98849207
En en als het toch niks wordt was het wel leuk. vind ik.
pi_98946976
quote:
17s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef Twinky het volgende:
En en als het toch niks wordt was het wel leuk. vind ik.
O+

En bedankt allemaal voor de steun O+

Even een laatste update voor de vakantie:

Saffie, Shaggie en Strootje vinden het cool om OP de warmteplaat te gaan liggen zonnen (want op stand :{w ) maar dat is een gladde ondergrond dus om te voorkomen dat ze ook spreidstand krijgen (zou wat zijn :X ) heb ik er een rooster op gelegd zodat ze grip hebben :7

Spliff is daar veeeeeeeeeeel te klein voor (zij is de helft van de dames en dr pootjes zijn helemaaaaaaaaaal korter O+ ), ik heb hem al 2 keer een poging zien doen om ze achterna te springen maar hij springt dan alleen een klein stukje naar voren, hij komt lang niet hoog genoeg _O-

Peuk hinkelt, probeert daarbij haar poot omhoog te houden (lukt niet goed door elastiek) en kan goed op twee pootjes staan en krijgt al meer grijpkracht in haar slechte poot *O*

Maar over is het voorlopig niet :X

Ik ben benieuwd over 2 weken :s)

Oh en de veertjes gaan bij iedereen groeien O+ Vleugels al sowieso maar ze krijgen nu ineens mini-staartveertjes O+ :D
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 13:53:41 #272
155227 crew  Guppy
dus
pi_98947044
Maar Peuk hoeft toch ook geen marathons of modeshows te lopen toch? Als ze gewoon kan bewegen meekomen, is het doel bereikt toch O+

Fijne vakantie!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:53:54 #273
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_98947054
Ik hoop echt dat het goedkomt met Peuk O+

Fijne vakantie Tombo *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_98947136
Volgens mij komt het best goed met Peukie, er zit nog steeds vooruitgang in en ze komt al aardig vooruit op haar slechte pootje. ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 juli 2011 @ 13:56:14 #275
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_98947147
Als Peuk straks lekker kan scharrelen en haar kippendingen doen is het hartstikke mooi toch? ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')