Ik zet hem steeds rechtop juistquote:Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
Dus hij zou er op zich wel kleine stapjes mee moeten kunnen zetten, met hoe dat dingetje nu tussen zijn pootjes zit? Zet je hem af en toe ook expres rechtop?
Goooooooooooo Peuk!
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
Gelukkig! Dat klinkt hoopvol! Trainen met die kuiken-kuitjes!
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
Gelukkig! Dat klinkt hoopvol! Trainen met die kuiken-kuitjes!
NOES!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
Hoeveel dagen oud is Peuk nu eigenlijk ook alweer?
Want tot en met drie of vier dagen kan je zien of het een haantje of hennetje is aan de vleugeltjes:
[ afbeelding ]
Nee, ik denk een meisje trouwens hoor!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:39 schreef Miendientje het volgende:
Gefeliciteerd dan maar:
[ afbeelding ]
Ik zeg niks meer over geslachtsbepaling bij dieren.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik denk een meisje trouwens hoor!
Ik bedoelde dat NOES omdat hij/zij 5 dagen is
Maar de vleugeltjes lijken meer op de vrouwenvlerkjes
Dan doen we het nog even zo:quote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik denk een meisje trouwens hoor!
Ik bedoelde dat NOES omdat hij/zij 5 dagen is
Maar de vleugeltjes lijken meer op de vrouwenvlerkjes
Heel goedquote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer over geslachtsbepaling bij dieren.
Ik hou sowieso van Peukquote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Dan doen we het nog even zo:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nou ja, of het werkt weten we zaterdag pas hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:15 schreef Bootje84 het volgende:
De kuikentjes die ik had met spreidpoten maakte ik trouwens af. Kreeg het nooit fatsoenlijk voor elkaar om de pootjes bij elkaar te binden..
Al vind ik het wel leuk dat het bij jou wel werkt
Goed op zich, eet goed, poept goedquote:
Westlandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, of het werkt weten we zaterdag pas heWaar woon je? Kun je komen helpen als het toch niet blijkt te gaan, want ik weet niet hoe makkelijk ik het anders zelf ga doen
![]()
[..]
Goed op zich, eet goed, poept goed
Ik zal straks filmen hoe hij nu voortbeweegt (nu bij mn ouders)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |