Dan kom ik wel puur uit leedvermaak en om goedkoop je boedel uit te hollenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erik, ik waardeer je zorgen, maar dat regel ik liever voordat ik de nor in draai.
Aangezien ik graag zelfstandig zou willen worden in de legale wapenhandel, dit echter soms illegale praktijken met zich meebrengt (stelt u zich voor dat regering xy u vraagt clandestien wapens te leveren aan rebellen in land az), dan kunt u ook enkele leuke constructies voor mij verzinnen?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geestelijke ondersteuning. Bovendien wil ik mij richten op fiscaal ondernemingsrecht dus voor de wat bedenkelijkere constructies heb je mij ook nodig.
Klopt. Soms gaat het mis.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef GSbrder het volgende:
Haha, ik hoop stiekem dat je zal moeten klaverjassen met erik, want hij mag mij dan een arrogante kwal noemen, maar zelf gokt hij ook iets te vaak op zijn spinskills
Met je tentamen, bedoel je?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Soms gaat het mis.
Ik ben weer op mijn plaats gezet
Ook.quote:
POL-meet 2021: Bijlmerbajes, de helft van de users zit aldaar vast.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:17 schreef GSbrder het volgende:
Haha, ik hoop stiekem dat je zal moeten klaverjassen met erik, want hij mag mij dan een arrogante kwal noemen, maar zelf gokt hij ook iets te vaak op zijn spinskills
Nee, niet in de Bijlmerquote:Op maandag 20 juni 2011 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
POL-meet 2021: Bijlmerbajes, de helft van de users zit aldaar vast.
Hmm. Denk eerder dat ik in De Havenstraat kom.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
POL-meet 2021: Bijlmerbajes, de helft van de users zit aldaar vast.
Ik moet me nu inhouden.....quote:Op maandag 20 juni 2011 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, niet in de Bijlmer
Hebben ze geen gevangenis voor ons soort mensen?
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, niet in de Bijlmer
Hebben ze geen gevangenis voor ons soort mensen?
Weet je hoe ver Hotel New York lopen is als je met het OV komt.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef Nautilus. het volgende:
Ik stel voor dat we de volgende POL-meet in New York houden. Hotel New York, bedoel ik. (Trouwens, ik weet niet of-ie ooit in Rotterdam gehouden is.)
Amsterdam werd het toch? Alhoewel ik geen bezwaar tegen Rotterdam heb.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef GSbrder het volgende:
De eerstvolgende POL-meet in Roffadom sla ik over.
Rotterdam is iets voor bonkige vissers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |